Online
Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 985
Braucu ar:
| Un galvenais, neviens nenositas tur!
Nu, izņemot tos, kas nositas. Bet pārējie toč ne. | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10173
Braucu ar: rokām uz stūres
|
10 Sep 2019, 11:40:55 @hronists rakstīja:
10 Sep 2019, 11:30:00 @desadesa rakstīja:
09 Sep 2019, 23:09:44 @968-jk rakstīja:
Starp citu, 5dien ap plkst.18.00 izbraucot no Rīgas Ķekavas virzienā un ap 20.00 braucot atpakaļ šo pašu ceļu radās iespaids, ka daļa mērķtiecīgi iesēdusies pie stūres lai visus apdzītu. Vienalga kur, kā, uz cik un cik vajadzīgi, bet obligāti apdzīt.
Pa A7 brauc ļoti daudz dalbajobu - kur sākās 90 visi joprojām velk uz 80 uz ej ieskrienies
no vietas Baložos kur sākas 90 līdz krustam kur ir 50 ir apmēram 2km. braucot uz 80 tu šo attālumu nobrauc 1:20, braucot uz 80 - 1:30.
otra gabaliņš pirms ķekavas 70 man šķiet ir vēl īsāks.
So, ko tu dari ar ceļā ietaupītajām 15 sekundēm?
kāda Tev sunim daļa ko kurš dara nevis ietaupitajās, bet gan nepapistajās (!!!) 15 sekundēs ?
Un cik sekunžu/minūšu dēļ ir vērts braukt ar atļauto un cik cik nav? Kā lai to robežu uzzina? | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| Kopš kura laika kāds lido lai kko ietaupītu. Nee nu es ietaupu 200 km +70 bet ne jau Latvijā tā var
Es domāju cilvēki skrien un pārkāpj ātrumu temperamenta dēļ ne laika dēļ. [ Šo ziņu laboja FR888, 10 Sep 2019, 16:13:43 ] | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10173
Braucu ar: rokām uz stūres
| Sanāk, ka ja Tu apbrauc sastrēgumu un ielien visiem priekšā pie luksofora, tad tā ir agresīva braukšana -
2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses
arī bez iemesla velkoties ar -20 km/h no atļautā, sēne ignorē citu autovadītāju intereses.
Es rēķinos, ka izbraucot 15os, es galā būšu 15:55, lai mierīgi paspētu uz pasākumu 16:00, bet kaut kādu fidaru dēļ sanāk īsti bez iemesla kavēties.
| Offline | | |
kaprons | | Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5247
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
|
10 Sep 2019, 15:44:04 @1UP rakstīja:
Es katru gadu braucu no dienvidiem uz Latviju un atpakaļ, pa ~1000km dienā, labākajā gadijumā sanāk kādas 30 min ātrāk nonākt galā žarijot 180-200
ja tas ir maršrutā no Latvijas dienvidiem uz Rīgu, tad izklausās padaudz tie 1000 km dienā | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1443
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
10 Sep 2019, 16:01:02 @versatile rakstīja:
Un galvenais, neviens nenositas tur!
Nu, izņemot tos, kas nositas. Bet pārējie toč ne.
Bļe ku šitas ir labs | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
10 Sep 2019, 19:01:35 @riddler rakstīja:
tikko atbraucu no tūjas līdz rīgai, pa dienu turp virzienā braucu viss chiki
atpakaļ biki vairāk satiksmes, braucu ar ne pārāk ejošu auto, laikapstākļi, redzamība lieliska, visu ceļu 110-140, bez jebkādām problēmām pretīm braucošie apdzina pavācos malā, fūras pavācās malā, lai ik pa laikam palaistu vieglos, nedrošie lēnie braucēji arī pastūmās paši malā, viss zolīdi un kārtīgi. gājēju neviena, velopidarasu neviena, fakinās MĀĀĀĀĀMIŅAS AR RATIEM nevienas, vienuviet aiz statoiliem mētājās fūras riepu ķeskas un bik tālāk fūra pati, pretējā josla pastūmās malā, lai uz rīgu braucošie var plūdeni, raiti un droši apbraukt šķērsli.
rezumējums idioti tikai tur sataisa problēmas sev un citiem
Pasaki so pašu saulainā svētdienas dienā laika posmā no 17:30-20:00. Atklāšu noslēpumu ka lielākā daļa brauc Valmiera - Limbaži - Rīga. Nebrauc caur sēnīti dēļ sastrēgumiem. Es vienreiz sitadu sastrēgumu apbraucu caur Atariem un piebraucu priekšā mašīnai kas mani apdzina pue Minhauzena | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10173
Braucu ar: rokām uz stūres
| arī uz kokneses šosejas man nav skaidrs kā var frontālo noķert ...
Tur tak platums pietiek 3, ja ne visām 4 mašīnām izmainīties vienlaicīgi ...
ja nu vienīgi kāds, kurš brauc kaut kā apdzinējam purnā ar tekstu "nu es viņam parādīšu!" ... bet kamdēļ kāds pats gribētu apsisties kaut kāda loha dēļ, kurš nav pārliecinājies, ka pretī neviens nenāk utt. | Offline | | |
|
Hasks | | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Z900;
|
11 Sep 2019, 09:07:38 @subaru rakstīja:
arī uz kokneses šosejas man nav skaidrs kā var frontālo noķert ...
Tur tak platums pietiek 3, ja ne visām 4 mašīnām izmainīties vienlaicīgi ...
ja nu vienīgi kāds, kurš brauc kaut kā apdzinējam purnā ar tekstu "nu es viņam parādīšu!" ... bet kamdēļ kāds pats gribētu apsisties kaut kāda loha dēļ, kurš nav pārliecinājies, ka pretī neviens nenāk utt.
Drīzāk tas notiek tāpēc, ka jābaksta pie stūres powers, lai nepalaistu aktuālo spamu garām - vienkārši nepamana, ka kāds debiolīds sejā lido | Offline | | |
Dambergs | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 773
Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini
|
10 Sep 2019, 12:59:07 @Zalespljavejs rakstīja:
Īstā briesmu lieta šeit ir tāda, ka tie kas brauc ar +10 pilsētā un +20 ārpus pilsētas domā ka tie kas brauc ar atļauto ir lohi un pidari končenie.
Bet tā arī ir. | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12849
Braucu ar: eFku
|
11 Sep 2019, 11:26:22 @user rakstīja:
11 Sep 2019, 09:07:38 @subaru rakstīja:
arī uz kokneses šosejas man nav skaidrs kā var frontālo noķert ...
Tur tak platums pietiek 3, ja ne visām 4 mašīnām izmainīties vienlaicīgi ...
ja nu vienīgi kāds, kurš brauc kaut kā apdzinējam purnā ar tekstu "nu es viņam parādīšu!" ... bet kamdēļ kāds pats gribētu apsisties kaut kāda loha dēļ, kurš nav pārliecinājies, ka pretī neviens nenāk utt.
tādēļ, ka līkumaina šoseja.. diezgan elementāri - pretī brauc 2 smagie, aiz abiem vieglais - abi sāk apdzīt, jo redz, ka pretī smagais un līdz tam paspēs, bet neredz, ka pretim braucošo smago apdzen kāds cits, kuram ir lielāks ātrums un paspēšana līdz smagajam vairs nav aktuāla
+
tajos leezenajos garajos liikumos liekaas ka visu redzi, bet iisteniibaa nee. | Offline | | |
doppio | | Kopš: 06. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 413
Braucu ar: pareizo piedziņu
|
11 Sep 2019, 11:31:11 @markelis rakstīja:
11 Sep 2019, 11:26:22 @user rakstīja:
11 Sep 2019, 09:07:38 @subaru rakstīja:
arī uz kokneses šosejas man nav skaidrs kā var frontālo noķert ...
Tur tak platums pietiek 3, ja ne visām 4 mašīnām izmainīties vienlaicīgi ...
ja nu vienīgi kāds, kurš brauc kaut kā apdzinējam purnā ar tekstu "nu es viņam parādīšu!" ... bet kamdēļ kāds pats gribētu apsisties kaut kāda loha dēļ, kurš nav pārliecinājies, ka pretī neviens nenāk utt.
tādēļ, ka līkumaina šoseja.. diezgan elementāri - pretī brauc 2 smagie, aiz abiem vieglais - abi sāk apdzīt, jo redz, ka pretī smagais un līdz tam paspēs, bet neredz, ka pretim braucošo smago apdzen kāds cits, kuram ir lielāks ātrums un paspēšana līdz smagajam vairs nav aktuāla
+
tajos leezenajos garajos liikumos liekaas ka visu redzi, bet iisteniibaa nee.
Tas gan, posms piemērots vilkšanai, jo nav asu līkumu, bet debīls apdzīšanai, jo maz taisnu posmu, viss lēzenos līkumos. Cik kaut kur esmu dzirdējis projekts sākotnēji paredzēts bijis 2+2 joslām, tapēc tāds trases novietojums, kas priekš 1+1 atkal nav piemērotākais. Nesaprotami kapēc tur nevarēja piemest 1-2m platumam un uzbliezt 2+2, jo jau tagad platums ir ievērojams, šaubos vai % tas būtu tik mega dārgāk. | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: Audi Quattro
| Tā arī ir, sākotnēji bija plānots 2+2, lvceli noraka un sanāca kā parasti. Tāpēc tās līknes tur ir garas un īsti nepārredzamas. Tas pats stāsts bija ar Baltezeru, kur bija plānots 2+2, tilts pat ir izbūvēts uz 4 joslām. | Offline | | |
AigarsV | | Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| Cik man ir zināms, tad LVC plānošanu veic ņemot iespējamās nākotnes intensitātes vērā, tāpēc iesaku nākamreiz paskatītos trases novietojumu un papētīt izbūvētos tiltus pāri šim ceļam - viss ir izdarīts, lai brīdī, kad satiksmes intensitāte pieaug līdz nepieciešamajam līmenim, varētu izbūvēt otru brauktuvi un būtu 2+2. [ Šo ziņu laboja AigarsV, 11 Sep 2019, 13:57:21 ] | Offline | | |
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
10 Sep 2019, 19:01:35 @riddler rakstīja:
rezumējums idioti tikai tur sataisa problēmas sev un citiem
Piekrītu. Manuprāt, tur viss ir vairāk kā kārtībā, ja negadās kāds stūrgalvīgs auns (kuru, gan, mums netrūkst...) | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13464
Braucu ar: 30niekiem
| Šis kavēs.
| Offline | | |
|
uteo | | Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 920
Braucu ar:
| Violētais bampers un diski ir kādas firmas zīme? Ir vēl redzēts viens nojāts buss tādā krāsojumā. | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5186
Braucu ar: ♛ ♛
| Jap, zilie bumperi ir vienas transporta firmeles logo | Offline | | |
Ruktraktors | | Kopš: 04. Jul 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: E91
|
13 Sep 2019, 09:07:09 @uteo rakstīja:
Violētais bampers un diski ir kādas firmas zīme? Ir vēl redzēts viens nojāts buss tādā krāsojumā.
BTL`am viss autoparks tāds, Kleistu ielā laikam šiem bāze. | Offline | | |
kamikadzemk | | Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3401
Braucu ar:
| Agrāk ar šiem strādāju. Vadā atdzesēto un saldēto produkciju. Autoparkā lielākoties tādi mazie busi lai var ielīst kur lielie smagie nelien. Šoferus loģiski ekspluatē kā jau visi nozarē un mašīnas gan jau uz puņķiem turās.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|