Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 56 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330Ci iet kā noguris

AutorsZiņojums
Rons
16. Jul 2008, 14:44 #21

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

nav taa ka tev elju daudz rij ?

-----------------
www.radari.lv
Offline
harits
16. Jul 2008, 14:48 #22

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru)

[ Šo ziņu laboja harkevIcs, 16 Jul 2008, 14:49:21 ]

Offline
GR8
16. Jul 2008, 14:51 #23

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


16 Jul 2008, 14:48:57 harkevIcs rakstīja:
man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru)


gadījumā nestāv koniskais, kas,kad motors uzsilst, rauj iekšā karsto gaisu?
Offline
Rus_Lan
16. Jul 2008, 14:51 #24

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: GT-5113


16 Jul 2008, 14:44:44 Rons rakstīja:
nav taa ka tev elju daudz rij ?


ellu nerij...no mainjas liidz mainjai nav jaadalej pat...
Offline
RM1
16. Jul 2008, 15:01 #25

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


16 Jul 2008, 14:48:57 harkevIcs rakstīja:
man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru)

Laikam skolā fizikas stundās gulēji pēdējos solos un neklausījies ko pasniedzējs stāstīja

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Neoo
16. Jul 2008, 15:10 #26

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak

[ Šo ziņu laboja Neoo, 16 Jul 2008, 15:10:48 ]



-----------------

Offline
Didzis
16. Jul 2008, 15:14 #27

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


16 Jul 2008, 15:01:27 RM1 rakstīja:

16 Jul 2008, 14:48:57 harkevIcs rakstīja:
man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru)

Laikam skolā fizikas stundās gulēji pēdējos solos un neklausījies ko pasniedzējs stāstīja


par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?

[ Šo ziņu laboja Didzis85, 16 Jul 2008, 15:14:43 ]



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
RM1
16. Jul 2008, 15:16 #28

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
xn3x
16. Jul 2008, 15:19 #29

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2655

Braucu ar: ģimenes universāli


16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
šitas gan bija jibberish gaisa molekulas piesātinātība ar O2?
Offline
Bude
16. Jul 2008, 15:20 #30

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


16 Jul 2008, 15:16:35 RM1 rakstīja:

16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?




Par to zinātnisko formulējumu gan nezinu :P
rezultāts - tad kad silts/karsts laiks iet bik gurdenāk kā dzestrā vēsā rītā piemēram, the same ja koniskais nav nodalīts ar siltumu aizturošu materiālu no motortelpas ja nekļūdos?
PS: esmu tādu faktu novērojis uz vairākiem autiņiem..

principā tas ietekmē visus iekšdedzes dzinējus?!

[ Šo ziņu laboja B, 16 Jul 2008, 15:20:46 ]

Offline
harits
16. Jul 2008, 15:31 #31

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


16 Jul 2008, 14:51:15 GR8 rakstīja:

16 Jul 2008, 14:48:57 harkevIcs rakstīja:
man ir 325.. un pilnīgi tas pats, karstā laikā silts motors ir gurdens, vēsā vakarā vai no rīta iet kā jau jāiet (ar siltu motoru)


gadījumā nestāv koniskais, kas,kad motors uzsilst, rauj iekšā karsto gaisu?
nav nekāds koniskais., gaisu vispār no motortelpas neņem., gaisa blīvuma mērītājs ir nomainīts. ! es saprotu ka karstā laikā jāiet sliktāk bet nu nejau tā kā 2.0 izteikti jūtami karstā laikā iet sliktāk!

[ Šo ziņu laboja harkevIcs, 16 Jul 2008, 15:33:09 ]

Offline
Didzis
16. Jul 2008, 15:32 #32

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


16 Jul 2008, 15:19:05 xn3x rakstīja:

16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
šitas gan bija jibberish gaisa molekulas piesātinātība ar O2?


Neko nesapratu...

Kaa Tev shkiet, no kaa sastaav viela, kuru Tu elpo?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
harits
16. Jul 2008, 15:34 #33

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


16 Jul 2008, 15:10:36 Neoo rakstīja:
Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak
a man ir '92
Offline
xn3x
16. Jul 2008, 15:35 #34

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2655

Braucu ar: ģimenes universāli


16 Jul 2008, 15:32:26 Didzis85 rakstīja:

16 Jul 2008, 15:19:05 xn3x rakstīja:

16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
šitas gan bija jibberish gaisa molekulas piesātinātība ar O2?


Neko nesapratu...

Kaa Tev shkiet, no kaa sastaav viela, kuru Tu elpo?
molekula ir O2, gaiss ir gāzu maisījums. mainoties gaisa temperatūra var mainīties varbūt tvaika piesātinājums, bet ne jau O2 vnk kopumā gaisa blīvums samazinās, paaugstinoties temperatūrai un nemainoties spiedienam. kaut kā tā
Offline
Didzis
16. Jul 2008, 15:51 #35

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


16 Jul 2008, 15:35:49 xn3x rakstīja:

16 Jul 2008, 15:32:26 Didzis85 rakstīja:

16 Jul 2008, 15:19:05 xn3x rakstīja:

16 Jul 2008, 15:14:18 Didzis85 rakstīja:
par vielas blīvumiem un gaisa molekulas piesātinātību ar O2 attiecībā pret temperatūru?
šitas gan bija jibberish gaisa molekulas piesātinātība ar O2?


Neko nesapratu...

Kaa Tev shkiet, no kaa sastaav viela, kuru Tu elpo?
molekula ir O2, gaiss ir gāzu maisījums. mainoties gaisa temperatūra var mainīties varbūt tvaika piesātinājums, bet ne jau O2 vnk kopumā gaisa blīvums samazinās, paaugstinoties temperatūrai un nemainoties spiedienam. kaut kā tā


par molekulu :šuriks_pārrakstījās:
Tas, ko gribēju teikt ir skābeklis, pēc būtības, ir tāda pati gāze kā jebkura cita, kuras blīvums mainās atkarībā no spiediena (aka augstuma virs jūras līmeņa) un temperatūras.

Iekšdedzes dzinējiem saldais ēdiens ir skābeklis, jo vairāk jo labāk

Jo tuvāk jūras līmenim, jo lielāka skābekļa koncentrācija, jo auKstāka (normas robežās, protams) vide, jo lielāka skābekļa koncentrācija ==> Dzinējs priecīgāks :-P

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
RM1
16. Jul 2008, 15:54 #36

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


16 Jul 2008, 15:35:49 xn3x rakstīja:
molekula ir O2, gaiss ir gāzu maisījums. mainoties gaisa temperatūra var mainīties varbūt tvaika piesātinājums, bet ne jau O2 vnk kopumā gaisa blīvums samazinās, paaugstinoties temperatūrai un nemainoties spiedienam. kaut kā tā

Paaugstinoties temp.-siltā laikā, gaisa molekulas atrodas tālāk viena no otras, nekā auksta laikā, tāpēc karstā laikā, ir mazāk gaisa molekulu pie vienāda tilpuma, mazāk gaisa dzinējā -> sliktāks degmaisījums -> sliktāk iet

[ Šo ziņu laboja RM1, 16 Jul 2008, 15:55:48 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Onka
16. Jul 2008, 15:58 #37

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’

šitas viss izklausās pēc mirstoša vanosa, un tas noteikti apstiprināsies ja teiksiet ka auto ir gurdens tikai līdz ~3k RPM
Un parasta dzinēja elektronikas diagnostika Jums to nepateiks...
Pašam ir līdzīga problēma...
Drīz Vanoss tiks remontēts
Offline
Rus_Lan
16. Jul 2008, 16:00 #38

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: GT-5113


16 Jul 2008, 15:10:36 Neoo rakstīja:
Manupraat juus te huinju runaajat 02 gada autinjs, jaavieno kautkas nost, tad klaat, varbuut autorizeetaa servisa ar diagnostiku saaksi labaak

es tachu jau biju autorizeetaa servisaa un nekaa...kaa var 328 iet taapat kaa 330???
Offline
Rus_Lan
16. Jul 2008, 16:04 #39

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: GT-5113


16 Jul 2008, 15:58:46 Onka rakstīja:
šitas viss izklausās pēc mirstoša vanosa, un tas noteikti apstiprināsies ja teiksiet ka auto ir gurdens tikai līdz ~3k RPM
Un parasta dzinēja elektronikas diagnostika Jums to nepateiks...
Pašam ir līdzīga problēma...
Drīz Vanoss tiks remontēts



uz kaadaam izmaksaam buus jaareekjinaas ja nu kas??
man pasham taada dzilja aizdoma jau bija,bet ceru ka taa nebuus...
Offline
Didzis
16. Jul 2008, 16:04 #40

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


16 Jul 2008, 15:58:46 Onka rakstīja:
šitas viss izklausās pēc mirstoša vanosa, un tas noteikti apstiprināsies ja teiksiet ka auto ir gurdens tikai līdz ~3k RPM
Un parasta dzinēja elektronikas diagnostika Jums to nepateiks...
Pašam ir līdzīga problēma...
Drīz Vanoss tiks remontēts



kāpēc, lai tas būtu vanos ?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo