Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330d E46 brīžiem mistiski nelec

AutorsZiņojums
Driver
13. Jan 2009, 00:24 #41

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Jan 2009, 00:21:57 -INC- rakstīja:
Ibio, visi tik kruti, no RTK, man no LLU mazvērtības kompleksi sākās

man tak pie dirsas, kur kursh macijies. manispec var vispar nekur nemacities, galvenais lai ir sajega kautkada, vismaz sava nozaree - kura konkretais cilveks strada.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. Jan 2009, 00:31 #42

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

aalvi, jau jau tu brauc ar WRX, tas tavs WRX nav zilaa krasa un Tavs vards gadiena nesakas ar "P"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. Jan 2009, 00:35 #43

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Jan 2009, 00:30:54 adolfs rakstīja:
driver: ko tu ciinies ar to niekalbi un meegjini kko pieraadit

nepaliec par AIWA



a padirsties ta ar kadu gribas, a te sveshh cilveks
ar shiiru vairs nav interesanti
vinjsh jau gandriz kaa savs powera cilveks, pat dazi uztracas par vinju, jo sis tak ziema solijas braukt uz latgales ezeriem blitkot un kad paris dienas nebija online kads jau uztraucas, ka mosh shiiris ieluzis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
shiirs4
13. Jan 2009, 00:40 #44

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)

aalvis, tu tikai nemiiz, te taa ir pienjemts. te ir paris taa saucamie spechuki, kuri nejau iedos padomu, bet saks pieradit cik nu ir gudri, bet cik tu esi stulbs. tads bija bedigi slavenais kasparins, tadas pazimes ir ari Driveram. diemzheel. bet nu ko var gribet no pashdarbniekiem. isti meistari strada par 1,5 tk pie diileri baltos halaatos ar cimdiem rokaas, nejau nakts vidu stumj sudu.
man ieteikums, nelauz klavieri, aizbrauc uz BM auto un uztaisi to diagnostiku. pofig tie 40ls, tur strada istie spechuki, nevis sheit. parak gudrs auto prieksh shis publikas.
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 00:41 #45

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Ok! Nekad nedomāju ka tā aizsvilšos u n noiešu no tēmas kautkādā foruma. Tā vietā lai uzināt kāpēc man chakarējas 46 , mēs te noskaidrojām kur kurš mācījies un utt. Lai gan es to rakstīju tādēļ, lai kautkāds priekštats veidojas par mani.
Driver - atbildu uz jautājumu par spiedienu.
Spiediens 3bar ir pie ieslēgtas aizdedzes. Suknis šancē aptuveni 30s un tad izslēdzas. Konkreti, tad kad nelec neesmu varējis noķert momentu un pamērīt, bet esmu tikai norāvis uz d.f. pienākošo šļauku un pārbaudījis vai degviela vispā pienāk ar kautkādu spiedienu - un tai brīdi kad es to darīju uz ielas bija pilnas acis bezmaz ar soļķi.

P.S. Ja gribi - principu pēc vari neatildēt, man personigi jau apnika deldēt pirkstus pa klaviaturu diršanās pēc.
Offline
HaL
13. Jan 2009, 00:41 #46

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

personīgi man šādi ir bijis 2 reizes:
1) imobilaizerim bija baterija nosēdusies un nebiju nočekojis sarkano mirgojošo lampiņu
2) apstājos sūdīgā benzīntankā lai nopirktu cigaretes ar praktiski sausu bāku, bet gribēju līdz Statoil davilkt, kas bija kādi 10km uz priekšu.. vot i mazā kalniņā stāvot auto nekādi neleca
nācas vien piestumt pie kolonkas un tankot turpat sūdīgajā

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 00:44 #47

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Jan 2009, 00:40:00 shiirs4 rakstīja:
aalvis, tu tikai nemiiz, te taa ir pienjemts. te ir paris taa saucamie spechuki, kuri nejau iedos padomu, bet saks pieradit cik nu ir gudri, bet cik tu esi stulbs. tads bija bedigi slavenais kasparins, tadas pazimes ir ari Driveram. diemzheel. bet nu ko var gribet no pashdarbniekiem. isti meistari strada par 1,5 tk pie diileri baltos halaatos ar cimdiem rokaas, nejau nakts vidu stumj sudu.
man ieteikums, nelauz klavieri, aizbrauc uz BM auto un uztaisi to diagnostiku. pofig tie 40ls, tur strada istie spechuki, nevis sheit. parak gudrs auto prieksh shis publikas.
Tā jau arī darīšu - nejau naudā ir prob. vnk domāju pakonsultēties.
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 00:47 #48

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Jan 2009, 00:31:53 Driver rakstīja:
aalvi, jau jau tu brauc ar WRX, tas tavs WRX nav zilaa krasa un Tavs vards gadiena nesakas ar "P"
Tu laikam domā vārdu pimp..? Nē, mans vārds ir Alvis. Parasti jau teiciens skan šādi - KAS KOPīGS BMW AR PREZERATīVU - ATBILDE - ABOS Sēž P.
jOKS - un to es ar neizdomāju, to starpcitu man pasvieda bm chalis.
Offline
HaL
13. Jan 2009, 00:48 #49

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

Alvi - padomā tagad loģiski, no offence!
Tu vērsies ar Savu problēmu šajā TIK ļoti individuālajā problēmā, kur starp spamu ir secināts, ka cēloņi var būt pat vairāk kā 3...

Piemēram manā gadījumā ar līdzīgu gala rezultātu bija totāls sīkums... Tavā var būt tāpat, var arī būt papadoss uz labiem latiem!

Loģiski ka vajadzētu sākt ar diagnostiku pie dīleriem vai viņu autorizētajos servisos!

Nevar Tev palīdzēt ar TIK specifisku problēmu pat mega speci forumā

Tas tā īsumā

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 00:50 #50

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Jan 2009, 00:41:10 HaL rakstīja:
personīgi man šādi ir bijis 2 reizes:
1) imobilaizerim bija baterija nosēdusies un nebiju nočekojis sarkano mirgojošo lampiņu
2) apstājos sūdīgā benzīntankā lai nopirktu cigaretes ar praktiski sausu bāku, bet gribēju līdz Statoil davilkt, kas bija kādi 10km uz priekšu.. vot i mazā kalniņā stāvot auto nekādi neleca
nācas vien piestumt pie kolonkas un tankot turpat sūdīgajā
Nu šajā forumā es uzzināju, ka bateriju tādai atslēgai, ka man nevar nomainīt, jo vina esot pasladejoša. Un lampiņas ar nekādas nemirgo.
Offline
HaL
13. Jan 2009, 00:51 #51

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

tātad nākamais secinājums - Tev ir tikai rūpnīcas signalizācija vai + aftermarket signalizācija, imo atsevišķi ir?

ar to vajag sākt...

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 00:59 #52

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Jan 2009, 00:48:47 HaL rakstīja:
Alvi - padomā tagad loģiski, no offence!
Tu vērsies ar Savu problēmu šajā TIK ļoti individuālajā problēmā, kur starp spamu ir secināts, ka cēloņi var būt pat vairāk kā 3...

Piemēram manā gadījumā ar līdzīgu gala rezultātu bija totāls sīkums... Tavā var būt tāpat, var arī būt papadoss uz labiem latiem!

Loģiski ka vajadzētu sākt ar diagnostiku pie dīleriem vai viņu autorizētajos servisos!

Nevar Tev palīdzēt ar TIK specifisku problēmu pat mega speci forumā

Tas tā īsumā
Piekrītu tavam teiktajam, bet bm man autiņu paņems ceturdien vakarā laikam, a pagaidām tā aiz intereses runāju ar jums visiem. Es ar domāju ka sīkums, bet dēl tā sīkuma jau trešo reizi norāvu nost ieplūdes kolektoru, jo dēļ chomu diagnostikas uzvedas domas no sākuma uz maģistrāles spiediena devēju. Tiem esot slimiba oksidēties štekerī. Pēc tam taisīja atkal diagnostiku un izleca klūda par dzeses šķidruma temperaturas devēju - rāvu nost, nomainīju devēju. Nedēļu nobrauc, un atkal rigā nevar piesķilt. Nu un pēdējais izmisuma solis bija augstspiediena sukņa spiediena regulators. Nobrauc 2 dienas un atkal nelec. Un ir pienācis tas brīdis kad sev saku, ka diemžēl ar shito prob. ar saviem spēkiem galā netikšu, un griezos bmwpower. un kas tur slikts? Ja, un ir sarunāts dzīt arī uz bm.
Offline
shiirs4
13. Jan 2009, 01:05 #53

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)

panjem alinjus, paisini laiku pa kadiem pornokanaaliem, tici man, 4diena pienaks atrak neka tu spej iedomaaties
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 01:20 #54

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Jan 2009, 00:51:41 HaL rakstīja:
tātad nākamais secinājums - Tev ir tikai rūpnīcas signalizācija vai + aftermarket signalizācija, imo atsevišķi ir?

ar to vajag sākt...
Nu ir kā tu saki aftermarket piejūkta klāt orģīnālajai + chips breloks. Bet nekas itkā neliecina par sigeni, vajadzīgās lampiņas nodziest un vajadzīgajā brīdī arī nopikstas. Motora vadība ar itkā visa sancē tai brīdi kad vins izdomā nelekt.
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 01:23 #55

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Jan 2009, 01:05:15 shiirs4 rakstīja:
panjem alinjus, paisini laiku pa kadiem pornokanaaliem, tici man, 4diena pienaks atrak neka tu spej iedomaaties

OK!
Pagaidām tēma slēgta, kad uzzināšu īsto vainu, tad uzrakstīšu.

P.S.
Bet tie porņuki un aliņi gan man tā ļoti nesaista.
Offline
subaru
13. Jan 2009, 07:01 #56

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres

ā - tu te runaaji par oxideeshanos štekeros - tā meedz paraadities VISOS štepseļos - arī tajos, kas iet uz sprauslām un arī citiem deveejiem.
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 23:10 #57

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Jan 2009, 07:01:25 subaru rakstīja:
ā - tu te runaaji par oxideeshanos štekeros - tā meedz paraadities VISOS štepseļos - arī tajos, kas iet uz sprauslām un arī citiem deveejiem.
Nu jā - bet slimība tieši skaitās magistrāles štekerim it sevišķi 530d , itka jau uz 330d tas neatiecas, bet tik un ta. Vispār man nav nācies redzēt BMW, kuram VISI štekeri ir sapuvuši.
Offline
Driver
14. Jan 2009, 00:07 #58

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

par likto signalizaciju un cipu - tu zini kadas kedes vinji blokjee?
vidrizak jau ka nee un viena no kjedem nonteikti ir starteris un ja noblokje imo vai signalizaciju, tad visdrizak pat nav iespejams pastartet, lai saprastu ko vel blokjee (ja vispar blokjee) un tas, ka nopisktas cips, utt nebut nenozime ka blokesanas kede ir patiesham atblokejusies, tur var but nekontakts uz ierices releja kontaktiem, uz plates aukstais lodejums, uz pashas iekartas spraudnja.

par pasha defekta atrasanu, ir pofig kur dzen vai pie dilera, vai kada cita meistara uz "skuniti"
galvenais, lai ar diagnostikas aprikojumu var redzet ne tikai kludas, bet ari dzivos datus, kaa ari loti velams, lai tas defekts ari tobrid paraditos, kad auto ir pie meistara. savadak tev visdrizak vadoties pec kludam vai no serijas "kadam taa ir bijis" uz aizdomu pamata piedavas nomainit kadu no detaljam, ko vel neesi mainijis.
citreiz pat skuniti var but labaks rezultats, jo dilers ir sava veida konveijers un maz ticams, ka tieshi ar tavu auto vinji njmsies 5stundas un gaidis, kad noslaps, utt. visdrizak pieslegs kompi nolasis kludas, kas izbrauks 10min testdraiva, nolasis velreiz kludas un pateiks:"sobrid viss ok, bet ir aizdomas to un to". bet kads "skunja amatnieks" var par to pashu naudu ari pusdienu darbinat tavu auto, pieslegtu pie diagnostikas aprikojuma un vel ar dauzkanalu oscilografu merot dazadus siganlus, kamer uzkers kas un kura bridi un kura vieta pazud.

par to WRX un vardu uz P jautaju, jo man ienaca prata doma, mosh Tu patiesiba esi mans bijushais kursabiers, jo man viens kursabiedrs sobrid braukaa ar zilu WRX.

un es iesakumam saktu ar sigas un imobilaizera blokesnas kezu atslegsanu uz laiku, lai 100% butu drosh ka vinjas netaisa sudus.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
aalvis
14. Jan 2009, 02:06 #59

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Jā Driver, par tiem konveijeriem tev toch taisnība, reckur ja m mani aplauza, principā tā arī pateica. Es jau arī nemaz tad pie viņiem nedzīšu, jo kāda jēga no tā, ja 99,9% tas autiņš kad būs pie viņiem ies un ruks.
Reckur es pakonsultējos ar vienu dzeku forumā, kuram jau tā ir bijis un diagnostika ar neko nav rādījuši un galu rezultātā ir bijis pie vainas tas sadalenes pozīcijas devējs. Tikai nesaprotu, kā diagnostikā to nerāda. Nu vispār kad biju pieslēdzis savu pie kompja, tad arī netikai parbaudīja klūdas, bet arī dzīvos datus. Ķipa nekā aizdomīga nav! Sodien tā aiz intereses sadalenes dachikam norāvu stekeri un mēģināju pašķilt, protams vai neleca vispār, vai pielece un noslāpa. Tobiš tas simtoms toch tāds kā kad vinam pašam no sevis uznāk. Rezultātā sazvanīju savu dzeku kuram ir E39 530d un dachikus samainīju ar viņa bemku. Nu paagaidām vairs nav bijis gļuks, bet dzeka peķakam ar viss ok! Kautkāds poltergeists. Driver - tu gadījumā nezini kā to sadales vārpstas pozīcijas devēju var manuāli pāraudīt - nevaru nekur par viņu infu dabūt. Vivid un autodatā ar nav.

P.S.
Par to WRX - tu gadījumā nedomāji Paušiku???
Offline
aalvis
14. Jan 2009, 02:13 #60

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


14 Jan 2009, 00:07:32 Driver rakstīja:
par likto signalizaciju un cipu - tu zini kadas kedes vinji blokjee?
vidrizak jau ka nee un viena no kjedem nonteikti ir starteris un ja noblokje imo vai signalizaciju, tad visdrizak pat nav iespejams pastartet, lai saprastu ko vel blokjee (ja vispar blokjee) un tas, ka nopisktas cips, utt nebut nenozime ka blokesanas kede ir patiesham atblokejusies, tur var but nekontakts uz ierices releja kontaktiem, uz plates aukstais lodejums, uz pashas iekartas spraudnja.

Kā jau pirmīt teicu - elektronika visnotaļ nav mana spēcīgākā puse un līdz ar to līdz galam arī nesaprotu kā tieši tā sigene ir piejūkta, bet vienu toch zinu, ka starteri viņa toch nebloķē. Startēt ar neieslēgtu chipu var kamēr kautkas nokūrsies.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo