Online
Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8223
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| tas vai tad uz visiem bmw tomātiem attiecas | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4666
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Jan 2017, 21:14:57 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 21:12:13 @Ridlihs rakstīja:
20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla
Vins jau tusnim atljeka?
P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?
Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite
ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.
Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:
nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.
Ja es atcerētos ko viņš tur darīja
Sito info kautkur var dabut legali? Uz papira? Gribu papist pratu nakosaja TA
kaut kur caur PM visas nopietnās lietas par tehniku. nav vairs vēlmes te pat mēģināt nopietni ar kādu runāt, jo zinoši visi palielam ir par tēmām topikos par lietotām riepām, logu slotiņām, par to kā bardahl dara neredzētus brīnumus utt bla bla. ļoti maz te palikuši tiešām zinoši un sakarīgi cilvēki, kas ko noderīgu ieraksta. ja aiziet kas sarežģītāks par kata griešanu ārā, tad sākas - brauc uz servisu, pieslēdz pie kompja, zvani mesitaram. da mļe it kā es to pats nezinātu [ Šo ziņu laboja Ridlihs, 20 Jan 2017, 21:26:55 ] | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4666
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Jan 2017, 21:17:02 @Jurchixx rakstīja:
tas vai tad uz visiem bmw tomātiem attiecas
jā | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
20 Jan 2017, 21:21:11 @Ridlihs rakstīja:
20 Jan 2017, 21:14:57 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 21:12:13 @Ridlihs rakstīja:
20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla
Vins jau tusnim atljeka?
P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?
Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite
ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.
Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:
nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.
Ja es atcerētos ko viņš tur darīja
Sito info kautkur var dabut legali? Uz papira? Gribu papist pratu nakosaja TA
kaut kur caur PM visas nopietnās lietas par tehniku. nav vairs vēlmes te pat mēģināt nopietni ar kādu runāt, jo zinošākie visi ir par tēmām topikos par lietotām riepām, logu slotiņām, par to kā bardahl dara neredzētus brīnumus utt bla bla.
Powera butiba sarunas par neko. e53 topiku pat neesmu lasijis
Par powera zinosajam galvam atlausos nocitet
Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta... [ Šo ziņu laboja dzuris, 20 Jan 2017, 21:28:38 ] | Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 827
Braucu ar: F02, Insignia
| Mjā, par tomātiem un atgāzu testu taisnība. Kā reiz februārī jāiet tehniskā, redzēsim ko par to teiks CSDD. Tur gan tad droši vien vajag kādu apstiprinājumu no dīlera.
Vispār, līdz cik RPM viņi presē dīzeli? Neesmu ieskatījies.
http://i.imgur.com/XqxmHjV.jpg
Edit: tas gan izskatās ir par kaut kādu aizvēsturisku kārbu. https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP22_transmission Viltus trauksme, sorry [ Šo ziņu laboja kriii, 20 Jan 2017, 21:41:28 ] | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4666
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Jan 2017, 21:27:16 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 21:21:11 @Ridlihs rakstīja:
20 Jan 2017, 21:14:57 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 21:12:13 @Ridlihs rakstīja:
20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla
Vins jau tusnim atljeka?
P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?
Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite
ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.
Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:
nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.
Ja es atcerētos ko viņš tur darīja
Sito info kautkur var dabut legali? Uz papira? Gribu papist pratu nakosaja TA
kaut kur caur PM visas nopietnās lietas par tehniku. nav vairs vēlmes te pat mēģināt nopietni ar kādu runāt, jo zinošākie visi ir par tēmām topikos par lietotām riepām, logu slotiņām, par to kā bardahl dara neredzētus brīnumus utt bla bla.
Powera butiba sarunas par neko. e53 topiku pat neesmu lasijis
Par powera zinosajam galvam atlausos nocitet
Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta...
to ko citē ir dzirdams 99% servisos | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3434
Braucu ar: e39, pc34
|
20 Jan 2017, 21:27:16 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 21:21:11 @Ridlihs rakstīja:
20 Jan 2017, 21:14:57 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 21:12:13 @Ridlihs rakstīja:
20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:
20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla
Vins jau tusnim atljeka?
P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?
Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite
ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.
Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:
nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.
Ja es atcerētos ko viņš tur darīja
Sito info kautkur var dabut legali? Uz papira? Gribu papist pratu nakosaja TA
kaut kur caur PM visas nopietnās lietas par tehniku. nav vairs vēlmes te pat mēģināt nopietni ar kādu runāt, jo zinošākie visi ir par tēmām topikos par lietotām riepām, logu slotiņām, par to kā bardahl dara neredzētus brīnumus utt bla bla.
Powera butiba sarunas par neko. e53 topiku pat neesmu lasijis
Par powera zinosajam galvam atlausos nocitet
Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta...
Šito pašu varu teikt par santehniķiem, arī nākas pēc līkročiem (kropļiem) pārtaisīt. Dažs labs vēl nu tā, noskopojies darot, bet ir arī tādi gadījumi kad liekas einšteins savu spārnoto teicienu par visumu un cilvēku stulbumu labprāt izteiktu.
Par to skates gāzēšanu - neesmu piefiksējis cik ilgi un līdz kādiem apgriezieniem viņi mašīnu izgriež?
| Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3434
Braucu ar: e39, pc34
|
20 Jan 2017, 21:31:17 @kriii rakstīja:
Mjā, par tomātiem un atgāzu testu taisnība. Kā reiz februārī jāiet tehniskā, redzēsim ko par to teiks CSDD. Tur gan tad droši vien vajag kādu apstiprinājumu no dīlera.
Vispār, līdz cik RPM viņi presē dīzeli? Neesmu ieskatījies.
http://i.imgur.com/XqxmHjV.jpg
Edit: tas gan izskatās ir par kaut kādu aizvēsturisku kārbu. https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP22_transmission Viltus trauksme, sorry
A kur teikts ka jaunākai nevar būt defekti?
Vai aizvest jau piebeigtu kārbu, lai uztaisa lielas acis pēc pārbaudes | Offline | | |
|
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4666
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Jan 2017, 21:31:17 @kriii rakstīja:
.
Vispār, līdz cik RPM viņi presē dīzeli? Neesmu ieskatījies.
http://i.imgur.com/XqxmHjV.jpg
Edit: tas gan izskatās ir par kaut kādu aizvēsturisku kārbu.
arī nožēloju, ka nepiefisēju. te gan jau kāds TA darbinieks ir, bet klusēs
nu man gan izskatās, ka pa visiem tomātiem | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2095
Braucu ar: Pienpak
| Pedālis grīdā apm uz 2 sekundēm. Bet man personīgi tas liekas liels buļļasūds. Reāli tak ikdienā netiek turēts redline pozīcijā. Huļi tas vecais drots tiek gāzēts, hvz | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| opiņki.
ar pēc vakariņām iegūglēšu. no atmiņas, csdd viņu ilgāk kā 2sec uzspieda.
piešķīlu savu lamatu pēc 4 dienām, un spilvenu errors pazudis. mok tiešām kkāds kondensāts/nekontakts.
inpa meta, ka nav komunikācijas ar moduli, tagad ir. rīt gan jau paskrūvēšu, paskatīties, kur ledus ziemo.
šodien inpa nekādus errorus neizmet. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31527
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Lasiet infu TIS'ā, nevis google.
Man tiktiesham slinkums meklet vai to nevar darit tikai 4hp22eh vai pilnigi visam tomatkarbam.
Un apskate negaze lidz noteiktiem rpm, bet min gridaa un salidzina vai max apgriezieni sakrit ar razotaja maximalajiem.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| hvz ko viņi salīdzina, bračkam čipotājs bija pašāvis kko vaļa, gāja līdz galam, tāpat izlaida.
kad ieraudzīja, aizbrauca un tas pateica, ka - oi, ka kļūda iemetusies pārsūtot no vācijas
pameklē, lūdzu, ja nav mega slinkums
dīzelisti rindā dosies csdd mācīt | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2095
Braucu ar: Pienpak
| Reāli apskatē ir pedal to metal un punkts.
Bet jautājums ir, no kuriem rpm utt tiek veikts atgāzu mērījums | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4666
Braucu ar: gandrīz geļiku
| @ Draiver
ja sapratu pareizi, tad visiem dīzeļtomātiem tieši[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 20 Jan 2017, 22:12:50 ] | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4666
Braucu ar: gandrīz geļiku
| ja liekas tad sasitas | Offline | | |
|
Bullis | | Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2428
Braucu ar:
| Cik daudz e39 525dA kārbā eļļa nāca? | Offline | | |
Kasics | | Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2463
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
20 Jan 2017, 21:00:14 @Driver rakstīja:
20 Jan 2017, 20:19:14 @edzhaans rakstīja:
20 Jan 2017, 19:33:47 @Kasics rakstīja:
19 Jan 2017, 13:45:20 @RSAWorkshop rakstīja:
Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta...
par šo varu iedirst sekojoši, dažreiz esmu skatījies, kā darbs veikts. Servisā laikam domā, ka visi zem auto nevar palīst pēc darba. Parasti tie ir sīkumi, trūkst kaut kas, vai vnk izpildījums ir vadu savilcēji un samorezi. Bet tas ir bijis tikai ar kaut kādām plastmasām un aizsargiem, kurus aizmirst pielikt, vai sapis un nepasaka. Citādi pretenziju nav, bet nu, te iederētos teiciens, kā maksā tā strādāju, nu nevarat jūs virtuozi apstrādāt to auto steigā, visu izdarīt korekti, nemētājot diskus un tā tālāk.
Man ar dalja darbu ir likrochu veikto darbu parstradashana.
Ja kads par to reec, tad daudz iespeju nav:
A. Pats ir likrocis, jo
A1 pasham tadi remonti tiktiesham liekas ok.
A2 liekas, ka visi ir lohi un nesaprot, ka nav ok.
B. Pats no tehnikas neko nerubi un neapjedz, ka pec katra tada remonta auto sava zinja paliek vel srotainaks kaa bija
Stūlbākais ir tas, ka tu aizdzen mašīnu nomazgātu un ievaskotu, bet tev viņu atdod nod!rstu ar šķībām, nost krītošām sliekšņu uzlikām un pad!rstiem plastmasas klipšiem no apšifkas. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31527
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Te dazi ir totali stulbi vai izliekas par tadiem?
Apskate ieber gridaa un nomera apgriezienus un dumainibu vienlaicigi.
Bet salidzina vai max apgriezieni sakrit ar razotaja nominalajiem max apgriezieniem.
Ja netiek sasniegti razotaja nominalie max rpm, skates nav un punkts.
Ja kadam liekas, ka inspektors megina nokert ar pedali magiskus 4875 vai 5225 rpm, tad laiks iet pie galvas arsta.
Ja kadam veljoprojam nav skaidrs, kapec sutu pie galvas arsta dazus, lai noiet leja un pamegina mammas mashinai pec tahometra precizi noturet kaut 4000rpm. Kāpec pie mammas, jo pashiem sava nav, savadak zinatu, ka noturet konstatus apgriezienus pietam arī vienu uzspiedienu trapot lidz vajadzigajam lielumam ir nereali.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31527
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
20 Jan 2017, 22:12:26 @Ridlihs rakstīja:
@ Draiver
ja sapratu pareizi, tad visiem dīzeļtomātiem tieši
Visiem uz to bridi, kad tad dokuments bijis "svaigs", ja tu atsaucies uz to txt taja dokumenta "affected all wehicles"
Uz sho bridi varbut tikai jau tikai dalja
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|