Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
janisdaubergs
14. Nov 2019, 16:28 #4901

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


14 Nov 2019, 16:13:02 @sys9291 rakstīja:
nu ne jau visiem raķete ir vajadzīga (savu jau esmu atlidojis), ar savu ex F30 2.0d vidējais ilgtemiņā bija drusku virs 5l/100km, tagad F20 120i vidējais 7,5...toties ar benzīnu bauda braukt...

E90 M47 bija 1l uz 100 mazāk, uz EE braucot, ok bija zem 5l, bet tur gan jau ar 530d butu 6l, 3.0 negrab, bauda - V8, bet 2.0d/2.0 vai 3.0/3.0d nav nekādas baudas starpības.
Gribu tagad M235 vai M240, bet par cik pēc F11 nav rindas, līdz vasarai vel pabrauksu.
Offline
Angelz
14. Nov 2019, 16:42 #4902

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2866

Braucu ar: BMW E60 535D


14 Nov 2019, 16:13:02 @sys9291 rakstīja:
...tagad F20 120i vidējais 7,5...toties ar benzīnu bauda braukt...


No offence, bet kāda?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
RR04
14. Nov 2019, 16:50 #4903

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41


14 Nov 2019, 16:42:26 @Angelz rakstīja:

14 Nov 2019, 16:13:02 @sys9291 rakstīja:
...tagad F20 120i vidējais 7,5...toties ar benzīnu bauda braukt...


No offence, bet kāda?

Nesmird, nav vibUrācija un klusāks
Offline
janisdaubergs
14. Nov 2019, 17:45 #4904

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


14 Nov 2019, 16:50:18 @RR04 rakstīja:

14 Nov 2019, 16:42:26 @Angelz rakstīja:

14 Nov 2019, 16:13:02 @sys9291 rakstīja:
...tagad F20 120i vidējais 7,5...toties ar benzīnu bauda braukt...


No offence, bet kāda?

Nesmird, nav vibUrācija un klusāks

Noteikti klusāks ar 2000+ rpm uz 100/h, nekā dīzelis ar 1200.
Offline
vvv
14. Nov 2019, 22:54 #4905

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1999

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


14 Nov 2019, 17:45:45 @janisdaubergs rakstīja:

14 Nov 2019, 16:50:18 @RR04 rakstīja:

14 Nov 2019, 16:42:26 @Angelz rakstīja:

14 Nov 2019, 16:13:02 @sys9291 rakstīja:
...tagad F20 120i vidējais 7,5...toties ar benzīnu bauda braukt...


No offence, bet kāda?

Nesmird, nav vibUrācija un klusāks

Noteikti klusāks ar 2000+ rpm uz 100/h, nekā dīzelis ar 1200.


Pieļauju ka šādā situācijā galvenais trokšņu avots ir riepas un gaisa pretestības radītais vējš. Lai gan ar svecīti un dB mērītāju neesmu sēdējis un mērījis.
Varbūt vienreiz par visām reizēm vajag salīdzināt ar dB mērītāju salonā dīzeli vs benz. Ar seismogrāfu vibrāciju un ar elektronisko degunu smakas līmeni
Offline
vvv
14. Nov 2019, 22:58 #4906

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1999

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


14 Nov 2019, 22:54:20 @vvv rakstīja:

14 Nov 2019, 17:45:45 @janisdaubergs rakstīja:

14 Nov 2019, 16:50:18 @RR04 rakstīja:

14 Nov 2019, 16:42:26 @Angelz rakstīja:

14 Nov 2019, 16:13:02 @sys9291 rakstīja:
...tagad F20 120i vidējais 7,5...toties ar benzīnu bauda braukt...


No offence, bet kāda?

Nesmird, nav vibUrācija un klusāks

Noteikti klusāks ar 2000+ rpm uz 100/h, nekā dīzelis ar 1200.


Pieļauju ka šādā situācijā galvenais trokšņu avots ir riepas un gaisa pretestības radītais vējš. Lai gan ar svecīti un dB mērītāju neesmu sēdējis un mērījis.
Varbūt vienreiz par visām reizēm vajag salīdzināt ar dB mērītāju salonā dīzeli vs benz. Ar seismogrāfu vibrāciju un ar elektronisko degunu smakas līmeni


P. S aizmirsu, vajag salīdzināt arī čekus, jeb naudas izdevumus servisā 3 gadiem.
Auto zem 100000k nobraukuma šis neattiecās laikam
Offline
Kaross
14. Nov 2019, 23:26 #4907

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Nov 2019, 15:28:07 @vvv rakstīja:

14 Nov 2019, 15:06:17 @Zusurs rakstīja:

14 Nov 2019, 15:00:13 @vvv rakstīja:
Kur tad ir Jūsu dīzeļa dzinēju lielā ekonomija [..]
Varbūt jauc mani ar kādu citu, jo es nekad neesmu bijis starp tiem evanģēlistiem, kas apgalvu, ka dīzeļi brauc uz tvaikiem un mīlestības.

Es pieļauju, ka tā lielā ekonomija ir braucot ar 2.0D vai ko tamlīdzīgu. Man savukārt tur ir kādi ~330 zirgi, un nospiežot pedāli es vismaz zinu, par ko pārmaksāju degvielā. Priekš pieklājīgas jaudas tie 11l pilsētā ir attaisnojami.


Jā, apskaužami 535d ir raķete.
Tikai dīzeļiem tomēr motoru remonts ir dārgāks un tur jau tas ieekonomētais pazūd.
Ja pērk salīdzinoši svaigu tad citādāk.


Kas tieši tur ir dārgāks? Virzuļi? Vārsti vairāk? Šāles no kaut kāda speciāla materiāla? Turbīna dārgāka kā benzīnam?
Muļķības pie vienāda nobraukuma benzīnam ātrāk sākas problēmas. Dīzeļi vienkārši tiek dzīti pamatīgāk. Līdz ar to tavs subjektīvais viedoklis ir nevietā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
14. Nov 2019, 23:31 #4908

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ļoti smaga kāja un 5.4sek - 100km/h.
10,1l braucot 90% pa pilsētu.
Vasaras periodā 9,5l/100km



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
vvv
14. Nov 2019, 23:45 #4909

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1999

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


14 Nov 2019, 23:31:37 @Kaross rakstīja:
Ļoti smaga kāja un 5.4sek - 100km/h.
10,1l braucot 90% pa pilsētu.
Vasaras periodā 9,5l/100km




Te tik daudz tiek risinātas problēmas ar dpf utt.
, kādu miljonu tas maksājot utt. Vismaz rodas tāda sajūta. Neesmu specs šajā un neko nevēlos pierādīt.

Bet par šo man gan ir jautājums: Kā var dabūt vidējo ātrumu pilsētā 36 km/st.?
Offline
Kaross
14. Nov 2019, 23:47 #4910

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

nu bet es taču teicu, ka smaga kāja.
Sastrēgumu laikā baigi nepārvietojos. Tad var darīt ko lietderīgāku. Iespējams nav tie 90%, bet savi 80% ir noteikti pa pilsētu.
DPF domāju ir vienīgais, kas tam dīzelim ir dārgāks. Nav jau arī viņš jāmaina katru gadu. Labam, uzturētam auto DPF iet vismaz 400 000km. Pilsētā, protams, mazāk.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 14 Nov 2019, 23:49:23 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
e36powers
15. Nov 2019, 00:24 #4911

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 799

Braucu ar: 192hp


11 Nov 2019, 11:47:49 @osis78 rakstīja:
Seiciens,

Jautājums par kārbas eļļas maiņu, F10 15 gada 3.0d!
Lasot forumus USA, Vācijā, Krievijā tā arī neesmu nonācis pie viennozīmīga kopsaucēja. Respektīvi vai kārbā vajag, ir nepieciešams mainīt eļļu? Ir nobraukti 106k un ir pēdējaus brīdis mainīt eļļu.
Ir vērts to darīt vai labāk atstāt visu kā ir un braukt, ja nav problēmu?



~280k nobraukums, 14gads, Eļļa ātrumkārbai vispar nebija mainita par visiem laikiem, strada 8/10
Offline
vvv
15. Nov 2019, 00:29 #4912

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1999

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


14 Nov 2019, 23:47:19 @Kaross rakstīja:
nu bet es taču teicu, ka smaga kāja.
Sastrēgumu laikā baigi nepārvietojos. Tad var darīt ko lietderīgāku. Iespējams nav tie 90%, bet savi 80% ir noteikti pa pilsētu.
DPF domāju ir vienīgais, kas tam dīzelim ir dārgāks. Nav jau arī viņš jāmaina katru gadu. Labam, uzturētam auto DPF iet vismaz 400 000km. Pilsētā, protams, mazāk.


Nu nez, laikam jātic.
Bet lai arī cik smaga kāja, teorētiski luksoforiem to vajadzētu mīnusot.
Pa vakariem, pa Bolderāju, Rumbulu? hvz kā var 36 sanākt.
Offline
Jurchixx
15. Nov 2019, 07:18 #4913

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

var var, senāk ziedu laikos, kad no mentiem pa piečuku varēja atpirkties man vidējais bija 38 arī pārsvarā pa pilsētu braucot
Offline
Zusurs
15. Nov 2019, 08:21 #4914

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


14 Nov 2019, 23:45:06 @vvv rakstīja:
[..] Bet par šo man gan ir jautājums: Kā var dabūt vidējo ātrumu pilsētā 36 km/st.?
Esmu @kaross kopā braucis - tici man, ja viņš ikdienā pa pilsētu dzenājās tā kā toreiz, tad var...

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 15 Nov 2019, 08:21:49 ]

Offline
Mixzzz
15. Nov 2019, 08:45 #4915

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


14 Nov 2019, 15:39:42 @janisdaubergs rakstīja:
Perifērija dzīvojošiem izdevīgi ir diesel:
530d F11 60l PRO Diesel/800km;
Kāja pasmaga, par cik no rītiem daudz apdzenamo uz šosejas.
Carnikava-Valdlauči;

umm, tātad 7.5l. Neko baigi izdevīgu tur neredzu, jo ar 6cyl benzīnu var dabūt līdzīgus ciparus. Drīzāk tieši pretēji, izdevīgāk ir sēžot korķos
Offline
sys9291
15. Nov 2019, 09:52 #4916

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Nov 2019, 23:47:19 @Kaross rakstīja:
nu bet es taču teicu, ka smaga kāja.
Sastrēgumu laikā baigi nepārvietojos. Tad var darīt ko lietderīgāku. Iespējams nav tie 90%, bet savi 80% ir noteikti pa pilsētu.
DPF domāju ir vienīgais, kas tam dīzelim ir dārgāks. Nav jau arī viņš jāmaina katru gadu. Labam, uzturētam auto DPF iet vismaz 400 000km. Pilsētā, protams, mazāk.

tagad jau arī benzīnam DPF diez cik ilgi tie kalpos
Offline
ATB
15. Nov 2019, 10:26 #4917

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5184

Braucu ar: ♛ ♛


15 Nov 2019, 08:45:35 @Mixzzz rakstīja:

14 Nov 2019, 15:39:42 @janisdaubergs rakstīja:
Perifērija dzīvojošiem izdevīgi ir diesel:
530d F11 60l PRO Diesel/800km;
Kāja pasmaga, par cik no rītiem daudz apdzenamo uz šosejas.
Carnikava-Valdlauči;

umm, tātad 7.5l. Neko baigi izdevīgu tur neredzu, jo ar 6cyl benzīnu var dabūt līdzīgus ciparus. Drīzāk tieši pretēji, izdevīgāk ir sēžot korķos



Nav f sērija, bet tik un tā:
E61 535d 2007 (bez čipa, bez dpf, ar beigtu termostatu)
Rīga/Daugavpils - 6.7L/100km(kopā 550km, pabraucot arī pa Daugavpili)

Auto trīs cilvēki un pilns bagāžnieks uz abiem galiem. R17 hankook ziemens virsū.
Mērīju pēc pilnas bākas metodes. Pildīta KOOL parastā saļarka.
Tiesa gan, paraugpilsoņa ātrums - 100km/h, kur iespējams. Atpakaļ ceļā ogrē paskrējos ar vienu e92 325 - visādi citādi opis style braukšanas stils.
Ja kāds stāstītu, neticētu

[ Šo ziņu laboja ATB, 15 Nov 2019, 10:28:06 ]

Offline
Mikels
15. Nov 2019, 10:37 #4918

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: cieņu


15 Nov 2019, 08:21:23 @Zusurs rakstīja:

14 Nov 2019, 23:45:06 @vvv rakstīja:
[..] Bet par šo man gan ir jautājums: Kā var dabūt vidējo ātrumu pilsētā 36 km/st.?
Esmu @kaross kopā braucis - tici man, ja viņš ikdienā pa pilsētu dzenājās tā kā toreiz, tad var...

Brūns deguns tikko nepalika
Offline
janisdaubergs
15. Nov 2019, 10:38 #4919

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


15 Nov 2019, 10:26:43 @ATB rakstīja:

15 Nov 2019, 08:45:35 @Mixzzz rakstīja:

14 Nov 2019, 15:39:42 @janisdaubergs rakstīja:
Perifērija dzīvojošiem izdevīgi ir diesel:
530d F11 60l PRO Diesel/800km;
Kāja pasmaga, par cik no rītiem daudz apdzenamo uz šosejas.
Carnikava-Valdlauči;

umm, tātad 7.5l. Neko baigi izdevīgu tur neredzu, jo ar 6cyl benzīnu var dabūt līdzīgus ciparus. Drīzāk tieši pretēji, izdevīgāk ir sēžot korķos



Nav f sērija, bet tik un tā:
E61 535d 2007 (bez čipa, bez dpf, ar beigtu termostatu)
Rīga/Daugavpils - 6.7L/100km(kopā 550km, pabraucot arī pa Daugavpili)

Auto trīs cilvēki un pilns bagāžnieks uz abiem galiem. R17 hankook ziemens virsū.
Mērīju pēc pilnas bākas metodes. Pildīta KOOL parastā saļarka.
Tiesa gan, paraugpilsoņa ātrums - 100km/h, kur iespējams. Atpakaļ ceļā ogrē paskrējos ar vienu e92 325 - visādi citādi opis style braukšanas stils.
Ja kāds stāstītu, neticētu

Nav ko neticēt, šoseja 90-110 braucieni uz EE piem., paterins ir starp 5 un 6.5l;
Un no 130-190k km nobraucot skaidrs, ka motortelpas un saļarkas saistītu remontu nav bijis un gan jau ari benzīnam to nebutu;
Personīgi man liekas, ka uz 1l/100km saļarka ir jaudīgāka un ekonomiskāka, ja nebrauc ar 400k km vecu lamatu, kur visi agregāti jau jāmaina.
E90 M47 67-170k km motortelpas remontu nebija vispār, neskaitot kvēlsveces, tas gan skanēja kā traktors;
Offline
dr_viruss
15. Nov 2019, 10:48 #4920

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1195

Braucu ar: e60 530d FL


15 Nov 2019, 00:24:36 @e36powers rakstīja:

11 Nov 2019, 11:47:49 @osis78 rakstīja:
Seiciens,

Jautājums par kārbas eļļas maiņu, F10 15 gada 3.0d!
Lasot forumus USA, Vācijā, Krievijā tā arī neesmu nonācis pie viennozīmīga kopsaucēja. Respektīvi vai kārbā vajag, ir nepieciešams mainīt eļļu? Ir nobraukti 106k un ir pēdējaus brīdis mainīt eļļu.
Ir vērts to darīt vai labāk atstāt visu kā ir un braukt, ja nav problēmu?



~280k nobraukums, 14gads, Eļļa ātrumkārbai vispar nebija mainita par visiem laikiem, strada 8/10


Nav laiks tomēr nomainīt kārbas eļļu? Nemaksā jau tas pasākums baiso kosmosu.
Var jau protams braukt līdz ručkai un pēc tam 1,5k maksāt par kārbas remontu.

p.s. savam e60 kad atdzinu no vācijas ar 238k nomainīju eļļu kārbai, tagad ir 295k - 0 problēmu ar kārbu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo