Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
Araajz
19. Aug 2016, 15:14 #9781

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28073

Braucu ar: E39

APE un jāpasē ?
Offline
toolis
19. Aug 2016, 15:34 #9782

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1722

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

1x11 nav nekāds kompromiss. 11-42 kasetei ar 34t zvaigzni ir gandrīz tāda pati ratio amplitūta kā 22-30-44 ar 11-36 kaseti (3x10). dzerot alu nodarbojos ar matemātiku, siekalojoties gar 1x11 grupām

kāds uz haanja100 brauks?

[ Šo ziņu laboja toolis, 19 Aug 2016, 15:34:50 ]

Offline
wheelie
19. Aug 2016, 16:05 #9783

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6783

Braucu ar: 1.6

11-42 neder, vajag sram 10-42, 10T lai seba grantenēs turēt līdzi
Pa lielam, vajag 2 zvaigznes komplektā - 36t sebam (pat 38T ja rāmis ļauj uzlikt), 32t - vivusam u.tml.

un vispār, tagad jau ir pieejams 1x12 Eagle ar 10-50 kaseti un 1x11 pārvērtīsies par ķirbi

-----------------
8)
Offline
kars
19. Aug 2016, 16:09 #9784

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Kā ķēde sadzīvo ar tādu lauzienu?
Offline
Araajz
19. Aug 2016, 16:21 #9785

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28073

Braucu ar: E39

Man ir 3x10 un pagaidām pieturēšos pie šī modeļa dēļ cenas vien.
Nopērc vot tādu Sram 10-42, pēc tam sip prātu Svecem ar savu vīlēšanu līdz pēdējam
Offline
sergis15
19. Aug 2016, 16:22 #9786

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11939

Braucu ar: pikapu

nu tas 1x11 kopumā pasākums ir diezgan sālīts.
cik pr zobrats maksā un pakaļējā kasete

kolēģis saka, ka priekšā ir par īsu ar 32t un 10t aizmugurē.
lai gan pilns apgrieziens ir ļoti tuvu 36t ar 11t
un man ar 36T ne reizi nav bijis sebā par īsu, protams, man kadence nav 50rpm.
ar 36T jebkurā treniņā varu iefist virs 50km/h kāpinot tempu kādus 2km un noturēt virs 50 kādus 200-300metrus.
sebā tāds ātrums ir sasniedzams tikai no kalna.

kolēģi, kam priekšā ir 38T, kuri sūdzas ka ir par īsu, brauc aiz manis 400-500vietas, un es saku ka man galīgi nav par īsu

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sergis15
19. Aug 2016, 16:23 #9787

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11939

Braucu ar: pikapu


19 Aug 2016, 16:21:12 @Araajz rakstīja:
Man ir 3x10 un pagaidām pieturēšos pie šī modeļa dēļ cenas vien.
Nopērc vot tādu Sram 10-42, pēc tam sip prātu Svecem ar savu vīlēšanu līdz pēdējam

2x10 jau neko dārgāks nav, principā tev vajag tikai klaņus.
man patīk 2x10, ļoti ērti un priekšā visu ātri var saslēgt, bet ja kādu šosejas gonku jāstartē ar mtb, tad gan jāpaliek pie 3x10, tikai dēļ tā, ka lielais zobrats ir lielāks

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Araajz
19. Aug 2016, 16:25 #9788

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28073

Braucu ar: E39


19 Aug 2016, 16:23:59 @sergis15 rakstīja:

19 Aug 2016, 16:21:12 @Araajz rakstīja:
Man ir 3x10 un pagaidām pieturēšos pie šī modeļa dēļ cenas vien.
Nopērc vot tādu Sram 10-42, pēc tam sip prātu Svecem ar savu vīlēšanu līdz pēdējam

2x10 jau neko dārgāks nav, principā tev vajag tikai klaņus.
man patīk 2x10, ļoti ērti un priekšā visu ātri var saslēgt, bet ja kādu šosejas gonku jāstartē ar mtb, tad gan jāpaliek pie 3x10, tikai dēļ tā, ka lielais zobrats ir lielāks

Nu man ir tikai viens fellis, tāpēc izmantoju visus trīs priekšā, jo braucu visu un visur
Offline
toolis
19. Aug 2016, 16:43 #9789

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1722

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

normāla ciska ja pa īsu

man ar 40priekšā 13pakaļā ir gana un pāri paliek, parasti sebos vispār reti kabinu 3. priekšā, braucu ar 33 priekšā arī tupot aizvējā 35km/h, 40-11 daudz par smagu, der tikai lejupceļā kājās stāvot vai serģa aizvējā

[ Šo ziņu laboja toolis, 19 Aug 2016, 22:36:46 ]

Offline
kars
19. Aug 2016, 17:06 #9790

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Es arī 40-11 nevaru izgriest
Pie 130 kadences ir 65km/h ar 29 ratiem
To no kāda stāva/gara kalna vai aizmotorā varētu realizēt ar savu svētdienas braucēja cisku

[ Šo ziņu laboja kars, 19 Aug 2016, 17:07:07 ]

Offline
lietus
19. Aug 2016, 17:10 #9791

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:

Tagad jau 2x11 ir modee
Offline
kars
20. Aug 2016, 18:49 #9792

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Par benķiem runājot
Paņēmu šitādu - 103 grami, + vēl stūri carbona



Kā jūs domājat cik tas man izmaksāja
Offline
Maa
20. Aug 2016, 19:27 #9793

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Mana dirsa raudātu
Offline
kars
20. Aug 2016, 20:09 #9794

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Nēsmu vēl izbraucis, mani vairāk uztrauc vai viņš nepārlūzīs un stute neienāks man
Nereāli viegls un plāns kā papīrs, maksāja biedējoši maz

Internets saka ka jābūt ok
www.cyclingweekly.co.uk/news/product-news/cheap-chinese-carbon-imports-are-they-worth-the-risk-173977

Ir vēl vieglāks modelis pieejams, 96 grami

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja kars, 20 Aug 2016, 20:21:57 ]

Offline
Riibeklis
20. Aug 2016, 20:41 #9795

Kopš: 10. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 193

Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ

Spied "Play", lai skatītos video!



[ Šo ziņu laboja Riibeklis, 20 Aug 2016, 20:42:10 ]

Offline
kars
20. Aug 2016, 20:47 #9796

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo



"Snapped my Easton Havens' on a crash less severe than this. It happens to "quality" carbon as well...."

"Even legit carbon fiber equipment snaps from time to time. It happens folks."

"I would concur. Who bolted on the grips, the shifters, the brake lever? How do you know they didn't over torque those and possibly crush the carbon enough to weaken it. I have Chinese Carbon bars on my Trek fuel ex8, Been riding it off far larger stuff than that for over 5 years now. Not a single issue. Could have been a simple bad set. Happens even with the big name on the bar"

edit: pirmie kilometri nomīti, vis kruta pagaidām ir paciets, bet gelvenais jau carbon + weight reduction

[ Šo ziņu laboja kars, 20 Aug 2016, 21:27:12 ]

Offline
XK220
20. Aug 2016, 22:12 #9797

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3159

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Šosejas gonkas zem 100Km jau gadus 5 braucu ar 90g karbona sēdekli. Vienu gan iznīcināju. Treniņos nelietoju.
No karbona salauzis esmu rāmi, divus ratus, divus pudeļturētājus, divus beņķus, stūri.

[ Šo ziņu laboja XK220, 20 Aug 2016, 22:14:34 ]

Offline
wheelie
20. Aug 2016, 22:41 #9798

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6783

Braucu ar: 1.6

ar tādu vieglu šosejai domātu crb sēdekli mtb sačos gan piedomājot vajag braukt) vai tad izvēlēties vairāk mtb paredzētus - tune speedneedle (var nesderēt ar visām stutēm), antares/tundra 00 uc

-----------------
8)
Offline
kars
20. Aug 2016, 22:43 #9799

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Galvenais nepārvilkt skrūves un lecot pa kkādiem tramplīniem jau uz benķa neviens nesēž
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja kars, 20 Aug 2016, 23:17:25 ]

Offline
XK220
20. Aug 2016, 22:59 #9800

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3159

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


20 Aug 2016, 22:41:21 @wheelie rakstīja:
ar tādu vieglu šosejai domātu crb sēdekli mtb sačos gan piedomājot vajag braukt) vai tad izvēlēties vairāk mtb paredzētus - tune speedneedle (var nesderēt ar visām stutēm), antares/tundra 00 uc

Es esmu salauzis 3 beņķus, viens ķīnas karbons, viens fizik ar karbona korpusu, trešais ar plastmasas korpusu. Visi tie salauzti tika šosejā.
kad braucu aktīvi, svars bija ~72Kg un braukšanas stils tāds, ka lūza man tie beņķi ātri.
Tune ir diezgan ok par savu cenu, bet atceries, ka te ir poweris, te par tādu ciparu auto pērk ne beņķus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo