Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
HUBLOC
18. Aug 2017, 09:16 #1661

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4655

Braucu ar: Q7


18 Aug 2017, 09:13:50 @Arturiks rakstīja:
Hublot, esi atguvies pēc pēdējas kravas zaudējuma?


Smagas paģiras
Offline
Chris
18. Aug 2017, 09:20 #1662

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8


18 Aug 2017, 09:03:44 @Elviss rakstīja:
Jobanā pneima. Mašīnai jau nomainīti trīs baloni. Nu kārta kompresoram, jo tam kaut kādi vārsti čupā.


Protams, nepraktiska! Netīrumi, kuri saiet starp balonu un to plastmasu parīvējās un kirdik.
Offline
KF
18. Aug 2017, 09:27 #1663

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7


18 Aug 2017, 08:27:49 @crime rakstīja:

18 Aug 2017, 08:23:53 @spridis rakstīja:
Šodien redzēju FD 2900, kas pēc CSDD skaitās 530D, bet ar 4 izplūdes trubām. Kas tas par brīnumu

Kas kas, jērs vilka ādā


[ Šo ziņu laboja KristapsRA, 18 Aug 2017, 09:27:44 ]

Offline
mariigais
18. Aug 2017, 09:37 #1664

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

Šim ja nemaldos ir 2,0d motors
Offline
HaL
18. Aug 2017, 09:59 #1665

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

pēc xdrive razdatkas maiņas un bloku softa atjaunināšanas, patēriņš nokritis par gandrīz 3L

kas tev ar to pneimu Elviss, man strādā mega, ņemot vērā, ka regulāri tiek vilkti zirgi un piekrauts bagāžnieks, smuki paceļ, nolaiž.. bez pneimas būtu

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
lebedeks
18. Aug 2017, 10:08 #1666

Kopš: 11. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: 525D F11


18 Aug 2017, 09:27:22 @KristapsRA rakstīja:

18 Aug 2017, 08:27:49 @crime rakstīja:

18 Aug 2017, 08:23:53 @spridis rakstīja:
Šodien redzēju FD 2900, kas pēc CSDD skaitās 530D, bet ar 4 izplūdes trubām. Kas tas par brīnumu

Kas kas, jērs vilka ādā





Šādas pārbūves veic Zēni no Jelgavas(saucas EBR auto, viņi ņem no 535 izpūtēju, pa vidu griež un metina iekšā.
Lūk kur viens 520 partaisīts uz 550




Viņiem ir viens 520 parbūvēts uz M5 ar sparniem izpūtējiem, bamperiem!
Offline
V.I.P.
18. Aug 2017, 10:25 #1667

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17338

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


18 Aug 2017, 09:03:44 @Elviss rakstīja:
Jobanā pneima. Mašīnai jau nomainīti trīs baloni. Nu kārta kompresoram, jo tam kaut kādi vārsti čupā.

un juus veel sakiet, ka Range Rover ir problemaatisks auto.
Offline
sn
18. Aug 2017, 10:36 #1668

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879540

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Aināra izslavēto aktīvo skaņu arī bagažniekā liek un zāģē caurumu uz izplūdi?

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
HaL
18. Aug 2017, 10:38 #1669

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

Shelby - touch vadības bloks kā bildē ir iekļauts?

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Elviss
18. Aug 2017, 10:41 #1670

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21527

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Tie sūda baloni plīst. Divus pats nomainīju, viens bija Vācijā pa garantiju.

Tagad kaur kādi tur vārsti laida garām no rīta nosēdās, tad pacēlās, tad vairs nepacēlās.
To tik ar kompresoru kopā var nomainīt. Pa ausu galam dzirdēju, ka kāds taisa arī tikai tos pašus vārstus, bet nebija laika meklēt.


Vēl ble arī slēdzene sačakarējās. Tur arī viss bloks jāmaina.


Bet nu tos 520 pārtaisīt par M ir jābūt pilnīgi apdalītiem

[ Šo ziņu laboja Elviss, 18 Aug 2017, 10:43:57 ]



-----------------
Offline
HaL
18. Aug 2017, 10:49 #1671

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

cik tev noskrējiens Elviss? Nu ne tev, F11

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Mikels
18. Aug 2017, 11:21 #1672

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4628

Braucu ar: cieņu

Izskatās, ka F10 topiks tomēr būs tikpat populārs, kā e60 topiks savos ziedu laikos
Offline
Elviss
18. Aug 2017, 11:22 #1673

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21527

Braucu ar: VAZ 2101 80'


18 Aug 2017, 10:49:46 @HaL rakstīja:
cik tev noskrējiens Elviss? Nu ne tev, F11

188k

-----------------
Offline
6500
18. Aug 2017, 11:25 #1674

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


18 Aug 2017, 08:12:14 @lebedeks rakstīja:

17 Aug 2017, 09:19:17 @protams rakstīja:
3+ keur par vizuālo, auto kuram 250+ kkm, nu nez....tehniskais stāvoklis domāju nav mint
p.s. diski 373

Kas attiecas uz 3K ieguldījumu tad tad nav tik traki:
1) Auto šobrīd ir ideālā tehniskā kartībā, ķēdi nomainījis iepriekšējais īpašnieks pie 240K(esot bijusi bēdīgā stāvoklī un tā izstaipījusies ka varēja pārlekt par zobiem), ritošā ideāla, uz dzinēja un trubām nav nevienas piles, termostati EGR un DPF strādā, bremžu diski ideāli, pneimo piekare arī u.t.t.
2) Ar šo auto plānoju braukt 3-4 gadus un par šiem 3K es iegūstu sev ziemas diskus (EUR 500), pārdodot arī pēc 3-4 gadiem par diskiem un M-paku +- EUR 1000 varēs atgūt. Iepriekšējo 6 gadu laika visvairāk vizuāli ar punktiņiem un skrāpējumiem bija cietuši tieši abi bamperi un sliekšņi kuri tāpat būtu jāpārkrāso (EUR 300).
3) Beigas paliek pāri EUR 1200 kas nav liela nauda par auto ar kuru taisies braukt 3-4 gadus un starpība starp svaigu M-paku un pliku F11 tomēr ir liela!
4)Auto jau bija Sporta salons, melnais jumts un sporta stūre, pilnai pakai tikai jānomaina sliekšņu uzlikas, kājas balsts un stūrei viena plastmasa!

PS. Vel par vecajiem bamperiem, miglām, nāsīm var dabūt atpakaļ +- EUR 200



nesasapnojies tikai,driz versi vala macinu pie tada nobraukuma...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Chris
18. Aug 2017, 11:28 #1675

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

Kādam nav nevajadzīgs oem R17 disku komplekts uz F10/11? Var būt jau ar ziemas riepām.
Offline
Shellby
18. Aug 2017, 11:29 #1676

Kopš: 08. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 200

Braucu ar: ko pagadās


18 Aug 2017, 10:38:46 @HaL rakstīja:
Shelby - touch vadības bloks kā bildē ir iekļauts?


Bilde no googles, tas nav touch vadības bloks.
Touch vadības bloks 55€
Offline
lebedeks
18. Aug 2017, 11:36 #1677

Kopš: 11. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: 525D F11


18 Aug 2017, 11:25:08 @6500 rakstīja:

18 Aug 2017, 08:12:14 @lebedeks rakstīja:

17 Aug 2017, 09:19:17 @protams rakstīja:
3+ keur par vizuālo, auto kuram 250+ kkm, nu nez....tehniskais stāvoklis domāju nav mint
p.s. diski 373

Kas attiecas uz 3K ieguldījumu tad tad nav tik traki:
1) Auto šobrīd ir ideālā tehniskā kartībā, ķēdi nomainījis iepriekšējais īpašnieks pie 240K(esot bijusi bēdīgā stāvoklī un tā izstaipījusies ka varēja pārlekt par zobiem), ritošā ideāla, uz dzinēja un trubām nav nevienas piles, termostati EGR un DPF strādā, bremžu diski ideāli, pneimo piekare arī u.t.t.
2) Ar šo auto plānoju braukt 3-4 gadus un par šiem 3K es iegūstu sev ziemas diskus (EUR 500), pārdodot arī pēc 3-4 gadiem par diskiem un M-paku +- EUR 1000 varēs atgūt. Iepriekšējo 6 gadu laika visvairāk vizuāli ar punktiņiem un skrāpējumiem bija cietuši tieši abi bamperi un sliekšņi kuri tāpat būtu jāpārkrāso (EUR 300).
3) Beigas paliek pāri EUR 1200 kas nav liela nauda par auto ar kuru taisies braukt 3-4 gadus un starpība starp svaigu M-paku un pliku F11 tomēr ir liela!
4)Auto jau bija Sporta salons, melnais jumts un sporta stūre, pilnai pakai tikai jānomaina sliekšņu uzlikas, kājas balsts un stūrei viena plastmasa!

PS. Vel par vecajiem bamperiem, miglām, nāsīm var dabūt atpakaļ +- EUR 200



nesasapnojies tikai,driz versi vala macinu pie tada nobraukuma...


Tas skaidrs, ir 6 gadu pieredze ar E61
Offline
motherfuckers
18. Aug 2017, 12:27 #1678

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: E53 V8

Ir jēga ņemt 528i ar 180k noskrējienu?
Kas ar remontiem?
2011 gada.
Offline
rolis
18. Aug 2017, 12:50 #1679

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6372

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


18 Aug 2017, 10:41:14 @Elviss rakstīja:
Tie sūda baloni plīst. Divus pats nomainīju, viens bija Vācijā pa garantiju.

Tagad kaur kādi tur vārsti laida garām no rīta nosēdās, tad pacēlās, tad vairs nepacēlās.
To tik ar kompresoru kopā var nomainīt. Pa ausu galam dzirdēju, ka kāds taisa arī tikai tos pašus vārstus, bet nebija laika meklēt.


Vēl ble arī slēdzene sačakarējās. Tur arī viss bloks jāmaina.


Bet nu tos 520 pārtaisīt par M ir jābūt pilnīgi apdalītiem



https://aerosus.de/
Offline
Chris
18. Aug 2017, 13:03 #1680

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

Es savam nomainiju uz Arnott, it kā esot labāki par OEM 230e 1 gab., ja nemaldos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo