Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 ir katalizators?

AutorsZiņojums
Jurijs1987
30. Nov 2015, 22:52 #41

Kopš: 28. Oct 2015

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Kaut vai to pašu sadegušo degmaisījumu labāk no cilindra izdzqitu. Tāpēc jau ir speciāli aprēķini,lai varētu precīzi trāpīt to momentu,lai atgāžu atvilnis laikā trāpa cilindrā un izdzen pārējo no tā.
Offline
Rusters
30. Nov 2015, 23:40 #42

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


14 Aug 2009, 18:23:49 Bubi rakstīja:
a ka vispar varetu parbaudit vai ir tas katalizators ieksa?

Uzsit ar atslēgu pa katalizātoru,ja skaņa ka bundžai tukšai tad nav. Vel vari uzmest aci vai katalizators neizskatas griests vaļa vai metinats.
Ja skaņa ir ta ka tur švamme iekša būtu tad katalizators sava vietā,vienīgi tas tāpat var b''ut izdedzis vai aizserejis.
Offline
Rusters
30. Nov 2015, 23:50 #43

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


30 Nov 2015, 22:52:50 Jurijs1987 rakstīja:
Kaut vai to pašu sadegušo degmaisījumu labāk no cilindra izdzqitu. Tāpēc jau ir speciāli aprēķini,lai varētu precīzi trāpīt to momentu,lai atgāžu atvilnis laikā trāpa cilindrā un izdzen pārējo no tā.

Nejauc šeit iekšā atgāzu pūlsu kas ir pavisam cita tēma. Iet runa apr to kāda šiem modeļiem ir katalizātora pretestība.Un atpakaļ cilindros jau nu neko iekšā gan nesit no izplūdes telpas.
ja vien tev vārsti sapisti nav
Offline
Jurijs1987
30. Nov 2015, 23:55 #44

Kopš: 28. Oct 2015

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Viss skaidrs ar Tevi. Varam neturpināt.
Offline
uldens1
30. Nov 2015, 23:58 #45

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


30 Nov 2015, 22:52:50 Jurijs1987 rakstīja:
Kaut vai to pašu sadegušo degmaisījumu labāk no cilindra izdzqitu. Tāpēc jau ir speciāli aprēķini,lai varētu precīzi trāpīt to momentu,lai atgāžu atvilnis laikā trāpa cilindrā un izdzen pārējo no tā.
Offline
Rusters
01. Dec 2015, 00:09 #46

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


30 Nov 2015, 23:55:48 Jurijs1987 rakstīja:
Viss skaidrs ar Tevi. Varam neturpināt.

Nu ar mani ir skaidrs tiem,kas tiešām izprot kautko no mašīnam un tam pieiet nopietni,nevis no kāda traktorista pazirdējuši kā itkā "Ir".
Zēl tavas mašīnas man
Ja tu veljoprojam netici par to ka BMW katalizators un izpūtēja sistēma ir ar mazu pretestību te ir viens no avotiem,kur minēts ka E34 izplūdes sistēma ir ļoti brīva un ļauj plūstamību!(Rakstīts pašā sākumā)
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Exhaust.htm
Un vel ir raksts par šo tēmu UCC Motorwerks lapā par pretspiediena ietekmi uz dzinēju!
http://store.uucmotorwerks.com/uuc/articles/catless.htm

Šie avoti protams ir angliski.
Ja tu man vari atrast pierādijumus ar to ka pretspiediens palielina jaudu motoram vai palīdz tā darbībai,lūdzu uzrādi man tos es būšu ienteresēts aplūkot. Lūdzu tik iztiksim bez Netehniskiem komentariem vai viedokļiem kas nav pamatoti nekādīgi.
Offline
Jurijs1987
01. Dec 2015, 00:12 #47

Kopš: 28. Oct 2015

Ziņojumi: 120

Braucu ar:


01 Dec 2015, 00:09:37 Rusters rakstīja:

30 Nov 2015, 23:55:48 Jurijs1987 rakstīja:
Viss skaidrs ar Tevi. Varam neturpināt.

Nu ar mani ir skaidrs tiem,kas tiešām izprot kautko no mašīnam un tam pieiet nopietni,nevis no kāda traktorista pazirdējuši kā itkā "Ir".
Zēl tavas mašīnas man
Ja tu veljoprojam netici par to ka BMW katalizators un izpūtēja sistēma ir ar mazu pretestību te ir viens no avotiem,kur minēts ka E34 izplūdes sistēma ir ļoti brīva un ļauj plūstamību!(Rakstīts pašā sākumā)
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Exhaust.htm
Un vel ir raksts par šo tēmu UCC Motorwerks lapā par pretspiediena ietekmi uz dzinēju!
http://store.uucmotorwerks.com/uuc/articles/catless.htm

Šie avoti protams ir angliski.
Ja tu man vari atrast pierādijumus ar to ka pretspiediens palielina jaudu motoram vai palīdz tā darbībai,lūdzu uzrādi man tos es būšu ienteresēts aplūkot. Lūdzu tik iztiksim bez Netehniskiem komentariem vai viedokļiem kas nav pamatoti nekādīgi.


Rīt es Tev parādīšu kaut ko ļoti interesantu,bet krievu valodā.
Offline
Rusters
01. Dec 2015, 00:15 #48

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


01 Dec 2015, 00:12:49 Jurijs1987 rakstīja:

01 Dec 2015, 00:09:37 Rusters rakstīja:

30 Nov 2015, 23:55:48 Jurijs1987 rakstīja:
Viss skaidrs ar Tevi. Varam neturpināt.

Nu ar mani ir skaidrs tiem,kas tiešām izprot kautko no mašīnam un tam pieiet nopietni,nevis no kāda traktorista pazirdējuši kā itkā "Ir".
Zēl tavas mašīnas man
Ja tu veljoprojam netici par to ka BMW katalizators un izpūtēja sistēma ir ar mazu pretestību te ir viens no avotiem,kur minēts ka E34 izplūdes sistēma ir ļoti brīva un ļauj plūstamību!(Rakstīts pašā sākumā)
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Exhaust.htm
Un vel ir raksts par šo tēmu UCC Motorwerks lapā par pretspiediena ietekmi uz dzinēju!
http://store.uucmotorwerks.com/uuc/articles/catless.htm

Šie avoti protams ir angliski.
Ja tu man vari atrast pierādijumus ar to ka pretspiediens palielina jaudu motoram vai palīdz tā darbībai,lūdzu uzrādi man tos es būšu ienteresēts aplūkot. Lūdzu tik iztiksim bez Netehniskiem komentariem vai viedokļiem kas nav pamatoti nekādīgi.


Rīt es Tev parādīšu kaut ko ļoti interesantu,bet krievu valodā.

Vienu avotu vai ir vairāki kas to apliecina?
(angļu valodu saprotu krietni labak neka krievu tapec visu pārskatu angliski)
Angliski man ir vel desmitiem avotu par to ka pretspiediens,ir lieta no kā ražotāji cenšās tikt vaļā.Bet nu es gaidīšu tavu avotu,un tad jau secināsim talāk.
Offline
uldens1
01. Dec 2015, 00:19 #49

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


01 Dec 2015, 00:12:49 Jurijs1987 rakstīja:

01 Dec 2015, 00:09:37 Rusters rakstīja:

30 Nov 2015, 23:55:48 Jurijs1987 rakstīja:
Viss skaidrs ar Tevi. Varam neturpināt.

Nu ar mani ir skaidrs tiem,kas tiešām izprot kautko no mašīnam un tam pieiet nopietni,nevis no kāda traktorista pazirdējuši kā itkā "Ir".
Zēl tavas mašīnas man
Ja tu veljoprojam netici par to ka BMW katalizators un izpūtēja sistēma ir ar mazu pretestību te ir viens no avotiem,kur minēts ka E34 izplūdes sistēma ir ļoti brīva un ļauj plūstamību!(Rakstīts pašā sākumā)
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Exhaust.htm
Un vel ir raksts par šo tēmu UCC Motorwerks lapā par pretspiediena ietekmi uz dzinēju!
http://store.uucmotorwerks.com/uuc/articles/catless.htm

Šie avoti protams ir angliski.
Ja tu man vari atrast pierādijumus ar to ka pretspiediens palielina jaudu motoram vai palīdz tā darbībai,lūdzu uzrādi man tos es būšu ienteresēts aplūkot. Lūdzu tik iztiksim bez Netehniskiem komentariem vai viedokļiem kas nav pamatoti nekādīgi.


Rīt es Tev parādīšu kaut ko ļoti interesantu,bet krievu valodā.
ieliec gan rit,es krieviski labi saprotu
Offline
Rusters
03. Dec 2015, 22:57 #50

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


01 Dec 2015, 00:12:49 Jurijs1987 rakstīja:

01 Dec 2015, 00:09:37 Rusters rakstīja:

30 Nov 2015, 23:55:48 Jurijs1987 rakstīja:
Viss skaidrs ar Tevi. Varam neturpināt.

Nu ar mani ir skaidrs tiem,kas tiešām izprot kautko no mašīnam un tam pieiet nopietni,nevis no kāda traktorista pazirdējuši kā itkā "Ir".
Zēl tavas mašīnas man
Ja tu veljoprojam netici par to ka BMW katalizators un izpūtēja sistēma ir ar mazu pretestību te ir viens no avotiem,kur minēts ka E34 izplūdes sistēma ir ļoti brīva un ļauj plūstamību!(Rakstīts pašā sākumā)
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Exhaust.htm
Un vel ir raksts par šo tēmu UCC Motorwerks lapā par pretspiediena ietekmi uz dzinēju!
http://store.uucmotorwerks.com/uuc/articles/catless.htm

Šie avoti protams ir angliski.
Ja tu man vari atrast pierādijumus ar to ka pretspiediens palielina jaudu motoram vai palīdz tā darbībai,lūdzu uzrādi man tos es būšu ienteresēts aplūkot. Lūdzu tik iztiksim bez Netehniskiem komentariem vai viedokļiem kas nav pamatoti nekādīgi.


Rīt es Tev parādīšu kaut ko ļoti interesantu,bet krievu valodā.

Tā ar no Jurija nav ne vēsts.. laikam vel meklē savu mitoloģisko avotu krievu valodā
Offline
ahmeds
03. Dec 2015, 23:08 #51

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

Nu pats nedaudz uzprasījies Pārlasi pats savus linkus,tur nekur nav rakstīts ka BMW katalizātors ir ar mazu pretestību,tieši otrādi,pilnīgi visi katalizātori ir ar lielu pretestību,arī tjipa tūninga kaķiki kuri ir ar samazinātu pretestību ir s*ds. Laba alternatīva ir vārsts izpūtējā,kurš regulē pretspiedienu,jo lai mašīnai būtu vislielākā grieze sākumā,ir vajadzīgs lielāks pretspiediens izplūdē,bet pie max RPM ir vajadzīgs iespējami mazākais pretspiediens izplūdē. Pretspiediens palīdz veidot pulsējošus viļņus izplūdē,kuri palīdz izvilkt izplūdes gāzes no cilindriem,lai motoram būtu vieglāk "griezties".
Offline
Rusters
06. Dec 2015, 23:36 #52

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


03 Dec 2015, 23:08:34 ahmeds rakstīja:
Nu pats nedaudz uzprasījies Pārlasi pats savus linkus,tur nekur nav rakstīts ka BMW katalizātors ir ar mazu pretestību,tieši otrādi,pilnīgi visi katalizātori ir ar lielu pretestību,arī tjipa tūninga kaķiki kuri ir ar samazinātu pretestību ir s*ds. Laba alternatīva ir vārsts izpūtējā,kurš regulē pretspiedienu,jo lai mašīnai būtu vislielākā grieze sākumā,ir vajadzīgs lielāks pretspiediens izplūdē,bet pie max RPM ir vajadzīgs iespējami mazākais pretspiediens izplūdē. Pretspiediens palīdz veidot pulsējošus viļņus izplūdē,kuri palīdz izvilkt izplūdes gāzes no cilindriem,lai motoram būtu vieglāk "griezties".

Tu vispār iegāji tajos linkos ko sniedzu?
Pirmaja linka zem izpludes kolektora bildes ir teikts ka bmw izputeji jau ta ir ar mazu pretspiedienu. Un otraja linkā pats PIRMAIS TEIKUMS aiz pirma virsraksta THE PROBLEM jau raksta ka lielāks pretspiediens ir mazāka jauda un orģinālais katalizators ir lielākais pretspiediena iemesls. Es nestridos ka dēļ katalizatoriem rodas pretspiediens,bet es absoluti nepiekrītu ka pretspiediens uzlabo motora darbību..ja vien kautkads vecais karburator motors nav.(par tiem kautkas bija teikts ka kautkadiem retiem esot ka pretspiediens palidzot).
Otraja linkā detalizēti uzrakstīts ka pretspiediens ir lieta no kā cenšas atkratīties ražotāji jo tā nepalīdz bet diemžēl nāk līdz ar to ka jaievero atgāzu daudzums.
Tā kā lūdzams pārlasi to otru lnku un bez google tulka.
Offline
ahmeds
07. Dec 2015, 02:23 #53

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

Jā,tos linkus es izlasīju,bet nekur neizlasīju,ka BMW katalizātors ir ar ļoti mazu pretspiedienu/plūstamību Tūlks nav vajadzīgs,jo brīvi rakstu/lasu/runāju 3 valodās Un nav nekādas nozīmes kāds atmosfērnieks tas ir,ar karbi,vai monošprice,vai pilnā šprice,visiem darbības princips ir vienāds
Offline
Rusters
07. Dec 2015, 18:53 #54

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


07 Dec 2015, 02:23:24 ahmeds rakstīja:
Jā,tos linkus es izlasīju,bet nekur neizlasīju,ka BMW katalizātors ir ar ļoti mazu pretspiedienu/plūstamību Tūlks nav vajadzīgs,jo brīvi rakstu/lasu/runāju 3 valodās Un nav nekādas nozīmes kāds atmosfērnieks tas ir,ar karbi,vai monošprice,vai pilnā šprice,visiem darbības princips ir vienāds

Nu izcelšu ar dzeltenu iezīmējumu tev to teksta daļu kur attiecīgi tas ir rakstīts. Savadāk tu to laikam lasi ka kautkadu garlaicigu literturas klases darbu un visu palaid garām.
No pirmā linka: Links- http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Exhaust.htm

No otrā linka par to ka pretspiediens samazina jaudu mašīnai!
Links- http://store.uucmotorwerks.com/uuc/articles/catless.htm

Iedošu vel linkus kur viena atkartoti rakstits par to ka BMW e34 katalizatori ir ar mazu pretestību(un nevis ka tās nav)

Un Pat Wikipedia!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo