Online

Pašreiz BMWPower skatas 55 viesi un 13 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
snpz
18. Jan 2019, 10:50 #3741

Kopš: 29. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: skritulenēm

Informācijai - vakar dabūju auto, lukturis kā jauns - izņēma, izjauca, izžāvēja, satīrīja, salika visu kopā! Džeki tiešām saprot ko dara.
Izrādās, ka esmu 3ais F10/11 īsā laikā ar defektu, ka lukturim stikls pa jaunam vienkārši jāpārlīmē.

16 Jan 2019, 14:21:09 @snpz rakstīja:

16 Jan 2019, 13:43:09 @lebedeks rakstīja:

14 Jan 2019, 15:56:53 @snpz rakstīja:
3 gadus ar viņu braucu, pirku DE ar knapi 100kkm, visai vēsturei iets cauri caur dīleriem, bliezts pēc papīriem nav un citu defektu arī.
Atpakaļ pie lietas - ir kādam idejas pie kā griezties, lai esošo gaismekli sataisītu, jeb nejāties un meklēt jaunu?


Manuprāt vajadzētu griezties pie tiem kas nodarbojas ar lampām, izņems to, kartīgi izžāves, pārbaudīs vai visi vāki, blīves, ventilacijas vietā utt. Man tā bija ar PRE FL E60/61 kuriem tā bija slimība, ar laiku plastmasas stiklos radās mikroplaisas kuras grūti bija ieraudzīt un neko izdarīt nevarēja.

Atradu šādus fruktus Imantā - https://lukturiem.lv/
Aizdzinu šodien auto, tad jau manīs kas un kā. Par mikroplaisām Tev taisnība, pirmais minējums pēc vispusējas apskates viņiem bija tieši tāds, bet nu ņems ārā un skatīs.
Offline
Chris
18. Jan 2019, 11:13 #3742

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 954

Braucu ar: V8

Cik nostājās darbs +/-?
Offline
HUBLOC
18. Jan 2019, 12:23 #3743

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3908

Braucu ar: .


18 Jan 2019, 10:50:30 @snpz rakstīja:
Informācijai - vakar dabūju auto, lukturis kā jauns - izņēma, izjauca, izžāvēja, satīrīja, salika visu kopā! Džeki tiešām saprot ko dara.
Izrādās, ka esmu 3ais F10/11 īsā laikā ar defektu, ka lukturim stikls pa jaunam vienkārši jāpārlīmē.

16 Jan 2019, 14:21:09 @snpz rakstīja:

16 Jan 2019, 13:43:09 @lebedeks rakstīja:

14 Jan 2019, 15:56:53 @snpz rakstīja:
3 gadus ar viņu braucu, pirku DE ar knapi 100kkm, visai vēsturei iets cauri caur dīleriem, bliezts pēc papīriem nav un citu defektu arī.
Atpakaļ pie lietas - ir kādam idejas pie kā griezties, lai esošo gaismekli sataisītu, jeb nejāties un meklēt jaunu?


Manuprāt vajadzētu griezties pie tiem kas nodarbojas ar lampām, izņems to, kartīgi izžāves, pārbaudīs vai visi vāki, blīves, ventilacijas vietā utt. Man tā bija ar PRE FL E60/61 kuriem tā bija slimība, ar laiku plastmasas stiklos radās mikroplaisas kuras grūti bija ieraudzīt un neko izdarīt nevarēja.

Atradu šādus fruktus Imantā - https://lukturiem.lv/
Aizdzinu šodien auto, tad jau manīs kas un kā. Par mikroplaisām Tev taisnība, pirmais minējums pēc vispusējas apskates viņiem bija tieši tāds, bet nu ņems ārā un skatīs.



Aizvedu savu Q7 pie viņiem. Izrādās šī lukturu baltā plastmasa saplaisāšana un attiecīgi mitruma iekļūšana lukturī ir ļoti izplatīta problēma gan audi, gan bmw, gan VW... manā gadījumā facelift jauni stikli maksā 240eur gabalā, tāpēc sarunāju veikt tikai luktura izžāvēšanu un plaisu aizausēšanu/aizšpaktelēšanu - par abiem lukturiem 100eur. Uz vasaru stikliņi kļūs lētāki, jo šis viņiem tagad ir jauns produkts, to viņi arī paši pateica ka tā būs. Visu izdarīja pa vienu dienu.
Offline
RSAWorkshop
18. Jan 2019, 12:34 #3744

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3060

Braucu ar: e39

A mikroplaisas veidojoties no sūdīga mazgājamā šķidruma
Tajā skaitā grēkojot arī moikas

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
arizah
18. Jan 2019, 12:37 #3745

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11294

Braucu ar: 43

kāds gan tur varētu būt sakars ar šķidrumu un vēl moikas? Ko viņām nanoūdeni iepirkt?
Offline
RR04
18. Jan 2019, 12:39 #3746

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 619

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


18 Jan 2019, 12:37:47 @arizah rakstīja:
kāds gan tur varētu būt sakars ar šķidrumu un vēl moikas? Ko viņām nanoūdeni iepirkt?


Moikām ir tieša saskare ar šito visu. Uzmauc kkādu kreiso ķīmiju, kas noēd netīrumus un saēd plastmasu
Offline
HUBLOC
18. Jan 2019, 12:46 #3747

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3908

Braucu ar: .

Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju
Offline
RSAWorkshop
18. Jan 2019, 12:51 #3748

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3060

Braucu ar: e39


18 Jan 2019, 12:37:47 @arizah rakstīja:
kāds gan tur varētu būt sakars ar šķidrumu un vēl moikas? Ko viņām nanoūdeni iepirkt?
Tipa lētajos kkāds spirts čakarē plastmasu, alternatīva esot sonax, tam draudzīgāks sastāvs, bet maksā kosmosu
Moikās līdzīgi, ķīmija čakarējot plastmasas
Hz, mošk aplīmējot lukturus viņus var saglābt
FB kkāda čiepa arī sūdzējās, ka nopirka savam e60 jaunus lukturus un pāris mēnešos saplaisāja, tipa moikā sūdīga ķīmija esot bijusi

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
arizah
18. Jan 2019, 12:57 #3749

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11294

Braucu ar: 43


18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


a priekšējais stikkls nevar izsprāgt ārā? just curious. varētu padomāt, ka tas šķidrums tur uzsilst līdz 100 grādiem.
tas čalis atslēdz mīzējus tāpēc, ka viņam ebrejs liet logu šķidrumu tik bieži

p.s. kā ir, apskati vispār var iziet ar atslēgtiem mīzējiem?
Offline
Vantage
18. Jan 2019, 13:10 #3750

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4971

Braucu ar: nīstākajiem auto powerā


18 Jan 2019, 12:57:51 @arizah rakstīja:

18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


a priekšējais stikkls nevar izsprāgt ārā? just curious. varētu padomāt, ka tas šķidrums tur uzsilst līdz 100 grādiem.
tas čalis atslēdz mīzējus tāpēc, ka viņam ebrejs liet logu šķidrumu tik bieži

p.s. kā ir, apskati vispār var iziet ar atslēgtiem mīzējiem?


šādu kapeikas mīlēšanu vel neesmu aizdomājies :folijcepure: :illuminati:
tiesa priekšējais stikls ir stikls, bet priekšējās lampas plastmasa. tā ir būtiska atšķirība, par labu šādai iespējamai teorijai.

xenonam mīzēji ir obligāti toties TA inspektors 99% nepateiks, vai viņi ir strādājoši.
Offline
HUBLOC
18. Jan 2019, 13:12 #3751

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3908

Braucu ar: .


18 Jan 2019, 13:10:42 @Vantage rakstīja:

18 Jan 2019, 12:57:51 @arizah rakstīja:

18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


a priekšējais stikkls nevar izsprāgt ārā? just curious. varētu padomāt, ka tas šķidrums tur uzsilst līdz 100 grādiem.
tas čalis atslēdz mīzējus tāpēc, ka viņam ebrejs liet logu šķidrumu tik bieži

p.s. kā ir, apskati vispār var iziet ar atslēgtiem mīzējiem?


šādu kapeikas mīlēšanu vel neesmu aizdomājies :folijcepure: :illuminati:
tiesa priekšējais stikls ir stikls, bet priekšējās lampas plastmasa. tā ir būtiska atšķirība, par labu šādai iespējamai teorijai.

xenonam mīzēji ir obligāti toties TA inspektors 99% nepateiks, vai viņi ir strādājoši.


pa lielam man vienalga kāds iemesls, bet šāds apstāklis ir vienkārši nožēlojams. Vienīgie kam nav šādas šaizes esot Porsche (viņu vārdiem). Nesen atbrauca pie viņiem 2017.gada 7 BMW, jau saplaisājuši. Viens jauns lukturis 6k maksā
Offline
snap
18. Jan 2019, 13:32 #3752

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 499

Braucu ar:

Dīlerim neesat mēģinājuši rādīt to lukturi? Kad pirku gebrauchtwagen DE, man solījās LV lukturi nomainīt pa garantiju,ja būs vaina lukturī, bet svīdums pazuda.
Offline
wxy
18. Jan 2019, 13:34 #3753

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1147

Braucu ar: tanku


18 Jan 2019, 13:10:42 @Vantage rakstīja:

xenonam mīzēji ir obligāti toties TA inspektors 99% nepateiks, vai viņi ir strādājoši.


Kāpēc ne? Inspektors mēdz šļakstīties ar logūdeni. Un pārbaudot lukturu staru, var uzmest aci vai lukturi ir apslapinājušies.
Offline
shirminieks
18. Jan 2019, 13:34 #3754

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


Piedod, bet tā ir vienkārši stulba attieksme:
1. Ne jau bez iemesla tie lukturu mazgātāji uzstādīti - pagājušo ziemu braukāju ar auto, kam kād gudrinieks šos mazgātājus bija atslēdzis, un šādā laikā 2x nedēļā dabūju CircleK lukturus mazgāt, jo likās, ka ar gabarītiem brauc.
2. Daudziem auto speciāli šī iemesla pēc logu mazgājamā šķidruma trauks un / vai sprauslas ir aprīkotas ar apsildi.
3. Halogen / Xenon spuldzes kopā ar gaismu izdala samērā daudz infrasarkano starojumu (siltums), kas uzsilda luktura stikliņus (atkausē stiklu / nožāvē mitrumu); LED lukturiem (kas praktiski neizstaro infrasarkano starojumu) tā ir reāla problēma, jo netiek atkausēta lukturu priekša - to risina siltumu, kas rodas LED aizmugurē, ar ventilatoru novirzot (ventilējot) uz luktura priekšpusi.

Attiecīgi mikroplaisas var rasties nevis no tā, ka uz auksta stikliņa uzlej siltu šķidrumu, bet no tā, ka uz silta stikliņa tiek uzliets aukstu ūdeni (piemēram no peļķes) vai kāds pretimbraucējs uzšļaksta sniegu / šļuru no ceļa.

Vienīgais, kas nepatīk lukturu mazgātājos, ir tas, ka neadekvātā apjomā tiek patērēts logu šķidrums, bet visādā citādā ziņā viens no labākajiem risinājumiem redzamības uzlabošanai.
Offline
snpz
21. Jan 2019, 13:51 #3755

Kopš: 29. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: skritulenēm


18 Jan 2019, 11:13:12 @Chris rakstīja:
Cik nostājās darbs +/-?

140 eur ar PVN. Man liekas, ka ļoti adekvāti par to darbu.
Offline
KaspichsS
21. Jan 2019, 14:01 #3756

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 983

Braucu ar: e60 LCI


18 Jan 2019, 13:34:43 @shirminieks rakstīja:

18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


Piedod, bet tā ir vienkārši stulba attieksme:
1. Ne jau bez iemesla tie lukturu mazgātāji uzstādīti - pagājušo ziemu braukāju ar auto, kam kād gudrinieks šos mazgātājus bija atslēdzis, un šādā laikā 2x nedēļā dabūju CircleK lukturus mazgāt, jo likās, ka ar gabarītiem brauc.
2. Daudziem auto speciāli šī iemesla pēc logu mazgājamā šķidruma trauks un / vai sprauslas ir aprīkotas ar apsildi.
3. Halogen / Xenon spuldzes kopā ar gaismu izdala samērā daudz infrasarkano starojumu (siltums), kas uzsilda luktura stikliņus (atkausē stiklu / nožāvē mitrumu); LED lukturiem (kas praktiski neizstaro infrasarkano starojumu) tā ir reāla problēma, jo netiek atkausēta lukturu priekša - to risina siltumu, kas rodas LED aizmugurē, ar ventilatoru novirzot (ventilējot) uz luktura priekšpusi.

Attiecīgi mikroplaisas var rasties nevis no tā, ka uz auksta stikliņa uzlej siltu šķidrumu, bet no tā, ka uz silta stikliņa tiek uzliets aukstu ūdeni (piemēram no peļķes) vai kāds pretimbraucējs uzšļaksta sniegu / šļuru no ceļa.

Vienīgais, kas nepatīk lukturu mazgātājos, ir tas, ka neadekvātā apjomā tiek patērēts logu šķidrums, bet visādā citādā ziņā viens no labākajiem risinājumiem redzamības uzlabošanai.


+ netīri lukturi žilbina pretī braucošos. Smiltīs esošie stikla gabaliņi un sniegā/ledū esošie ledus kristāli atstaro gaismu - liela daļa no kopējās ''gaismas'' tiek atstarota random virzienos.
Šī problēma ir aktuāla ksensona un vēl vairāk - LED lukturiem, jo to gaisma (lielāks kopējais flux) tiek izstarota daudz mazākā laukumā kā halogēniem ar reflektoru. Spilgtums (enerģija uz laukuma vienību) ar kārtu lielāka kā bezlēcu halogēnam, katrs sūduks uz stikla (un paša stikla skrāpējumi, bojājumi) rada daudz lielāku ''acīs spiešanas'' efektu un %tuāli lielāku ''problēmu'' - redzamības samazināšanos.
Tieši šī iemesla dēļ tie mazgātāji ir obligāti ksenonam un LEDiem!
Offline
archers330
22. Jan 2019, 10:01 #3757

Kopš: 06. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 990

Braucu ar:

Kādu eļļu jūs lejat dīzeļa motoriem?kas nav longlife.
Offline
Vienpatis
22. Jan 2019, 11:05 #3758

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 434

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


21 Jan 2019, 14:01:40 @KateG rakstīja:

18 Jan 2019, 13:34:43 @shirminieks rakstīja:

18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


Piedod, bet tā ir vienkārši stulba attieksme:
1. Ne jau bez iemesla tie lukturu mazgātāji uzstādīti - pagājušo ziemu braukāju ar auto, kam kād gudrinieks šos mazgātājus bija atslēdzis, un šādā laikā 2x nedēļā dabūju CircleK lukturus mazgāt, jo likās, ka ar gabarītiem brauc.
2. Daudziem auto speciāli šī iemesla pēc logu mazgājamā šķidruma trauks un / vai sprauslas ir aprīkotas ar apsildi.
3. Halogen / Xenon spuldzes kopā ar gaismu izdala samērā daudz infrasarkano starojumu (siltums), kas uzsilda luktura stikliņus (atkausē stiklu / nožāvē mitrumu); LED lukturiem (kas praktiski neizstaro infrasarkano starojumu) tā ir reāla problēma, jo netiek atkausēta lukturu priekša - to risina siltumu, kas rodas LED aizmugurē, ar ventilatoru novirzot (ventilējot) uz luktura priekšpusi.

Attiecīgi mikroplaisas var rasties nevis no tā, ka uz auksta stikliņa uzlej siltu šķidrumu, bet no tā, ka uz silta stikliņa tiek uzliets aukstu ūdeni (piemēram no peļķes) vai kāds pretimbraucējs uzšļaksta sniegu / šļuru no ceļa.

Vienīgais, kas nepatīk lukturu mazgātājos, ir tas, ka neadekvātā apjomā tiek patērēts logu šķidrums, bet visādā citādā ziņā viens no labākajiem risinājumiem redzamības uzlabošanai.


+ netīri lukturi žilbina pretī braucošos. Smiltīs esošie stikla gabaliņi un sniegā/ledū esošie ledus kristāli atstaro gaismu - liela daļa no kopējās ''gaismas'' tiek atstarota random virzienos.
Šī problēma ir aktuāla ksensona un vēl vairāk - LED lukturiem, jo to gaisma (lielāks kopējais flux) tiek izstarota daudz mazākā laukumā kā halogēniem ar reflektoru. Spilgtums (enerģija uz laukuma vienību) ar kārtu lielāka kā bezlēcu halogēnam, katrs sūduks uz stikla (un paša stikla skrāpējumi, bojājumi) rada daudz lielāku ''acīs spiešanas'' efektu un %tuāli lielāku ''problēmu'' - redzamības samazināšanos.
Tieši šī iemesla dēļ tie mazgātāji ir obligāti ksenonam un LEDiem!


Samērā loģiski, bet kāpēc ir jauni auto ar LED, kuriem nav lukturu mazgātāji? Pats nobrīnījos, piemēram KIA sportage FL.
Offline
KaspichsS
22. Jan 2019, 11:37 #3759

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 983

Braucu ar: e60 LCI


22 Jan 2019, 11:05:10 @Vienpatis rakstīja:

21 Jan 2019, 14:01:40 @KateG rakstīja:

18 Jan 2019, 13:34:43 @shirminieks rakstīja:

18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


Piedod, bet tā ir vienkārši stulba attieksme:
1. Ne jau bez iemesla tie lukturu mazgātāji uzstādīti - pagājušo ziemu braukāju ar auto, kam kād gudrinieks šos mazgātājus bija atslēdzis, un šādā laikā 2x nedēļā dabūju CircleK lukturus mazgāt, jo likās, ka ar gabarītiem brauc.
2. Daudziem auto speciāli šī iemesla pēc logu mazgājamā šķidruma trauks un / vai sprauslas ir aprīkotas ar apsildi.
3. Halogen / Xenon spuldzes kopā ar gaismu izdala samērā daudz infrasarkano starojumu (siltums), kas uzsilda luktura stikliņus (atkausē stiklu / nožāvē mitrumu); LED lukturiem (kas praktiski neizstaro infrasarkano starojumu) tā ir reāla problēma, jo netiek atkausēta lukturu priekša - to risina siltumu, kas rodas LED aizmugurē, ar ventilatoru novirzot (ventilējot) uz luktura priekšpusi.

Attiecīgi mikroplaisas var rasties nevis no tā, ka uz auksta stikliņa uzlej siltu šķidrumu, bet no tā, ka uz silta stikliņa tiek uzliets aukstu ūdeni (piemēram no peļķes) vai kāds pretimbraucējs uzšļaksta sniegu / šļuru no ceļa.

Vienīgais, kas nepatīk lukturu mazgātājos, ir tas, ka neadekvātā apjomā tiek patērēts logu šķidrums, bet visādā citādā ziņā viens no labākajiem risinājumiem redzamības uzlabošanai.


+ netīri lukturi žilbina pretī braucošos. Smiltīs esošie stikla gabaliņi un sniegā/ledū esošie ledus kristāli atstaro gaismu - liela daļa no kopējās ''gaismas'' tiek atstarota random virzienos.
Šī problēma ir aktuāla ksensona un vēl vairāk - LED lukturiem, jo to gaisma (lielāks kopējais flux) tiek izstarota daudz mazākā laukumā kā halogēniem ar reflektoru. Spilgtums (enerģija uz laukuma vienību) ar kārtu lielāka kā bezlēcu halogēnam, katrs sūduks uz stikla (un paša stikla skrāpējumi, bojājumi) rada daudz lielāku ''acīs spiešanas'' efektu un %tuāli lielāku ''problēmu'' - redzamības samazināšanos.
Tieši šī iemesla dēļ tie mazgātāji ir obligāti ksenonam un LEDiem!


Samērā loģiski, bet kāpēc ir jauni auto ar LED, kuriem nav lukturu mazgātāji? Pats nobrīnījos, piemēram KIA sportage FL.

Var būt sertificēšanas nianses. Keisu, kad pārdod nesertificētas (konkrētajam tirgum) mašīnas - nav trūcis. Varbūt ir veidi, kā ''izlīst''. Varbūt viņu megalukturiem ir tāds materiāls, kas tik labi ''atgrūž'' netīrumus, ka nevajag mazgātājus. Atceries - E32/34 paaudzei (stiklam) bija arī slotiņas - bez tām jēga 0. E6X/E9X tā plastmasa tik slikti ''tur'' netīrumus, ka patiesībā pietiek ar pšikalkām - visu smuki noskalo braucot ar gaisa plūsmu. Kas zin - ja nu progress sasniedzis arī Koreju?
Offline
josi
22. Jan 2019, 13:27 #3760

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2274

Braucu ar: E87 118iA ’07


22 Jan 2019, 11:05:10 @Vienpatis rakstīja:
Samērā loģiski, bet kāpēc ir jauni auto ar LED, kuriem nav lukturu mazgātāji? Pats nobrīnījos, piemēram KIA sportage FL.

Pēc ECE regulām apmazgātājus vajag tikai tad, ja luktura izstarotā gaismas plūsma ir lielāka par 2000lm, acīmredzot tā KIA tur ierakstās, tā pat kā mazjaudīgāki (25W) Xenon lukturi.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips