Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 32 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Porsche

Tēma: Porsche Cayenne iegāde

AutorsZiņojums
Red_Rocket
09. Jun 2013, 23:05 #461

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4434

Braucu ar: C124 E320

bļeģ vairāk kā 24 h nebiju apmeklējis poweru, bet jūs vēl joprojām to cayenne neesat nopirkuši. Nu dirsā veči, nav ko teikt
Offline
Lafter
09. Jun 2013, 23:11 #462

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26950

Braucu ar: wv


09 Jun 2013, 23:02:16 baltais rakstīja:
Augstākā matemātika vienkārša:

par 12000 sākotnēji uzskatīju cenu bez PVN
par 20000 sākotnēji uzskatīju cenu ar PVN

Jautājums jums abiem: cik procenti būs PVN?
Atbilde: 67%

Kā tas var sanākt? To skolā mācija
kam tur ar veai bez pvn, pvn tu maksa abos gadījumos un abos dabū atpakaļ
tev sīvaina učene bijusi

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
LINIS
09. Jun 2013, 23:15 #463

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:


09 Jun 2013, 23:02:16 baltais rakstīja:
Augstākā matemātika vienkārša:

par 12000 sākotnēji uzskatīju cenu bez PVN
par 20000 sākotnēji uzskatīju cenu ar PVN

Jautājums jums abiem: cik procenti būs PVN?
Atbilde: 67%

Kā tas var sanākt? To skolā mācija




Cik ir 1% no 20 000? = 200!

200*60=12 000

Samazinājums ir par 40% 200*40=8000

Miljonāri

Edit: sapratu, kā Tu rēķini, bet tur tāpat kopsumma ar to tavu PVN nekādīgi nevar sanākt apaļi 20 000, bet gan 20 040, ja pamatsumma ir 12 000 un tie apliekas ar 67% nodokli/nodevu, tad pilna summa jebkurā gadījumā būs 20 040..

[ Šo ziņu laboja LINIS, 09 Jun 2013, 23:22:49 ]

Offline
Lafter
09. Jun 2013, 23:17 #464

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26950

Braucu ar: wv

bļa es te jau kautrīgi skype pajautāju comam, vai nesmu sajucis prata jau no dzeršanas
vpezdu sitadas sutkas baltais

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
dust
09. Jun 2013, 23:33 #465

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2

Jā līdz rītdienai Cayenne nebūs nopirkta, izdzēsiet poweru.

-----------------

Offline
arnie_scwartz
09. Jun 2013, 23:34 #466

Kopš: 02. Jul 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

vispaabaa jau no 30 apr 2013 skiet ieviesa jauno pieregulaaciju pie EU regulaacijas ka nekaadi saraskinie paarbuuves varianti jauniem auto Nor vairs neies cauri bet tikai ruupniicas vai stipri autorizeetie varebil ar meerki ierobezot visu to blatosanu ar kukuruznikiem kam izrauti benki un finieris uz griidas(nosegts ar paklaaju zalaa kraasaa). vismaz tik uzzinaaju briidi atpakalj kad tas bija aktuaali bet vairs nav aktuaali varbuut arii ir viss pa vecam bet diz vai.
Offline
Lafter
09. Jun 2013, 23:35 #467

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26950

Braucu ar: wv


09 Jun 2013, 23:27:43 baltais rakstīja:
Runa bija par nodokļu samazinājumu, ko rēķina šādi: 12000 +67% (vai 66,66666...% ja gribam būt ļoti precīzi) no 12000 = 20000 Kur tieši problēma to saprast?
VAI
lai labāk sparastu 20000 -66,67% no 12000 = 12000

P.S. Lini tieši tā 20040 (noapaļoju, jo 40 nav būtiski)

Tātad rezumē ir tāds, ka situācija Norvēģijā pērkot uzņēmējam jaunu auto ar nodokļu atvieglojumiem no Latvijas situācijas atšķiras ar to, ka ir jāizņem sēdekļi ārā un ir mega liels PVN - 25%. Konkrēti šeit nekādu ieguvumu uzņēmējiem es nesaskatu.
kam tikai uzņemeji? Arī privatpersona var pirkt auto, pie tam cena letaka jau ir pirms visiem atvieglojumiem,tev nav jabūt uzņemejam lai to auto nopirktu

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
arnie_scwartz
09. Jun 2013, 23:46 #468

Kopš: 02. Jul 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

reku teitanaas kautkas taads figureeja bet nezinu iisti ar ko tas beidzaas jo kluva neaktuaals jautaajums:
– Nye ombygde varebiler klasse 2 må fra 29. april 2013 tilfredsstille EUs krav til varebil, det vil si være klassifisert som varebil (N1) i EUs typegodkjenningssystem.

I praksis vil det si at alle Landcruiser toseters varebiler må være N1-klassifisert fra fabrikk, forklarer Tove Hejll som er informasjonskonsulent hos Toyota Norge.

– Landcruiser V8 vil ikke komme med denne klassifiseringen fra fabrikk, dermed kan den heller ikke selges som varebil etter 29. april 2013, forteller hun videre
Offline
arnie_scwartz
09. Jun 2013, 23:58 #469

Kopš: 02. Jul 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

bet nu kajaans peec logikas ir pilniigs suuds radiits prieks tiem idejotiem(taapat kaa panamera) kam iisti aatri braukt vipaar miizaas bet pie sportiskaa brenda piederiigiem buut loti gribaas. tad nu visi sitie lohi kam kaaposts pieturaas tiek arii slaukti, bet mees jau neviens nezinam, ko Porsche iipasnieki aiz sleegtaam durviim runaa(cerams ka vinji iereec par visiem tiem idinjiem, skaita kaapostu un dalju atveel arii 911)
Offline
sn
10. Jun 2013, 00:00 #470

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879529

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

visas kajēnes ir tik šķības kā tā, kas edžulim profila bildē?

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
arnie_scwartz
10. Jun 2013, 00:38 #471

Kopš: 02. Jul 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

bildee augstaak probleema ir ka turbo kajaans nav sagaazeets ja buutu sagaazeets kajaans jau atrastos blakaam taalaakajam oranzajam viirinjam(gaazes turbiina...)
Offline
crime
10. Jun 2013, 00:50 #472

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


10 Jun 2013, 00:01:50 Duke rakstīja:
Turbo Cayenne


http://www.sabi.lv/files/vpr_2038.jpg[/img]


ooo, dragreisers ieradaas, tu noliec stock talonu blakus tam stock kajaanam, paskatiisimies

un nez cik taalu aizmuguree atrastos tas talons kaut kaadam saviileetam techart magnumam?
Offline
viesulis
10. Jun 2013, 07:25 #473

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Ir kada tema, kura tu ari neesi visgudritis, specuks?
Offline
iwo
10. Jun 2013, 08:41 #474

Kopš: 19. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: TOYOTA AVENSIS


09 Jun 2013, 01:04:25 edzulis rakstīja:
Ai, karoče šodien jau sāku pamazām pārdomāt. Labāk kaut kādu M6 vai 996 turbo svētdienām :sporcs:


Nē, nepārdomā, apskaties cik daudzi par Tevi satraucās, tātad jāņem!
Offline
soulfreak
10. Jun 2013, 08:48 #475

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6581

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Es vēlreiz jautāju, ko var pērties ap to neglīto Tauregu? 911 way to go
Offline
7S
10. Jun 2013, 13:00 #476

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:

Cayenne turbo galīgi nerullē. /edzulis/
Offline
edzulis
07. Aug 2013, 15:59 #477

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Šon pamanīju vienu GTS stāvam tieši šitādu. Tipa tirgojas. 21k. Nepaprasīju tikai eur vai LS. Izskatijās ok. Stāv vienības gatvē 127, ja nu kādu interesē

Offline
p33sly
07. Aug 2013, 16:25 #478

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 943

Braucu ar: turbo prop

Ķīnā baigi daudz šittie feislift GTS. ļoti glīts edišens. ļoti pat.

-----------------
Raitis Kaucis https://www.octopuspays.com/ https://www.dexopay.com/
Offline
edzulis
07. Aug 2013, 16:31 #479

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4




The system can be used on (Lean-burn) Direct Injection engines. Direct Injection means that the fuel is injected under high pressure [20-200 bar] directly into the cylinder instead of injecting the fuel into the manifold (port injection). This allows for controlling combustion and emissions much more precisely. The use of LPG as an alternative fuel on DI engines could significantly enhance the DI technology benefits in terms of fuel efficiency and lower emissions especially in regards to CO2 and particles reductions.

On the exhibition stand was a Porsche Cayenne with a 4.8 liter V8 Direct Injection engine displayed.


Sanāk, ka var sagāzēt
Offline
raivisp
07. Aug 2013, 16:34 #480

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


09 Jun 2013, 23:58:30 arnie_scwartz rakstīja:
bet nu kajaans peec logikas ir pilniigs suuds radiits prieks tiem idejotiem(taapat kaa panamera) kam iisti aatri braukt vipaar miizaas bet pie sportiskaa brenda piederiigiem buut loti gribaas. tad nu visi sitie lohi kam kaaposts pieturaas tiek arii slaukti, bet mees jau neviens nezinam, ko Porsche iipasnieki aiz sleegtaam durviim runaa(cerams ka vinji iereec par visiem tiem idinjiem, skaita kaapostu un dalju atveel arii 911)
ko Tu tur ņemies, cayenne pa lielam ir parasts ģimenes universālis, tāpat kā vw šarāns, opel insignia sportstūrer vai hujdai ī40 cēwē, tik cena lielāka. kādēļ lai viņu nepirktu, ja var atļauties un patīk? kāds tur vispār sakars ar sportisko dvēseli, brendu vai sazin ko vēl?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex, smudo