Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 525tds E39 chiptuning, vai darīt tā?

AutorsZiņojums
Bpa4
22. Mar 2008, 21:17 #21

Kopš: 18. Oct 2007

Ziņojumi: 89

Braucu ar:


22 Mar 2008, 21:16:32 TDS_96 rakstīja:

22 Mar 2008, 21:07:09 Bpa4 rakstīja:
30 ps tam 2.5 plusa. Domaju ir verts!
30ps tu tam tici 15 gadus vecai mašīnai ar 1,5 ļimonu lielu noskrējienu


ir redzets.... tikai tagad shales aprautas
Offline
TDS_96
22. Mar 2008, 21:23 #22

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

cilvēku naivums fascinē, šāles diezvai dēļ čipšiem aprāva
Offline
Kashelz
22. Mar 2008, 21:25 #23

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


22 Mar 2008, 21:17:36 Bpa4 rakstīja:

22 Mar 2008, 21:16:32 TDS_96 rakstīja:

22 Mar 2008, 21:07:09 Bpa4 rakstīja:
30 ps tam 2.5 plusa. Domaju ir verts!
30ps tu tam tici 15 gadus vecai mašīnai ar 1,5 ļimonu lielu noskrējienu


ir redzets.... tikai tagad shales aprautas

Chipot var, tik pirms tam vajag dzineeju nochekot, kjipa eljas spiedienu, kompresiju stobros, ja tur viss ok un arii kljuudas nav nekadas diagnostikaa, tad nevajadzeetu but probleemaam chipot un lietot, protams, dzineejam normaalu elju pirms tam un pec tam jalej ka arii regulaaras apkopes + tas nedriikst ruukt kaa 60-to gadu traktors
Offline
Bpa4
22. Mar 2008, 21:26 #24

Kopš: 18. Oct 2007

Ziņojumi: 89

Braucu ar:


22 Mar 2008, 21:23:41 TDS_96 rakstīja:
cilvēku naivums fascinē, šāles diezvai dēļ čipšiem aprāva
nu ja... vai nav vienalga!
Offline
Sanca
13. Jun 2008, 11:14 #25

Kopš: 12. Feb 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Man E39 2003g noskrējiens ap 300 000 iesakat likt cipu vai nē un ja iesakat kurā iestādē...
Offline
saulje
13. Jun 2008, 11:19 #26

Kopš: 12. Jun 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 157

Braucu ar: BMW

čips ir laba lieta pati braucu ar čipotu e34 525tds, tagad iet daudz daudz labāk. čipoju Bauskā pie Aivara

[ Šo ziņu laboja saulje, 13 Jun 2008, 11:19:44 ]

Offline
Sanca
13. Jun 2008, 11:46 #27

Kopš: 12. Feb 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Cik ilgi jau brauc ar cipu?
Offline
saulje
13. Jun 2008, 11:47 #28

Kopš: 12. Jun 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 157

Braucu ar: BMW


13 Jun 2008, 11:46:08 Sanca rakstīja:
Cik ilgi jau brauc ar cipu?

no 28. janvāra, tik jāpiebilst, ka pirms čipošanas man dzinējam tika kapitālais remonts veikts. uztaisi diagnostiku un tad jau redzēsi vai kas ir vai nav jātaisa pirms čipošanas
Offline
Sanca
13. Jun 2008, 11:51 #29

Kopš: 12. Feb 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


13 Jun 2008, 11:47:59 saulje rakstīja:

13 Jun 2008, 11:46:08 Sanca rakstīja:
Cik ilgi jau brauc ar cipu?

no 28. janvāra, tik jāpiebilst, ka pirms čipošanas man dzinējam tika kapitālais remonts veikts. uztaisi diagnostiku un tad jau redzēsi vai kas ir vai nav jātaisa pirms čipošanas


Njaa es itkaa aptuveni visu zinu pirms pus gada jau visu izdruku dabuju, nu nav veikts kapitaalais bet nobraukums ap 300... zinu paaris lietas kas nav passas labaakaa labuma vairs (sprauslas 2gab un gaisa meeriitaajs) viss iet bet ssiis lietas ir taas kuras ir mazliet sliktaakas par paareejaam..
Offline
bembis316
13. Jun 2008, 12:01 #30

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring

Ja reiz šāda tēma ir iesākta, tad arī es gribētu uzzināt par 318 TDS (M41) čipošanu - ir kāds čipojis un kādi ir rezultāti?! Daži zirdziņi klāt nebūtu par skādi + vēl ja tas optimizē dzinēja darbību!
Offline
shvillis
31. Jul 2008, 17:10 #31

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


03 Mar 2008, 11:21:00 Creative rakstīja:
Sory ja teema atkaartojaas, cik skatiijos neredzeeju.
Man ir jautaajums, vai ieteiktu cipot 525tds e39 98gads ? Masinai 300 000 noskrejiens, bet nav "jaata bijusi" automaats, motors labi straadaa, visas diagnostikas uztaisitas, jauns gaisa meritajs, augstspiediena suknis iztirits, blives nomainitas, jauna keede...
Ieprieks paldies


Tu nochipoji savu vai nee?
Ja jaa,tad pie kaa,un kaa auto uzvedaas?

Man taads pats traktors,mosh arii sachupot
Offline
jaguar89
30. Jan 2009, 14:16 #32

Kopš: 28. Aug 2008

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e34 2.5 traktors


13 Jun 2008, 12:01:30 bembis316 rakstīja:
Ja reiz šāda tēma ir iesākta, tad arī es gribētu uzzināt par 318 TDS (M41) čipošanu - ir kāds čipojis un kādi ir rezultāti?! Daži zirdziņi klāt nebūtu par skādi + vēl ja tas optimizē dzinēja darbību!


http://www.chiptuning.lv/i.php?id=01&jid=1&rin=3
eku tā apm ko salīdzināt
Offline
ZHAZII
03. Apr 2009, 18:12 #33

Kopš: 25. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: E46 318d touring, chip


30 Jan 2009, 14:16:58 jaguar89 rakstīja:

13 Jun 2008, 12:01:30 bembis316 rakstīja:
Ja reiz šāda tēma ir iesākta, tad arī es gribētu uzzināt par 318 TDS (M41) čipošanu - ir kāds čipojis un kādi ir rezultāti?! Daži zirdziņi klāt nebūtu par skādi + vēl ja tas optimizē dzinēja darbību!


http://www.chiptuning.lv/i.php?id=01&jid=1&rin=3
eku tā apm ko salīdzināt


400EUR liekās bikiņ fantastiska summa par softa pāršūšanu, it sevišķi šībrīža krīzes apstākļos. Ja būtu sakarīgs piedāvājums, es ar gribētu nočipot.. bet mašīnai tāpat jau jāgulda remontos + vēl čipošana, kas var radīt vēl papildus remonta izmaksas.
Offline
ilmars4998
08. Apr 2009, 12:35 #34

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28

tad kad autiņš nočipots, čips uzreiz strādā, vai kā man teica, aptuveni pec 100 km sāk darboties
patiesība vai meli
Offline
psih-arno
08. Apr 2009, 12:46 #35

Kopš: 05. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2


08 Apr 2009, 12:35:56 ilmars4998 rakstīja:
tad kad autiņš nočipots, čips uzreiz strādā, vai kā man teica, aptuveni pec 100 km sāk darboties
patiesība vai meli

Uzreiz

-----------------

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings.
Offline
M-PUIKA
08. Apr 2009, 12:54 #36

Kopš: 10. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Un ko darīt ja ir 530D 02' ar oriģinālu un nesaskrūvētu tikai 650 000 km noskrējienu?
Offline
moro
08. Apr 2009, 12:56 #37

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


08 Apr 2009, 12:35:56 ilmars4998 rakstīja:
tad kad autiņš nočipots, čips uzreiz strādā, vai kā man teica, aptuveni pec 100 km sāk darboties
patiesība vai meli
saak straadaat uzreiz
bet kaadu laiku (~50-500 km) kompis piekalibreejas - degvielas padeeves kompensaacijas, tukshgaista utt.

taapeec pirmos km mashiina var arii neiet taa kaa vajag
Offline
Gybernau
08. Apr 2009, 23:33 #38

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 282

Braucu ar: Sēžu pie rakstāmgalda ...

Vai ZAZ 989 M ir iespējams nočipot , saprotu , ka grūti būs atrast speciālistu tik sarežģītai tehnikai , bet , ja nu kāds , vai kāda uzņemās šo sasodīti grūto misiju .

P.S.
Iepriekš liels paldies par atsauksmēm un piedāvājumiem !!!

Offline
Ritigais
08. Apr 2009, 23:57 #39

Kopš: 20. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 185

Braucu ar: E46


08 Apr 2009, 23:33:12 Gybernau rakstīja:
Vai ZAZ 989 M ir iespējams nočipot , saprotu , ka grūti būs atrast speciālistu tik sarežģītai tehnikai , bet , ja nu kāds , vai kāda uzņemās šo sasodīti grūto misiju .

P.S.
Iepriekš liels paldies par atsauksmēm un piedāvājumiem !!!





Ja nav ko teikt,tad negudrojies!!!! Rodas iespaids, ka cilvēks, kurš nav profesionāls mehāniķis neko šajā forumā nevar pajautāt, lai netiktu apdirsts tiešā vai netiešā veidā.
Offline
Gybernau
09. Apr 2009, 00:49 #40

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 282

Braucu ar: Sēžu pie rakstāmgalda ...


08 Apr 2009, 23:57:49 Ritigais rakstīja:

08 Apr 2009, 23:33:12 Gybernau rakstīja:
Vai ZAZ 989 M ir iespējams nočipot , saprotu , ka grūti būs atrast speciālistu tik sarežģītai tehnikai , bet , ja nu kāds , vai kāda uzņemās šo sasodīti grūto misiju .

P.S.
Iepriekš liels paldies par atsauksmēm un piedāvājumiem !!!





Ja nav ko teikt,tad negudrojies!!!! Rodas iespaids, ka cilvēks, kurš nav profesionāls mehāniķis neko šajā forumā nevar pajautāt, lai netiktu apdirsts tiešā vai netiešā veidā.


Lingvists ???

Jā čipojiet , te forumā ir kādi 5-10 speci ,kuri kvalitatīvi nočipos da jebko , bet ,ja tas dzelzīts ir nobraukts , labāk būs pirmos 1000km , pēcāk vajadzēs kādu šrota īpašnieku , kuru arī te netrūkst .
Katra indivīda ziņā ir tas ,ko viņš/a iesāk ar savu īpašumu , jo pie tieša ieteikuma var ielikt auzās ...

Par to 318 tds nu interesants risinājums - dzinējs atšķirās ar savu neuzticamību 200k un strauji iet uz otru pusi. Līdzigs iznākums būs ar 2,0 d 136 un 150 ZS izpildijumā .
Protams , var sākt meklēt orģinālos rūpnīcas parametrus ar max ieteicamajām slodzēm uz mezgliem , ja trāpa šinīs robežas - vajadzētu iztikt bez šmuces .
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo