Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330d E46 brīžiem mistiski nelec

AutorsZiņojums
Driver
12. Jan 2009, 23:07 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ko var gudri dirst, ka bijis taa un taa radijis to un to, utt.
auto javed pie meistara, kas rubii fisku un kam ir diagnostikas iekarta un miers.
mosh taa kluda par to deveju ir "veca" un patiesiba auto taa kjemojas jo bakas suknis kiddik un pustuksha baaka.

P.S. nezkapec daudzi dizelisti mekle diagnostiku "pa leeto" un tad tik smird, ka kompis raksta (meistars saka) to un to, bet neko mainit negrib, utt
reali kautko dara, kad vispar auto vairs nevar palaist.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Jelisejs
12. Jan 2009, 23:18 #22

Kopš: 11. Aug 2006

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Bija līdzīga problēma - varbūt palīdz.
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=13540
Offline
aalvis
12. Jan 2009, 23:27 #23

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


12 Jan 2009, 23:07:38 Driver rakstīja:
ko var gudri dirst, ka bijis taa un taa radijis to un to, utt.
auto javed pie meistara, kas rubii fisku un kam ir diagnostikas iekarta un miers.
mosh taa kluda par to deveju ir "veca" un patiesiba auto taa kjemojas jo bakas suknis kiddik un pustuksha baaka.

P.S. nezkapec daudzi dizelisti mekle diagnostiku "pa leeto" un tad tik smird, ka kompis raksta (meistars saka) to un to, bet neko mainit negrib, utt
reali kautko dara, kad vispar auto vairs nevar palaist.
Tu pārmaiņas pēc izlasi visu topicu pirm di..., otrs ja jau tu tāds ahu... bmw pazinējs, tad kakova h... tu muldi par pustukšām bākām, ja tam nav nekāda sakara, vai bākā ir 20l, vai 40l. Moš tulīt vēl pateiksi ka vajag 12,34l, un tad toch 330d leks?
Offline
Driver
12. Jan 2009, 23:32 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Jan 2009, 23:27:56 aalvis rakstīja:

12 Jan 2009, 23:07:38 Driver rakstīja:
ko var gudri dirst, ka bijis taa un taa radijis to un to, utt.
auto javed pie meistara, kas rubii fisku un kam ir diagnostikas iekarta un miers.
mosh taa kluda par to deveju ir "veca" un patiesiba auto taa kjemojas jo bakas suknis kiddik un pustuksha baaka.

P.S. nezkapec daudzi dizelisti mekle diagnostiku "pa leeto" un tad tik smird, ka kompis raksta (meistars saka) to un to, bet neko mainit negrib, utt
reali kautko dara, kad vispar auto vairs nevar palaist.
Tu pārmaiņas pēc izlasi visu topicu pirm di..., otrs ja jau tu tāds ahu... bmw pazinējs, tad kakova h... tu muldi par pustukšām bākām, ja tam nav nekāda sakara, vai bākā ir 20l, vai 40l. Moš tulīt vēl pateiksi ka vajag 12,34l, un tad toch 330d leks?

PN! ja pats nezini neko.

kas stav uz 330d? common rail!
kaa degviela nonak lidz motoram?

no bakas suknja lidz magistralajam un tad lidz ausgtspiediena!

kas notiek ja bakas suknis kirdik?
auto lec, ja baka ir tik daudz degvielas, ka vinja spej ar pasteci aiztecet lidz magistralajam suknim!

un par kludas kodu man pilnigi pohuj. ja kluda ir iekha un nodzesot atkal ierakstas, tad tas devejs ir jamaina nevis te gudri jadirs.

P.S. topiku no sakuma nelasihu un ja man prasis palidzibu, tad principilai sutishu dirst

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
HaL
12. Jan 2009, 23:45 #25

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

visparastākā imobilaizera kļūda pēc apraksta

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
aalvis
12. Jan 2009, 23:47 #26

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


12 Jan 2009, 23:32:44 Driver rakstīja:

12 Jan 2009, 23:27:56 aalvis rakstīja:

12 Jan 2009, 23:07:38 Driver rakstīja:
ko var gudri dirst, ka bijis taa un taa radijis to un to, utt.
auto javed pie meistara, kas rubii fisku un kam ir diagnostikas iekarta un miers.
mosh taa kluda par to deveju ir "veca" un patiesiba auto taa kjemojas jo bakas suknis kiddik un pustuksha baaka.

P.S. nezkapec daudzi dizelisti mekle diagnostiku "pa leeto" un tad tik smird, ka kompis raksta (meistars saka) to un to, bet neko mainit negrib, utt
reali kautko dara, kad vispar auto vairs nevar palaist.
Tu pārmaiņas pēc izlasi visu topicu pirm di..., otrs ja jau tu tāds ahu... bmw pazinējs, tad kakova h... tu muldi par pustukšām bākām, ja tam nav nekāda sakara, vai bākā ir 20l, vai 40l. Moš tulīt vēl pateiksi ka vajag 12,34l, un tad toch 330d leks?

PN! ja pats nezini neko.

kas stav uz 330d? common rail!
kaa degviela nonak lidz motoram?

no bakas suknja lidz magistralajam un tad lidz ausgtspiediena!

kas notiek ja bakas suknis kirdik?
auto lec, ja baka ir tik daudz degvielas, ka vinja spej ar pasteci aiztecet lidz magistralajam suknim!

un par kludas kodu man pilnigi pohuj. ja kluda ir iekha un nodzesot atkal ierakstas, tad tas devejs ir jamaina nevis te gudri jadirs.

P.S. topiku no sakuma nelasihu un ja man prasis palidzibu, tad principilai sutishu dirst
Nē, nu tu esi L... Es vēl vienu reizi saku, izlasi visu topicu, kurā arī ir teikts ka mazais suknis strādā zajebis, otrs - es skatos, ka laikam man tev vajadzēs izskaidrot comonreil sistēmas darbības principu. Pats pilnīgs nuģis - bet dirš uz citiem.
Offline
Driver
12. Jan 2009, 23:50 #27

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Jan 2009, 23:45:59 HaL rakstīja:
visparastākā imobilaizera kļūda pēc apraksta

+1, ari var but.
...bet vel var but visadi citadi sikumi, kapec taa notiek.
ne vienmer ja simptoms ir vienads, defeka celonis bus tas pats.
kaa ari ja atmnja mani nevilj, tad audi ierucas un noslapst, ja atslega nav nolasita, bet BMW laikam vispar kluse tik DDE atminja ierakstas kluda par imo - vismaz taa pedejo x bija, kad vienu e39 530d apzinati darbinaju ar sveshu DME

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashella
12. Jan 2009, 23:52 #28

Kopš: 27. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 219

Braucu ar: 320D, 2001.G, SE-41


12 Jan 2009, 23:32:44 Driver rakstīja:

12 Jan 2009, 23:27:56 aalvis rakstīja:

12 Jan 2009, 23:07:38 Driver rakstīja:
ko var gudri dirst, ka bijis taa un taa radijis to un to, utt.
auto javed pie meistara, kas rubii fisku un kam ir diagnostikas iekarta un miers.
mosh taa kluda par to deveju ir "veca" un patiesiba auto taa kjemojas jo bakas suknis kiddik un pustuksha baaka.

P.S. nezkapec daudzi dizelisti mekle diagnostiku "pa leeto" un tad tik smird, ka kompis raksta (meistars saka) to un to, bet neko mainit negrib, utt
reali kautko dara, kad vispar auto vairs nevar palaist.
Tu pārmaiņas pēc izlasi visu topicu pirm di..., otrs ja jau tu tāds ahu... bmw pazinējs, tad kakova h... tu muldi par pustukšām bākām, ja tam nav nekāda sakara, vai bākā ir 20l, vai 40l. Moš tulīt vēl pateiksi ka vajag 12,34l, un tad toch 330d leks?

PN! ja pats nezini neko.

kas stav uz 330d? common rail!
kaa degviela nonak lidz motoram?

no bakas suknja lidz magistralajam un tad lidz ausgtspiediena!

kas notiek ja bakas suknis kirdik?
auto lec, ja baka ir tik daudz degvielas, ka vinja spej ar pasteci aiztecet lidz magistralajam suknim!

un par kludas kodu man pilnigi pohuj. ja kluda ir iekha un nodzesot atkal ierakstas, tad tas devejs ir jamaina nevis te gudri jadirs.

P.S. topiku no sakuma nelasihu un ja man prasis palidzibu, tad principilai sutishu dirst


Pilnīgi piekrītu Driveram nehuj dzīt uz kaut kādiem krūma servisiem un ķipa ietaupīt,bet beigās izmetīsi vairāk piķa nekā aizbraugt normāli uz Sensonu vai uz kādu citu normālu kantori pieslēgt pie kompja un tūlīt redzēsi.

aalvi un ja bākā ir zem 20 litriem un sūknis ir pizģets tad neleks,pašam tā bija jo viņam ir divi sūkņi.

[ Šo ziņu laboja Kashella, 12 Jan 2009, 23:52:36 ]

Offline
aalvis
12. Jan 2009, 23:53 #29

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

AAA, tiko atcerējos - kā var būt mazajā maģistrālē no bākas līdz augstspiediena suknim gandrīz 3bar spiediens, ja suknis(bākas) nešancē? Un ņemot Vivid vai autodata manuāļos rāda, ka šimspiedienam ir jābūt no 2,5 - 3,5 bar. Izstāsti man pilnīgam nūģim DRIVER ???
Offline
aalvis
12. Jan 2009, 23:57 #30

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


12 Jan 2009, 23:52:04 Kashella rakstīja:

12 Jan 2009, 23:32:44 Driver rakstīja:

12 Jan 2009, 23:27:56 aalvis rakstīja:

12 Jan 2009, 23:07:38 Driver rakstīja:
ko var gudri dirst, ka bijis taa un taa radijis to un to, utt.
auto javed pie meistara, kas rubii fisku un kam ir diagnostikas iekarta un miers.
mosh taa kluda par to deveju ir "veca" un patiesiba auto taa kjemojas jo bakas suknis kiddik un pustuksha baaka.

P.S. nezkapec daudzi dizelisti mekle diagnostiku "pa leeto" un tad tik smird, ka kompis raksta (meistars saka) to un to, bet neko mainit negrib, utt
reali kautko dara, kad vispar auto vairs nevar palaist.
Tu pārmaiņas pēc izlasi visu topicu pirm di..., otrs ja jau tu tāds ahu... bmw pazinējs, tad kakova h... tu muldi par pustukšām bākām, ja tam nav nekāda sakara, vai bākā ir 20l, vai 40l. Moš tulīt vēl pateiksi ka vajag 12,34l, un tad toch 330d leks?

PN! ja pats nezini neko.

kas stav uz 330d? common rail!
kaa degviela nonak lidz motoram?

no bakas suknja lidz magistralajam un tad lidz ausgtspiediena!

kas notiek ja bakas suknis kirdik?
auto lec, ja baka ir tik daudz degvielas, ka vinja spej ar pasteci aiztecet lidz magistralajam suknim!

un par kludas kodu man pilnigi pohuj. ja kluda ir iekha un nodzesot atkal ierakstas, tad tas devejs ir jamaina nevis te gudri jadirs.

P.S. topiku no sakuma nelasihu un ja man prasis palidzibu, tad principilai sutishu dirst


Pilnīgi piekrītu Driveram nehuj dzīt uz kaut kādiem krūma servisiem un ķipa ietaupīt,bet beigās izmetīsi vairāk piķa nekā aizbraugt normāli uz Sensonu vai uz kādu citu normālu kantori pieslēgt pie kompja un tūlīt redzēsi.

aalvi un ja bākā ir zem 20 litriem un sūknis ir pizģets tad neleks,pašam tā bija jo viņam ir divi sūkņi.
Es nestrīdos par diagnostiku, kur labāk veikt, bet par to ka arī tu neizlasot visu topicu dzen sviestu. Jā, es jau esmu ar BM džekiem sarunājis, bet iet runa vai kādam nav bijusi līdzīga problēma. A tagat man jau mēģina batonus saspraust par zemspiediena sukni - tāpat kā šaraš servisos.
Offline
Driver
13. Jan 2009, 00:02 #31

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

es pohuja dirshu virsuu, jo:
1. redzu, ka jauns lietotjajs, bet pedeja laika 90% jauno lietotaju seit diemzel ir cirvji.
2. topiks ir uzcepts nevieta un bezjedzigi
3. uz aicinajumu parvakties uz pareizo topiku nav reakcijas
3. esmu dafiga atskatijies uz "gudrajiem klientiem" vai lohiem, kam tadu pashi "gudriem meistari" ir saborejushi nezinko un vinji visam tic.
4. un jau otrja topika lapaa redzu, ka tiek dizts kautkads sviests.

kaa ari loti labi zinu, gan ka darbojas common rail, gan citas sistemas, gan dizelja, gan benzina, gan ari gazes sprices un visadas citas.

tikai ir lietas kuras vienakrshi es nedaru, jo negribu.
un diemzel 80% dizelistu ir kapeikjakli kuri neko negrib darit (maksat) bet grib sataisit auto bez ieguldijumiem un/vai pasha spekiem, bet ja tas nekadi nesanak, tad tikai dzen uz normalu servisu, kad pabijushi visas "letjas vietas"

un parejie poweristi zinas teikt, cik daudz es zinu un cik daudziem esmu palidzejis gan ar padomu, gan kaa savadak.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. Jan 2009, 00:04 #32

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

atbidot uz jautajumu par spiedienu.
tie 3.bar tur kad ir? visu laiku? startejot? ari tad kad auto pielec un uzreiz noslapst konstanti stav 3.bari?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 00:07 #33

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Driver, tici man, es jau nu toch neprasīšu tev palīdzību tikai tāpēc, ka jau pirmajā kontaktā ar tevi saprotu to ka tu mani mēģini uztaisīt par cirvi, un gala rezultātā tu pats sevi apkauno.
Pats esmu absolvējis RTK par automehāniķi, un teh. infu es pietiekoši zinu, (Kā piem. - kā darbojas comonreil) Bet es cīnos ar elektronikas jautājumu - kas diemžēl jau nav mana spēcīgākā puse.

p.s.
Vismaz būtu lējis sviestu par kādu augstspiediena sūkņa spiediena regulatoru, tad moš būtu uzķēries
Offline
Kashella
13. Jan 2009, 00:10 #34

Kopš: 27. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 219

Braucu ar: 320D, 2001.G, SE-41


13 Jan 2009, 00:02:52 Driver rakstīja:
es pohuja dirshu virsuu, jo:
1. redzu, ka jauns lietotjajs, bet pedeja laika 90% jauno lietotaju seit diemzel ir cirvji.
2. topiks ir uzcepts nevieta un bezjedzigi
3. uz aicinajumu parvakties uz pareizo topiku nav reakcijas
3. esmu dafiga atskatijies uz "gudrajiem klientiem" vai lohiem, kam tadu pashi "gudriem meistari" ir saborejushi nezinko un vinji visam tic.
4. un jau otrja topika lapaa redzu, ka tiek dizts kautkads sviests.

kaa ari loti labi zinu, gan ka darbojas common rail, gan citas sistemas, gan dizelja, gan benzina, gan ari gazes sprices un visadas citas.

tikai ir lietas kuras vienakrshi es nedaru, jo negribu.
un diemzel 80% dizelistu ir kapeikjakli kuri neko negrib darit (maksat) bet grib sataisit auto bez ieguldijumiem un/vai pasha spekiem, bet ja tas nekadi nesanak, tad tikai dzen uz normalu servisu, kad pabijushi visas "letjas vietas"

un parejie poweristi zinas teikt, cik daudz es zinu un cik daudziem esmu palidzejis gan ar padomu, gan kaa savadak.


+1 un nahuj man jālasa topiks no sākuma kad lasu pēdējo lapu.
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 00:15 #35

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Jan 2009, 00:02:52 Driver rakstīja:
es pohuja dirshu virsuu, jo:
1. redzu, ka jauns lietotjajs, bet pedeja laika 90% jauno lietotaju seit diemzel ir cirvji.
2. topiks ir uzcepts nevieta un bezjedzigi
3. uz aicinajumu parvakties uz pareizo topiku nav reakcijas
3. esmu dafiga atskatijies uz "gudrajiem klientiem" vai lohiem, kam tadu pashi "gudriem meistari" ir saborejushi nezinko un vinji visam Ltic.Labi pats jau vien sāki kasķi . Pirmkārt es neesmu nekads leetais dizelist. (Braucu ar Subaru Impreza WRX) a bemka ir aparāts ar kuru sievai tikt uz darbu un atpakaļ. Otrkārt - pareizi jau man chaļi teica - nav jegas bmw power reģistrēties un mēģināt iegūt kautkādu infu, jo vienmēr atradīsies asinsuņi bmwpower senjori, kas visu topicu vnk sapi...
4. un jau otrja topika lapaa redzu, ka tiek dizts kautkads sviests.

kaa ari loti labi zinu, gan ka darbojas common rail, gan citas sistemas, gan dizelja, gan benzina, gan ari gazes sprices un visadas citas.

tikai ir lietas kuras vienakrshi es nedaru, jo negribu.
un diemzel 80% dizelistu ir kapeikjakli kuri neko negrib darit (maksat) bet grib sataisit auto bez ieguldijumiem un/vai pasha spekiem, bet ja tas nekadi nesanak, tad tikai dzen uz normalu servisu, kad pabijushi visas "letjas vietas"

un parejie poweristi zinas teikt, cik daudz es zinu un cik daudziem esmu palidzejis gan ar padomu, gan kaa savadak.
Offline
Driver
13. Jan 2009, 00:18 #36

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Jan 2009, 00:07:11 aalvis rakstīja:
Driver, tici man, es jau nu toch neprasīšu tev palīdzību tikai tāpēc, ka jau pirmajā kontaktā ar tevi saprotu to ka tu mani mēģini uztaisīt par cirvi, un gala rezultātā tu pats sevi apkauno.
Pats esmu absolvējis RTK par automehāniķi, un teh. infu es pietiekoši zinu, (Kā piem. - kā darbojas comonreil) Bet es cīnos ar elektronikas jautājumu - kas diemžēl jau nav mana spēcīgākā puse.

p.s.
Vismaz būtu lējis sviestu par kādu augstspiediena sūkņa spiediena regulatoru, tad moš būtu uzķēries

nezutraucies ari es esmu absolvejis RTK

es varu tev meginat iestasti jebkadu defektu,
a mosh DDE blokaa ir aukstais lodejums, aa?
a mosh liktajam imobilaizeram vai sigai ir uz blokesanas releja nekontakts, a mosh vispar kontaktugrupai pizda, jo no vinjas iziet divi izvadi ar nozimi "+15" viens motoram otrs visam parejam mazak svarigam.

un tu taa ari neatbildeji par to spiedienu, KAD IR TIE 3BAR un vai startejot ir vai pazud?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
-INC-
13. Jan 2009, 00:19 #37

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


13 Jan 2009, 00:07:11 aalvis rakstīja:
Driver, tici man, es jau nu toch neprasīšu tev palīdzību tikai tāpēc, ka jau pirmajā kontaktā ar tevi saprotu to ka tu mani mēģini uztaisīt par cirvi, un gala rezultātā tu pats sevi apkauno.
Pats esmu absolvējis RTK par automehāniķi, un teh. infu es pietiekoši zinu, (Kā piem. - kā darbojas comonreil) Bet es cīnos ar elektronikas jautājumu - kas diemžēl jau nav mana spēcīgākā puse.

p.s.
Vismaz būtu lējis sviestu par kādu augstspiediena sūkņa spiediena regulatoru, tad moš būtu uzķēries


Grūti par to regulatoru liet sviestu, jo viņš šitā nemēdz nomirt


Tad kā tur ir ar to zemspiediena sūkni? Nelekšanas brīdī viņš strādā, vai nē?
Offline
aalvis
13. Jan 2009, 00:19 #38

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Driver, es jau nesaku ka tu citiem neesi palīdzējis, bet redzu ka arī neesi pāvests. Jauniņos dirsināt jau patīk.
Offline
-INC-
13. Jan 2009, 00:21 #39

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Ibio, visi tik kruti, no RTK, man no LLU mazvērtības kompleksi sākās
Offline
rolis1987
13. Jan 2009, 00:24 #40

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:


13 Jan 2009, 00:15:51 aalvis rakstīja:
Pirmkārt es neesmu nekads leetais dizelist. (Braucu ar Subaru Impreza WRX) a bemka ir aparāts ar kuru sievai tikt uz darbu un atpakaļ. Otrkārt - pareizi jau man chaļi teica - nav jegas bmw power reģistrēties un mēģināt iegūt kautkādu infu, jo vienmēr atradīsies asinsuņi bmwpower senjori, kas visu topicu vnk sapi...



13 Jan 2009, 00:02:52 Driver rakstīja:
es pohuja dirshu virsuu, jo:
1. redzu, ka jauns lietotjajs, bet pedeja laika 90% jauno lietotaju seit diemzel ir cirvji.
2. topiks ir uzcepts nevieta un bezjedzigi
3. uz aicinajumu parvakties uz pareizo topiku nav reakcijas
3. esmu dafiga atskatijies uz "gudrajiem klientiem" vai lohiem, kam tadu pashi "gudriem meistari" ir saborejushi nezinko un vinji visam Ltic.Labi pats jau vien sāki kasķi . Pirmkārt es neesmu nekads leetais dizelist. (Braucu ar Subaru Impreza WRX) a bemka ir aparāts ar kuru sievai tikt uz darbu un atpakaļ. Otrkārt - pareizi jau man chaļi teica - nav jegas bmw power reģistrēties un mēģināt iegūt kautkādu infu, jo vienmēr atradīsies asinsuņi bmwpower senjori, kas visu topicu vnk sapi...
4. un jau otrja topika lapaa redzu, ka tiek dizts kautkads sviests.

kaa ari loti labi zinu, gan ka darbojas common rail, gan citas sistemas, gan dizelja, gan benzina, gan ari gazes sprices un visadas citas.

tikai ir lietas kuras vienakrshi es nedaru, jo negribu.
un diemzel 80% dizelistu ir kapeikjakli kuri neko negrib darit (maksat) bet grib sataisit auto bez ieguldijumiem un/vai pasha spekiem, bet ja tas nekadi nesanak, tad tikai dzen uz normalu servisu, kad pabijushi visas "letjas vietas"

un parejie poweristi zinas teikt, cik daudz es zinu un cik daudziem esmu palidzejis gan ar padomu, gan kaa savadak.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo