Online

Pašreiz BMWPower skatas 43 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
kikos
11. Jan 2019, 12:30 #3721

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 436

Braucu ar: F650, F07

Man F07 uznāca sali, kautko viena puse sāka pneimai laist zemē, stāvot.piedarbinot uzkačaja viss ok. Domāju kranti balonam, bet daudz darba bija, nebija laika nekur dzīt. Pagāja ned. palika siltāks nu jau 3dienas iģeaļņikā. Tas liek domāt, ka sīsētēmā bija kondensāts,kas brīdi, kad palika strauji auksts,varbūt nosprostoja pretvārstu hvz. Pabrauks redzēs.
Kamaziem kādreiz tehnisko spirtu lēja pneimo sīstēmā. Friči laikam tik tālu nav aizdomājušies
Offline
RSAWorkshop
11. Jan 2019, 13:36 #3722

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: e39

cik kamazam un cik bemkai ir gaisa tilpums?
Volvo un MB un citiem smagajiem arī tagad lej speciālu šķidrumu

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
sn
11. Jan 2019, 13:44 #3723

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1873069

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


10 Jan 2019, 16:41:19 @Vantage rakstīja:

10 Jan 2019, 16:35:19 @protams rakstīja:

10 Jan 2019, 16:07:16 @citrons1 rakstīja:

@kaaasis rakstīja:
Ir 520D, kāpēc tikai sākums?




Pats ar laiku sapratīsi

Nepārdzīvo ļoti, daži pārkāpjot no 2.0d uz 3.0d nezkapēc izdomā, ka viņiem kļūst garāks


tas nav izdomāa, tā ir dzīve.

ja tiec līdz 3.5d, tad viss notiek
kad bmw sāks ražot 3.5d?

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Vantage
11. Jan 2019, 14:20 #3724

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4689

Braucu ar: '11 C7 3.0TDI quattro / '83 21060


11 Jan 2019, 13:44:58 @sn rakstīja:

10 Jan 2019, 16:41:19 @Vantage rakstīja:

10 Jan 2019, 16:35:19 @protams rakstīja:

10 Jan 2019, 16:07:16 @citrons1 rakstīja:

@kaaasis rakstīja:
Ir 520D, kāpēc tikai sākums?




Pats ar laiku sapratīsi

Nepārdzīvo ļoti, daži pārkāpjot no 2.0d uz 3.0d nezkapēc izdomā, ka viņiem kļūst garāks


tas nav izdomāa, tā ir dzīve.

ja tiec līdz 3.5d, tad viss notiek
kad bmw sāks ražot 3.5d?


kopš 2010ajā tika iepirkts slavenākais e60 pouwerā )))

tagad esot jauns 5.0dttt un 5.0dtttt. vēl ir kur krāniņiem augt ))
Offline
kikos
11. Jan 2019, 15:03 #3725

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 436

Braucu ar: F650, F07


11 Jan 2019, 13:36:18 @RSAWorkshop rakstīja:
cik kamazam un cik bemkai ir gaisa tilpums?
Volvo un MB un citiem smagajiem arī tagad lej speciālu šķidrumu


Tas tak skaidrs, sarkasmam.... bet realitāte ir tāda visur kur gaisa sistēmas ir kondensāts, pie straujas t. maiņas. Nu nav pa to friči padomājuši..
Offline
Yussi
11. Jan 2019, 16:29 #3726

Kopš: 01. Mar 2012

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Man rodas jautājums vai piekare uz gaisa spilveniem ir visiem F10/F11? Lai arī tā būs jāremontē izskatās, ka tā ir must have lietiņa.
Offline
Cherbikoff
11. Jan 2019, 16:32 #3727

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 965

Braucu ar: BMW & Mercedes

visiem F10 nav.
Offline
ezis_
11. Jan 2019, 17:22 #3728

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 438

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


11 Jan 2019, 12:30:01 @kikos rakstīja:
Man F07 uznāca sali, kautko viena puse sāka pneimai laist zemē, stāvot.piedarbinot uzkačaja viss ok. Domāju kranti balonam, bet daudz darba bija, nebija laika nekur dzīt. Pagāja ned. palika siltāks nu jau 3dienas iģeaļņikā. Tas liek domāt, ka sīsētēmā bija kondensāts,kas brīdi, kad palika strauji auksts,varbūt nosprostoja pretvārstu hvz. Pabrauks redzēs.
Kamaziem kādreiz tehnisko spirtu lēja pneimo sīstēmā. Friči laikam tik tālu nav aizdomājušies
Ta nu gluzi nav.. cik zinu pneimo sistemas stav filtrs, mitruma savacejs kurs dabiski nolietojas un tad sakas brinumi ar aizsalusiem varstiem utt.
Offline
kikos
11. Jan 2019, 17:31 #3729

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 436

Braucu ar: F650, F07


11 Jan 2019, 17:22:02 @ezis_ rakstīja:

11 Jan 2019, 12:30:01 @kikos rakstīja:
Man F07 uznāca sali, kautko viena puse sāka pneimai laist zemē, stāvot.piedarbinot uzkačaja viss ok. Domāju kranti balonam, bet daudz darba bija, nebija laika nekur dzīt. Pagāja ned. palika siltāks nu jau 3dienas iģeaļņikā. Tas liek domāt, ka sīsētēmā bija kondensāts,kas brīdi, kad palika strauji auksts,varbūt nosprostoja pretvārstu hvz. Pabrauks redzēs.
Kamaziem kādreiz tehnisko spirtu lēja pneimo sīstēmā. Friči laikam tik tālu nav aizdomājušies
Ta nu gluzi nav.. cik zinu pneimo sistemas stav filtrs, mitruma savacejs kurs dabiski nolietojas un tad sakas brinumi ar aizsalusiem varstiem utt.


Būs tad jāiečeko, kas pa filtru tas ir!
Offline
ezis_
11. Jan 2019, 18:09 #3730

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 438

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


11 Jan 2019, 17:31:03 @kikos rakstīja:

11 Jan 2019, 17:22:02 @ezis_ rakstīja:

11 Jan 2019, 12:30:01 @kikos rakstīja:
Man F07 uznāca sali, kautko viena puse sāka pneimai laist zemē, stāvot.piedarbinot uzkačaja viss ok. Domāju kranti balonam, bet daudz darba bija, nebija laika nekur dzīt. Pagāja ned. palika siltāks nu jau 3dienas iģeaļņikā. Tas liek domāt, ka sīsētēmā bija kondensāts,kas brīdi, kad palika strauji auksts,varbūt nosprostoja pretvārstu hvz. Pabrauks redzēs.
Kamaziem kādreiz tehnisko spirtu lēja pneimo sīstēmā. Friči laikam tik tālu nav aizdomājušies
Ta nu gluzi nav.. cik zinu pneimo sistemas stav filtrs, mitruma savacejs kurs dabiski nolietojas un tad sakas brinumi ar aizsalusiem varstiem utt.


Būs tad jāiečeko, kas pa filtru tas ir!
mb,bmw,vag kompresora ir nodalijums ar silitagela granulam vai ka vinas tur pareizi sauc kuras savac mitrumu , dabiski kautkada momenta vinas beidz stradat.
Offline
Bamperis
12. Jan 2019, 08:02 #3731

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4530

Braucu ar: 07`e61 530d///M


11 Jan 2019, 18:09:30 @ezis_ rakstīja:

11 Jan 2019, 17:31:03 @kikos rakstīja:

11 Jan 2019, 17:22:02 @ezis_ rakstīja:

11 Jan 2019, 12:30:01 @kikos rakstīja:
Man F07 uznāca sali, kautko viena puse sāka pneimai laist zemē, stāvot.piedarbinot uzkačaja viss ok. Domāju kranti balonam, bet daudz darba bija, nebija laika nekur dzīt. Pagāja ned. palika siltāks nu jau 3dienas iģeaļņikā. Tas liek domāt, ka sīsētēmā bija kondensāts,kas brīdi, kad palika strauji auksts,varbūt nosprostoja pretvārstu hvz. Pabrauks redzēs.
Kamaziem kādreiz tehnisko spirtu lēja pneimo sīstēmā. Friči laikam tik tālu nav aizdomājušies
Ta nu gluzi nav.. cik zinu pneimo sistemas stav filtrs, mitruma savacejs kurs dabiski nolietojas un tad sakas brinumi ar aizsalusiem varstiem utt.


Būs tad jāiečeko, kas pa filtru tas ir!
mb,bmw,vag kompresora ir nodalijums ar silitagela granulam vai ka vinas tur pareizi sauc kuras savac mitrumu , dabiski kautkada momenta vinas beidz stradat.

Ir pat variants dzirdeets,ka izbert vinjas laukaa un izzhaaveet,izkalteet un mochiit pa jaunam
Offline
grimS
12. Jan 2019, 12:23 #3732

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2202

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er

Kāds varbūt grib pamainīt mašīnu un pārdot savu perfekto F10/F11?

Meklēju ko šādu:
1) F10/F11 (F10 ar nolaižamiem benķiem)
2) >=3.0d
3) LED
4) MPaka
5) <120k oriģināls nobraukums.
6) >=2014.g FL (bet reāli droši vien >=2015.g)
7) Komforta paka
Melns/Balts/Individual
9) HK vai BO skaņa
10 Perfektā stāvoklī, bez negadījumiem, krēslos neviens nav pirdis, utt.

Bazars, par to cik tas ir nereāli, nav interesants. Zinu, ka tādas mašīnas netirgo, ar viņām brauc. Bet varbūt kādam gads labi iesācies... (PM)

[ Šo ziņu laboja grimS, 12 Jan 2019, 14:27:50 ]

Offline
cipargalva
12. Jan 2019, 14:07 #3733

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 2839

Braucu ar: quattro

Gribi 3.5 vai pieclitrīgo dīzeli?
Offline
Marteens
12. Jan 2019, 14:26 #3734

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9034

Braucu ar:

To beņķi būs piepirdis kāds jau no rūpnīcas izbraucis . Tā kā dodies uz turieni pēc sava sapņu auto.
Offline
grimS
12. Jan 2019, 14:27 #3735

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2202

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er


12 Jan 2019, 14:07:14 @cipargalva rakstīja:
Gribi 3.5 vai pieclitrīgo dīzeli?

3.0 vai 3.5, a kas?
Offline
sn
12. Jan 2019, 14:35 #3736

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1873069

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

nekas, bmw neražo lielākus dīzeļdzinējus par 2993cc

bet, ja nopietni, tad pēc tavām prasībām šķiet, ka tu gribi auto par 35k+, labāk būtu uzreiz skatījies uz G30

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
rolis
12. Jan 2019, 15:18 #3737

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6288

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


12 Jan 2019, 14:35:09 @sn rakstīja:
nekas, bmw neražo lielākus dīzeļdzinējus par 2993cc

bet, ja nopietni, tad pēc tavām prasībām šķiet, ka tu gribi auto par 35k+, labāk būtu uzreiz skatījies uz G30


analogs G30 vai G31 ar tādam prasībām būs 50.
vienīgi nobraukums nebūs tik liels

[ Šo ziņu laboja rolis, 12 Jan 2019, 15:18:41 ]

Offline
grimS
12. Jan 2019, 15:45 #3738

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2202

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er


12 Jan 2019, 15:18:06 @rolis rakstīja:

12 Jan 2019, 14:35:09 @sn rakstīja:
nekas, bmw neražo lielākus dīzeļdzinējus par 2993cc

bet, ja nopietni, tad pēc tavām prasībām šķiet, ka tu gribi auto par 35k+, labāk būtu uzreiz skatījies uz G30


analogs G30 vai G31 ar tādam prasībām būs 50.
vienīgi nobraukums nebūs tik liels


Tieši tā, G30 var plikuci trolejbusu pa to budžetu paņemt.

2015.g 535d ar visām pārējām atbilstošām prasībām tā arī šobrīd izskatās uz 35k.

Bet 2014.g, 530d ar, piemēram 120k nobraukumu, būs lētāks.
Offline
Taspac
13. Jan 2019, 14:35 #3739

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3476

Braucu ar:

Izstaastiet man nezinaataajam kaa tad iisti ir....

Visai simpaatisks un pilns prefl 535d M sport ar komforta.sedekliem logic 7 utt ir pieejams pa 20k. Bet prefs.


Digitaalo paneli var ielikt....B & O muzons taapat ir retums un vieglaak ir dabuut pasham pa 4k. Fl stuure neko nemaksaa.

Tad sanaak vieniigais ieguvums reaalie 120 tk nevis 250k

Bet pienjemsim ka abaam mashinaam var gaidiit remonti. Tad jautaajums vai ir veerts paarmaksaat kkaadus 15 tukstoshus eur...ja tas nav 550d... ?

Es nepretendeeju uz taisniibu....tikai interese...jo pasham simpatizee tas auto.

Offline
grimS
13. Jan 2019, 16:13 #3740

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2202

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, Quattro 300HP 600NM, BMW 1er


13 Jan 2019, 14:35:14 @Taspac rakstīja:
Izstaastiet man nezinaataajam kaa tad iisti ir....

Visai simpaatisks un pilns prefl 535d M sport ar komforta.sedekliem logic 7 utt ir pieejams pa 20k. Bet prefs.


Digitaalo paneli var ielikt....B & O muzons taapat ir retums un vieglaak ir dabuut pasham pa 4k. Fl stuure neko nemaksaa.

Tad sanaak vieniigais ieguvums reaalie 120 tk nevis 250k

Bet pienjemsim ka abaam mashinaam var gaidiit remonti. Tad jautaajums vai ir veerts paarmaksaat kkaadus 15 tukstoshus eur...ja tas nav 550d... ?

Es nepretendeeju uz taisniibu....tikai interese...jo pasham simpatizee tas auto.



Šito diskusiju nav jēga uzsākt. Katrs pērk ko grib un var atļauties. Viena acīs mašina ar 200k nobraukumu jau ir beigts grauzts un 20k ir izmesta nauda, citam tas limits ir 300k nobraukums un 10k budžets, citam der tikai jauna mašīna, bet vēl kāds jaunu mašinas pirkšanu uzskata par debīlu rīcību.

Kāds labāk nopirks pliku 'trolejbusu', lai tikai būtu pēc iespējas svaigāks, bet kāds meklēs max pilnu komplektāciju un gads/norbaukums būs viennaldzīgs. Kāds brauks ar e46 kamēŗ sakrās tam ko grib, bet kāds paņems mogo. Un vairums vispāŗ neko nesaprot un kaut ko uz dullo pērk, un pēc tam čīkst, ka dārgs remonts razdatkām, pakaļa sēžas nost, kāpēc riepas tik dārgi maksā, utt

Vienkārši - :lol_nau_veerc: Netaisam te offtopic, to var maukt spamā.
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips