Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Celica vai Eclipse

AutorsZiņojums
Garaiss
01. Mar 2005, 16:17 #161

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD

jagrs ir viens normaaals kadrs, pie kura chomaka steels auto kraasoja, me arii tur kraaasos

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
zzips
01. Mar 2005, 16:21 #162

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju




[ This message was edited by: zzips on 2005-03-01 16:21 ]

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Whazaaa
01. Mar 2005, 23:34 #163

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


2005-03-01 13:48, Duke rakstīja:
Tas prasija 2-4 nedeljas. Ka jau ar piegadem no ASV. Un taja laika perioda iekrita Steels...a ko dariit? Blje...tik zin cik tukshu kakat....

Atmazga
A stiils vai ta kautko teica, par ot ka vinjam kaarbai sinhronizators p*shas un 2rajaa normaali ierubiit nevar

un kursh atkal shito topiku paceela



-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
e34
02. Mar 2005, 08:04 #164

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-03-01 16:12, SteelRat rakstīja:
isteniibaa skriesimies gan mees, bet kaukad kad asfalts bus normaals, lai interesanti

eu viiri-kad notiks skreejiens obligaati pirms tam pabljaustaties topikaa,lai zinu,noteikti ieradiishos paskatiities uz sensaaciju,ka bmw varbuut izkozh turbo talonu
Offline
o515
03. Mar 2005, 01:23 #165

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:

Vai - daudz ko bija interesantu lasiit

Nu tad teixhu taa, es ar savu ;92 Divritenja Celicu 2.0 ljitriishiem 320 izbaazham pa nelielu gabalinju, apmeeram kaadi 5m uz 100-200m, ar 325 suudigi ir, kaa ne kaa dveesele plashaaka. Brauceejs es neesmu nekaads izcilais, taadeelj visdriizaa no Celkas var izspiest arii vairaak

Un no Bembistu izteicieniem un atklaasmeem te topikos vareetu graamatu uztaisiit, taa teikt vakaraa palasiit un uzlabot sev gariigo )

Piemeeram nolikt turbo talonu un M3 - nu tak divas pilniigi sazhaadas mashiinas...Supra MkV un M3 - cita djeela

P.S. Par komfortu runaajot, cik esmu braucis ar BMW, nu galiigi man tur no komforta nekaadas paziimes [ja nu vieniigi daudz vietas aimugureejiem pasazhieriem ], man pat labaak Eclipses samta benjkji vai Celicas kozha-rozha, vismaz pusliidz normaals sporta benjkjis no kura liikumaa nelido aaraa )
Offline
edzulis
03. Mar 2005, 01:32 #166

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

ghgh, par japāņu autiņu īpašniekiem var teikt tieši to pašu

Greenberg, pasaki kaut ko par savu Celiku 2.0 gtirhujerstir
Offline
kristapz
03. Mar 2005, 01:36 #167

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

shitas man kaukaa atgaadina unofficial e30 250+ klubu, kur arii visi gatavojaas gonkai, bet beigaas nekas nesanaaca... jaatrod kaukur tas topiks, baig reeciigs bija
Offline
GirtzB
03. Mar 2005, 09:24 #168

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2005-03-03 01:23, o515 rakstīja:
Vai - daudz ko bija interesantu lasiit

Nu tad teixhu taa, es ar savu ;92 Divritenja Celicu 2.0 ljitriishiem 320 izbaazham pa nelielu gabalinju, apmeeram kaadi 5m uz 100-200m, ar 325 suudigi ir, kaa ne kaa dveesele plashaaka. Brauceejs es neesmu nekaads izcilais, taadeelj visdriizaa no Celkas var izspiest arii vairaak

Un no Bembistu izteicieniem un atklaasmeem te topikos vareetu graamatu uztaisiit, taa teikt vakaraa palasiit un uzlabot sev gariigo )

Piemeeram nolikt turbo talonu un M3 - nu tak divas pilniigi sazhaadas mashiinas...Supra MkV un M3 - cita djeela

P.S. Par komfortu runaajot, cik esmu braucis ar BMW, nu galiigi man tur no komforta nekaadas paziimes [ja nu vieniigi daudz vietas aimugureejiem pasazhieriem ], man pat labaak Eclipses samta benjkji vai Celicas kozha-rozha, vismaz pusliidz normaals sporta benjkjis no kura liikumaa nelido aaraa )


Nus vispār talons 2.0 turbo iet klasē virs 3.0l tā kā m3 ir īstais pret ko mērīt, mēs esam žēlīgi un liekam pretī tikai steelrata 325.

MkV supra - hmz nekas par tādu nav dzirdēts ir tikai MkIV un MkIII redzētas.
Un tās ja neturbo tad m3 jamās vienos vārtos, ja turbo tad sory, nav m3 kategorija.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
03. Mar 2005, 09:24 #169

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Kā man patīk no rīta jokus izlasīt...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Bamperis
03. Mar 2005, 09:42 #170

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


2005-03-03 01:36, kristapz rakstīja:
shitas man kaukaa atgaadina unofficial e30 250+ klubu, kur arii visi gatavojaas gonkai, bet beigaas nekas nesanaaca... jaatrod kaukur tas topiks, baig reeciigs bija

atrodi topiku,gribu pareekt un obligaati uz sausaa asfalta redzeet stiila un ff gonku
Offline
o515
03. Mar 2005, 15:15 #171

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:

Nus vispār talons 2.0 turbo iet klasē virs 3.0l tā kā m3 ir īstais pret ko mērīt, mēs esam žēlīgi un liekam pretī tikai steelrata 325.

MkV supra - hmz nekas par tādu nav dzirdēts ir tikai MkIV un MkIII redzētas.
Un tās ja neturbo tad m3 jamās vienos vārtos, ja turbo tad sory, nav m3 kategorija.


SRY - bija domaata 4aa supra nedaudz samiseejaas, veels kaa ne kaa bija
Un tam turbo talonam [stock variantaa] nav vairaak par 210 lopiem, vai arii es kljuudos...
Offline
e34
03. Mar 2005, 17:00 #172

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-03-03 15:15, o515 rakstīja:
Nus vispār talons 2.0 turbo iet klasē virs 3.0l tā kā m3 ir īstais pret ko mērīt, mēs esam žēlīgi un liekam pretī tikai steelrata 325.

MkV supra - hmz nekas par tādu nav dzirdēts ir tikai MkIV un MkIII redzētas.
Un tās ja neturbo tad m3 jamās vienos vārtos, ja turbo tad sory, nav m3 kategorija.


SRY - bija domaata 4aa supra nedaudz samiseejaas, veels kaa ne kaa bija
Un tam turbo talonam [stock variantaa] nav vairaak par 210 lopiem, vai arii es kljuudos...

tieshi taa,bet te dzirdu tikai par turbo taloniem,turbo eklipses tak arii ir gan 4X4 gan priekshpiedzinjas,diez ieksh lv cik taadu ir?
Offline
kristapz
03. Mar 2005, 18:37 #173

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

viss vienaa putraa... kas ar ko tiek saliidzinaats? ja tu runaa par sporta benkji, tad komfortam vispaar ir jaapaliek otrajaa plaanaa.
ar komfortu mees saprotam ko? salona ergonomiku, klusu un liidzenu braukshanu?

man personiigi visu izsaka paarbraukt paari gaisa tiltam vai pa kaadu bedrainaaku ielu. ar japaani braucot sajuutas vienreizeejas - it kaa tev pie kreisaas auss ruukjitis kratiitu lielu naglu kasti, bet pie labaas auss otrs ruukjiitis mestu zemee kuznjecova serviizes vienu peec otras... un no apakshas liekaas kaads ar mietu dauza un baksta seedekli... nu neko jaa... atvaino protams bet taadas ir manas asociaacijas ar kvalitatiivu vaacu autobuuves razhojumu kaa bmw vai mb tas nav gadiijies... piedodiet velreiz... atvainojiet




2005-03-03 01:23, o515 rakstīja:
P.S. Par komfortu runaajot, cik esmu braucis ar BMW, nu galiigi man tur no komforta nekaadas paziimes [ja nu vieniigi daudz vietas aimugureejiem pasazhieriem ], man pat labaak Eclipses samta benjkji vai Celicas kozha-rozha, vismaz pusliidz normaals sporta benjkjis no kura liikumaa nelido aaraa )
Offline
JZ
03. Mar 2005, 22:05 #174

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man i 10-12l pateerinjsh(var uzaudzeet arii liidz 25, ja ir veeleeshanaas ), itkaa jau nav iipashi daudz 1400kg smagai awd mashiinai...

kad buus laiks paarlasiit panelja tapseejumus, salikt jaunus tos plasmasas knibuljus, tad arii beigs chiiksteet vadiitaaja duris, un kaut kaada, veel nenoskaidrota, detalja aizmuguree...

skanjas izolaacija visiem parastajiem japaanjiem ir klasi zem vaacu mashiinaam, bet tas ir vispaarzinaams, neredzu jeegu to 1384194231 reizi atkaartot... un to var atrisinaat bez iipashaam probleemaam...

fleimam tikko atbraucu no Liepaajas, apdzinu vairaakus, dazhaadus bmw, viens e39 meegjinaaja tureeties liidz, bet ne uz ilgu laiku, un tas viss ar maxV 120km/h diez kas ar tiem bembistiem noticis... ("melnais asfalts"...)
Offline
JZ
03. Mar 2005, 22:10 #175

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

aa, aizmirsu pateikt par kreesliem, visas st18x ir apriikotas ar "sporta" kreesliem (kuru 3xx bmw uzskata par ekstru btw), un shie kreesli ir patieshaam eerti, vizulaali var buut ne paaraak pievilciigi, bet eertaaki par standartiigajiem bmw sporta kreesliem tie, manupraat, ir

saliidzinu ar e30(ruupniicas ’sporta’ kreesli), e36(arii ruupniicas ’sporta’), e39 (m5, peec skata liidziigi e30/36 kreesliem, bet nenormaali cieti... hwz vai tie bij origjinaalie) un arii ar e63 kreesliem
Offline
Fii
04. Mar 2005, 00:09 #176

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

Celicas un arii Supras kreesli ir vieni no eertaakajiem kaados ir naacies seedeet. Nevienaa BMW neko tik eertu nav naacies sastapt (visos modeljos gan neesmu seedeejis )

Piemeeram, e30 standarta benkji vispaar nav iespeejams noreguleet taa lai man tur buutu eerti seedeet. Laikam domaats cilveekiem virs 190cm
Offline
e34
04. Mar 2005, 08:33 #177

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3937

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2005-03-04 00:09, Fii rakstīja:
Celicas un arii Supras kreesli ir vieni no eertaakajiem kaados ir naacies seedeet. Nevienaa BMW neko tik eertu nav naacies sastapt (visos modeljos gan neesmu seedeejis )

Piemeeram, e30 standarta benkji vispaar nav iespeejams noreguleet taa lai man tur buutu eerti seedeet. Laikam domaats cilveekiem virs 190cm


pilniigi nav jeegas te piemineet e30 modeliiti,tas tak ir paraakais zhigulis,iipashi lielaakais vairums viegli shkjuneetu un nokauto
Offline
edzulis
04. Mar 2005, 08:47 #178

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nu E30 jau arī taisīja kā žiguli Tipa kompānijas stāvokļa uzlabošanai
Offline
edzulis
04. Mar 2005, 08:48 #179

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-03-04 00:02, GreenBergS rakstīja:
uz shtraases preciizi 5Ls uz 100km


Neesi iestutējis 1.0 getz motoru?
Offline
edzulis
04. Mar 2005, 08:49 #180

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-03-03 22:10, JZ rakstīja:
e36(arii ruupniicas ’sporta’)


Tipa M3 vaderi?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex