Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 53 viesi un 55 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Porsche

Tēma: Porsche Cayenne iegāde

AutorsZiņojums
p33sly
07. Aug 2013, 16:25 #501

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 919

Braucu ar: 286zs

Ķīnā baigi daudz šittie feislift GTS. ļoti glīts edišens. ļoti pat.
Offline
edzulis
07. Aug 2013, 16:31 #502

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 53228

Braucu ar: 911TT




The system can be used on (Lean-burn) Direct Injection engines. Direct Injection means that the fuel is injected under high pressure [20-200 bar] directly into the cylinder instead of injecting the fuel into the manifold (port injection). This allows for controlling combustion and emissions much more precisely. The use of LPG as an alternative fuel on DI engines could significantly enhance the DI technology benefits in terms of fuel efficiency and lower emissions especially in regards to CO2 and particles reductions.

On the exhibition stand was a Porsche Cayenne with a 4.8 liter V8 Direct Injection engine displayed.


Sanāk, ka var sagāzēt
Offline
raivisp
07. Aug 2013, 16:34 #503

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8590

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


09 Jun 2013, 23:58:30 arnie_scwartz rakstīja:
bet nu kajaans peec logikas ir pilniigs suuds radiits prieks tiem idejotiem(taapat kaa panamera) kam iisti aatri braukt vipaar miizaas bet pie sportiskaa brenda piederiigiem buut loti gribaas. tad nu visi sitie lohi kam kaaposts pieturaas tiek arii slaukti, bet mees jau neviens nezinam, ko Porsche iipasnieki aiz sleegtaam durviim runaa(cerams ka vinji iereec par visiem tiem idinjiem, skaita kaapostu un dalju atveel arii 911)
ko Tu tur ņemies, cayenne pa lielam ir parasts ģimenes universālis, tāpat kā vw šarāns, opel insignia sportstūrer vai hujdai ī40 cēwē, tik cena lielāka. kādēļ lai viņu nepirktu, ja var atļauties un patīk? kāds tur vispār sakars ar sportisko dvēseli, brendu vai sazin ko vēl?
Offline
Papakarlo
07. Aug 2013, 16:37 #504

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


07 Aug 2013, 15:59:04 edzulis rakstīja:
Šon pamanīju vienu GTS stāvam tieši šitādu. Tipa tirgojas. 21k. Nepaprasīju tikai eur vai LS. Izskatijās ok. Stāv vienības gatvē 127, ja nu kādu interesē




Šitā ir jaudīgāka Ceyenne ar šādu ekstru bmw nekas tāds netika piedāvāts 4.6/4.8 modeļiem

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 07 Aug 2013, 16:37:54 ]

Offline
edzulis
07. Aug 2013, 16:40 #505

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 53228

Braucu ar: 911TT

Papētiju mobili. Baigi maz sarkanu GTS un lētākais 36k eur. Tā kā pat ja tie 21k bija LVL, varētu būt labs deals Protams pie nosacījuma, ka viņš braucas daudz naisīgāk par pirms facelifta cayēnēm.
Offline
sn
07. Aug 2013, 16:40 #506

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1873850

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

manuālā kārba izmira līdz ar e36!

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
raivisp
07. Aug 2013, 16:45 #507

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8590

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Man arī vecās GTS liekas

bet nu tā pati GTS tik Porsche Design Edition 3 ir vienkārši


manuāļi gan droši vien tādi nav atrodami
Offline
patriout
07. Aug 2013, 16:49 #508

Kopš: 06. Jul 2010

Ziņojumi: 173

Braucu ar: e70

ja kajēnu, tad tikai turbo s un ar gāzi pie tam ir jāskatās 2004-2005 gada, lai iegrābties kā nākas
Offline
edzulis
07. Aug 2013, 16:49 #509

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 53228

Braucu ar: 911TT

Kāds ir braucis ar GTS? Kā atšķiras no parastās ieskaitot turbo? Nerunāju par dinamiku, bet vadāmību un sajūtām pie stūres.
Offline
Papakarlo
07. Aug 2013, 16:56 #510

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


07 Aug 2013, 16:49:29 edzulis rakstīja:
Kāds ir braucis ar GTS? Kā atšķiras no parastās ieskaitot turbo? Nerunāju par dinamiku, bet vadāmību un sajūtām pie stūres.


Braucis nēsmu, bet atmosfēriskais motors vienmērt būs baudāmāks par turbo (ne jaudas ziņā, bet atsaucība uz gāzes pedāli, apgriezieni, skaņa u.c)
Offline
delfins01
07. Aug 2013, 17:47 #511

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 773

Braucu ar:


07 Aug 2013, 16:40:01 edzulis rakstīja:
naisīgāk

Offline
Chelios
28. Mar 2014, 21:44 #512

Kopš: 06. Aug 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 367

Braucu ar: 2x 325; V70

Kādas atsauksmes par dīzeļa un vispārīgi par jauno Cayenni
Offline
rihardsv
28. Mar 2014, 21:48 #513

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1472

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Par dizeli ieraksti youtuba bigtestdrive un tur sameklē porku. Tie krievi atsaucās ļoti labi

[ Šo ziņu laboja rihardsv, 28 Mar 2014, 21:49:03 ]

Offline
AlexCL
28. Mar 2014, 21:57 #514

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: E61 525d, e36 330ci


28 Mar 2014, 21:44:42 Chelios rakstīja:
Kādas atsauksmes par dīzeļa un vispārīgi par jauno Cayenni


Cayenne diesel iet bez jebkadam problemam 200t,km, lielako noskrienu es vel neredzeja jo latvija tadu nav
Offline
arizah
28. Mar 2014, 22:03 #515

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11274

Braucu ar: 43


07 Aug 2013, 16:56:29 Papakarlo rakstīja:
Braucis nēsmu, bet atmosfēriskais motors vienmērt būs baudāmāks par turbo (ne jaudas ziņā, bet atsaucība uz gāzes pedāli, apgriezieni, skaņa u.c)


It sevišķi, ja runa ir par divlitrīgu dīzeli
Offline
Laoshi
28. Mar 2014, 22:18 #516

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Mar 2014, 22:03:31 arizah rakstīja:

07 Aug 2013, 16:56:29 Papakarlo rakstīja:
Braucis nēsmu, bet atmosfēriskais motors vienmērt būs baudāmāks par turbo (ne jaudas ziņā, bet atsaucība uz gāzes pedāli, apgriezieni, skaņa u.c)


It sevišķi, ja runa ir par divlitrīgu dīzeli


Dīzelis labi ceļ sākumu un velk piekabi. Benzīna turbo labi ceļ virs 2.5rpm, bet tad vajag gāzi.

Atmo benzīns vai nu ceļ no sākuma vai neceļ nekad. Tur var negaidīt to magic brīdi, kad gliemezis iegriežas.
Offline
fleix
16. Aug 2014, 00:56 #517

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8355

Braucu ar: F06, E92M3

Simpātiska iepriekšējās paaudzes dīzeļcayenne

cayenne
Offline
protams
16. Aug 2014, 01:33 #518

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4121

Braucu ar: N47;B48


16 Aug 2014, 00:56:45 fleix rakstīja:
Simpātiska iepriekšējās paaudzes dīzeļcayenne

cayenne

Kurai pat pogas nav uz stūres un kkm kak raz lai sāktu remontēt
Offline
fleix
16. Aug 2014, 01:36 #519

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8355

Braucu ar: F06, E92M3

Toties ir sēdekļu apsilde
Jaunā cayenne diesel s gan ir
bet nu cenas pagaidām

[ Šo ziņu laboja fleix, 16 Aug 2014, 01:37:51 ]

Offline
rolis
16. Aug 2014, 23:04 #520

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6298

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


16 Aug 2014, 01:36:34 fleix rakstīja:
Toties ir sēdekļu apsilde
Jaunā cayenne diesel s gan ir
bet nu cenas pagaidām


Tieši vakar dabūju jauno 14 gada Cayenne S diesel iztestēt, nu vājprātā labs un skaņa tukšgaitā kā bendzīniekam V8
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips