Online

Pašreiz BMWPower skatas 54 viesi un 45 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
vvv
15. Nov 2019, 00:29 #5061

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


14 Nov 2019, 23:47:19 @Kaross rakstīja:
nu bet es taču teicu, ka smaga kāja.
Sastrēgumu laikā baigi nepārvietojos. Tad var darīt ko lietderīgāku. Iespējams nav tie 90%, bet savi 80% ir noteikti pa pilsētu.
DPF domāju ir vienīgais, kas tam dīzelim ir dārgāks. Nav jau arī viņš jāmaina katru gadu. Labam, uzturētam auto DPF iet vismaz 400 000km. Pilsētā, protams, mazāk.


Nu nez, laikam jātic.
Bet lai arī cik smaga kāja, teorētiski luksoforiem to vajadzētu mīnusot.
Pa vakariem, pa Bolderāju, Rumbulu? hvz kā var 36 sanākt.
Offline
Jurchixx
15. Nov 2019, 07:18 #5062

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7520

Braucu ar: F32 M Performance

var var, senāk ziedu laikos, kad no mentiem pa piečuku varēja atpirkties man vidējais bija 38 arī pārsvarā pa pilsētu braucot
Offline
Zusurs
15. Nov 2019, 08:21 #5063

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 632

Braucu ar: F10 535d


14 Nov 2019, 23:45:06 @vvv rakstīja:
[..] Bet par šo man gan ir jautājums: Kā var dabūt vidējo ātrumu pilsētā 36 km/st.?
Esmu @kaross kopā braucis - tici man, ja viņš ikdienā pa pilsētu dzenājās tā kā toreiz, tad var...

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 15 Nov 2019, 08:21:49 ]

Offline
Mixzzz
15. Nov 2019, 08:45 #5064

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1720

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


14 Nov 2019, 15:39:42 @janisdaubergs rakstīja:
Perifērija dzīvojošiem izdevīgi ir diesel:
530d F11 60l PRO Diesel/800km;
Kāja pasmaga, par cik no rītiem daudz apdzenamo uz šosejas.
Carnikava-Valdlauči;

umm, tātad 7.5l. Neko baigi izdevīgu tur neredzu, jo ar 6cyl benzīnu var dabūt līdzīgus ciparus. Drīzāk tieši pretēji, izdevīgāk ir sēžot korķos
Offline
sys9291
15. Nov 2019, 09:52 #5065

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2267

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Nov 2019, 23:47:19 @Kaross rakstīja:
nu bet es taču teicu, ka smaga kāja.
Sastrēgumu laikā baigi nepārvietojos. Tad var darīt ko lietderīgāku. Iespējams nav tie 90%, bet savi 80% ir noteikti pa pilsētu.
DPF domāju ir vienīgais, kas tam dīzelim ir dārgāks. Nav jau arī viņš jāmaina katru gadu. Labam, uzturētam auto DPF iet vismaz 400 000km. Pilsētā, protams, mazāk.

tagad jau arī benzīnam DPF diez cik ilgi tie kalpos
Offline
ATB
15. Nov 2019, 10:26 #5066

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4388

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛


15 Nov 2019, 08:45:35 @Mixzzz rakstīja:

14 Nov 2019, 15:39:42 @janisdaubergs rakstīja:
Perifērija dzīvojošiem izdevīgi ir diesel:
530d F11 60l PRO Diesel/800km;
Kāja pasmaga, par cik no rītiem daudz apdzenamo uz šosejas.
Carnikava-Valdlauči;

umm, tātad 7.5l. Neko baigi izdevīgu tur neredzu, jo ar 6cyl benzīnu var dabūt līdzīgus ciparus. Drīzāk tieši pretēji, izdevīgāk ir sēžot korķos



Nav f sērija, bet tik un tā:
E61 535d 2007 (bez čipa, bez dpf, ar beigtu termostatu)
Rīga/Daugavpils - 6.7L/100km(kopā 550km, pabraucot arī pa Daugavpili)

Auto trīs cilvēki un pilns bagāžnieks uz abiem galiem. R17 hankook ziemens virsū.
Mērīju pēc pilnas bākas metodes. Pildīta KOOL parastā saļarka.
Tiesa gan, paraugpilsoņa ātrums - 100km/h, kur iespējams. Atpakaļ ceļā ogrē paskrējos ar vienu e92 325 - visādi citādi opis style braukšanas stils.
Ja kāds stāstītu, neticētu

[ Šo ziņu laboja ATB, 15 Nov 2019, 10:28:06 ]

Offline
Mikels
15. Nov 2019, 10:37 #5067

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 3254

Braucu ar: cieņu


15 Nov 2019, 08:21:23 @Zusurs rakstīja:

14 Nov 2019, 23:45:06 @vvv rakstīja:
[..] Bet par šo man gan ir jautājums: Kā var dabūt vidējo ātrumu pilsētā 36 km/st.?
Esmu @kaross kopā braucis - tici man, ja viņš ikdienā pa pilsētu dzenājās tā kā toreiz, tad var...

Brūns deguns tikko nepalika
Offline
janisdaubergs
15. Nov 2019, 10:38 #5068

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 336

Braucu ar: E90/F11


15 Nov 2019, 10:26:43 @ATB rakstīja:

15 Nov 2019, 08:45:35 @Mixzzz rakstīja:

14 Nov 2019, 15:39:42 @janisdaubergs rakstīja:
Perifērija dzīvojošiem izdevīgi ir diesel:
530d F11 60l PRO Diesel/800km;
Kāja pasmaga, par cik no rītiem daudz apdzenamo uz šosejas.
Carnikava-Valdlauči;

umm, tātad 7.5l. Neko baigi izdevīgu tur neredzu, jo ar 6cyl benzīnu var dabūt līdzīgus ciparus. Drīzāk tieši pretēji, izdevīgāk ir sēžot korķos



Nav f sērija, bet tik un tā:
E61 535d 2007 (bez čipa, bez dpf, ar beigtu termostatu)
Rīga/Daugavpils - 6.7L/100km(kopā 550km, pabraucot arī pa Daugavpili)

Auto trīs cilvēki un pilns bagāžnieks uz abiem galiem. R17 hankook ziemens virsū.
Mērīju pēc pilnas bākas metodes. Pildīta KOOL parastā saļarka.
Tiesa gan, paraugpilsoņa ātrums - 100km/h, kur iespējams. Atpakaļ ceļā ogrē paskrējos ar vienu e92 325 - visādi citādi opis style braukšanas stils.
Ja kāds stāstītu, neticētu

Nav ko neticēt, šoseja 90-110 braucieni uz EE piem., paterins ir starp 5 un 6.5l;
Un no 130-190k km nobraucot skaidrs, ka motortelpas un saļarkas saistītu remontu nav bijis un gan jau ari benzīnam to nebutu;
Personīgi man liekas, ka uz 1l/100km saļarka ir jaudīgāka un ekonomiskāka, ja nebrauc ar 400k km vecu lamatu, kur visi agregāti jau jāmaina.
E90 M47 67-170k km motortelpas remontu nebija vispār, neskaitot kvēlsveces, tas gan skanēja kā traktors;
Offline
dr_viruss
15. Nov 2019, 10:48 #5069

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 459

Braucu ar: e60 530d FL


15 Nov 2019, 00:24:36 @e36powers rakstīja:

11 Nov 2019, 11:47:49 @osis78 rakstīja:
Seiciens,

Jautājums par kārbas eļļas maiņu, F10 15 gada 3.0d!
Lasot forumus USA, Vācijā, Krievijā tā arī neesmu nonācis pie viennozīmīga kopsaucēja. Respektīvi vai kārbā vajag, ir nepieciešams mainīt eļļu? Ir nobraukti 106k un ir pēdējaus brīdis mainīt eļļu.
Ir vērts to darīt vai labāk atstāt visu kā ir un braukt, ja nav problēmu?



~280k nobraukums, 14gads, Eļļa ātrumkārbai vispar nebija mainita par visiem laikiem, strada 8/10


Nav laiks tomēr nomainīt kārbas eļļu? Nemaksā jau tas pasākums baiso kosmosu.
Var jau protams braukt līdz ručkai un pēc tam 1,5k maksāt par kārbas remontu.

p.s. savam e60 kad atdzinu no vācijas ar 238k nomainīju eļļu kārbai, tagad ir 295k - 0 problēmu ar kārbu.
Offline
josi
20. Nov 2019, 09:29 #5070

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2421

Braucu ar: E87 118iA ’07

Jāni - pastāstīsi, kāds tiem spoguļiem ir sakars ar aktīvo kruīza kontroli?
Offline
proTEST
20. Nov 2019, 10:14 #5071

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2324

Braucu ar: 9 x 99


20 Nov 2019, 09:29:12 @josi rakstīja:
Jāni - pastāstīsi, kāds tiem spoguļiem ir sakars ar aktīvo kruīza kontroli?

Trijstūrītis sanā, kas brīdina par tuvojošos transporta līdzekli
Cik man zināms, tad tāda opcija nāk tikai aktīvajai kruīza kontrolei
Vai arī es kļūdos?
Offline
BigDog24
20. Nov 2019, 10:26 #5072

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 518

Braucu ar: dīzeli


20 Nov 2019, 10:14:08 @proTEST rakstīja:
Cik man zināms, tad tāda opcija nāk tikai aktīvajai kruīza kontrolei
Vai arī es kļūdos?


tehniski divas neatkarīgas opcijas (mēdz, protams, būt kopā aprīkojumu pakās pērkot vāģi [kā tik ražotāji viņas nesauc "Inovāciju pakotne, Tehnoloģiju pakotne" utml.])

Offline
josi
20. Nov 2019, 11:16 #5073

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2421

Braucu ar: E87 118iA ’07


20 Nov 2019, 10:14:08 @proTEST rakstīja:

20 Nov 2019, 09:29:12 @josi rakstīja:
Jāni - pastāstīsi, kāds tiem spoguļiem ir sakars ar aktīvo kruīza kontroli?

Trijstūrītis sanā, kas brīdina par tuvojošos transporta līdzekli
Cik man zināms, tad tāda opcija nāk tikai aktīvajai kruīza kontrolei
Vai arī es kļūdos?

Interesanti, kā kruīza kontrolei vajadzētu reaģēt uz tuvojošo auto, arī sākt braukt ātrāk?

Tas, ko Tu domā, ir Lane-change warning (S5AG) opcija.
Offline
proTEST
20. Nov 2019, 11:46 #5074

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2324

Braucu ar: 9 x 99


20 Nov 2019, 11:16:15 @josi rakstīja:
Interesanti, kā kruīza kontrolei vajadzētu reaģēt uz tuvojošo auto, arī sākt braukt ātrāk?

Tas, ko Tu domā, ir Lane-change warning (S5AG) opcija.

Paldies par labojumu
Es uzrakstīju kā tautā runā, vismaz es tā domāju
Offline
ATB
22. Nov 2019, 21:41 #5075

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4388

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛

Jautājums tiem, kam ir bijis e60.

Salīdzinot ar iepriekšējo modeli - F10 piekare ir..? Cietāka/mīkstāka/komfortablāka/sportiskākā/vai kāds cits variants? Ārzemju forumos lasu, ka F10 esot jau palicis daudz komfortablāks, bet līdz ar to arī mīkstāks un ne tik atsaucīgāks uz ceļa kā e60 Tā ir? It kā daudzi sūrojas, ka ja gribas driving experience, tad jāņem esot e60, jo F10 esot jau vairāk uz ērtumu tendēts.
Offline
ozo
22. Nov 2019, 23:44 #5076

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18064

Braucu ar: Braucu ar

Pareizi visu raksta.
Offline
Zusurs
23. Nov 2019, 01:44 #5077

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 632

Braucu ar: F10 535d

Pašam nav bijis E60, bet esmu braucis ar kolēģa E60, kā arī paziņas, kas pārsēdušies no viena uz otru, saka, ka F10 esot mīkstāks un vairāk tā sajūta ka peld kā kuģis. Bet es personīgi to neredzu kā mīnusu - varbūt tam par iemeslu ir tas, ka pusaudžu gadi jau aiz muguras, vai kas cits, bet man F10 liekas ļoti labs kompromiss starp komfortu un dinamiku - agresīvāk braucot forši iespiež benķa sānu malās, savukārt ikdienā ripinoties mazāk jūt bedres un kopumā feināka sajūta.

Nenožēloju F10 iegādi - ja gribās just ceļu un dabūt gonku vāģi, tad labāk uzreiz par to naudu paņem kaut vai E36 M3 - jutīsi katru grumbu ceļā, bet arī max grip un orgāni spiedīsies pret ribām līkumos... jautājums tikai, vai to vajag.

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 23 Nov 2019, 01:45:27 ]

Offline
Kaross
23. Nov 2019, 11:24 #5078

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2931

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Ir bijuši abi. Esmu braucis ar R17 ziemā uz e61 un R19 vasarā. F11 ziemā R18, vasarā R20.
Ļoti esmu tendēts uz driving expierence tāpēc paņēmu F11 ar Electronic Damper Control (aktīvie amortizatori) un Dynamic Drive (aktīvie stabilizatori). F11 uz R20 liekas mīkstāks/komfortablāks par e61. Tajā pašā laikā EDC uzslēdz uz sport un vadāmībā komplektā ar čipotu ātrumkārbu ir ļoti patīkama. Pagaidām esmu par piekari. Labāk laikam var būt tikai eMka.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Online
arba
23. Nov 2019, 13:42 #5079

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 539

Braucu ar: AR gtv 1975, AR Giulia

Bija standarta f10 ar 17 - miksts , smags , komfortabls kugis !
Ja ir rf riepas nedaudz labak
Pielauju ka ar 18 vai pat vairak , tas butiski mainas , bet ta ka man tas auto bija tikai ka parejas variants , neko neuzlaboju , nemainu
Otreiz ja nemtu, tad obligati M paka un vismaz 18
Offline
sn
23. Nov 2019, 13:58 #5080

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1876043

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


22 Nov 2019, 21:41:21 @ATB rakstīja:
Jautājums tiem, kam ir bijis e60.

Salīdzinot ar iepriekšējo modeli - F10 piekare ir..? Cietāka/mīkstāka/komfortablāka/sportiskākā/vai kāds cits variants? Ārzemju forumos lasu, ka F10 esot jau palicis daudz komfortablāks, bet līdz ar to arī mīkstāks un ne tik atsaucīgāks uz ceļa kā e60 Tā ir? It kā daudzi sūrojas, ka ja gribas driving experience, tad jāņem esot e60, jo F10 esot jau vairāk uz ērtumu tendēts.
kad salīdzināju ar 6500 F10 uz R20 pa rīgas ielām bija stipri komfortablāks kā E61 ar M pakas piekari uz R17. kā diena pret nakti.

pašam ir uz R19 gan ziemā, gan vasarā. hz kas citiem zūd driving experience vai atsaucībā, jo biķerniekos ziemā izbaudīju gan kartingu trasi, gan lielo.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips