Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
DeeCee
10. Sep 2019, 09:17 #13041

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

tas nav tikai kalniem, ir 2+1 kur mainās ik pa pāris km, problēma ieviest to uz šīs šosejas esot dēļ daudzajām nobrauktuvēm.



10 Sep 2019, 08:44:26 @subaru rakstīja:

10 Sep 2019, 07:56:11 @Agritis rakstīja:
Skandināvijā arī ir šosejas ar 3 joslām. Tikai tur, nez kāpēc, ir iedomājušies, ka var uztaisīt tā, ka kādu gabalu 2 joslas ir vienā, pēc tam otrā virzienā.

Tikai pie mums tas laikam nestrādātu, jo otrās joslas beigās visi saliktos čupā, jo "vēl taču varēja paspēt"

Un cik Tu pats esi braucis 2+1 modelī ārvalstīs?
1kārt, tas viss ir dzimis valstīs ar kalniem, kur augšup ir uztaisītas 2 joslas (lai var apsteigt lēnākus) un lejup 1 josla.
2kārt, pie mums pirmais, kas sēdēja aiz fūres, visu to 2-joslu garumu dzīs fūri un pārējie gaidīs nākamo 2-joslu posmu
Offline
MartinsFR
10. Sep 2019, 09:23 #13042

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1362

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.


09 Sep 2019, 23:16:27 @patelo rakstīja:

09 Sep 2019, 21:36:21 @968-jk rakstīja:
Ķādi 90km/h!? Vācijā tak pa bāni velk cik iet un lēnie vācās malā/netraucē. Avāriju nenotiek. Pārējiem, kas zem 90km/h dod agresīvu braukšanu- 6 soda punkti, 400eur sods.

Mūsu sabiedrībai vēl jāattīstas tik tālu, lai saprastu, ka uz mūsu attālumiem tie daži km/h nedod nekādu ieguvumu- risks, patēriņš, zaudētais laiks rakstot papīrus (vienalga vai soda protokoli vai avārijas formēšana), stress u.c.

Nu uz 200km ir atšķirība 90 vai 110.
Un varbūt zazam tas izmainai ļoti patēriņu normāliem auto tu nejūti to starpību.
+ kā reiz teica Users ātrāk brauc mazāk laika pavadi uz ceļa = mazāk laika uz ceļa mazāks risks
Nejau ātruma ir problēma,bet nespējā izvērtēt situāciju uz ceļa un pieņemt izsvērtus lēmumus


Kur LV ir 200 km posms bez apdzīvotām vietām? Apdzīvotās vietas visu saliek pa plauktiņiem un ieguvums ir niecīgs.

P.S.
Ikdienā braucu pēc teorijas ārpus apdzīvotas +20, apdzīvotā +10 un nav nekādu problēmu.

Pieļauju, ka mans ieguvums tā braucot ir labi ja 5-10 min., salīdzinot ja brauktu uz atļauto.

bet komfortablāk jūtos braucot šādi.
Offline
IELEJAM
10. Sep 2019, 09:32 #13043

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3138

Braucu ar: prieku


10 Sep 2019, 09:17:13 @DeeCee rakstīja:
tas nav tikai kalniem, ir 2+1 kur mainās ik pa pāris km, problēma ieviest to uz šīs šosejas esot dēļ daudzajām nobrauktuvēm.



10 Sep 2019, 08:44:26 @subaru rakstīja:

10 Sep 2019, 07:56:11 @Agritis rakstīja:
Skandināvijā arī ir šosejas ar 3 joslām. Tikai tur, nez kāpēc, ir iedomājušies, ka var uztaisīt tā, ka kādu gabalu 2 joslas ir vienā, pēc tam otrā virzienā.

Tikai pie mums tas laikam nestrādātu, jo otrās joslas beigās visi saliktos čupā, jo "vēl taču varēja paspēt"

Un cik Tu pats esi braucis 2+1 modelī ārvalstīs?
1kārt, tas viss ir dzimis valstīs ar kalniem, kur augšup ir uztaisītas 2 joslas (lai var apsteigt lēnākus) un lejup 1 josla.
2kārt, pie mums pirmais, kas sēdēja aiz fūres, visu to 2-joslu garumu dzīs fūri un pārējie gaidīs nākamo 2-joslu posmu


Subār, tikai nestāsti. Skandināvijā šis 2+1 modelis darbojas lieliski un ir sastopams pilnīgi līdzenās apkaimēs un tagad arī EE pirms Tallinas ir uztaisīts pirmais ~10km posms. Vakar braucu, atļautais 100km/h, viss notiek, kādas mašīnas 6-8 tajā 2joslu posmā vienkārši un droši tiek garām fūrēm. Kas pats galvenais, ir novērsta iespēja iekļūt pretējā joslā un izraisīt frontālo. Arī visa nogriešanās sakārtota droši un saprotami. Domāju, ka šis modelis labi derētu LV, ņemot vērā ne visai intensīvo satiksmes plūsmu, iedzīvotāju blīvumu un ierobežotos līdzekļus. Nogriešanās.
Offline
ramex
10. Sep 2019, 09:51 #13044

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2390

Braucu ar: H6


10 Sep 2019, 08:44:26 @subaru rakstīja:

10 Sep 2019, 07:56:11 @Agritis rakstīja:
Skandināvijā arī ir šosejas ar 3 joslām. Tikai tur, nez kāpēc, ir iedomājušies, ka var uztaisīt tā, ka kādu gabalu 2 joslas ir vienā, pēc tam otrā virzienā.

Tikai pie mums tas laikam nestrādātu, jo otrās joslas beigās visi saliktos čupā, jo "vēl taču varēja paspēt"

Un cik Tu pats esi braucis 2+1 modelī ārvalstīs?
1kārt, tas viss ir dzimis valstīs ar kalniem, kur augšup ir uztaisītas 2 joslas (lai var apsteigt lēnākus) un lejup 1 josla.
2kārt, pie mums pirmais, kas sēdēja aiz fūres, visu to 2-joslu garumu dzīs fūri un pārējie gaidīs nākamo 2-joslu posmu


huiņa, Igaunija ir uztaisīts posms starp Pērnavu un Tallinu ar 2+1 - patiesībā tur viss strādā ļoti skaisti un labi.
Offline
subaru
10. Sep 2019, 10:03 #13045

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres

1.5 + 1.5 ir normāla šoseja.

problēma ir idiotos, kas pa to nemāk braukt.

punkts.
Offline
kaprons
10. Sep 2019, 10:03 #13046

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


10 Sep 2019, 07:56:11 @Agritis rakstīja:
Tikai pie mums tas laikam nestrādātu, jo otrās joslas beigās visi saliktos čupā, jo "vēl taču varēja paspēt"

es domāju realitātē pie mums tas būtu tā, ka tas kas brauca pa ātro joslu beigās ierauga ka sūdi ir neies tak bremzēt abi pīpina pirmās joslas braucējs tiek aizspiests pa labi ātrais turpina cīši gar trosēm lēnais ar diviem ratiem pa paldiesjoslu ja tādas nav pa granti pats vainīgs
(Timrots filmē un blisina acis ceļu būvētāji lohi katrā gadījumā)
Offline
juriz
10. Sep 2019, 10:55 #13047

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2176

Braucu ar: būzu


10 Sep 2019, 10:03:31 @subaru rakstīja:
1.5 + 1.5 ir normāla šoseja.

problēma ir idiotos, kas pa to nemāk braukt.

punkts.

Es māku - braucu par pilno joslu, un miers. Lai nomale paliek velo un gājējiem.
Ja kāds nemāk apdzīt, tad viņš ir idiots.

[ Šo ziņu laboja juriz, 10 Sep 2019, 10:56:19 ]

Offline
kurlis
10. Sep 2019, 10:59 #13048

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: mexipoku.com, steelio.eu


10 Sep 2019, 10:55:57 @juriz rakstīja:

10 Sep 2019, 10:03:31 @subaru rakstīja:
1.5 + 1.5 ir normāla šoseja.

problēma ir idiotos, kas pa to nemāk braukt.

punkts.

Es māku - braucu par pilno joslu, un miers. Lai nomale paliek velo un gājējiem.
Ja kāds nemāk apdzīt, tad viņš ir idiots.


Arī uzskatu tāpat, taču šeit netrūkst idiotu, kas domā, ka pareizi ir braukt pa nomali
Offline
kaprons
10. Sep 2019, 11:06 #13049

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

starp citu tā paldiesjosla (unikāls LV termins jāpatentē) ir tik plata, ka uz viņas satilpst nevis divi rati, bet visi četri, vienkārši nevajag mīzt, ja labie rati iet pa asfaltu tikai uz pusīti vai kautkad nomūk lejā tad gan normāli nokrata
Offline
hronists
10. Sep 2019, 11:06 #13050

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


10 Sep 2019, 09:51:32 @ramex rakstīja:

10 Sep 2019, 08:44:26 @subaru rakstīja:

10 Sep 2019, 07:56:11 @Agritis rakstīja:
Skandināvijā arī ir šosejas ar 3 joslām. Tikai tur, nez kāpēc, ir iedomājušies, ka var uztaisīt tā, ka kādu gabalu 2 joslas ir vienā, pēc tam otrā virzienā.

Tikai pie mums tas laikam nestrādātu, jo otrās joslas beigās visi saliktos čupā, jo "vēl taču varēja paspēt"

Un cik Tu pats esi braucis 2+1 modelī ārvalstīs?
1kārt, tas viss ir dzimis valstīs ar kalniem, kur augšup ir uztaisītas 2 joslas (lai var apsteigt lēnākus) un lejup 1 josla.
2kārt, pie mums pirmais, kas sēdēja aiz fūres, visu to 2-joslu garumu dzīs fūri un pārējie gaidīs nākamo 2-joslu posmu


huiņa, Igaunija ir uztaisīts posms starp Pērnavu un Tallinu ar 2+1 - patiesībā tur viss strādā ļoti skaisti un labi.


Leiši ir pārbūvējuši Panevēžas apvadceļu uz 2+1 un tur ir no-stress, tāpat kā daudzās citās vietā līdz Kauņai ar vidējā ātruma radariem, stabiņiem un izfrēzēto vidusjoslu

pie mums puse braucēju aizietu ar sirdi, ja kaut ko līdzīgu uztaisītu uz Tīnūžu šosejas, kad apdzīt praktiski būtu iespējams 3-4 vietās un visur citur būtu vai barjera vai vidējā ātruma radars

[ Šo ziņu laboja hronists, 10 Sep 2019, 11:09:19 ]

Offline
janeks7
10. Sep 2019, 11:16 #13051

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3380

Braucu ar:

Visa problèma ir braukśanas kultùrà,lohiem nekàdi super modernie ceļi nelìdzès
Offline
RaL
10. Sep 2019, 11:24 #13052

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3379

Braucu ar: kruīzu

Palasiet lvceli.lv
Tur nesen bija plašs raksts par 1+2 ceļiem un kāpēc mums tādi tuvākajā laikā nebūs.
Īsumā, lai to ieviestu ir jābūt pietiekami zemai satiksmes intensitātei, tādēļ Rīgas tuvumā tas neder. Uz via baltica to varētu taisīfkaut kur pēc Saulkrastiem, bet tur tad ceļš ir diezgan jāpārbūvē. Tā kā tikko tur segums ir atjaunots, tad tā būtu liela izšķērdība.

Raksts te:
https://lvceli.lv/uncategorized/21-profils-ir-p...uram-celu-lokam/

[ Šo ziņu laboja RaL, 10 Sep 2019, 11:27:49 ]

Offline
desadesa
10. Sep 2019, 11:30 #13053

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


09 Sep 2019, 23:09:44 @968-jk rakstīja:
Starp citu, 5dien ap plkst.18.00 izbraucot no Rīgas Ķekavas virzienā un ap 20.00 braucot atpakaļ šo pašu ceļu radās iespaids, ka daļa mērķtiecīgi iesēdusies pie stūres lai visus apdzītu. Vienalga kur, kā, uz cik un cik vajadzīgi, bet obligāti apdzīt.


Pa A7 brauc ļoti daudz dalbajobu - kur sākās 90 visi joprojām velk uz 80 uz ej ieskrienies
Offline
hronists
10. Sep 2019, 11:40 #13054

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


10 Sep 2019, 11:30:00 @desadesa rakstīja:

09 Sep 2019, 23:09:44 @968-jk rakstīja:
Starp citu, 5dien ap plkst.18.00 izbraucot no Rīgas Ķekavas virzienā un ap 20.00 braucot atpakaļ šo pašu ceļu radās iespaids, ka daļa mērķtiecīgi iesēdusies pie stūres lai visus apdzītu. Vienalga kur, kā, uz cik un cik vajadzīgi, bet obligāti apdzīt.


Pa A7 brauc ļoti daudz dalbajobu - kur sākās 90 visi joprojām velk uz 80 uz ej ieskrienies


no vietas Baložos kur sākas 90 līdz krustam kur ir 50 ir apmēram 2km. braucot uz 80 tu šo attālumu nobrauc 1:20, braucot uz 80 - 1:30.

otra gabaliņš pirms ķekavas 70 man šķiet ir vēl īsāks.

So, ko tu dari ar ceļā ietaupītajām 15 sekundēm?
Offline
ramex
10. Sep 2019, 11:41 #13055

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2390

Braucu ar: H6


10 Sep 2019, 11:24:56 @RaL rakstīja:
Palasiet lvceli.lv
Tur nesen bija plašs raksts par 1+2 ceļiem un kāpēc mums tādi tuvākajā laikā nebūs.
Īsumā, lai to ieviestu ir jābūt pietiekami zemai satiksmes intensitātei, tādēļ Rīgas tuvumā tas neder. Uz via baltica to varētu taisīfkaut kur pēc Saulkrastiem, bet tur tad ceļš ir diezgan jāpārbūvē. Tā kā tikko tur segums ir atjaunots, tad tā būtu liela izšķērdība.

Raksts te:
https://lvceli.lv/uncategorized/21-profils-ir-p...uram-celu-lokam/


Tas ka Tallinas šosejai līdz Saulkrastiem būtu jābūt normaļai 2+2 ar ir fakts ko nespēj vai negrib viņi atzīt.
Offline
kars
10. Sep 2019, 11:45 #13056

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


10 Sep 2019, 11:30:00 @desadesa rakstīja:

09 Sep 2019, 23:09:44 @968-jk rakstīja:
Starp citu, 5dien ap plkst.18.00 izbraucot no Rīgas Ķekavas virzienā un ap 20.00 braucot atpakaļ šo pašu ceļu radās iespaids, ka daļa mērķtiecīgi iesēdusies pie stūres lai visus apdzītu. Vienalga kur, kā, uz cik un cik vajadzīgi, bet obligāti apdzīt.


Pa A7 brauc ļoti daudz dalbajobu - kur sākās 90 visi joprojām velk uz 80 uz ej ieskrienies


Mans ikdienas maršruts, apm. 40% tur brauc 20km/h zem atļautā, kaut kāds fenomens vai zīmes nerubī, vai pieradums darbadienās nav jēgas censties apdzīt viņus, pārāk intensīva satiksme, un iesprūdīsi atkal aiz nākamā 80km/h braucēja. Brīvdienās gan var atvilkt droši, pēdējo 2 gadu laikā (ap pl. 7) nevienu x nēsmu redzējis tur CP, arī vakarā braucot CP varbūt 2x gadā redzu, pat Ķekavā viņi vairs nestāv standarta vietās, arī pie apļa nav redzēti.
Offline
kars
10. Sep 2019, 11:47 #13057

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


10 Sep 2019, 11:40:55 @hronists rakstīja:

10 Sep 2019, 11:30:00 @desadesa rakstīja:

09 Sep 2019, 23:09:44 @968-jk rakstīja:
Starp citu, 5dien ap plkst.18.00 izbraucot no Rīgas Ķekavas virzienā un ap 20.00 braucot atpakaļ šo pašu ceļu radās iespaids, ka daļa mērķtiecīgi iesēdusies pie stūres lai visus apdzītu. Vienalga kur, kā, uz cik un cik vajadzīgi, bet obligāti apdzīt.


Pa A7 brauc ļoti daudz dalbajobu - kur sākās 90 visi joprojām velk uz 80 uz ej ieskrienies


no vietas Baložos kur sākas 90 līdz krustam kur ir 50 ir apmēram 2km. braucot uz 80 tu šo attālumu nobrauc 1:20, braucot uz 80 - 1:30.

otra gabaliņš pirms ķekavas 70 man šķiet ir vēl īsāks.

So, ko tu dari ar ceļā ietaupītajām 15 sekundēm?
Neiet runa par laika ietaupijumu, bet par principu, kāpēc man citu nezināšanas dēļ jābrauc pa taisnu gludu šoseju 20km/h zem atļautā

Btw. pēc tā krusta atkal ir 90km/h līdz moikai, tajā krustā tikai labi ja 10% ievēro ātrumu, visi iet tur cauri uz ~80 vai vispār neatmetās.

[ Šo ziņu laboja kars, 10 Sep 2019, 11:51:24 ]

Offline
sn
10. Sep 2019, 11:47 #13058

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879535

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


10 Sep 2019, 11:41:04 @ramex rakstīja:

10 Sep 2019, 11:24:56 @RaL rakstīja:
Palasiet lvceli.lv
Tur nesen bija plašs raksts par 1+2 ceļiem un kāpēc mums tādi tuvākajā laikā nebūs.
Īsumā, lai to ieviestu ir jābūt pietiekami zemai satiksmes intensitātei, tādēļ Rīgas tuvumā tas neder. Uz via baltica to varētu taisīfkaut kur pēc Saulkrastiem, bet tur tad ceļš ir diezgan jāpārbūvē. Tā kā tikko tur segums ir atjaunots, tad tā būtu liela izšķērdība.

Raksts te:
https://lvceli.lv/uncategorized/21-profils-ir-p...uram-celu-lokam/


Tas ka Tallinas šosejai līdz Saulkrastiem būtu jābūt normaļai 2+2 ar ir fakts ko nespēj vai negrib viņi atzīt.
tur jau var mierīgi braukt 2+2, ir redzēts kā fūre fūrei garām iet, neiebraucot pretējā joslā.

protams, ar esošo ceļa platumu tur komfortablas 4 joslas nevar uztaisīt un to darīt būtu vājprāts.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
abyss
10. Sep 2019, 11:48 #13059

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7911

Braucu ar: e39 523


10 Sep 2019, 11:45:02 @kars rakstīja:

10 Sep 2019, 11:30:00 @desadesa rakstīja:

09 Sep 2019, 23:09:44 @968-jk rakstīja:
Starp citu, 5dien ap plkst.18.00 izbraucot no Rīgas Ķekavas virzienā un ap 20.00 braucot atpakaļ šo pašu ceļu radās iespaids, ka daļa mērķtiecīgi iesēdusies pie stūres lai visus apdzītu. Vienalga kur, kā, uz cik un cik vajadzīgi, bet obligāti apdzīt.


Pa A7 brauc ļoti daudz dalbajobu - kur sākās 90 visi joprojām velk uz 80 uz ej ieskrienies


Mans ikdienas maršruts, apm. 40% tur brauc 20km/h zem atļautā, kaut kāds fenomens vai zīmes nerubī, vai pieradums darbadienās nav jēgas censties apdzīt viņus, pārāk intensīva satiksme, un iesprūdīsi atkal aiz nākamā 80km/h braucēja. Brīvdienās gan var atvilkt droši, pēdējo 2 gadu laikā (ap pl. 7) nevienu x nēsmu redzējis tur CP, arī vakarā braucot CP varbūt 2x gadā redzu, pat Ķekavā viņi vairs nestāv standarta vietās, arī pie apļa nav redzēti.


Vispār jau tur sen no Ķekavas vajag 2 joslas un Baložos apli. Kurš satiksmes guru izdomāja, ka 1 būs ok No Baložiem ir vismaz 5 random maršruti un visi ir ātraki kā šoseja
Offline
kars
10. Sep 2019, 11:55 #13060

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Apvedceļš atrisinās problēmu, tikai kad viņu uztaisīs? A7 ir visnoslogotākais ceļš LV, tas pudeles kakla unikums pie A7 rimčika un 2 tālākie luksafori visu sačakarē.

[ Šo ziņu laboja kars, 10 Sep 2019, 11:56:34 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo