Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
Mizx
27. Jul 2021, 17:54 #14901

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


27 Jul 2021, 17:36:46 @DiksIrseejs rakstīja:
Sen izrēķināts, ka no 18 000 auto diennaktī sāk atmaksāties 2+2 ceļš. Līdz tam tas būs tikai lauku pāķu vipendrons.
Citās valstīs arī 7500 autoamšīnām jau sen ir 2+2 joslu ceļi. Tas, ka var sabāzt vairāk auto uz šaurāka ceļa ir fakts, bet tad bonusā jāliek plastmasas stabiņi un visādas citas figņas. Tas 1 joslas ceļš sliktāk atmaksājas daudzā papildaprīkojuma dēļ, grūtāk veikt uzturēšanas darbus. 2 joslas katrā virzienā nav automātiski izmaksas x2.
Offline
esir
27. Jul 2021, 17:55 #14902

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:


27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?
Offline
user
27. Jul 2021, 17:57 #14903

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13005

Braucu ar:


27 Jul 2021, 17:55:18 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?


nu jā - lai normālas šosejas starp pilsētām. Bet ride and park ir dirsā, vajag metro un tad gan cool

kaut 2 līnijas

[ Šo ziņu laboja user, 27 Jul 2021, 17:57:33 ]

Offline
Mizx
27. Jul 2021, 17:58 #14904

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi
100 miljonu Dziesmusvētku estrāde arī nekad neatmaksāsies. Daži dažreiz aizies uz kādu koncertu. Lētāk būtu klajā laukā pēc vajadzības katrai reizei uzcelt jaunu konstrukciju, to Woodstockveidīgie pierādijuši jau pirms pusgadsimta.
Offline
Mizx
27. Jul 2021, 18:01 #14905

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


27 Jul 2021, 17:55:18 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?
Te jau runa ir par pilsētu savstarpējiem savienojumiem, nevis transportu iekšā pilsētās. Smagos ar vilcieniem Latvijas iekšienē vēl ilgi nevadās, ja vispār.
Offline
esir
27. Jul 2021, 18:03 #14906

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:01:40 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 17:55:18 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?
Te jau runa ir par pilsētu savstarpējiem savienojumiem, nevis transportu iekšā pilsētās. Smagos ar vilcieniem Latvijas iekšienē vēl ilgi nevadās, ja vispār.


...tu aizbrauc līdz savas pilsētas stacijai, novieto tur auto un brauc uz Rīgu.
Offline
Mizx
27. Jul 2021, 18:05 #14907

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:03:51 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 18:01:40 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 17:55:18 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?
Te jau runa ir par pilsētu savstarpējiem savienojumiem, nevis transportu iekšā pilsētās. Smagos ar vilcieniem Latvijas iekšienē vēl ilgi nevadās, ja vispār.


...tu aizbrauc līdz savas pilsētas stacijai, novieto tur auto un brauc uz Rīgu.
Aha. Un baļķu krava, kas jānogādā ostā, ir ielikta Rimi maisiņā blakus?
Offline
user
27. Jul 2021, 18:06 #14908

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13005

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:03:51 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 18:01:40 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 17:55:18 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?
Te jau runa ir par pilsētu savstarpējiem savienojumiem, nevis transportu iekšā pilsētās. Smagos ar vilcieniem Latvijas iekšienē vēl ilgi nevadās, ja vispār.


...tu aizbrauc līdz savas pilsētas stacijai, novieto tur auto un brauc uz Rīgu.


jā, protams paskaties kādā valstī Tu dzīvo un kādas LV ir pilsētas un tad šo salīdzini ar Eiropas valstīm un pilsētām, kur ir attīstīts dzelzceļš. Latvija tam vienkārši neder nekādā veidā.
Offline
esir
27. Jul 2021, 18:07 #14909

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:05:52 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:03:51 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 18:01:40 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 17:55:18 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?
Te jau runa ir par pilsētu savstarpējiem savienojumiem, nevis transportu iekšā pilsētās. Smagos ar vilcieniem Latvijas iekšienē vēl ilgi nevadās, ja vispār.


...tu aizbrauc līdz savas pilsētas stacijai, novieto tur auto un brauc uz Rīgu.
Aha. Un baļķu krava, kas jānogādā ostā, ir ielikta Rimi maisiņā blakus?


...un baļķu kravas jau tā kā sen iet ar vilcienu uz ostu
Offline
esir
27. Jul 2021, 18:08 #14910

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:06:04 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 18:03:51 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 18:01:40 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 17:55:18 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?
Te jau runa ir par pilsētu savstarpējiem savienojumiem, nevis transportu iekšā pilsētās. Smagos ar vilcieniem Latvijas iekšienē vēl ilgi nevadās, ja vispār.


...tu aizbrauc līdz savas pilsētas stacijai, novieto tur auto un brauc uz Rīgu.


jā, protams paskaties kādā valstī Tu dzīvo un kādas LV ir pilsētas un tad šo salīdzini ar Eiropas valstīm un pilsētām, kur ir attīstīts dzelzceļš. Latvija tam vienkārši neder nekādā veidā.


Kāpēc tad to naudu ko piedāvā ieguldīt ceļos nevar ieguldīt dzelzceļa satiksmē?
Offline
Mizx
27. Jul 2021, 18:11 #14911

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:07:35 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 18:05:52 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:03:51 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 18:01:40 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 17:55:18 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?
Te jau runa ir par pilsētu savstarpējiem savienojumiem, nevis transportu iekšā pilsētās. Smagos ar vilcieniem Latvijas iekšienē vēl ilgi nevadās, ja vispār.


...tu aizbrauc līdz savas pilsētas stacijai, novieto tur auto un brauc uz Rīgu.
Aha. Un baļķu krava, kas jānogādā ostā, ir ielikta Rimi maisiņā blakus?


...un baļķu kravas jau tā kā sen iet ar vilcienu uz ostu
Road trains it kā ir Austrālijas specifika, Latvijā ir parasti smagie ar parastu pārkrautu piekabi.

Bet te jau pirms kāda laika tika konstatēts — ir izveidojusies sabiedrības daļa kas iedomājas, ka salāti izaug restorānā uz palodzes un alu uz bāriem piegādā pa caurulēm. H&M pagrabā indietes šuj produkciju izvietošanai tirdzniecības zālēs. Daļa ar šādu domāšanu ir pat par deputātiem kļuvuši!
Offline
esir
27. Jul 2021, 18:12 #14912

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:11:35 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:07:35 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 18:05:52 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:03:51 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 18:01:40 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 17:55:18 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:54:13 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 17:52:39 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 17:51:34 @user rakstīja:
ne jau visam ir jāatmaksājas. kā nacionālā bibliotēka atmaksājas?

un ceļi ir viena no svarīgākajām lietām valsts attīstībai. īpaši valstij ar tik daudz ostām tas būtu svarīgi


kāpēc tad labāk to naudu neiguldīt dzelzceļa infastruktūrā?


tā nav tik mobila un izmantojama iedzīvotājiem


ride and park, sabiedriskais transports tālāk, pieejams velo transports centrā kāpēc to nevarētu?
Te jau runa ir par pilsētu savstarpējiem savienojumiem, nevis transportu iekšā pilsētās. Smagos ar vilcieniem Latvijas iekšienē vēl ilgi nevadās, ja vispār.


...tu aizbrauc līdz savas pilsētas stacijai, novieto tur auto un brauc uz Rīgu.
Aha. Un baļķu krava, kas jānogādā ostā, ir ielikta Rimi maisiņā blakus?


...un baļķu kravas jau tā kā sen iet ar vilcienu uz ostu
Road trains it kā ir Austrālijas specifika, Latvijā ir parasti smagie ar parastu pārkrautu piekabi.

Bet te jau pirms kāda laika tika konstatēts — ir izveidojusies sabiedrības daļa kas iedomājas, ka salāti izaug restorānā uz palodzes un alu uz bāriem piegādā pa caurulēm. H&M pagrabā indietes šuj produkciju izvietošanai tirdzniecības zālēs. Daļa ar šādu domāšanu ir pat par deputātiem kļuvuši!


Pag tu gribi teikt ka tu nekad neesi redzējis kravas vilcienu sastāvus ar baļķu kravām?
Offline
maarins1990
27. Jul 2021, 18:15 #14913

Kopš: 20. May 2020

Ziņojumi: 133

Braucu ar:

Varat beigt citēt tos palagus ? Reāli jau gribas peles rullīša jūtību nomainīt
Offline
Mizx
27. Jul 2021, 18:16 #14914

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:12:58 @esir rakstīja:

Pag tu gribi teikt ka tu nekad neesi redzējis kravas vilcienu sastāvus ar baļķu kravām?
Jā, tikai tāda nianse, ka tās baļķu kravas pārsvarā nav Latvijas izcelsmes. Pats tak raksti — nav pietiekamas dzelzceļa infrastruktūras. Tad kā lai uzkrauj baļkus vagonos, ja nav sliežu??? Nākamais — neviens nekraus no meža izvesto vagonos Siguldā, lai vestu uz ostu Rīgā, bet vedīs pa taisno, jo tā ir ātrāk, ērtāk un lētāk. Pat pasažieru pārvadājumi ar dzelzceļu atmaksājas tikai uz lielajiem attālumiem, pārējais visur tiek subsidēts. Cik atceros, dzelzceļa pasažieru pārvadājumi kļūst ekonomiski pamatoti virs 70 km attālumos, bet labojiet, ja kādam precīzāka informācija.
Offline
DeeCee
27. Jul 2021, 18:32 #14915

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Jul 2021, 18:16:56 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:12:58 @esir rakstīja:

Pag tu gribi teikt ka tu nekad neesi redzējis kravas vilcienu sastāvus ar baļķu kravām?
Jā, tikai tāda nianse, ka tās baļķu kravas pārsvarā nav Latvijas izcelsmes. Pats tak raksti — nav pietiekamas dzelzceļa infrastruktūras. Tad kā lai uzkrauj baļkus vagonos, ja nav sliežu??? Nākamais — neviens nekraus no meža izvesto vagonos Siguldā, lai vestu uz ostu Rīgā, bet vedīs pa taisno, jo tā ir ātrāk, ērtāk un lētāk. Pat pasažieru pārvadājumi ar dzelzceļu atmaksājas tikai uz lielajiem attālumiem, pārējais visur tiek subsidēts. Cik atceros, dzelzceļa pasažieru pārvadājumi kļūst ekonomiski pamatoti virs 70 km attālumos, bet labojiet, ja kādam precīzāka informācija.


Tad jādod stimuls lai tā nebūtu lētāk/ērtāk. Zb jau to pārkrauto baļķvedēju sapistie ceļi
Offline
DeeCee
27. Jul 2021, 18:41 #14916

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Jul 2021, 18:38:59 @Nixx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:32:59 @DeeCee rakstīja:

27 Jul 2021, 18:16:56 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:12:58 @esir rakstīja:

Pag tu gribi teikt ka tu nekad neesi redzējis kravas vilcienu sastāvus ar baļķu kravām?
Jā, tikai tāda nianse, ka tās baļķu kravas pārsvarā nav Latvijas izcelsmes. Pats tak raksti — nav pietiekamas dzelzceļa infrastruktūras. Tad kā lai uzkrauj baļkus vagonos, ja nav sliežu??? Nākamais — neviens nekraus no meža izvesto vagonos Siguldā, lai vestu uz ostu Rīgā, bet vedīs pa taisno, jo tā ir ātrāk, ērtāk un lētāk. Pat pasažieru pārvadājumi ar dzelzceļu atmaksājas tikai uz lielajiem attālumiem, pārējais visur tiek subsidēts. Cik atceros, dzelzceļa pasažieru pārvadājumi kļūst ekonomiski pamatoti virs 70 km attālumos, bet labojiet, ja kādam precīzāka informācija.


Tad jādod stimuls lai tā nebūtu lētāk/ērtāk. Zb jau to pārkrauto baļķvedēju sapistie ceļi



Zviedrijā baļkvedēju svara limits ir 50 T (Laikam ?) Nu toč ievērojami lielāks nekā LV
Un ar ceļiem tur viss ok

Mby tad bēdiņa ir mūsu ceļu izstrādājumos




Nu jā, kāda atšķirība starp klintsgabalu, kur granīts no dirsas lien laukā un purvu, kur paveicas, ja dolomītu var atrast
Offline
kexxx
27. Jul 2021, 18:42 #14917

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11544

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:38:59 @Nixx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:32:59 @DeeCee rakstīja:

27 Jul 2021, 18:16:56 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:12:58 @esir rakstīja:

Pag tu gribi teikt ka tu nekad neesi redzējis kravas vilcienu sastāvus ar baļķu kravām?
Jā, tikai tāda nianse, ka tās baļķu kravas pārsvarā nav Latvijas izcelsmes. Pats tak raksti — nav pietiekamas dzelzceļa infrastruktūras. Tad kā lai uzkrauj baļkus vagonos, ja nav sliežu??? Nākamais — neviens nekraus no meža izvesto vagonos Siguldā, lai vestu uz ostu Rīgā, bet vedīs pa taisno, jo tā ir ātrāk, ērtāk un lētāk. Pat pasažieru pārvadājumi ar dzelzceļu atmaksājas tikai uz lielajiem attālumiem, pārējais visur tiek subsidēts. Cik atceros, dzelzceļa pasažieru pārvadājumi kļūst ekonomiski pamatoti virs 70 km attālumos, bet labojiet, ja kādam precīzāka informācija.


Tad jādod stimuls lai tā nebūtu lētāk/ērtāk. Zb jau to pārkrauto baļķvedēju sapistie ceļi



Zviedrijā baļkvedēju svara limits ir 50 T (Laikam ?) Nu toč ievērojami lielāks nekā LV
Un ar ceļiem tur viss ok

Mby tad bēdiņa ir mūsu ceļu izstrādājumos




Btw, kādi tur sodi par pārkrautiem baļķvedējiem?
Offline
Mizx
27. Jul 2021, 18:47 #14918

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


27 Jul 2021, 18:32:59 @DeeCee rakstīja:

27 Jul 2021, 18:16:56 @Mizx rakstīja:

27 Jul 2021, 18:12:58 @esir rakstīja:

Pag tu gribi teikt ka tu nekad neesi redzējis kravas vilcienu sastāvus ar baļķu kravām?
Jā, tikai tāda nianse, ka tās baļķu kravas pārsvarā nav Latvijas izcelsmes. Pats tak raksti — nav pietiekamas dzelzceļa infrastruktūras. Tad kā lai uzkrauj baļkus vagonos, ja nav sliežu??? Nākamais — neviens nekraus no meža izvesto vagonos Siguldā, lai vestu uz ostu Rīgā, bet vedīs pa taisno, jo tā ir ātrāk, ērtāk un lētāk. Pat pasažieru pārvadājumi ar dzelzceļu atmaksājas tikai uz lielajiem attālumiem, pārējais visur tiek subsidēts. Cik atceros, dzelzceļa pasažieru pārvadājumi kļūst ekonomiski pamatoti virs 70 km attālumos, bet labojiet, ja kādam precīzāka informācija.


Tad jādod stimuls lai tā nebūtu lētāk/ērtāk. Zb jau to pārkrauto baļķvedēju sapistie ceļi
Iesaistīt vēl vienu uzņēmumu kraušanā un tuvos pārvadājumos nav saprātīgi, kā arī šajā banānrepublikā prot operēt tikai ar sodiem un ierobežojumiem, nevis veidot alternatīvus risinājumus, lai cilvēki paši parēķina un izvēlas izdevīgāko. Jāatceras, ka ar kokmateriāliem konkurence ir starptautiskā līmenī, nevis lokāli un izmaksām jābūt konkurētspējīgā starptautiski. Plus ideālā gadījumā tos kokus nevajadzētu nemaz vest uz ostu, bet dažādām pārstrādes rūpnīcām, kas nekad nepirks veselu vilciena sastāvu, bet pa atsevišķām kravām. Tātad, atgriežamies pie sakārtotas autotransporta infrastruktūras veidošanas. Esmu par kopējās ceļu kilometrāžas samazināšanu, jo uz katru suņubūdu nevajag valsts nozīmes autoceļu, bet svarīgos ceļus vajag platus un ērtus visiem. Tagad Daugavpils virzienā no Rīgas iet 3 ceļu varianti, bet veselais saprāts liktu izšķirties par 1, toties bāni.
Offline
equations
27. Jul 2021, 22:24 #14919

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1318

Braucu ar:

Kurš tikko iznīcināja e46 m3 uz salu tilta?
Offline
user
27. Jul 2021, 22:43 #14920

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13005

Braucu ar:


27 Jul 2021, 22:24:27 @equations rakstīja:
Kurš tikko iznīcināja e46 m3 uz salu tilta?


bildi?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo