Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
toolis
14. Apr 2020, 18:00 #15841

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1720

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

viņš gan jau par shifteri, xt var 2 uz augšu mest, slx tik pa vienam
Offline
VMR
14. Apr 2020, 18:04 #15842

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Tīri pēc piena aizbraukt šitāds ir ok? https://www.fans.lv/veikals/velosipedi/turisma-...-blackgrey-2018/
Offline
rainman
14. Apr 2020, 18:24 #15843

Kopš: 13. Mar 2004

Ziņojumi: 663

Braucu ar:

imo šitam ričukam ir 2 nevajadzīgas lietas.. XT aizmugrējais slēdzis un suntour atsperu dakša... būtu cietā un aizmugurē deore slēdzis , tad maksātu 200 eur lētāk... un tad būtu labs braucamais pēc piena
Offline
kars
14. Apr 2020, 18:26 #15844

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

+ šosejnieka stūre varēja būt.

Viens no iemesliem kāpēc man gribās no XC mtb pāriet uz Gravle.

Man 95% tā pat sanāk braukt pa netehniskiem taisniem gabalaiem.
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja kars, 14 Apr 2020, 18:36:39 ]

Offline
XK220
14. Apr 2020, 18:42 #15845

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3159

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


14 Apr 2020, 17:50:11 @toolis rakstīja:
tā jau pati virsotne, tādus tik vancevicam esmu redzējis, bet arī tas HT ne fullīts

Nu man ar ir karbona fulis ar pilnu xtr, 2 mēnešus neesmu ar to braucis, bet labprāt nopirktu vēl kādu par labu ciparu
Nav jau sieviete, naudu neprasa
Offline
DeeCee
14. Apr 2020, 19:22 #15846

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


14 Apr 2020, 18:26:41 @kars rakstīja:
+ šosejnieka stūre varēja būt.

Viens no iemesliem kāpēc man gribās no XC mtb pāriet uz Gravle.

Man 95% tā pat sanāk braukt pa netehniskiem taisniem gabalaiem.
Q6-yz1qJrUc



es arī gribu uz gravel, +/- tā pat izmantoju, bet gravel nav īsti nekādi standarta pasākumi, kā LVM maratons, kas izvelk no mājas un dod iemeslu pabraukāties pa vietām, kur pats noslinkotu un neaizbrauktu.

žēl, ka neļauj ar gravel braukt
Offline
Araajz
14. Apr 2020, 19:56 #15847

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28062

Braucu ar: E39


14 Apr 2020, 18:42:30 @XK220 rakstīja:

14 Apr 2020, 17:50:11 @toolis rakstīja:
tā jau pati virsotne, tādus tik vancevicam esmu redzējis, bet arī tas HT ne fullīts

Nu man ar ir karbona fulis ar pilnu xtr, 2 mēnešus neesmu ar to braucis, bet labprāt nopirktu vēl kādu par labu ciparu
Nav jau sieviete, naudu neprasa

Mēs jau sapratām, ka tev ir ahujenie fūļi
Offline
Rudzins
14. Apr 2020, 20:39 #15848

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2409

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu


14 Apr 2020, 19:22:21 @DeeCee rakstīja:

14 Apr 2020, 18:26:41 @kars rakstīja:
+ šosejnieka stūre varēja būt.

Viens no iemesliem kāpēc man gribās no XC mtb pāriet uz Gravle.

Man 95% tā pat sanāk braukt pa netehniskiem taisniem gabalaiem.
Q6-yz1qJrUc



es arī gribu uz gravel, +/- tā pat izmantoju, bet gravel nav īsti nekādi standarta pasākumi, kā LVM maratons, kas izvelk no mājas un dod iemeslu pabraukāties pa vietām, kur pats noslinkotu un neaizbrauktu.

žēl, ka neļauj ar gravel braukt

Domāju ka drīz arī būs priekš gravel kādas klases... laika jautājums.
Un jā, es ar laikam ņemtu ar šosejnieka stūri, nevis plato.
Offline
smudo
14. Apr 2020, 21:05 #15849

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


14 Apr 2020, 19:22:21 @DeeCee rakstīja:

14 Apr 2020, 18:26:41 @kars rakstīja:
+ šosejnieka stūre varēja būt.

Viens no iemesliem kāpēc man gribās no XC mtb pāriet uz Gravle.

Man 95% tā pat sanāk braukt pa netehniskiem taisniem gabalaiem.
Q6-yz1qJrUc



es arī gribu uz gravel, +/- tā pat izmantoju, bet gravel nav īsti nekādi standarta pasākumi, kā LVM maratons, kas izvelk no mājas un dod iemeslu pabraukāties pa vietām, kur pats noslinkotu un neaizbrauktu.

žēl, ka neļauj ar gravel braukt


Es pirms gada nopirku kaut kolīdzīgu gravel velo kā pilsētas budzēta braucamo visam gadam (tiek braukts arī visu ziemu). 2x10, alumīnija rāmis un sver ar MTB platformas pedāļiem ap 11,5 kg. Kopš tā laika uz saviem MTB neesmu uzkāpis un ar šo braucu treniņos līdzi gan šosejas velo braucējiem, gan FS MTB. Abos variantos nedaudz jāiespringst, bet līdzi tieku. Ja brauc viens, tad vispār nav stresa. Tagad ap Rīgu ir būts tādās vietās braucot trail un gravel treniņus, kur citādi nekad nebūtu iemesls braukt. Nedaudz nožēloju ka nepaņēmu īstu gravel ar CF rāmi, bet no otras puses, šis velo tiek atstāts pilsētā uz ielas pieslēgtā veidā uz neilgiem brīžiem un ar 2 vai 3 reizes dārgāku CF rāmja velo būtu lielāks stress tā darīt.

Bet principā, ja nebūtu vēlmes lietot arī kā transporta līdzekli, tad jāņem tuvu max komplektācijai (ja var atļauties), lai pēc tam nav vēlmes pašam veikt dažādus upgrade, jo visizdevigāk cenas ziņā ir nopirkt uzreiz top komplektācijā.
Offline
kars
14. Apr 2020, 21:15 #15850

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


14 Apr 2020, 20:39:48 @Rudzins rakstīja:

14 Apr 2020, 19:22:21 @DeeCee rakstīja:

14 Apr 2020, 18:26:41 @kars rakstīja:
+ šosejnieka stūre varēja būt.

Viens no iemesliem kāpēc man gribās no XC mtb pāriet uz Gravle.

Man 95% tā pat sanāk braukt pa netehniskiem taisniem gabalaiem.
Q6-yz1qJrUc



es arī gribu uz gravel, +/- tā pat izmantoju, bet gravel nav īsti nekādi standarta pasākumi, kā LVM maratons, kas izvelk no mājas un dod iemeslu pabraukāties pa vietām, kur pats noslinkotu un neaizbrauktu.

žēl, ka neļauj ar gravel braukt

Domāju ka drīz arī būs priekš gravel kādas klases... laika jautājums.
Un jā, es ar laikam ņemtu ar šosejnieka stūri, nevis plato.
Kāpēc Gravle navar braukt kopā ar xc mtb, jo stūre ir unfair advantage?
Offline
DeeCee
14. Apr 2020, 21:23 #15851

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


14 Apr 2020, 21:15:07 @kars rakstīja:

14 Apr 2020, 20:39:48 @Rudzins rakstīja:

14 Apr 2020, 19:22:21 @DeeCee rakstīja:

14 Apr 2020, 18:26:41 @kars rakstīja:
+ šosejnieka stūre varēja būt.

Viens no iemesliem kāpēc man gribās no XC mtb pāriet uz Gravle.

Man 95% tā pat sanāk braukt pa netehniskiem taisniem gabalaiem.
Q6-yz1qJrUc



es arī gribu uz gravel, +/- tā pat izmantoju, bet gravel nav īsti nekādi standarta pasākumi, kā LVM maratons, kas izvelk no mājas un dod iemeslu pabraukāties pa vietām, kur pats noslinkotu un neaizbrauktu.

žēl, ka neļauj ar gravel braukt

Domāju ka drīz arī būs priekš gravel kādas klases... laika jautājums.
Un jā, es ar laikam ņemtu ar šosejnieka stūri, nevis plato.
Kāpēc Gravle navar braukt kopā ar xc mtb, jo stūre ir unfair advantage?


domāju, ka noteikums izveidots lai džedaji un alternatīvi apdāvinātie nebrauktu ar šosejniekiem un tūristiem - šauras riepas, tizlas bremzes, bīstami. modernajiem gravel ar 40 riepam un hidrauliskajām, disku bremzēm nevajadzētu būt problēmām.

neesmu braucis ar šosejas stūrēm, pieļauju, ka kontrolēt ekstrēmos apstākļos arī grūtāk.

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 14 Apr 2020, 21:24:54 ]

Offline
jankijss
14. Apr 2020, 21:35 #15852

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: e46,Octavia RS

Nezinu kā tagad ,bet agrak ar gravelu vareja braukt LVM. Nezinu kāds tur konforts kratities 40km ar gravelu pa grantirofku ,tas nav tas pats kas braukt ar MTB ar cieto dakšu ,bet nu tas tikai man viedoklis.
Offline
smudo
14. Apr 2020, 21:36 #15853

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Pats visu mūžu esmu braucis ar MTB un plakanām stūrēm un tehniskie nobraucieni un kāpumi MTB trasēs bija tas, kas man patika un MTB sacensībās vislabāk padevās. Varu apliecināt, ka ar šosejas stūri kārtīgā MTB trasē nekādu priekšrocību nebūs un ar 38-42mm riepām arī būs grūtu turēt līdzi MTB dubļainās un smilšainās vietās. Tāpat arī sedpozīcija gravel gadījumā ir agresīvāka, kas ļoti stāvus nobraucienus nepadara vieglākus. Protams, arī dakšas trūkums daudzās vietās varētu būt jūtams (pats vienu sezonu nobraucu ar 8,5kg smagu MTB ar cieto CF dakšu, bet tad pārgāju uz mīksto - tie 800g ietaupītā svara CF dakšai vs laba gaisiniece nebija tā vērti).
Offline
badmoon
14. Apr 2020, 22:36 #15854

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: Braucu ar


14 Apr 2020, 21:05:02 @smudo rakstīja:

14 Apr 2020, 19:22:21 @DeeCee rakstīja:

14 Apr 2020, 18:26:41 @kars rakstīja:
+ šosejnieka stūre varēja būt.

Viens no iemesliem kāpēc man gribās no XC mtb pāriet uz Gravle.

Man 95% tā pat sanāk braukt pa netehniskiem taisniem gabalaiem.
Q6-yz1qJrUc



es arī gribu uz gravel, +/- tā pat izmantoju, bet gravel nav īsti nekādi standarta pasākumi, kā LVM maratons, kas izvelk no mājas un dod iemeslu pabraukāties pa vietām, kur pats noslinkotu un neaizbrauktu.

žēl, ka neļauj ar gravel braukt


Es pirms gada nopirku kaut kolīdzīgu gravel velo kā pilsētas budzēta braucamo visam gadam (tiek braukts arī visu ziemu). 2x10, alumīnija rāmis un sver ar MTB platformas pedāļiem ap 11,5 kg. Kopš tā laika uz saviem MTB neesmu uzkāpis un ar šo braucu treniņos līdzi gan šosejas velo braucējiem, gan FS MTB. Abos variantos nedaudz jāiespringst, bet līdzi tieku. Ja brauc viens, tad vispār nav stresa. Tagad ap Rīgu ir būts tādās vietās braucot trail un gravel treniņus, kur citādi nekad nebūtu iemesls braukt. Nedaudz nožēloju ka nepaņēmu īstu gravel ar CF rāmi, bet no otras puses, šis velo tiek atstāts pilsētā uz ielas pieslēgtā veidā uz neilgiem brīžiem un ar 2 vai 3 reizes dārgāku CF rāmja velo būtu lielāks stress tā darīt.

Bet principā, ja nebūtu vēlmes lietot arī kā transporta līdzekli, tad jāņem tuvu max komplektācijai (ja var atļauties), lai pēc tam nav vēlmes pašam veikt dažādus upgrade, jo visizdevigāk cenas ziņā ir nopirkt uzreiz top komplektācijā.


kas par modeli?

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
Locis
14. Apr 2020, 22:38 #15855

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Paskatoties,kā 90% brauc tehniskas vietas un nobriecinus,škiet ka viņi ar graveliem vai pat šosejniekiem brauc,bet ,tomēr,pēc mtb izskatās.
Offline
toolis
14. Apr 2020, 23:13 #15856

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1720

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

liela daļa vispār no šosejnieka nokāpj 5x gadā uz seba posmu. kājās spēks ir, bet kā mazliet dublīši vai mazs kalniņš tā stumj, vienīgā pievienotā vērtība, ka uz grantenēm aiz viņiem var pasēdēt
Offline
smudo
14. Apr 2020, 23:21 #15857

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX



kas par modeli?


Giant ToughRoad SLR GX1 2019 modelis. Uzlikta 11-32 kasete, 11-34 vietā un MTB platfomas pedāļi (PD-M9120), jo pa pilsētu bieži braucu parastos apavos - ar šadiem pedāļiem ir ērtāk, nekā ar standarta MTB pedāļiem. Citādi nekas mainīts nav (neskaitot ķēdi).
Offline
badmoon
14. Apr 2020, 23:28 #15858

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: Braucu ar

1k eur...
OK!

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
alnisg
15. Apr 2020, 09:18 #15859

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1568

Braucu ar:


14 Apr 2020, 14:57:42 @toolis rakstīja:
***
tādam 300 eur minamajam ar patikšanu varbūt arī pietiek, dārgākam var arī būt par īsu. Tur uzreiz palielas izmaksas uz instrumentiem + vajag vietu kur to darīt, k***

...parastajiem darbiem neko tur nevajag ... vaig' grīdas laukumu, kurā pietiek veļļukam apkārt apiet.
Vaig' parastās atslēdziņas, skrūvgriežus, lielāku stellatslēgu un zobotās muciņas- ķemmes un monobloka maiņai, kā arī novilcējs klaņu novilkšanai..., nu, vēl ķēdes tapu izspiedēju. Spieķot, nodilušo feļļu dēļ, devu spečukiem, kamēr nenopirku ar disku bremēm, kad vairs nav aktuāli. Nekādi gultņu presētāji nekur manam šībrīža Author Vertigo šosejkrosinieka sērijas drapakam nav nepieciešami. Minētās papildierīces nopērkamas pa lēto. Nu, jaunu dakšas amortiņu bukšu izgatavošanai un nomaiņai, gan vajag īpašas prasmes un virpiņu vai ... frēzīti. Jā, savai pulksteņfrēzītei izgatavoju papildierīci tās bukses izgatavošanai no ierakšanai paredzētas polimēru melnās ūdensvada caurules gabala ar piemeklētu precīzu nepieciešamo iekšējo diametru. Kalpo labāk, kā orģinālā un, vienlaicīgi, savu slīdēšanas īpašību dēļ imitē hidraulisko amortiņu.
Offline
bum_bumz
15. Apr 2020, 10:13 #15860

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6436

Braucu ar: E34


15 Apr 2020, 09:18:23 @alnisg rakstīja:

14 Apr 2020, 14:57:42 @toolis rakstīja:
***
tādam 300 eur minamajam ar patikšanu varbūt arī pietiek, dārgākam var arī būt par īsu. Tur uzreiz palielas izmaksas uz instrumentiem + vajag vietu kur to darīt, k***

...parastajiem darbiem neko tur nevajag ... vaig' grīdas laukumu, kurā pietiek veļļukam apkārt apiet.
Vaig' parastās atslēdziņas, skrūvgriežus, lielāku stellatslēgu un zobotās muciņas- ķemmes un monobloka maiņai, kā arī novilcējs klaņu novilkšanai..., nu, vēl ķēdes tapu izspiedēju. Spieķot, nodilušo feļļu dēļ, devu spečukiem, kamēr nenopirku ar disku bremēm, kad vairs nav aktuāli. Nekādi gultņu presētāji nekur manam šībrīža Author Vertigo šosejkrosinieka sērijas drapakam nav nepieciešami. Minētās papildierīces nopērkamas pa lēto. Nu, jaunu dakšas amortiņu bukšu izgatavošanai un nomaiņai, gan vajag īpašas prasmes un virpiņu vai ... frēzīti. Jā, savai pulksteņfrēzītei izgatavoju papildierīci tās bukses izgatavošanai no ierakšanai paredzētas polimēru melnās ūdensvada caurules gabala ar piemeklētu precīzu nepieciešamo iekšējo diametru. Kalpo labāk, kā orģinālā un, vienlaicīgi, savu slīdēšanas īpašību dēļ imitē hidraulisko amortiņu.

Konusi jau šim ir, parastā atslēdziņa būs janošmirģelē plāna, divas pat. XTR ratiem vajadzēs vēl 3
Un ja ratiem ar disku bremzēm nav jābūt taisniem, tad mums vairs nav par ko diskutēt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo