Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330Ci iet kā noguris

AutorsZiņojums
Neoo
16. Jul 2008, 16:05 #41

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


16 Jul 2008, 16:00:36 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 15:10:36 Neoo rakstīja:
Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak

es tachu jau biju autorizeetaa servisaa un nekaa...kaa var 328 iet taapat kaa 330???


Kuraa

-----------------

Offline
Onka
16. Jul 2008, 16:06 #42

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’

servisā būs padārgi...
sev taisīšu pats, jo ir iespēja dabūt detaļas
Ja nebūs baigais gemorojs varēšu citiem ar sataisīt...
Offline
Rus_Lan
16. Jul 2008, 16:08 #43

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: GT-5113


16 Jul 2008, 16:05:15 Neoo rakstīja:

16 Jul 2008, 16:00:36 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 15:10:36 Neoo rakstīja:
Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak

es tachu jau biju autorizeetaa servisaa un nekaa...kaa var 328 iet taapat kaa 330???


Kuraa

kaada starpiiba kuraa,es tachu nedziishu savu mazuliiti uz "kaut kaadu servisu"
un kaada jeega man te bija visu uzsaakt shito bazaru?
Offline
Neoo
16. Jul 2008, 16:11 #44

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


16 Jul 2008, 16:08:16 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 16:05:15 Neoo rakstīja:

16 Jul 2008, 16:00:36 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 15:10:36 Neoo rakstīja:
Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak

es tachu jau biju autorizeetaa servisaa un nekaa...kaa var 328 iet taapat kaa 330???


Kuraa

kaada starpiiba kuraa,es tachu nedziishu savu mazuliiti uz "kaut kaadu servisu"
un kaada jeega man te bija visu uzsaakt shito bazaru?


Reaali nekaada, jo caur internetu Tev to mashiinu neviens nesaarstees, jautaajums par servisu pilniigi normaals, gribu zinaat, kurs autorizeetais serviss var pateikt un noplaatiit rokas

-----------------

Offline
kb
16. Jul 2008, 16:11 #45

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 195

Braucu ar: F11 / Lexus GS

Klau, vai nevar būt tas vienkāršais iemesls, ka siltā laikā klimatkontroles kompresors strādā ar lielāku spēku un attiecīgi lielāka daļa dzinēja jaudas aiziet tam?
Offline
harits
16. Jul 2008, 16:13 #46

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

man nav vanos., un gurdens ir vislaik, kamēr motors ir silts un ārā ir karsts gaiss.. no rīta vai vakarā ir ok. un tā starpība ir ļoti jūtama, gaisu neņem no motortelpas, kad nostāvu satrēgumā arī tas pats..
Offline
Rus_Lan
16. Jul 2008, 16:18 #47

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: GT-5113


16 Jul 2008, 16:11:15 kb rakstīja:
Klau, vai nevar būt tas vienkāršais iemesls, ka siltā laikā klimatkontroles kompresors strādā ar lielāku spēku un attiecīgi lielāka daļa dzinēja jaudas aiziet tam?


nu bet kaapeec tad drauga 328 iet vienaadi ar manu 330??
vinjam tachu arii ir klimata kontrole!!!
Offline
aspy
16. Jul 2008, 16:21 #48

Kopš: 03. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 328


16 Jul 2008, 16:11:15 kb rakstīja:
Klau, vai nevar būt tas vienkāršais iemesls, ka siltā laikā klimatkontroles kompresors strādā ar lielāku spēku un attiecīgi lielāka daļa dzinēja jaudas aiziet tam?


Arī tiesa! ASV testeja divas pilnigi vienadas mašīnas ar identisku svar abās ielēja 5litri benzina un palaida kruizā uz ovāla vienai izslektu kondišku un otrai ieslēgtu uz maksimumu... tā kurai bija izslēkta kondiška nobrauca 30 apļus vairāk apļa garums laikam bija 900 metri laikam
Offline
Neoo
16. Jul 2008, 16:22 #49

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


16 Jul 2008, 16:18:46 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 16:11:15 kb rakstīja:
Klau, vai nevar būt tas vienkāršais iemesls, ka siltā laikā klimatkontroles kompresors strādā ar lielāku spēku un attiecīgi lielāka daļa dzinēja jaudas aiziet tam?


nu bet kaapeec tad drauga 328 iet vienaadi ar manu 330??
vinjam tachu arii ir klimata kontrole!!!


Mosh draugs kraapjaas un sleedz aara kondisku, tad, kad skrienaties

-----------------

Offline
Rus_Lan
16. Jul 2008, 16:22 #50

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: GT-5113


16 Jul 2008, 16:11:14 Neoo rakstīja:

16 Jul 2008, 16:08:16 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 16:05:15 Neoo rakstīja:

16 Jul 2008, 16:00:36 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 15:10:36 Neoo rakstīja:
Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak

es tachu jau biju autorizeetaa servisaa un nekaa...kaa var 328 iet taapat kaa 330???


Kuraa

kaada starpiiba kuraa,es tachu nedziishu savu mazuliiti uz "kaut kaadu servisu"
un kaada jeega man te bija visu uzsaakt shito bazaru?


Reaali nekaada, jo caur internetu Tev to mashiinu neviens nesaarstees, jautaajums par servisu pilniigi normaals, gribu zinaat, kurs autorizeetais serviss var pateikt un noplaatiit rokas

serviss neplaata rokas,vnk saka ka viss kaartiibaa esot un nekaadu probleemu nav...
caur internetu nemaz netaisos aarsteet-tikai intereseejos...
Offline
SEMIGALL
16. Jul 2008, 16:23 #51

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

aizdzen uz normalu servisu,kur tev diagnostiku uztaisis
te varesi vel uz 35 lapam rakstit jautajumus un sanemt atbildes ,bet jegas nekadas
pat servisu nosaukt nevari,kur diagnosticeja
Offline
Rus_Lan
16. Jul 2008, 16:25 #52

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: GT-5113


16 Jul 2008, 16:22:46 Neoo rakstīja:

16 Jul 2008, 16:18:46 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 16:11:15 kb rakstīja:
Klau, vai nevar būt tas vienkāršais iemesls, ka siltā laikā klimatkontroles kompresors strādā ar lielāku spēku un attiecīgi lielāka daļa dzinēja jaudas aiziet tam?


nu bet kaapeec tad drauga 328 iet vienaadi ar manu 330??
vinjam tachu arii ir klimata kontrole!!!


Mosh draugs kraapjaas un sleedz aara kondisku, tad, kad skrienaties

ai nu koroche skaidrs...jaagaida kad kaut kas notiks un tad varees konstateet kas pa vainu...
Offline
RM1
16. Jul 2008, 16:25 #53

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


16 Jul 2008, 16:13:59 harkevIcs rakstīja:
man nav vanos., un gurdens ir vislaik, kamēr motors ir silts un ārā ir karsts gaiss.. no rīta vai vakarā ir ok. un tā starpība ir ļoti jūtama, gaisu neņem no motortelpas, kad nostāvu satrēgumā arī tas pats..

Tev tak jau atbildēja, kāpēc tas tā ir

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Neoo
16. Jul 2008, 16:27 #54

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


16 Jul 2008, 16:25:12 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 16:22:46 Neoo rakstīja:

16 Jul 2008, 16:18:46 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 16:11:15 kb rakstīja:
Klau, vai nevar būt tas vienkāršais iemesls, ka siltā laikā klimatkontroles kompresors strādā ar lielāku spēku un attiecīgi lielāka daļa dzinēja jaudas aiziet tam?


nu bet kaapeec tad drauga 328 iet vienaadi ar manu 330??
vinjam tachu arii ir klimata kontrole!!!


Mosh draugs kraapjaas un sleedz aara kondisku, tad, kad skrienaties

ai nu koroche skaidrs...jaagaida kad kaut kas notiks un tad varees konstateet kas pa vainu...


pareiz, pareiz Ja birst ta lai birst kaartiigi, peectam skatiisies

[ Šo ziņu laboja Neoo, 16 Jul 2008, 16:28:10 ]



-----------------

Offline
bmwrider
16. Jul 2008, 16:28 #55

Kopš: 03. Feb 2007

Ziņojumi: 491

Braucu ar: v8


16 Jul 2008, 16:18:46 Rus_Lan rakstīja:

16 Jul 2008, 16:11:15 kb rakstīja:
Klau, vai nevar būt tas vienkāršais iemesls, ka siltā laikā klimatkontroles kompresors strādā ar lielāku spēku un attiecīgi lielāka daļa dzinēja jaudas aiziet tam?


nu bet kaapeec tad drauga 328 iet vienaadi ar manu 330??
vinjam tachu arii ir klimata kontrole!!!
braucējs jamaina tad.
Offline
RM1
16. Jul 2008, 16:28 #56

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


16 Jul 2008, 16:11:15 kb rakstīja:
Klau, vai nevar būt tas vienkāršais iemesls, ka siltā laikā klimatkontroles kompresors strādā ar lielāku spēku un attiecīgi lielāka daļa dzinēja jaudas aiziet tam?

Arī, bet šo faktoru tu taču pats vari pārbaudīt, vnk izslēdz kondišu un salīdzini


-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
harits
16. Jul 2008, 16:30 #57

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


16 Jul 2008, 16:25:19 RM1 rakstīja:

16 Jul 2008, 16:13:59 harkevIcs rakstīja:
man nav vanos., un gurdens ir vislaik, kamēr motors ir silts un ārā ir karsts gaiss.. no rīta vai vakarā ir ok. un tā starpība ir ļoti jūtama, gaisu neņem no motortelpas, kad nostāvu satrēgumā arī tas pats..

Tev tak jau atbildēja, kāpēc tas tā ir
labi to es sapratu par tām molekulām, bet nu nevar būt tik izteikta starpība 1mais un 2trais ātrums konkrēti jūtami neiet, kad 3šajā kad trāpīts iet kā jāiet..( ar to es domāju virs 100km/h) , vnk tāda sājūta kad motors pārāk uzkarst

[ Šo ziņu laboja harkevIcs, 16 Jul 2008, 16:31:07 ]

Offline
RM1
16. Jul 2008, 16:33 #58

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


16 Jul 2008, 16:30:31 harkevIcs rakstīja:
labi to es sapratu par tām molekulām, bet nu nevar būt tik izteikta starpība 1mais un 2trais ātrums konkrēti jūtami neiet, kad 3šajā kad trāpīts iet kā jāiet..( ar to es domāju virs 100km/h) , vnk tāda sājūta kad motors pārāk uzkarst

Var tā būt, visiem auto tā ir Fizika you know

Ja tevi vēljoprojām māc šaubas, pārbaudi visus motora temp. devējus un dačikus, moš kāds atsprādis no vecuma



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
bum_bumz
16. Jul 2008, 16:36 #59

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6449

Braucu ar: E34

The same Bet nav man ne vanosa ne klimas. Nav pat svarīgi laukā auksts vai silts. Kad stundu ir braukts, nav tā žirgtuma kā tikko pielaists. Tai pat laikā no 120 uz 150 uzcelt vieglāk nekā no 70 uz 100. Bet šim motorītim patīk griezties ap 4000 rpm.

Es jau to norakstu uz vecuma pagurumu, kaut gan dgvielas patēriņš normā.
Karoš kautkas ķēdē temp devējs, gaisa mērītājs, O2 zonde. Jāņem Live dati no auksta dzinēja līdz vismaz pusstundu brauktam.

Es vēl domāju ka paliks sliktāk un kautkas nobirs , tad jau redzēs. 40K atripinājis esmu, bet izmaiņu nav
Offline
SEMIGALL
16. Jul 2008, 16:37 #60

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

gaisa arejaa temperatura tik shaura diapazona nevar tik drastiski ietekmet auto dzineja veiktspeju
ja iedzilinas aprekinos,un parekinot gaisa temperaturu jau esot iepludes kolektora ta starpiba nav tik liela ,ja pienem ,ka vasaraa temp.,
no rita + 15cel
pa dienu +30cel
jaskatas gaisa devejs
dzesetajs un tt.,
jalasa live data un adaptivie parametri,lai kaut ko te spriestu talak

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo