Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 49 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
josi
20. Nov 2019, 09:29 #4921

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Jāni - pastāstīsi, kāds tiem spoguļiem ir sakars ar aktīvo kruīza kontroli?
Offline
proTEST
20. Nov 2019, 10:14 #4922

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2536

Braucu ar: 9 x 99


20 Nov 2019, 09:29:12 @josi rakstīja:
Jāni - pastāstīsi, kāds tiem spoguļiem ir sakars ar aktīvo kruīza kontroli?

Trijstūrītis sanā, kas brīdina par tuvojošos transporta līdzekli
Cik man zināms, tad tāda opcija nāk tikai aktīvajai kruīza kontrolei
Vai arī es kļūdos?
Offline
BigDog24
20. Nov 2019, 10:26 #4923

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


20 Nov 2019, 10:14:08 @proTEST rakstīja:
Cik man zināms, tad tāda opcija nāk tikai aktīvajai kruīza kontrolei
Vai arī es kļūdos?


tehniski divas neatkarīgas opcijas (mēdz, protams, būt kopā aprīkojumu pakās pērkot vāģi [kā tik ražotāji viņas nesauc "Inovāciju pakotne, Tehnoloģiju pakotne" utml.])

Offline
josi
20. Nov 2019, 11:16 #4924

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


20 Nov 2019, 10:14:08 @proTEST rakstīja:

20 Nov 2019, 09:29:12 @josi rakstīja:
Jāni - pastāstīsi, kāds tiem spoguļiem ir sakars ar aktīvo kruīza kontroli?

Trijstūrītis sanā, kas brīdina par tuvojošos transporta līdzekli
Cik man zināms, tad tāda opcija nāk tikai aktīvajai kruīza kontrolei
Vai arī es kļūdos?

Interesanti, kā kruīza kontrolei vajadzētu reaģēt uz tuvojošo auto, arī sākt braukt ātrāk?

Tas, ko Tu domā, ir Lane-change warning (S5AG) opcija.
Offline
proTEST
20. Nov 2019, 11:46 #4925

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2536

Braucu ar: 9 x 99


20 Nov 2019, 11:16:15 @josi rakstīja:
Interesanti, kā kruīza kontrolei vajadzētu reaģēt uz tuvojošo auto, arī sākt braukt ātrāk?

Tas, ko Tu domā, ir Lane-change warning (S5AG) opcija.

Paldies par labojumu
Es uzrakstīju kā tautā runā, vismaz es tā domāju
Offline
ATB
22. Nov 2019, 21:41 #4926

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5186

Braucu ar: ♛ ♛

Jautājums tiem, kam ir bijis e60.

Salīdzinot ar iepriekšējo modeli - F10 piekare ir..? Cietāka/mīkstāka/komfortablāka/sportiskākā/vai kāds cits variants? Ārzemju forumos lasu, ka F10 esot jau palicis daudz komfortablāks, bet līdz ar to arī mīkstāks un ne tik atsaucīgāks uz ceļa kā e60 Tā ir? It kā daudzi sūrojas, ka ja gribas driving experience, tad jāņem esot e60, jo F10 esot jau vairāk uz ērtumu tendēts.
Offline
ozo
22. Nov 2019, 23:44 #4927

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18830

Braucu ar: Braucu ar

Pareizi visu raksta.
Offline
Zusurs
23. Nov 2019, 01:44 #4928

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Pašam nav bijis E60, bet esmu braucis ar kolēģa E60, kā arī paziņas, kas pārsēdušies no viena uz otru, saka, ka F10 esot mīkstāks un vairāk tā sajūta ka peld kā kuģis. Bet es personīgi to neredzu kā mīnusu - varbūt tam par iemeslu ir tas, ka pusaudžu gadi jau aiz muguras, vai kas cits, bet man F10 liekas ļoti labs kompromiss starp komfortu un dinamiku - agresīvāk braucot forši iespiež benķa sānu malās, savukārt ikdienā ripinoties mazāk jūt bedres un kopumā feināka sajūta.

Nenožēloju F10 iegādi - ja gribās just ceļu un dabūt gonku vāģi, tad labāk uzreiz par to naudu paņem kaut vai E36 M3 - jutīsi katru grumbu ceļā, bet arī max grip un orgāni spiedīsies pret ribām līkumos... jautājums tikai, vai to vajag.

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 23 Nov 2019, 01:45:27 ]

Offline
Kaross
23. Nov 2019, 11:24 #4929

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ir bijuši abi. Esmu braucis ar R17 ziemā uz e61 un R19 vasarā. F11 ziemā R18, vasarā R20.
Ļoti esmu tendēts uz driving expierence tāpēc paņēmu F11 ar Electronic Damper Control (aktīvie amortizatori) un Dynamic Drive (aktīvie stabilizatori). F11 uz R20 liekas mīkstāks/komfortablāks par e61. Tajā pašā laikā EDC uzslēdz uz sport un vadāmībā komplektā ar čipotu ātrumkārbu ir ļoti patīkama. Pagaidām esmu par piekari. Labāk laikam var būt tikai eMka.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
arba
23. Nov 2019, 13:42 #4930

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 939

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Bija standarta f10 ar 17 - miksts , smags , komfortabls kugis !
Ja ir rf riepas nedaudz labak
Pielauju ka ar 18 vai pat vairak , tas butiski mainas , bet ta ka man tas auto bija tikai ka parejas variants , neko neuzlaboju , nemainu
Otreiz ja nemtu, tad obligati M paka un vismaz 18
Offline
sn
23. Nov 2019, 13:58 #4931

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879535

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


22 Nov 2019, 21:41:21 @ATB rakstīja:
Jautājums tiem, kam ir bijis e60.

Salīdzinot ar iepriekšējo modeli - F10 piekare ir..? Cietāka/mīkstāka/komfortablāka/sportiskākā/vai kāds cits variants? Ārzemju forumos lasu, ka F10 esot jau palicis daudz komfortablāks, bet līdz ar to arī mīkstāks un ne tik atsaucīgāks uz ceļa kā e60 Tā ir? It kā daudzi sūrojas, ka ja gribas driving experience, tad jāņem esot e60, jo F10 esot jau vairāk uz ērtumu tendēts.
kad salīdzināju ar 6500 F10 uz R20 pa rīgas ielām bija stipri komfortablāks kā E61 ar M pakas piekari uz R17. kā diena pret nakti.

pašam ir uz R19 gan ziemā, gan vasarā. hz kas citiem zūd driving experience vai atsaucībā, jo biķerniekos ziemā izbaudīju gan kartingu trasi, gan lielo.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
grimS
23. Nov 2019, 16:42 #4932

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe

IMO salīdzināt virsbūves ir diezgan debīli Daudz jēdzīgāk ir salīdzināt piekares + diskus ar riepām, 99% no visiem braucējiem tālāk par to vairs nejūt atšķirību "vadāmībā".

F10 nāca 3 dažādi piekares setupi (ja EDC un DD skaita kopā), + riteņi var būt gan R17, R18, R19, R20. Riepas var būt RF vai parastās. Un ražotāji var būt normāli vai ķīna. Katrs no šiem faktoriem ietekmē "vadāmību" un komfortu.

Nopērc auto ar tādu piekari un riteņiem kā pats vēlies

Man F11 ar R19 RF riepām un M piekari vasarā vadījās labi, bet apnika pa Rīgas ielām ar tādu braukt, tagad uz ziemu ar mazākiem diskiem un mīkstām riepām ir super.


Cits jautājums:
Dzirdēju no Wess, ka tagad LV beidzot ir pieejams connected drive. Vēl neesmu sīkāk pētījis, bet varbūt kāds var iemest kādi papildus labumi tur ir? Pieļauju, ka izcenojumu reģistrējoties pie LV dīlera te neviens vēl nezin?
Offline
ATB
23. Nov 2019, 17:10 #4933

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5186

Braucu ar: ♛ ♛

Paldies par atbildēm

Pašam ir e61 uz r17 (255/55) ar m piekari un domājot par nākamo auto tieši gribas vairāk ērtības nekā baigo vadāmību. Esmu ērtību piekritējs. Līdz ar to vispār tādu jautājumu šeit uzdevu, jo pašlaik ir tā, ka neesmu baigā starā par sava piecīša komfortablumu, bet nu jaātzīst, ka pie ceļa viņš ir pielipis ļoti labi. Tādēļ domājot par nākamo auto, man pat patīk, ka F10 ir vairāk kā smags kuģis uztaisīts. Kādu setup ieteiksiet priekš nākamā auto, lai būtu komfortabli braukt? R18 + electronic damping control + dynamic drive?

Ar F10 neesmu braucis, bet ir bijusi iespēja pabraukt ar F02 750 Ld (dynamic drive + edc) - Tad, kad pārkāpu atpakaļ uz savējo e61 likās ka iekāpu kartingā

Ja F10 ir kaut uz pusi tik ērts, tad tas der.
Offline
shirminieks
23. Nov 2019, 17:34 #4934

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1311

Braucu ar: 81


23 Nov 2019, 17:10:31 @ATB rakstīja:
Paldies par atbildēm

Pašam ir e61 uz r17 (255/55) ar m piekari un domājot par nākamo auto tieši gribas vairāk ērtības nekā baigo vadāmību. Esmu ērtību piekritējs. Līdz ar to vispār tādu jautājumu šeit uzdevu, jo pašlaik ir tā, ka neesmu baigā starā par sava piecīša komfortablumu, bet nu jaātzīst, ka pie ceļa viņš ir pielipis ļoti labi. Tādēļ domājot par nākamo auto, man pat patīk, ka F10 ir vairāk kā smags kuģis uztaisīts. Kādu setup ieteiksiet priekš nākamā auto, lai būtu komfortabli braukt? R18 + electronic damping control + dynamic drive?

Ar F10 neesmu braucis, bet ir bijusi iespēja pabraukt ar F02 750 Ld (dynamic drive + edc) - Tad, kad pārkāpu atpakaļ uz savējo e61 likās ka iekāpu kartingā

Ja F10 ir kaut uz pusi tik ērts, tad tas der.


255/55/17 uz E61 varētu būt labs variants
Offline
ATB
23. Nov 2019, 18:25 #4935

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5186

Braucu ar: ♛ ♛

Džips
Offline
Zusurs
23. Nov 2019, 19:38 #4936

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


23 Nov 2019, 17:10:31 @ATB rakstīja:
[..] Ar F10 neesmu braucis, bet ir bijusi iespēja pabraukt ar F02 750 Ld (dynamic drive + edc) - Tad, kad pārkāpu atpakaļ uz savējo e61 likās ka iekāpu kartingā

Ja F10 ir kaut uz pusi tik ērts, tad tas der.
Septītais tomēr ir vēl drusku savādāks par piekto... Ja gribi aizņemties uz pusstundu izmest līkumu ar F10 (pašlaik uzautas R18 RF M/S, pēc nedēļas būs normālas ziemenes), tad uzsit man tepat forumā PM. Darba dienās Brīvības/Cēsu tuvumā vari piebraukt, iedošu patestēt, lai saproti, kā patīk.

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 23 Nov 2019, 19:40:02 ]

Offline
FisherS
23. Nov 2019, 19:44 #4937

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem


23 Nov 2019, 17:10:31 @ATB rakstīja:
Paldies par atbildēm

Pašam ir e61 uz r17 (255/55) ar m piekari un domājot par nākamo auto tieši gribas vairāk ērtības nekā baigo vadāmību. Esmu ērtību piekritējs. Līdz ar to vispār tādu jautājumu šeit uzdevu, jo pašlaik ir tā, ka neesmu baigā starā par sava piecīša komfortablumu, bet nu jaātzīst, ka pie ceļa viņš ir pielipis ļoti labi. Tādēļ domājot par nākamo auto, man pat patīk, ka F10 ir vairāk kā smags kuģis uztaisīts. Kādu setup ieteiksiet priekš nākamā auto, lai būtu komfortabli braukt? R18 + electronic damping control + dynamic drive?

Ar F10 neesmu braucis, bet ir bijusi iespēja pabraukt ar F02 750 Ld (dynamic drive + edc) - Tad, kad pārkāpu atpakaļ uz savējo e61 likās ka iekāpu kartingā

Ja F10 ir kaut uz pusi tik ērts, tad tas der.


Kā jau rakstīja, f10 uz r19 ir mīkstāks kā e60 uz r17. Inženieri labi piestrādājuši piekarē. Kopumā tika nobraukti 150k km, piekarē tikai tika mainītas aizmug tilta bukses 2x, jo berot no 0 pēc kāda laika raujas nost. Pirms pārdošanas tieši nācās mainīt.

Salīdzinot e60 un f10, tad finansiāli f10 mazāk prasija.
Abi bija 530d mpakā, bet e60 man patika labāk. Nezinu kāpēc.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 23 Nov 2019, 19:47:04 ]

Offline
ATB
23. Nov 2019, 20:26 #4938

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5186

Braucu ar: ♛ ♛


23 Nov 2019, 19:38:42 @Zusurs rakstīja:
Septītais tomēr ir vēl drusku savādāks par piekto... Ja gribi aizņemties uz pusstundu izmest līkumu ar F10 (pašlaik uzautas R18 RF M/S, pēc nedēļas būs normālas ziemenes), tad uzsit man tepat forumā PM. Darba dienās Brīvības/Cēsu tuvumā vari piebraukt, iedošu patestēt, lai saproti, kā patīk.


Turēšu pie vārda.!

Nu ja es gribētu septītā komfortu tad ņemtu septīto, bet tiem septītajiem ir viens mīnuss. Labā aprīkojumā viņi ir 90% ar dīzeļa dzinēju.. nu vai arī lielie 750i (ar saviem izturīgajiem N63 klases dzinējiem )
Vienīgais variants no benzīna ir 740i, kurā stāv iekšā N55B30 - visnotaļ uzticams dzinējs salīdzinot pārējiem benzīna BMW.

Links1
(..) В остальном мотор N55 отличный, мощный, довольно надежный и с некоторым запасом для тюнинга. Покупка BMW N55 однозначно хороший выбор.


Links2
(..)Apart from abovementioned possible problems N55 engine is perfect. It has high level of reliability; it is rather powerful with long lifespan. At the same time it is perfect for tuning. Purchasing of N55 will certainly turn out to be a good idea.


Mobile.de visi šie 740I (viņu nav daudz) ir diezgan pliki. Dīzeli nepirkšu, jo nobraucot 10k gadā (vai mazāk) es nojāšos kaut vai tikai ar dpf filtru vien. Sanāk braukt daudz īsi mazi gabali. Variants DPF filtru izgriest netiek izskatīts, jo esošajam auto tas ir izgriests un šo lēmumu nožēloju, jo auto gan smird pēc traktora, gan arī ieberot kārtīgi iekšā - tie kvēpi, kas aiz manis paliek man vnk kremt sirdī

Līdz ar to variants ir iet uz F10 535i FL - tie ir gan daudz pilnāki, gan arī lielākā skaitā.



23 Nov 2019, 19:44:15 @FisherS rakstīja:
Kā jau rakstīja, f10 uz r19 ir mīkstāks kā e60 uz r17. Inženieri labi piestrādājuši piekarē. Kopumā tika nobraukti 150k km, piekarē tikai tika mainītas aizmug tilta bukses 2x, jo berot no 0 pēc kāda laika raujas nost. Pirms pārdošanas tieši nācās mainīt.

Salīdzinot e60 un f10, tad finansiāli f10 mazāk prasija.
Abi bija 530d mpakā, bet e60 man patika labāk. Nezinu kāpēc.



Nu e60 jau ir sava laika pionieris un tur daudzas tehnoloģijas BMW inženieri vēl pačkajā nepārbaudījuši līdz galam, līdz ar to skaidrs ka F10 jau ir daudz noslīpētāks nekā e60.
Offline
grimS
23. Nov 2019, 22:38 #4939

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


23 Nov 2019, 20:26:14 @ATB rakstīja:


Kâds budžets? Teorētiski arī tādu pašu pilnu 535d var skatīties ar normālu nobraukumu (zem 110k). Gada vai divu laikā nekādām problēmām ar EGR/DPF nevajadzētu būt. Tad var pārdot un ņemt nākošo.

Offline
sys9291
23. Nov 2019, 23:20 #4940

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Nov 2019, 22:38:01 @grimS rakstīja:

23 Nov 2019, 20:26:14 @ATB rakstīja:


Kâds budžets? Teorētiski arī tādu pašu pilnu 535d var skatīties ar normālu nobraukumu (zem 110k). Gada vai divu laikā nekādām problēmām ar EGR/DPF nevajadzētu būt. Tad var pārdot un ņemt nākošo.



nu braucot ap stūri problēmas garantētas, nu nespēs viņš ne uzsilt ne reģenerēties pa 5 km... nu ir nācies saskarties ar tādiem klientiem, kas pat ieteikumu 1x mēnesī izbraukt pa trasi ignorē, un DPF aizaug...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Nov 2019, 23:23:55 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo