Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 525tds E39 chiptuning, vai darīt tā?

AutorsZiņojums
ingus9009
13. Apr 2009, 15:21 #41

Kopš: 18. Mar 2009

Ziņojumi: 24

Braucu ar: F11 530xd

Es tikai īsti nesaprotu, kādeļ tāda cena par vienkāršu programmas ielādēšanu? Nepērk taču katru softu legāli ar licenci no ražotāja.
Kad pajautāju Turbochipā, kāpēc tik dārgi (200Eur bez čeka)rupjā veidā pasūtīja mani dirst.
Lai ejot uz citurieni, kur lētāk. Nāksies tā arī darīt Kaut gan īsti nevaru saprast vai vispār vajag, divus gadus nobraukāju bez čipa un tie 193Zs liekas diezgan pietiekoši, bet vienmēr jau gribas labāk. No paziņām atsauksmes ļoti pozitīvas, pat uz 1,9D vw motoru.
Par to powerbox gan nesaprotu nekā, baigais cipars, bet neviens neko pastāstīt nevar. Fanny boy piedāvā pārdot, bet vienīgais ko var paskaidrot , ka ir baigi labais. Cik var noprast no pieejamās info, tad tas pats kas chipošana vien ir, tikai 2x dārgak un reāls taustāms kaštuks Ja kādam ir pieredze par šiem brīnumiem, lūdzu padalieties. Arī par čipošanas rezultātiem dzīvē. Man 530D 03' e39.
Offline
Driver
13. Apr 2009, 17:15 #42

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Apr 2009, 15:21:08 ingus9009 rakstīja:
Es tikai īsti nesaprotu, kādeļ tāda cena par vienkāršu programmas ielādēšanu? Nepērk taču katru softu legāli ar licenci no ražotāja.
Kad pajautāju Turbochipā, kāpēc tik dārgi (200Eur bez čeka)rupjā veidā pasūtīja mani dirst.
Lai ejot uz citurieni, kur lētāk. Nāksies tā arī darīt Kaut gan īsti nevaru saprast vai vispār vajag, divus gadus nobraukāju bez čipa un tie 193Zs liekas diezgan pietiekoši, bet vienmēr jau gribas labāk. No paziņām atsauksmes ļoti pozitīvas, pat uz 1,9D vw motoru.
Par to powerbox gan nesaprotu nekā, baigais cipars, bet neviens neko pastāstīt nevar. Fanny boy piedāvā pārdot, bet vienīgais ko var paskaidrot , ka ir baigi labais. Cik var noprast no pieejamās info, tad tas pats kas chipošana vien ir, tikai 2x dārgak un reāls taustāms kaštuks Ja kādam ir pieredze par šiem brīnumiem, lūdzu padalieties. Arī par čipošanas rezultātiem dzīvē. Man 530D 03' e39.

bljaa kur tadi kapeikjaakli rodas
nu tad njem perc otro dizelgolfu un grozi ar atslegu komplketu degvielas padevi un iesmidzinashanas sakuma momnetu PATS.
negribu nevienu konkreti apdirst un aizvainot bet velreiz parlieinos, ka ar BMW (netikai BMW) dizeljiem brauc konkreti kapikpiseeji - nevelti labu e34 tds sen vairs nav, jo dizeljbrauceju vairakums taupa uz visu, ko vien var ietaupit.

par cipiem un powerbox man ir savs viedoklis, bet ar to varu padalities tikai ar personigi pazistamiem useriem.
tas viss nav bezjedzigi, bet ir savas nianses.

P.S. pats personigi ciposhanas pakalpojums nepiedavaju.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
-INC-
13. Apr 2009, 23:29 #43

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Īsumā.

Čiptūnings ir programmas maiņa motora ecu. Vecākiem modeļiem fiziski ir jāmaina EEPROMS, vai viņš vismaz jāizņem no ECU lai izdzēstu un pārrakstītu. Jaunākiem modeļiem piem: E39 3.0d programmu var pārrakstīt pa diagnostikas šļauku.
Protams programmas tur var ierakstīt visdažādākās, gan tādas ar kurām auto tiešām paliek jaudīgāks, gan tādas ar kurām auto vairs vispār nerūc . Visinteresantākās pērles parasti nākās redzēt no itāļu programmētājiem.

Tuningbox ir ierīce, ar kuras palīdzību tiek izmainīts kāds no motora jaudu ietekmējošiem devējiem. Piem: Raila spiediena devējs, degvielas temperatūras devējs, dārgākajos variantos arī sprauslu signāla ilgums, vai TDSa gadījumā sūkņa dozatora stāvokļa devējs. Protams piespraužot to kastīti reizēm pat motors tiešām paliek jaudīgāks, bet zinot kādā veidā tas tiek panākts... Protams ir auto kam tā ir vienīgā iespēja piem: Toyota LC120. Tūningboxsa efektu mierīgi var panākt ar parastu pretestību, ielodējot viņu vajadzīgajā vietā, bet nezināmu iemeslu dēļ tās kašteles maksā bargu naudu.
Offline
ingus9009
14. Apr 2009, 09:28 #44

Kopš: 18. Mar 2009

Ziņojumi: 24

Braucu ar: F11 530xd


13 Apr 2009, 17:15:46 Driver rakstīja:

13 Apr 2009, 15:21:08 ingus9009 rakstīja:
Es tikai īsti nesaprotu, kādeļ tāda cena par vienkāršu programmas ielādēšanu? Nepērk taču katru softu legāli ar licenci no ražotāja.
Kad pajautāju Turbochipā, kāpēc tik dārgi (200Eur bez čeka)rupjā veidā pasūtīja mani dirst.
Lai ejot uz citurieni, kur lētāk. Nāksies tā arī darīt Kaut gan īsti nevaru saprast vai vispār vajag, divus gadus nobraukāju bez čipa un tie 193Zs liekas diezgan pietiekoši, bet vienmēr jau gribas labāk. No paziņām atsauksmes ļoti pozitīvas, pat uz 1,9D vw motoru.
Par to powerbox gan nesaprotu nekā, baigais cipars, bet neviens neko pastāstīt nevar. Fanny boy piedāvā pārdot, bet vienīgais ko var paskaidrot , ka ir baigi labais. Cik var noprast no pieejamās info, tad tas pats kas chipošana vien ir, tikai 2x dārgak un reāls taustāms kaštuks Ja kādam ir pieredze par šiem brīnumiem, lūdzu padalieties. Arī par čipošanas rezultātiem dzīvē. Man 530D 03' e39.

bljaa kur tadi kapeikjaakli rodas
nu tad njem perc otro dizelgolfu un grozi ar atslegu komplketu degvielas padevi un iesmidzinashanas sakuma momnetu PATS.
negribu nevienu konkreti apdirst un aizvainot bet velreiz parlieinos, ka ar BMW (netikai BMW) dizeljiem brauc konkreti kapikpiseeji - nevelti labu e34 tds sen vairs nav, jo dizeljbrauceju vairakums taupa uz visu, ko vien var ietaupit.

par cipiem un powerbox man ir savs viedoklis, bet ar to varu padalities tikai ar personigi pazistamiem useriem.
tas viss nav bezjedzigi, bet ir savas nianses.

P.S. pats personigi ciposhanas pakalpojums nepiedavaju.



Lasu un brīnos, kur tādi prāta jākļi rodas
Ja Tev tētis vai mamma iedod naudiņu, tad pilnīgi pofig vai maksāt 400EUR vai 200EUR par analogu pakalpojumu pat nezinot vai vispār no tā visa būs kāds labums, jebšu pēc tam iegrūdīsi vēl 400EUR remontā. Kvalitāte nav tieši proporcionāla cenai, un tieši tāpēc cenšos atrast labāko risinājumu par izdevīgāko cenu. Ja Tu savu autiņu esi nočipojis par 1000EUR vēl neliecina par Tavām prāta spējām un autiņa labu tehnisko stāvokli, drīzāk gan par pretējo. Tā lūk prāta jākli

P.S. Savu pieredzi droši var paturēt pie sevis, jo tāpat neko sakarīgu nepastāstīsi, jo pēc komenta izskatās ka Tev pa barabanu ko uzlikt un par cik.
Offline
7788
14. Apr 2009, 09:39 #45

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


13 Apr 2009, 23:29:54 -INC- rakstīja:
Īsumā.

Čiptūnings ir programmas maiņa motora ecu. Vecākiem modeļiem fiziski ir jāmaina EEPROMS, vai viņš vismaz jāizņem no ECU lai izdzēstu un pārrakstītu. Jaunākiem modeļiem piem: E39 3.0d programmu var pārrakstīt pa diagnostikas šļauku.
Protams programmas tur var ierakstīt visdažādākās, gan tādas ar kurām auto tiešām paliek jaudīgāks, gan tādas ar kurām auto vairs vispār nerūc . Visinteresantākās pērles parasti nākās redzēt no itāļu programmētājiem.

Tuningbox ir ierīce, ar kuras palīdzību tiek izmainīts kāds no motora jaudu ietekmējošiem devējiem. Piem: Raila spiediena devējs, degvielas temperatūras devējs, dārgākajos variantos arī sprauslu signāla ilgums, vai TDSa gadījumā sūkņa dozatora stāvokļa devējs. Protams piespraužot to kastīti reizēm pat motors tiešām paliek jaudīgāks, bet zinot kādā veidā tas tiek panākts... Protams ir auto kam tā ir vienīgā iespēja piem: Toyota LC120. Tūningboxsa efektu mierīgi var panākt ar parastu pretestību, ielodējot viņu vajadzīgajā vietā, bet nezināmu iemeslu dēļ tās kašteles maksā bargu naudu.

Kurš kantoris ir uztaisijis tādu Tuninig box kurš tieši koriģē sprauslu darbību es domāju priekš BMW
Offline
-INC-
14. Apr 2009, 10:35 #46

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Kantori nepaskatījos, bet kādus divus tādus esmu no E60 deinstalējis.

Priekš audi tādus Steinbauer ražo.
Offline
Driver
14. Apr 2009, 11:01 #47

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ingus2009 pis ka tu dirst!
maaminja vai teetis naudu iedeva cipam, kur tadi rodas
es nesaku ka pofig vai 1000e vai 200e, bet ja kads tev piedava pa 200e un tu vel grozi degunu un gribi letak, tad toch tu esi losis, kas no tehnikas un elektronikas veljovairak pilnigi neko nejedz.
kaut ari ja pienjem ka cipotaji strada ar zagtiem softiem un zagtu (made in china) aprikojumu, tapat tas viss ir japerk nevis ir nokritis no gaisa par 5ls un nevar neko atrast netaa pilnigi par brivu - taa kaa nedirs te ludzu. neviens nedalis pa labi un pa kreisi softu ar ko pats pelna naudu kaa ari tam nepieciesamais kabelis ari nesasstav no trim vadiem kuriem katra gala tikai cits stekeris pielikts
kaa ari visam ciposanam un citam darbibam ar elektroniku kas saistas ar softa mainju pastav ari risks ka viecot to procesu iekarta vienkarshi nomirst.
tapec ari cena ir tada un taja ir sava veida garantija - daritajs kas to dara uznjemas atbildibu ka viss stradas un ja peksnji kautkas nesanak vai nobruk, tad ari vinjs risina PATS PROBLEMU TALAK, un ne vienmer tas ir tik vienkarsi ka visiem te liekas.
tas tev nav aiziet pie galdnieka un palugt uztaisit deli ar izmeriem 100mm x 250mm x 5mm

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
e34
14. Apr 2009, 11:56 #48

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3945

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


14 Apr 2009, 09:28:39 ingus9009 rakstīja:

13 Apr 2009, 17:15:46 Driver rakstīja:

13 Apr 2009, 15:21:08 ingus9009 rakstīja:
Es tikai īsti nesaprotu, kādeļ tāda cena par vienkāršu programmas ielādēšanu? Nepērk taču katru softu legāli ar licenci no ražotāja.
Kad pajautāju Turbochipā, kāpēc tik dārgi (200Eur bez čeka)rupjā veidā pasūtīja mani dirst.
Lai ejot uz citurieni, kur lētāk. Nāksies tā arī darīt Kaut gan īsti nevaru saprast vai vispār vajag, divus gadus nobraukāju bez čipa un tie 193Zs liekas diezgan pietiekoši, bet vienmēr jau gribas labāk. No paziņām atsauksmes ļoti pozitīvas, pat uz 1,9D vw motoru.
Par to powerbox gan nesaprotu nekā, baigais cipars, bet neviens neko pastāstīt nevar. Fanny boy piedāvā pārdot, bet vienīgais ko var paskaidrot , ka ir baigi labais. Cik var noprast no pieejamās info, tad tas pats kas chipošana vien ir, tikai 2x dārgak un reāls taustāms kaštuks Ja kādam ir pieredze par šiem brīnumiem, lūdzu padalieties. Arī par čipošanas rezultātiem dzīvē. Man 530D 03' e39.

bljaa kur tadi kapeikjaakli rodas
nu tad njem perc otro dizelgolfu un grozi ar atslegu komplketu degvielas padevi un iesmidzinashanas sakuma momnetu PATS.
negribu nevienu konkreti apdirst un aizvainot bet velreiz parlieinos, ka ar BMW (netikai BMW) dizeljiem brauc konkreti kapikpiseeji - nevelti labu e34 tds sen vairs nav, jo dizeljbrauceju vairakums taupa uz visu, ko vien var ietaupit.

par cipiem un powerbox man ir savs viedoklis, bet ar to varu padalities tikai ar personigi pazistamiem useriem.
tas viss nav bezjedzigi, bet ir savas nianses.

P.S. pats personigi ciposhanas pakalpojums nepiedavaju.



Lasu un brīnos, kur tādi prāta jākļi rodas
Ja Tev tētis vai mamma iedod naudiņu, tad pilnīgi pofig vai maksāt 400EUR vai 200EUR par analogu pakalpojumu pat nezinot vai vispār no tā visa būs kāds labums, jebšu pēc tam iegrūdīsi vēl 400EUR remontā. Kvalitāte nav tieši proporcionāla cenai, un tieši tāpēc cenšos atrast labāko risinājumu par izdevīgāko cenu. Ja Tu savu autiņu esi nočipojis par 1000EUR vēl neliecina par Tavām prāta spējām un autiņa labu tehnisko stāvokli, drīzāk gan par pretējo. Tā lūk prāta jākli

P.S. Savu pieredzi droši var paturēt pie sevis, jo tāpat neko sakarīgu nepastāstīsi, jo pēc komenta izskatās ka Tev pa barabanu ko uzlikt un par cik.


ingus ģibil

[ Šo ziņu laboja e34, 14 Apr 2009, 11:56:40 ]

Offline
ingus9009
14. Apr 2009, 13:43 #49

Kopš: 18. Mar 2009

Ziņojumi: 24

Braucu ar: F11 530xd

Jaukas atbildes Plānprātiņi(attiecas uz Driver un e39) kas neko vairāk par pss... pateikt nevar.
Nu pilnīgi neinteresē jūsu domas par sevi, tā kā ja ir problēmas ar veselību, jāgriežas attiecīgā profila iestādē Ja ļoti vajag varu arī personīgi palīdzēt
Offline
markelis
14. Apr 2009, 13:55 #50

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12856

Braucu ar: eFku


14 Apr 2009, 13:43:28 ingus9009 rakstīja:
Jaukas atbildes Plānprātiņi(attiecas uz Driver un e39) kas neko vairāk par pss... pateikt nevar.
Nu pilnīgi neinteresē jūsu domas par sevi, tā kā ja ir problēmas ar veselību, jāgriežas attiecīgā profila iestādē Ja ļoti vajag varu arī personīgi palīdzēt


tu ir jociigs. viss maksaa tik cik tas maksaa. nepatiik nepeerc. vot es arii nesaprotu kaapeec labs advokaats maksaa vairaak nekaa 100 lati stundaa, ja pedeejaa kursa students rautos par pusvelti un rezultaats IESPEEJAMS buutu taads pats.

[ Šo ziņu laboja markelis, 14 Apr 2009, 13:56:20 ]

Offline
ingus9009
14. Apr 2009, 14:10 #51

Kopš: 18. Mar 2009

Ziņojumi: 24

Braucu ar: F11 530xd

Jautājums bija par to kāpēc vienā vietā čipošana maksā 400EUR citā 200EUR, vai ir kāda atšķirība starp CHIPTUNING un INC kvalitāti un pašu softu?
Un vai katram autiņam ir individuāls softs. Bet daži te to tik vien gaida, lai tik varētu kādu apdirst. Skatos, ka šeit ši prakse bieži tiek piekopta. Kā kāds kaut ko pajautā, vai uztaisa jaunu topiku, tā sākas visādi pārmetumi, bet ļoti maz reālu atbilžu. Ja jau nav ko atbildēt, tad vienkārši paklusē, bet pāris tipiņi uzskata par savu pienākumu kaut ko uzrakstīt
Labi, ko tur, vieglāk jau aiziet uz citu forumu pameklēt info, es jau debiliķus nepārmācīšu
Offline
Driver
15. Apr 2009, 12:47 #52

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Apr 2009, 14:10:44 ingus9009 rakstīja:
Jautājums bija par to kāpēc vienā vietā čipošana maksā 400EUR citā 200EUR, vai ir kāda atšķirība starp CHIPTUNING un INC kvalitāti un pašu softu?
Un vai katram autiņam ir individuāls softs. Bet daži te to tik vien gaida, lai tik varētu kādu apdirst. Skatos, ka šeit ši prakse bieži tiek piekopta. Kā kāds kaut ko pajautā, vai uztaisa jaunu topiku, tā sākas visādi pārmetumi, bet ļoti maz reālu atbilžu. Ja jau nav ko atbildēt, tad vienkārši paklusē, bet pāris tipiņi uzskata par savu pienākumu kaut ko uzrakstīt
Labi, ko tur, vieglāk jau aiziet uz citu forumu pameklēt info, es jau debiliķus nepārmācīšu

nu un pis prom uz citu forumu, mazak lohu te bus.
pedeja laika tadi ka tu seit aug kaa senes.
pirms daziem gadiem powers bija pavisam citads.
un es nekad nedirshu virsuu normaliem jauniem useriem, kas uzdod normalus jautajums pa teemu, normali noformulejot problemu. pat ja jautajums ir normals un nepareiza topika.
bet ar tadiem lolikiem kaa tu es nevelos normali runat un paldies dievam pie manis tadi lohi-klienti sen vairs neraadas.
agrak kad radijas ari neauklejos un priecigs biju ka vairs neradijas atkal, bet nakamreiz pisa mozgu kadam citam meistaram, ne man.

P.S. kapec mums par mobilo vispar ir jamaksa rekini?
tur tak nekas nav jadara, tik iespraud apaksstaciju rozetee, uzladee savu trubu un vaavuljo uz nebedu
P.P.S. kapec psihologs njem naudu par viziti un nevis parunajas par velti darba laika un pec tam visi psihologi sez stacija un ubago.

vispar nee, njemu visus savus vardus atpakal!
nac pie manis stradat, es maksashu tev tik cik busi izdarijis, bet daudz jau njemt no tev lidzigiem nevar, jo tie darbi vien tadi sikumi ir.
ja bus laba diena, tad 3Ls diena iedoshu. autobusa biletem uz darbu pietiks un varesi vel dazus belashus pustdienas apest.
un pats labakais varesi savu traktoru sacipot pats nterejot nevienu latu, ja nespisis aprikojumu, ja sapisisi tad uz 10gadiem busi man vergs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
LA
15. Apr 2009, 17:47 #53

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


15 Apr 2009, 17:45:37 DeCe rakstīja:
Joptvai,neapmierinaatais Ingus tikko zvanijaas un trauceja Driveram kvalitati noslaukt no manis naudu! Izteica ari visadas nejaukas fraazes!

un
Offline
Justas
15. Apr 2009, 22:35 #54

Kopš: 02. Nov 2004

Ziņojumi: 496

Braucu ar:


15 Apr 2009, 22:29:42 DeCe rakstīja:
Kas UN? Baigais erglis jutas zvanidams un kauko Tur murgodams un draudedams! Banu Taadiem

Tu protams sūtītu draudupilnu PM !
Čalim vismaz ir pauti . Normāla reakcija
Offline
Driver
15. Apr 2009, 22:43 #55

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tu tak zini, ka man pilnigi pajat uz tadiem klauniem
un tas, ka gribeja atbraukt ciemos un redzet kads es izskatos dzivee mani galigi nekrata, jo vinju es toch negribu redzet, kautvai tadelj ka man nav laika skaidroties ar kautkadu laukji kuram es nepatiku, jo ir citas svarigakas lietas daramas.

kaa saka dazi meistari perfekts klients ir biki stulbs (auto lietas nekompetents - nemaca un neizrunajas) klients, bet ar lielu maku.
bet ja klients ir gan pilnigi stulbs, gan bez naudas, tad jau taa ir nopietna problema

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
15. Apr 2009, 22:45 #56

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

PM no vinja man nav

tikai kadas 5x zvanija un loti apvainojas, kad negribeju klausities bulla kaku pa telefonu un noliku trubu, kad zvanija nakoso reizi teica ka nav visu pateicis, laigan vinja viedokli saja jautajuma nemaz nejautaju

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Justas
15. Apr 2009, 22:51 #57

Kopš: 02. Nov 2004

Ziņojumi: 496

Braucu ar:


15 Apr 2009, 22:45:37 Driver rakstīja:
PM no vinja man nav

tikai kadas 5x zvanija un loti apvainojas, kad negribeju klausities bulla kaku pa telefonu un noliku trubu, kad zvanija nakoso reizi teica ka nav visu pateicis, laigan vinja viedokli saja jautajuma nemaz nejautaju

Bet vismaz saprata,ka katram auto ir savs softs. Kuru var pasūtīt norādot konkrēta auto VIN nr?
Offline
Driver
15. Apr 2009, 22:57 #58

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

es neko tadam skaidrot neskaidroju un pat neskaidrotu.
bet gluzi taa, ka katram savs nav
softs ir atkarigs no motora elektronikas HW versijas, ko savukart nekludigi var noteikt pec VIN. nevis pirmas registracijas datuma teh pasee.

P.S. visiem kam sodien pajataju vai 200euro par cipu ir daudz man teica ka nee un ja cilveks vel prasa kapec (par ko) tik dargi, ja tikai vads japiesledz, teica ka tada jautajuma autors toch ir ar putniem galvaa.

P.P.S turpinot par VIN, EWS ar cipu nav sakra, jo cik esmu saskaries, tad EWS kods glabajas cita mikrene, kuru cipojot "netraucee"
varbut pavisam jaunos vadibas blokos viss ir viena, bet stipri saubos

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
15. Apr 2009, 23:09 #59

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Apr 2009, 22:57:46 DeCe rakstīja:
Bet trauceja tev no manis naudu kvalitativi noslaukt

a mosh tomer vajadzeja pateikt kaa mani atrast - varetu nodemonstret cik labs ara metejs no tevis sanak

un aizmirsu pasveicinat poweristus no legendara usera (kaspich), kas ari bija sovakar ieradies ciemos, bet ar labiem nodomiem.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
thomass
16. Apr 2009, 01:04 #60

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

driver gaidi riit ciemos

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo