Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
user
27. Jul 2021, 12:42 #14861

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:


27 Jul 2021, 12:41:47 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?






apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s

kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?


jaa, 25% ir ļoti daudz.

bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.


kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?


nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos


tu kaut kādu huiņu sāc dzīt

runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt.


runa ir par konkrēto avāriju - ir bildes, ir viss - paskaties augstāk linku. tātad pietiekami daudz datu uz kuriem balstīties

[ Šo ziņu laboja user, 27 Jul 2021, 12:42:45 ]

Offline
esir
27. Jul 2021, 12:53 #14862

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:


27 Jul 2021, 12:42:19 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:41:47 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?






apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s

kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?


jaa, 25% ir ļoti daudz.

bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.


kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?


nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos


tu kaut kādu huiņu sāc dzīt

runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt.


runa ir par konkrēto avāriju - ir bildes, ir viss - paskaties augstāk linku. tātad pietiekami daudz datu uz kuriem balstīties


tie nav dati

dati būtu kaut kas šāds
SEVERE PARTIAL OVERLAP CRASHES – A METHODOLOGY
REPRESENTATIVE OF CAR TO CAR REAL WORLD FRONTAL CRASH
SITUATIONS


Less than 1/4 of each of the drivers’ injured body
regions studied occur in full overlap frontal
impacts, indicating that partial overlap account
for a relatively higher injury outcome, Figure 6.
The two driver side partial overlap groups hold a
relatively higher frequency of MAIS2+ injuries.
The injured drivers that were exposed to a 1/3
left side frontal impact, sustained 24% of the
head and face injuries, Also, this group holds
20% out of chest injuries 35% of the MAIS2+
lower extremity injuries, and 31% of the upper
extremities
Offline
user
27. Jul 2021, 13:02 #14863

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:


27 Jul 2021, 12:53:01 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:42:19 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:41:47 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?






apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s

kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?


jaa, 25% ir ļoti daudz.

bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.


kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?


nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos


tu kaut kādu huiņu sāc dzīt

runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt.


runa ir par konkrēto avāriju - ir bildes, ir viss - paskaties augstāk linku. tātad pietiekami daudz datu uz kuriem balstīties


tie nav dati

dati būtu kaut kas šāds
SEVERE PARTIAL OVERLAP CRASHES – A METHODOLOGY
REPRESENTATIVE OF CAR TO CAR REAL WORLD FRONTAL CRASH
SITUATIONS


Less than 1/4 of each of the drivers’ injured body
regions studied occur in full overlap frontal
impacts, indicating that partial overlap account
for a relatively higher injury outcome, Figure 6.
The two driver side partial overlap groups hold a
relatively higher frequency of MAIS2+ injuries.
The injured drivers that were exposed to a 1/3
left side frontal impact, sustained 24% of the
head and face injuries, Also, this group holds
20% out of chest injuries 35% of the MAIS2+
lower extremity injuries, and 31% of the upper
extremities



nu tad jau vispār par ko te runāt?

viens iemet bildi ar crash.

cits ieraksta - labāk būtu bijis frontālais.

cits - nē, šajā gadījumā būtu sūdīgāk.


nu moš nerunājam vispār tad bez ekspertīzes un vēl 3 eksperimentiem ar konkrēto situāciju, konkrētiem auto? izmēģinām abas versijas un vēl 2 kontrol krešus uztaisām?


ir lietas, kuras var izrunāt un saprast tāpat
Offline
esir
27. Jul 2021, 13:07 #14864

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:


27 Jul 2021, 13:02:14 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:53:01 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:42:19 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:41:47 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?






apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s

kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?


jaa, 25% ir ļoti daudz.

bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.


kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?


nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos


tu kaut kādu huiņu sāc dzīt

runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt.


runa ir par konkrēto avāriju - ir bildes, ir viss - paskaties augstāk linku. tātad pietiekami daudz datu uz kuriem balstīties


tie nav dati

dati būtu kaut kas šāds
SEVERE PARTIAL OVERLAP CRASHES – A METHODOLOGY
REPRESENTATIVE OF CAR TO CAR REAL WORLD FRONTAL CRASH
SITUATIONS


Less than 1/4 of each of the drivers’ injured body
regions studied occur in full overlap frontal
impacts, indicating that partial overlap account
for a relatively higher injury outcome, Figure 6.
The two driver side partial overlap groups hold a
relatively higher frequency of MAIS2+ injuries.
The injured drivers that were exposed to a 1/3
left side frontal impact, sustained 24% of the
head and face injuries, Also, this group holds
20% out of chest injuries 35% of the MAIS2+
lower extremity injuries, and 31% of the upper
extremities



nu tad jau vispār par ko te runāt?

viens iemet bildi ar crash.

cits ieraksta - labāk būtu bijis frontālais.

cits - nē, šajā gadījumā būtu sūdīgāk.


nu moš nerunājam vispār tad bez ekspertīzes un vēl 3 eksperimentiem ar konkrēto situāciju, konkrētiem auto? izmēģinām abas versijas un vēl 2 kontrol krešus uztaisām?


ir lietas, kuras var izrunāt un saprast tāpat


jā frontālais būtu bijis labāk
Offline
markelis
27. Jul 2021, 13:09 #14865

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12842

Braucu ar: eFku


27 Jul 2021, 13:07:21 @esir rakstīja:

jā frontālais būtu bijis labāk


labaak buutu salikt stabinjus visa Juurmalas apvedcelja garumaa
Offline
user
27. Jul 2021, 13:10 #14866

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:

nu ja, nez kā Tu to pamatosi. Dzelžiem? dzelžiem jā, cilvēkam nē. tas ir kā iepist taisnā sienā. te tomēr nošķiebās un turpināja kustību.
Offline
josi
27. Jul 2021, 13:31 #14867

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

@@user - droši vien domā kādu teorētiski iespējamu scenāriju, kad auto ātrums tiek lineāri samazināts noteiktā distancē, bet dzīvē jau tā nenotiek, ātrums tomēr pamatā tiek dzēsts trieciena brīdi un pēc tam auto tikai lēnītēm kaut kur ieripo. Un te jau lomu sāk spēlēt tas, ka jo mazāks auto pārklājuma procents, jo sliktāk strādā auto iebūvētās drošības struktūras.
Offline
esir
27. Jul 2021, 13:35 #14868

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:


27 Jul 2021, 13:10:33 @user rakstīja:
nu ja, nez kā Tu to pamatosi. Dzelžiem? dzelžiem jā, cilvēkam nē. tas ir kā iepist taisnā sienā. te tomēr nošķiebās un turpināja kustību.


enerģijas apjoms, ko uzņēma crumple zone bija lielāks nekā full frontal(tur kablukam amortizators ir gandrīz salonā)

visi piesprādzējušies un ir air bag'i tad līdz ar to kinētiskā enerģija ko piedzīvo galva etc. līdz whiplplash'am ir pieņemamos lielumos)

un tas "kustības turpinājums" ir īss, tur enerģijas jau vispār nav bijis(kustība sāniski līdz ar to arī riepu šaķere ir maza, kā jau "autosportits" gan jau, ka zini visu par slip angles)
Offline
user
27. Jul 2021, 13:46 #14869

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:

Konkretaja gadojuma - ja iemauktu frontali, tad sii deformacijas zona piemeram butu 50cm, tagad iemaucot ar pusi auto sabaca 1m, tatad uz pusi garaks celsh lai apststos + beigas nogriezhas ar rotacijas kustibu. Tiess frontalais ir kaa betona siena pie vienadiem auto
Offline
josi
27. Jul 2021, 13:54 #14870

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

Tā ir tikai ilūzija, apskaties jebkuru EuroNCAP testu video - pat pie 40% tie auto nekur nerotē un negriežas.
Offline
australia
27. Jul 2021, 14:02 #14871

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

Esmu sēdējis pie stūres šādam frontālajam - rats ratā. 99.9% enerģijas dzēsās sadursmes brīdī. Mašīnas salīp kopā kā gumija un tad atlec atpakaļ ar mazāku/lielāku rotāciju.
Es teiktu - lielāks risks pieskārties ar galvu pie stoikas, samīcīt kājas...

idiotu uz ceļiem netrūkst
Offline
werto
27. Jul 2021, 14:10 #14872

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2827

Braucu ar: Golfu

Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?
Offline
user
27. Jul 2021, 14:14 #14873

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:


27 Jul 2021, 13:54:28 @josi rakstīja:
Tā ir tikai ilūzija, apskaties jebkuru EuroNCAP testu video - pat pie 40% tie auto nekur nerotē un negriežas.



Dazos griezas, dazos nee. Skaties konkreto avariju, kur pec sadursmes atrodas katrs auto
Offline
The_Fireman
27. Jul 2021, 14:15 #14874

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?


Telefons nevarēja būt, vismaz neredzēju nekur mašīnā. Tagad pēc viņas uzvedības mašīnā arī sāku domāt, ka viņa bija iemigusi pie stūres. Jo reāli izskatījās, ka viņa visu laiku aizmieg. Izskatījās riktīgi miegaina. Bet tas tikai IMHO novērojums no avārijas vietas.

Jo man likās dīvaini, ka viņa tā kā īsti ne bezsamaņā, nē īsti pie samaņas......reāli tāda miegaina...
Offline
user
27. Jul 2021, 14:15 #14875

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:


27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?


Telefoni pie stures ir pizgec.. pats ari grekoju.. tadel dirsaa.. katra zinja braucot krietni virs atlauta nekad nespaidu tel un koncentrejos tikai uz celju un satiksmi.
Offline
kexxx
27. Jul 2021, 14:21 #14876

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:


27 Jul 2021, 14:15:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?


Telefoni pie stures ir pizgec.. pats ari grekoju.. tadel dirsaa.. katra zinja braucot krietni virs atlauta nekad nespaidu tel un koncentrejos tikai uz celju un satiksmi.


Telefoni pie stūres ir pizģec! Bet es pats lietoju!
Bet kad ļoti pārkāpju ātrumu, tad nelietoju... Ļoti pārkāpt ātrumu drīkst, bet tikai jākoncentrējas uz ceļu
Un ja nepārkāpj (vai pārkāpj tiksi bišku), tad nav jākoncentrējas un drīkst spaidīt telefonu?

Nesaprotu, Tu tiešām esi tik liels lohs vai tikai troļļo?
Offline
daticho
27. Jul 2021, 14:24 #14877

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15


27 Jul 2021, 14:15:35 @The_Fireman rakstīja:

27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?


Telefons nevarēja būt, vismaz neredzēju nekur mašīnā. Tagad pēc viņas uzvedības mašīnā arī sāku domāt, ka viņa bija iemigusi pie stūres. Jo reāli izskatījās, ka viņa visu laiku aizmieg. Izskatījās riktīgi miegaina. Bet tas tikai IMHO novērojums no avārijas vietas.

Jo man likās dīvaini, ka viņa tā kā īsti ne bezsamaņā, nē īsti pie samaņas......reāli tāda miegaina...


Varbūt kādas nomierinošas zāles pirms brauciena bija paņēmusi, tas pats lexotanils, alprazolams, xanaxs gāž no kājām pamatīgi...
Offline
kexxx
27. Jul 2021, 14:25 #14878

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:

Varbūt sākumā derētu noskaidrot, kura mašīna iebrauca pretējā joslā un tad izvirzīt hipotēzes?
Offline
user
27. Jul 2021, 14:29 #14879

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:


27 Jul 2021, 14:21:52 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 14:15:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?


Telefoni pie stures ir pizgec.. pats ari grekoju.. tadel dirsaa.. katra zinja braucot krietni virs atlauta nekad nespaidu tel un koncentrejos tikai uz celju un satiksmi.


Telefoni pie stūres ir pizģec! Bet es pats lietoju!
Bet kad ļoti pārkāpju ātrumu, tad nelietoju... Ļoti pārkāpt ātrumu drīkst, bet tikai jākoncentrējas uz ceļu
Un ja nepārkāpj (vai pārkāpj tiksi bišku), tad nav jākoncentrējas un drīkst spaidīt telefonu?

Nesaprotu, Tu tiešām esi tik liels lohs vai tikai troļļo?


nedirs, ka nelieto telefonu pie stŗes nekad! vienkārši nedirs! jo es neko nepatiesu nepateicu. Paprasi visiem, kuriem patīk ātrāk pabraukt - tajā brīdi visa uzmanība ir tikau uz ceļu un satiksmi! pamēģini pats kādreiz pabraukt pie stūres

normālai sarunai neesi nekad bijis gatavs un nebūsi, pisies savā būdā atpakaļ!

tieši tāpat es zinu 100 citas lietas, kuras nepareizi daru visās jomās, ne tikai telefoneu pie stūres izmantoju, bet nu Tu laikam savā galvā esi perfekts, kas vien jau norāda uz dolbajobisma līmeni

[ Šo ziņu laboja user, 27 Jul 2021, 14:33:56 ]

Offline
kexxx
27. Jul 2021, 14:33 #14880

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:


27 Jul 2021, 14:29:35 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 14:21:52 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 14:15:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?


Telefoni pie stures ir pizgec.. pats ari grekoju.. tadel dirsaa.. katra zinja braucot krietni virs atlauta nekad nespaidu tel un koncentrejos tikai uz celju un satiksmi.


Telefoni pie stūres ir pizģec! Bet es pats lietoju!
Bet kad ļoti pārkāpju ātrumu, tad nelietoju... Ļoti pārkāpt ātrumu drīkst, bet tikai jākoncentrējas uz ceļu
Un ja nepārkāpj (vai pārkāpj tiksi bišku), tad nav jākoncentrējas un drīkst spaidīt telefonu?

Nesaprotu, Tu tiešām esi tik liels lohs vai tikai troļļo?


nedirs, ka nelieto telefonu pie stŗes nekad! vienkārši nedirs! jo es neko nepatiesu nepateicu. Paprasi visiem, kuriem patīk ātrāk pabraukt - tajā brīdi visa uzmanība ir tikau uz ceļu un satiksmi! pamēģini pats kādreiz pabraukt pie stūres

normālai sarunai neesi nekad bijis gatavs un nebūsi, pisies savā būdā atpakaļ!


Normāla saruna ar cilvēku, kas savā prātiņā uzmodelē kkādu ideālo teorētisko situāciju un tad kā āzis spītīgi mēģina visiem iestāstīt, ka tā ir vienīgā pareizā un citādāk domājošos saukā par lohiem? Nesmīdini! Veiksmi arī tālāk cīņā ar internetu par savu vienīgo taisnību
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo