Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
FR888
01. Sep 2018, 13:28 #12441

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


01 Sep 2018, 12:22:03 @josi rakstīja:

31 Aug 2018, 22:11:47 @968-jk rakstīja:
Varbūt ir iespējams atbanot Kaspichu lai papildina šo sarunu? :jaunietiesumedicīnaseksperti: :emulatori:

Ceri, ka Kaspičs to spēs izskaidrot arī vienkāršiem prātiem saprotamā valodā? Ka bez jostas būs vienkārši "pļekš!", bet ar jostu "pļeeeeeēēēķš!" ?



kas jums nav skaidrs? pie pisaka 100-0 videji kopeja masa un katra organa atseviska masa palielinas svars 27x. tak iedomajies udeni rimi maisina. noliec uz trotuara un viss ok. tur. palieni udens svaru pa 27x un viss saplisis. tas ari attiecas uz ieksejiem organiem. kaa vel jums paskaidrot?
Offline
968-jk
01. Sep 2018, 13:41 #12442

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13457

Braucu ar: 30niekiem

Dzirdēju, ka Siguldā gumijlēcējus tur pat kremē, jo pie gumijas atpakaļrāviena nieres satiekas ar sirdi un praktiski neviens organisms to neiztur. Ķermenī notiek pļekš un lēcējs beigts. Tā G paliek nemainīgs (9.8 ) tad tur daudz ko ietekmē cilvēka svars, jo tas ir vienīgais uz ko gumijas regulētāji "iekrīt" par cik lēcējam svaru paprasa nevis pēc fakta nosver.

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 01 Sep 2018, 13:41:23 ]

Offline
janchikz
01. Sep 2018, 13:43 #12443

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


01 Sep 2018, 13:23:28 @FR888 rakstīja:

01 Sep 2018, 10:40:30 @Nello rakstīja:
Kāda tur starpība, ar, bez jostas tādā variantā cerības izdzījot ir tuvu nullei..
Kāds zin, kādēļ nav ieviestas režošanā "kapsulas", kas avārijas gadījumā ar visu ķebli pa pāris cm padodās uz priekšu samazinot straujās apstāšanās momentu? Sen atpakaļ runāja, kā tā būšot nākotne, bet tālāk par spilveniem un siksnām nav tikuši...


no pieredzes S klasee pirms avarijas (ja bremzee) kreesli mauc atpakal un pie sitiena siksnas fiksejejas kaut kaa pakapeniski man liekas.
ziemā vislabāk šo var sajust, kad bremzē. pirmo reizi daudzus gadus atpakaļ w221 s klasei šito sajutu, drusku nesapratu no sākuma, wtf, josta riktīgi stingri savilkās
Offline
968-jk
01. Sep 2018, 13:45 #12444

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13457

Braucu ar: 30niekiem


01 Sep 2018, 13:43:37 @janchikz rakstīja:

01 Sep 2018, 13:23:28 @FR888 rakstīja:

01 Sep 2018, 10:40:30 @Nello rakstīja:
Kāda tur starpība, ar, bez jostas tādā variantā cerības izdzījot ir tuvu nullei..
Kāds zin, kādēļ nav ieviestas režošanā "kapsulas", kas avārijas gadījumā ar visu ķebli pa pāris cm padodās uz priekšu samazinot straujās apstāšanās momentu? Sen atpakaļ runāja, kā tā būšot nākotne, bet tālāk par spilveniem un siksnām nav tikuši...


no pieredzes S klasee pirms avarijas (ja bremzee) kreesli mauc atpakal un pie sitiena siksnas fiksejejas kaut kaa pakapeniski man liekas.
ziemā vislabāk šo var sajust, kad bremzē. pirmo reizi daudzus gadus atpakaļ w221 s klasei šito sajutu, drusku nesapratu no sākuma, wtf, josta riktīgi stingri savilkās

Vasarā nebremzē?
Offline
GirtzB
01. Sep 2018, 13:46 #12445

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Mūsdienu 5* auto un svaigākos gan jostu spriegotāji ir ar piropatronu kuru pirms airbag izšauj pirmos lai rumpi noturētu krēslā gan jostas sistēmas ir elastīgas lai samazinātu pēkšņo apstāšanos t.i. Palielina apstāšanās laiku tā ievērojami samazinot G-force. Un pats krēsla rāmis deformējas... Viss ir tieši tik mīksts lai 85kg rumpis pie 64 km/h izkāptu no auto ar dažiem zilumiem...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
josi
01. Sep 2018, 13:52 #12446

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW


01 Sep 2018, 13:28:30 @FR888 rakstīja:
kas jums nav skaidrs? pie pisaka 100-0 videji kopeja masa un katra organa atseviska masa palielinas svars 27x. tak iedomajies udeni rimi maisina. noliec uz trotuara un viss ok. tur. palieni udens svaru pa 27x un viss saplisis. tas ari attiecas uz ieksejiem organiem. kaa vel jums paskaidrot?

Tu joprojām par tiem orgāniem? Man tad viss ir skaidrs, bet tāpat kaut kā vienmēr svarīgāks ir bijis tas, cik G iedarbojas tieši uz smadzenēm, nevis, teiksim, taisno zarnu.
Offline
GirtzB
01. Sep 2018, 13:57 #12447

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

P.s. Ir svarīgs gan G-force Max vērtība, gan tās pielikšanas ilgums. Cilvēki izdzīvo arī ~150g.... P.s. Orgāni ķermenī atrodas elastīgā vidē attiecīgi 27g uz rumpi nav 27g uz orgāniem...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
968-jk
01. Sep 2018, 14:00 #12448

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13457

Braucu ar: 30niekiem


01 Sep 2018, 13:52:38 @josi rakstīja:

01 Sep 2018, 13:28:30 @FR888 rakstīja:
kas jums nav skaidrs? pie pisaka 100-0 videji kopeja masa un katra organa atseviska masa palielinas svars 27x. tak iedomajies udeni rimi maisina. noliec uz trotuara un viss ok. tur. palieni udens svaru pa 27x un viss saplisis. tas ari attiecas uz ieksejiem organiem. kaa vel jums paskaidrot?

Tu joprojām par tiem orgāniem? Man tad viss ir skaidrs, bet tāpat kaut kā vienmēr svarīgāks ir bijis tas, cik G iedarbojas tieši uz smadzenēm, nevis, teiksim, taisno zarnu.



Lidojot ar kvatru Preiļu pienotavas sētas stabā G šinī pasākumā nepiedalās.
Offline
osk
01. Sep 2018, 14:27 #12449

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61

75 G
Offline
janchikz
01. Sep 2018, 14:41 #12450

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


01 Sep 2018, 13:45:14 @968-jk rakstīja:

01 Sep 2018, 13:43:37 @janchikz rakstīja:

01 Sep 2018, 13:23:28 @FR888 rakstīja:

01 Sep 2018, 10:40:30 @Nello rakstīja:
Kāda tur starpība, ar, bez jostas tādā variantā cerības izdzījot ir tuvu nullei..
Kāds zin, kādēļ nav ieviestas režošanā "kapsulas", kas avārijas gadījumā ar visu ķebli pa pāris cm padodās uz priekšu samazinot straujās apstāšanās momentu? Sen atpakaļ runāja, kā tā būšot nākotne, bet tālāk par spilveniem un siksnām nav tikuši...


no pieredzes S klasee pirms avarijas (ja bremzee) kreesli mauc atpakal un pie sitiena siksnas fiksejejas kaut kaa pakapeniski man liekas.
ziemā vislabāk šo var sajust, kad bremzē. pirmo reizi daudzus gadus atpakaļ w221 s klasei šito sajutu, drusku nesapratu no sākuma, wtf, josta riktīgi stingri savilkās

Vasarā nebremzē?
vasarā Tev bieži abs nostrādā? Ziemā katru dienu gandrīz, protams, ja nebrauc tikai par Rīgas ielām

[ Šo ziņu laboja janchikz, 01 Sep 2018, 14:42:29 ]

Offline
josi
01. Sep 2018, 17:39 #12451

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW


01 Sep 2018, 14:53:01 @neesmudzeinafonda rakstīja:
Par tām 12t bez un 2.5t ar jostu - josta kaut cik kontrolētā manierē izsvaro ņūtonus pa ķermeni, savādāk centners sadursmes laikā tos nekontrolētā veidā bez jostas izdos barankā vai stiklā.

Tā izsvarošana ir fufelis, galvenā jostas nozīme tomēr ir ļaut tev palēlināties kopā ar visu auto kamēr strādā gan auto deformācijas zonas, gan pašas jostas spriegotāji, nevis nekontrolēti kaut kur aizlidot un izsmērēties.

[ Šo ziņu laboja josi, 01 Sep 2018, 17:41:39 ]

Offline
werto
03. Sep 2018, 13:30 #12452

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2827

Braucu ar: Golfu

Tikko viens šumahers savu e39 novākoja Daugavgrīvas ielā pie Z torņiem.labi gājis.guļ uz sāna.
Offline
DeeCee
03. Sep 2018, 13:32 #12453

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

https://twitter.com/andrejsdeecee/status/1036561413379186690?s=21
Offline
RenegadeX
03. Sep 2018, 13:52 #12454

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34

tiesa gan tas ir vecais labais e36
Offline
TD91
03. Sep 2018, 13:54 #12455

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

Pēc haubes izskatās e39 !
Offline
RenegadeX
03. Sep 2018, 13:56 #12456

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34

kopš kura laika e39 haube nāk atsevišķi no nāsīm? ir arī labākas bildes un pat video no citiem lenķiem
Offline
Ervalds
03. Sep 2018, 14:05 #12457

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11506

Braucu ar: sliktu piemēru

Vēl var paspēt atbraukt sabildēt. Spriežot pēc sliedēm viņš ir labu brīdi pa gaisu gājis, jo pēdējās svītras ir pie apgriežšanās bordām. Tur ir padaudz metri līdz vietai, kur viņš ir attapies.
Offline
TD91
03. Sep 2018, 14:08 #12458

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB


03 Sep 2018, 13:56:52 @RenegadeX rakstīja:
kopš kura laika e39 haube nāk atsevišķi no nāsīm? ir arī labākas bildes un pat video no citiem lenķiem

no šitā rakursa izskatijās pēc e39 , toč tas ir e36 , a video kur ir ?

[ Šo ziņu laboja TD91, 03 Sep 2018, 14:08:58 ]

Offline
werto
03. Sep 2018, 14:29 #12459

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2827

Braucu ar: Golfu

No torņiem izskatijās pēc e39. Šoferis izskatijās pēc servisnieka, melns kā moris biju torņos kad notika, viņš lidoja pa gaisu.
Offline
13lucky
03. Sep 2018, 15:03 #12460

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

Ja pareizi saprotu, tad e36 īpašnieks segs pilsētai nodarītos zaudējumus?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo