Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Celica vai Eclipse

AutorsZiņojums
JZ
04. Mar 2005, 09:03 #181

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nee, parastie tie "sporta", vaderos nav sanaacis seedeet
laikam bij shaadi:


un veel par celicu kreesliem, tad pat eertaaki par st18x kreesliem ir tie, kas bija ieksh st165 (celica turbo awd ~1987 gads), tiem bij vairaak reguleeshanas iespeeju, kaa arii bij pumpeejamie saani kreesla muguras daljaa

vieniigais miinus tiem ir ka tie sver katrs apmeeram 25kg
Offline
foobar
04. Mar 2005, 09:08 #182

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

Vajag atstuteet eerto celicas sporta seedekli ar sporta kjiegjeli un buus veel eertaak
Offline
JZ
04. Mar 2005, 09:15 #183

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nekas tur nav jaastutee, tur viss ir OK

BMW gan vaidzeetu padomaat par miikstaakiem materiaaliem, citaad e39 m5 kreesli vispaar likaas - koks paarvilkts ar aadu...
Offline
foobar
04. Mar 2005, 09:21 #184

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

Bat vaitad sporta seedeklji ir miiksti?
Offline
JZ
04. Mar 2005, 09:36 #185

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ne vienmeer bet tiem ir jaabuut eertiem

teiksim shaurais Sparco Prodrive kreesls ir kaa radiits man, es tajaa varu noseedeet visu dienu, nekur tas nespiezh un viss ir ok, bet taadaa e39 m5 kreeslaa man pat 15min seedeet bij neerti, vinjsh ir ciets un nepadodas, nepielaagojas... nez, var buut tur i kaada viltiiba, bet pirmais iespaids man palika slikts
Offline
foobar
04. Mar 2005, 09:50 #186

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

OK pierunaaji M5 nepirkshu
Bet vai tie sparco benkji ir eertaaki kaa e38 benkji tiiri komforta zinjaa nevis njemot 90 graadu liikumus uz 100?
Offline
GirtzB
04. Mar 2005, 10:17 #187

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nus ērtākie sēdekļi kādos man sanācis sēdēt ir iekš SAAB.
Vaderi - pēc būtības tas pats parastais sport benķis tikai citu pagalvi un savādākas formas regulējamo spilvenu.
e34 M5 bija tik tiešām ērti un labi regulējami benķi.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
04. Mar 2005, 11:14 #188

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Dod šurp savus sporta pusādas...
P.s. rīt būšu liepājā iesēdīšos tavos Vaderos

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
04. Mar 2005, 11:21 #189

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


būšu, zvanīšu.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Waldis
04. Mar 2005, 12:53 #190

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip


2005-03-03 22:05, JZ rakstīja:
...
skanjas izolaacija visiem parastajiem japaanjiem ir klasi zem vaacu mashiinaam, bet tas ir vispaarzinaams, neredzu jeegu to 1384194231 reizi atkaartot... un to var atrisinaat bez iipashaam probleemaam...


Kaadas probleemas nopakot autinju?
Griidai vibroplasts + stizols;
Jumtam vibroplasts + bitoplasts;
visu paareejo ar vibroplastu un buus tev labaak nopakota mashiina nekaa jebkura jauna.
Izmaksas, rupji reekjinot, kopaa ar darbu 25Ls par m2. Golfinjam vajag ~11 kvadraatmetrus.
Offline
Marts
04. Mar 2005, 12:53 #191

Kopš: 25. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: 08’ BMW e92 320d M-Sport


2005-03-03 18:37, kristapz rakstīja:
man personiigi visu izsaka paarbraukt paari gaisa tiltam vai pa kaadu bedrainaaku ielu. ar japaani braucot sajuutas vienreizeejas - it kaa tev pie kreisaas auss ruukjitis kratiitu lielu naglu kasti, bet pie labaas auss otrs ruukjiitis mestu zemee kuznjecova serviizes vienu peec otras... un no apakshas liekaas kaads ar mietu dauza un baksta seedekli... nu neko jaa...


Nu psc, kaada dzekam iztēle..!

Par tiem benkjiem runājot., visbriesmīgākie kādos nācies sēdēt ir 6tajā mazdā. Nu vnk psc! Liidz Rīai no Kokneses nobraucu, sajūta tāda it kā būtu mežu izzāģējis, mugura sāp, viss karoche braucot atrodas tik nepareizi cik vien var.. Ērtu pozīciju atrast NAV IESPĒJAMS..
Un salīdzinoši imo E36 benkji ērtuma zinjā ir padevušies pavisam labi.. :tā kā vai nu te daži ir po žiznji šķībi, vai arī nezin, ka ir tāda ekstra (kreisajā pusē, lejā) kā iespēja tos benkjus noregulēt atbilstoši savām vēlmēm un rumpim..

-----------------
http://martinskikulis.com
Offline
JZ
04. Mar 2005, 13:27 #192

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2005-03-03 22:05, JZ rakstīja:
...
skanjas izolaacija visiem parastajiem japaanjiem ir klasi zem vaacu mashiinaam, bet tas ir vispaarzinaams, neredzu jeegu to 1384194231 reizi atkaartot... un to var atrisinaat bez iipashaam probleemaam...



2005-03-04 12:53, Waldis rakstīja:
Kaadas probleemas nopakot autinju?
Griidai vibroplasts + stizols;
Jumtam vibroplasts + bitoplasts;
visu paareejo ar vibroplastu un buus tev labaak nopakota mashiina nekaa jebkura jauna.
Izmaksas, rupji reekjinot, kopaa ar darbu 25Ls par m2. Golfinjam vajag ~11 kvadraatmetrus.


man nav nekaadu probleemu to izdariit, es pat gatavojos to peec meenesha-diviem veikt es vienkaarshi saliidzinaaju ruupnieciskaas skanjas izolaacijas...

par Sparco Prodrive, esmu nodziivojis tanii kreeslaa kaadu nedeelju kopaa njemot(24*7 stundas), nu perfekts kreesls... citu vaardu man nav bet tas ir tikai sporta sakaraa, ikdienaa es taadaa nebraukaatu... ieraapties tajaa un izkaapt, pat tad, ja mashiina nav dugota, ir sameeraa sarezhgjiiti, bet kad iekaartojies, sasiksnojies, tad aaraa kaapt negribaas liikumu njemshana arii virs 100km/h nesagaadaa nekaadas probleemas, par cik tu tanii kreeslaa nekusties(nevis kaa parastajaa, ar vienu roku turies pie stuures, otru pie aatrumklokja, ar kaaju veel kaut kur atbalsties, tas viss traucee vadiit pashu auto), tad perfekti var izjust ko mashiina konkreetaa briidii grib dariit un attieciigi var to arii vadiit.

par tiem plecu atbalstiem, nu nezinu, es nejutu vajadziibu peec tiem (taadi ir tam pasham Sparco Prodrive), runaa ka nopietnaas shosejas sacensiibaas tikai ir vajadziiba peec tiem...
Offline
zzips
04. Mar 2005, 13:39 #193

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

man skjiet, ka tas bus parak darbietilpiigs un kjepigs proces
tapec labak lai to dara kads cits

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Fii
04. Mar 2005, 14:02 #194

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

Tad naakoshais jautaajums: Kam vislabaak to uzticeet izdariit?
Offline
e34
04. Mar 2005, 14:13 #195

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-03-04 13:39, zzips rakstīja:
man skjiet, ka tas bus parak darbietilpiigs un kjepigs proces
tapec labak lai to dara kads cits


man ir liidziiks kveshns,gribu nopakot eklipsi,taatad kur un cik izmaksaatu,cik zinu eklipseem un celicaam tie rumpiishi nemaz nav lieli
Offline
JZ
04. Mar 2005, 14:21 #196

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man interesee veel taads jautaajums, kaa eklipseem ir ar pilno masu tehniskajaa pasee? vai taa arii ir tik nejeedziigi liela kaa st185 - >1800 kg... un pashmasa 1450, pashmasa var buut liela, bet kur vinji 3dur hechaa taisaas sabaazt veel 400kg... kaut ko vinji tur ir nedadomaajushi IMO...

p.s. pat imprezas turbo wagonam taa starpiiba starp pashmasu un pilno masu ir mazaaka par celicu... 5dur kartupeljvedamais vs 3dur hechu[ This message was edited by: JZ on 2005-03-04 14:25 ]
Offline
e34
04. Mar 2005, 14:26 #197

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-03-04 14:21, JZ rakstīja:
man interesee veel taads jautaajums, kaa eklipseem ir ar pilno masu tehniskajaa pasee? vai taa arii ir tik nejeedziigi liela kaa st185 - >1800 kg... un pashmasa 1450, pashmasa var buut liela, bet kur vinji 3dur hechaa taisaas sabaazt veel 400kg... kaut ko vinji tur ir nedadomaajushi IMO...

atkariibaa kuras paaudzes eklipse-ar vai bez 4X4.manai 1g pashmasa 1310,pilna 1635-it kaa normaali
Offline
Garaiss
04. Mar 2005, 16:09 #198

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD


2005-03-04 14:21, JZ rakstīja:
man interesee veel taads jautaajums, kaa eklipseem ir ar pilno masu tehniskajaa pasee? vai taa arii ir tik nejeedziigi liela kaa st185 - >1800 kg... un pashmasa 1450, pashmasa var buut liela, bet kur vinji 3dur hechaa taisaas sabaazt veel 400kg... kaut ko vinji tur ir nedadomaajushi IMO...

p.s. pat imprezas turbo wagonam taa starpiiba starp pashmasu un pilno masu ir mazaaka par celicu... 5dur kartupeljvedamais vs 3dur hechu

<font size=1>[ This message was edited by: JZ on 2005-03-04 14:25 ]</font>


eclipse
pashmasa:1240
pilna masa: 1690

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
JZ
04. Mar 2005, 17:19 #199

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tagad retorisks jautaajums - kur vinji (razhotaaji) sadomaaja tos 450kg ielikt........ ja salonaa un bagaazhniekaa, tad tei eklipsei noseestos viss kas var liidz tai vietai kur vien var

manai ir:
pashmasa - 1405
pilna - 1890

gandriiz pus tonnu vinji taatad var iekraameet manaa mashiinaa....
Offline
e34
04. Mar 2005, 17:42 #200

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-03-04 17:19, JZ rakstīja:
tagad retorisks jautaajums - kur vinji (razhotaaji) sadomaaja tos 450kg ielikt........ ja salonaa un bagaazhniekaa, tad tei eklipsei noseestos viss kas var liidz tai vietai kur vien var

manai ir:
pashmasa - 1405
pilna - 1890

gandriiz pus tonnu vinji taatad var iekraameet manaa mashiinaa....

kas par modifikaaciju?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex