Online

Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 ir katalizators?

AutorsZiņojums
Bubi
14. Aug 2009, 18:23 #21

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 926

Braucu ar: Volvo

a ka vispar varetu parbaudit vai ir tas katalizators ieksa?
Offline
roliks
14. Aug 2009, 18:26 #22

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2770

Braucu ar: neizgrieztu dpf

izurb katalizatora bundulii cauruminju apm 3-4mm diametra, tad iebaz drati/naglu vai ko tml, nocheko ir/nav, pec tam to cauruminju aizmetini

[ Šo ziņu laboja roliks, 14 Aug 2009, 18:27:10 ]

Offline
marcis110
18. Mar 2011, 19:43 #23

Kopš: 09. May 2010

Ziņojumi: 48

Braucu ar: K2

Kāds iepērk katalizātorus?
(izņemot tolmets.lv)
Offline
personall
18. Mar 2011, 19:52 #24

Kopš: 13. Oct 2008

Ziņojumi: 480

Braucu ar: traktorspēku s80


18 Mar 2011, 19:43:29 marcis110 rakstīja:
Kāds iepērk katalizātorus?
(izņemot tolmets.lv)

Es iepērku, došu par keramiskajiem 32ls/kg skaidrā Ja kas, tad PM.
Offline
kompressor
25. Dec 2011, 00:54 #25

Kopš: 24. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 412

Braucu ar: Duhovnija veco

izzageju savam 520i ara,nodevu, skana patika, dabuju 46LS laikam . skana kaa 325 zurkai palika.
Offline
mc
25. Dec 2011, 00:56 #26

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


18 Mar 2011, 19:52:28 personall rakstīja:

18 Mar 2011, 19:43:29 marcis110 rakstīja:
Kāds iepērk katalizātorus?
(izņemot tolmets.lv)

Es iepērku, došu par keramiskajiem 32ls/kg skaidrā Ja kas, tad PM.
leishos vairaak dod + celjsh atmaksaajas

-----------------


Offline
AV89
28. Nov 2015, 13:11 #27

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Nav e34, bet ir 2 katalizatori kurus vajadzētu izgriezt. Kur vairāk eiropas naudas var par viņiem dabūt?
Offline
Rusters
29. Nov 2015, 22:21 #28

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i

Es precīzi nezinu no datiem,jo neesmu lasijis,bet pēc lōģikas izspried taču!
Katalizātors nejau skaņu apstrādā un slāpē,bet gan samazina kaitīgo atgāžu daudzumu, tas ir kā filtrs.
Es domāju ka pat vecākie E34 kurus ražoja 87.gadā bija aprīkoti ar katalizātoriem,jo BMW taču vajadzeja savas automašīnas padarīt pēc iespējas videi draudzīgākas.
Vienīgie varianti kad šādu katalizatoru nav kad kads iepriekšējais ipašnieks,bez īstas sajēgas ko dara to ņem un iezgriež un trubu iemetina vai iztukšo to kas iekšā(filtru)
Tādas darbības gan ir bezjēdzīgas un pat stulbas,jo auto skati ļoti maz ticams ka vairs izies, un skaņa ar baigi no tā nemainīsies,un izpūtēja plūstamība nemainās,jo BMW izpūtēji ir izveidoti ļoti plustamībai netraucējoši,kas nerada pretspiedienu motorā.
Offline
ahmeds
29. Nov 2015, 22:26 #29

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

Tu dzen? Jebkuram atmosfēriskajam benzīnniekam ir vajadzīgs pretspiediens izplūdē,bez tās neviens auto normāli neies,tāpāt kā jebkurš kaķiks taisa pārāk lielu pretestību,pamēģini izdauzīt,iet labāk,jo nāk klāt zirgi kuri ir atņemti ievietojot kaķiku,skaņa mainās,jo izdauzot kaķiku uzreiz paliek dobjāka skaņa,veciem drapakiem līdz 2000.gadam skati var iziet bez katalizātora,pilnīgi bez nekādām problēmām.
Offline
Jurijs1987
29. Nov 2015, 22:48 #30

Kopš: 28. Oct 2015

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Ruslters gan murgo pēc pilnas programmas!!
Offline
Rusters
30. Nov 2015, 08:25 #31

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


29 Nov 2015, 22:26:50 ahmeds rakstīja:
Tu dzen? Jebkuram atmosfēriskajam benzīnniekam ir vajadzīgs pretspiediens izplūdē,bez tās neviens auto normāli neies,tāpāt kā jebkurš kaķiks taisa pārāk lielu pretestību,pamēģini izdauzīt,iet labāk,jo nāk klāt zirgi kuri ir atņemti ievietojot kaķiku,skaņa mainās,jo izdauzot kaķiku uzreiz paliek dobjāka skaņa,veciem drapakiem līdz 2000.gadam skati var iziet bez katalizātora,pilnīgi bez nekādām problēmām.

Lūdzu pamato,kā atgāzu pretspiediens izpūtējā palielina bendzīnamotora jaudu zirgspēkos? Un tas par to ka bez katalizatora neviens auto neies normali,jau gan manī sadzina smieklus, pamata visiem autiņiem kas domāti uz trases vispar no izpludes kolektora lidz galam ir tikai taisnās trubas,lai būtu viss augstākā plūstamība,un mazāks pretspiediens kas ļauj auto izgrūst nevajadzīgās gāzes vieglāk.Šie auto protams uz ceļiem pec likuma nedrīkst rādīties dēļ trokšņa līmeņa un pauugstināto izmešu daudzuma.
Offline
Rusters
30. Nov 2015, 08:29 #32

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


29 Nov 2015, 22:48:48 Jurijs1987 rakstīja:
Ruslters gan murgo pēc pilnas programmas!!

Tavs komentārs tīri bezjēdzīgs man izskatās,bet nu ok.
Es savu informāciju esmu guvis daudz mācoties un apgūstot par šo visu. esmu pētijis izpūtēju uzbūvi,ko katra izpūtēja detaļas funkcija veic un kā to modificēšana atstāj iespaidu uz motoru.
Offline
Krabiz
30. Nov 2015, 09:14 #33

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Protams, ka katalizators ir pamatoti ievietots izplūdes sistēmā, bet viņš nekalpo 25 gadus tomēr, tāpēc visiem E34 no viņa vairs nekādas jēgas nav un var droši griezt ārā un nodot platīnā.
Offline
HiJaCKeR
30. Nov 2015, 09:31 #34

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i


30 Nov 2015, 08:25:27 Rusters rakstīja:

29 Nov 2015, 22:26:50 ahmeds rakstīja:
Tu dzen? Jebkuram atmosfēriskajam benzīnniekam ir vajadzīgs pretspiediens izplūdē,bez tās neviens auto normāli neies,tāpāt kā jebkurš kaķiks taisa pārāk lielu pretestību,pamēģini izdauzīt,iet labāk,jo nāk klāt zirgi kuri ir atņemti ievietojot kaķiku,skaņa mainās,jo izdauzot kaķiku uzreiz paliek dobjāka skaņa,veciem drapakiem līdz 2000.gadam skati var iziet bez katalizātora,pilnīgi bez nekādām problēmām.

Lūdzu pamato,kā atgāzu pretspiediens izpūtējā palielina bendzīnamotora jaudu zirgspēkos? Un tas par to ka bez katalizatora neviens auto neies normali,jau gan manī sadzina smieklus, pamata visiem autiņiem kas domāti uz trases vispar no izpludes kolektora lidz galam ir tikai taisnās trubas,lai būtu viss augstākā plūstamība,un mazāks pretspiediens kas ļauj auto izgrūst nevajadzīgās gāzes vieglāk.Šie auto protams uz ceļiem pec likuma nedrīkst rādīties dēļ trokšņa līmeņa un pauugstināto izmešu daudzuma.

pretspiediens vajadzīgs, lai daļa degvielas nesadegtu izpūtējā, bet cilindros
Offline
ahmeds
30. Nov 2015, 10:55 #35

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i


29 Nov 2015, 22:21:49 Rusters rakstīja:
Es precīzi nezinu no datiem,jo neesmu lasijis,bet pēc lōģikas izspried taču!
Katalizātors nejau skaņu apstrādā un slāpē,bet gan samazina kaitīgo atgāžu daudzumu, tas ir kā filtrs.
Es domāju ka pat vecākie E34 kurus ražoja 87.gadā bija aprīkoti ar katalizātoriem,jo BMW taču vajadzeja savas automašīnas padarīt pēc iespējas videi draudzīgākas.
Vienīgie varianti kad šādu katalizatoru nav kad kads iepriekšējais ipašnieks,bez īstas sajēgas ko dara to ņem un iezgriež un trubu iemetina vai iztukšo to kas iekšā(filtru)
Tādas darbības gan ir bezjēdzīgas un pat stulbas,jo auto skati ļoti maz ticams ka vairs izies, un skaņa ar baigi no tā nemainīsies,un izpūtēja plūstamība nemainās,jo BMW izpūtēji ir izveidoti ļoti plustamībai netraucējoši,kas nerada pretspiedienu motorā .
Jebkurš atmosfēriskais benzīna motors būs ar pretspiedienu izplūdē,turbo motoriem ir pie kājas,tur var un vajag likt taisno trubu.
Offline
ahmeds
30. Nov 2015, 11:01 #36

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

http://www.japcar.lv/forum/pretspiediens-izplude-t611.html
Offline
St21
30. Nov 2015, 11:03 #37

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 907

Braucu ar: 22″


30 Nov 2015, 08:25:27 Rusters rakstīja:

29 Nov 2015, 22:26:50 ahmeds rakstīja:
Tu dzen? Jebkuram atmosfēriskajam benzīnniekam ir vajadzīgs pretspiediens izplūdē,bez tās neviens auto normāli neies,tāpāt kā jebkurš kaķiks taisa pārāk lielu pretestību,pamēģini izdauzīt,iet labāk,jo nāk klāt zirgi kuri ir atņemti ievietojot kaķiku,skaņa mainās,jo izdauzot kaķiku uzreiz paliek dobjāka skaņa,veciem drapakiem līdz 2000.gadam skati var iziet bez katalizātora,pilnīgi bez nekādām problēmām.

Lūdzu pamato,kā atgāzu pretspiediens izpūtējā palielina bendzīnamotora jaudu zirgspēkos? Un tas par to ka bez katalizatora neviens auto neies normali,jau gan manī sadzina smieklus, pamata visiem autiņiem kas domāti uz trases vispar no izpludes kolektora lidz galam ir tikai taisnās trubas,lai būtu viss augstākā plūstamība,un mazāks pretspiediens kas ļauj auto izgrūst nevajadzīgās gāzes vieglāk.Šie auto protams uz ceļiem pec likuma nedrīkst rādīties dēļ trokšņa līmeņa un pauugstināto izmešu daudzuma.

Ja nezini, nedzen tuftu, lai nu kur, bet autosportā izlūde ir ļoti no svara, it īpaši atmosfēriskajiem dzinējiem. Izplūdi rēķina konkrētam motoram ar konkrētu pielietojumu -disciplīnu, jaudas līne attiecīgi mainās no tā. Ļoti svarīgs līdz mililitriem ir gan izplūdes kolektors, zirnekļa tilpums, savienojuma tips(4-2-1 vai 4-1) pārējā izplūdes diametrs, rezonātora(viņa cautplūde un pretspiediens) attālums no pirmā savienojums, tā tilpums utt. Turbo motoram po, bet nejau atmosfēras motoram.
Offline
St21
30. Nov 2015, 11:30 #38

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 907

Braucu ar: 22″

https://youtu.be/RWTARjxiqlo
Offline
Rusters
30. Nov 2015, 22:38 #39

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


30 Nov 2015, 10:55:17 ahmeds rakstīja:

29 Nov 2015, 22:21:49 Rusters rakstīja:
Es precīzi nezinu no datiem,jo neesmu lasijis,bet pēc lōģikas izspried taču!
Katalizātors nejau skaņu apstrādā un slāpē,bet gan samazina kaitīgo atgāžu daudzumu, tas ir kā filtrs.
Es domāju ka pat vecākie E34 kurus ražoja 87.gadā bija aprīkoti ar katalizātoriem,jo BMW taču vajadzeja savas automašīnas padarīt pēc iespējas videi draudzīgākas.
Vienīgie varianti kad šādu katalizatoru nav kad kads iepriekšējais ipašnieks,bez īstas sajēgas ko dara to ņem un iezgriež un trubu iemetina vai iztukšo to kas iekšā(filtru)
Tādas darbības gan ir bezjēdzīgas un pat stulbas,jo auto skati ļoti maz ticams ka vairs izies, un skaņa ar baigi no tā nemainīsies,un izpūtēja plūstamība nemainās,jo BMW izpūtēji ir izveidoti ļoti plustamībai netraucējoši,kas nerada pretspiedienu motorā .
Jebkurš atmosfēriskais benzīna motors būs ar pretspiedienu izplūdē,turbo motoriem ir pie kājas,tur var un vajag likt taisno trubu.

Apskatot tavu linku gribu teikt-Atvainojos ka uzreiz neprecizēju par ko runāju. Runa iet tieši par šī modeļa (E34 525tds) un lidzigu modeļu izpūtēju uzbūvi.Es piekrītu ka pretspiediens ir nepieciešams Hondās un Mazdās un lidzigos būlku vāģos,ir ari bembji kuriem ir tas pretspiediens ievrojami svarīgs. bet tieši šim modelim izpūtēju katalizātori ir būvēti lai sniegtu pēc iespējas mazāku pretspiedienu. ja tu izgriezisi katalizatoru šim modelim,pretspiediena maiņa bus tik maza ka to pat uz dīno knapi pamanītu.
Es arī nerunāju par lielitrāžas E34 (530i,540i)
Offline
Rusters
30. Nov 2015, 22:44 #40

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


30 Nov 2015, 11:03:10 St21 rakstīja:

30 Nov 2015, 08:25:27 Rusters rakstīja:

29 Nov 2015, 22:26:50 ahmeds rakstīja:
Tu dzen? Jebkuram atmosfēriskajam benzīnniekam ir vajadzīgs pretspiediens izplūdē,bez tās neviens auto normāli neies,tāpāt kā jebkurš kaķiks taisa pārāk lielu pretestību,pamēģini izdauzīt,iet labāk,jo nāk klāt zirgi kuri ir atņemti ievietojot kaķiku,skaņa mainās,jo izdauzot kaķiku uzreiz paliek dobjāka skaņa,veciem drapakiem līdz 2000.gadam skati var iziet bez katalizātora,pilnīgi bez nekādām problēmām.

Lūdzu pamato,kā atgāzu pretspiediens izpūtējā palielina bendzīnamotora jaudu zirgspēkos? Un tas par to ka bez katalizatora neviens auto neies normali,jau gan manī sadzina smieklus, pamata visiem autiņiem kas domāti uz trases vispar no izpludes kolektora lidz galam ir tikai taisnās trubas,lai būtu viss augstākā plūstamība,un mazāks pretspiediens kas ļauj auto izgrūst nevajadzīgās gāzes vieglāk.Šie auto protams uz ceļiem pec likuma nedrīkst rādīties dēļ trokšņa līmeņa un pauugstināto izmešu daudzuma.

Ja nezini, nedzen tuftu, lai nu kur, bet autosportā izlūde ir ļoti no svara, it īpaši atmosfēriskajiem dzinējiem. Izplūdi rēķina konkrētam motoram ar konkrētu pielietojumu -disciplīnu, jaudas līne attiecīgi mainās no tā. Ļoti svarīgs līdz mililitriem ir gan izplūdes kolektors, zirnekļa tilpums, savienojuma tips(4-2-1 vai 4-1) pārējā izplūdes diametrs, rezonātora(viņa cautplūde un pretspiediens) attālums no pirmā savienojums, tā tilpums utt. Turbo motoram po, bet nejau atmosfēras motoram.

Neiet runa par lauku tuaisnajam trubam ko civilie metina. Ar taisnajam trubam es domāju ka sporta autiņiem neliek katalizatorus jo nav nepieciešama atgāzu kontrolē,ka autombiļiem kas pārvietojas pa ceļu,un nav nepieciešami rezonātori un bundulis,lai slāpētu troksni.līdz ar to izplūdes sistēma parasti sporta autiņiem pēc izplūdes kolektora sastāv no plikas trubas bez kautkadiem bunduļiem rezonatoriem,vai katalizatoriem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo