Online

Pašreiz BMWPower skatas 70 viesi un 28 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Moto lietas

AutorsZiņojums
LA
26. Mar 2020, 11:40 #3701

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9363

Braucu ar: Subaru H6, KTM


26 Mar 2020, 11:22:00 @barons13 rakstīja:

26 Mar 2020, 09:36:00 @Nixx rakstīja:
Bērnu 125 ccm. Nu a1. Mocis, ar ātrumu pārslēgšanu

Kas tagad ir labākais bang for bucks ?




KTM EXC125 uz supermoto ratiem. Bang būs afigenna, bet buck varbūt arī nē, jo nav tie lētākie. Ar supermoto ratiem var pa ielu braukāt, ar enduro riteņiem tas mocis ir absolūti pietiekams karjeras uzsākšanai enduro. Bonusā iemācīsi sīkajam kaut ko skrūvēt, jo eļļa mainās pa motortundām.


EXC 125 ir divtaktu
Offline
marcis74
26. Mar 2020, 11:50 #3702

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 969

Braucu ar: 330g; S1000XR


26 Mar 2020, 11:29:17 @kamikadzemk rakstīja:

26 Mar 2020, 11:15:36 @marcis74 rakstīja:
Divi gadi ar manu opozītu sakrita tā, ka, ziemai iestājoties, līdz apkopei palika 1...1,5t km. Tas nozīmē, ka motorā bija jau 'veca' eļļa, kurai, kā Niere rakstīja, ir agresīva iedarbība uz iekšējām virsmām. Izdarīju tā, ka vienkārši nopirku 10W-40 eļļu, nolēju veco un be filtra nomaiņas uz ziemu ielēju hvz 10W-40. Uzsildīju, izdzenāju svaigo eļļu pa visiem kanāliem. Pa ziemu mocīc stāvēja ar svaigu eļļu. Pavasarī pirmais brauciens bija uz servisu, eļļu mainīt - tad arī ielēju pēc papīriem.
Šāds variants (uz ziemu) ir 'Niere approved'.
Bet eļļa ir jāmaina, kā te jau minēja, reizi gadā vai pēc km.

Nu šis variants ir pēc maksimālā fenšuja bet es personīgi ar tik lielu čakaru un eļļas pārstrādi nevēlos nodarboties.

Tikko aķi nomainīja, kurš pēc 1,5 gada nosprāga. Ar visu to ka es arī pa ziemu braucu. Atzina kā garantijas gadījumu. Es nebrīnītos ja BMW močiem aķis ir jāpieraksta.


Jā, nu jau arī bmw močiem akumulators ir jāpieraksta...
Offline
barons13
26. Mar 2020, 12:07 #3703

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto


26 Mar 2020, 11:40:53 @LA rakstīja:

26 Mar 2020, 11:22:00 @barons13 rakstīja:

26 Mar 2020, 09:36:00 @Nixx rakstīja:
Bērnu 125 ccm. Nu a1. Mocis, ar ātrumu pārslēgšanu

Kas tagad ir labākais bang for bucks ?




KTM EXC125 uz supermoto ratiem. Bang būs afigenna, bet buck varbūt arī nē, jo nav tie lētākie. Ar supermoto ratiem var pa ielu braukāt, ar enduro riteņiem tas mocis ir absolūti pietiekams karjeras uzsākšanai enduro. Bonusā iemācīsi sīkajam kaut ko skrūvēt, jo eļļa mainās pa motortundām.


EXC 125 ir divtaktu


Un? Tas ir street legal, puse no visiem pļerkšķošjiem skūteriem ir 2taktu. Plus 125cc 2takteris ir daudz niknāks kā 4t 125. Neredzu nekādu problēmu šeit.

[ Šo ziņu laboja barons13, 26 Mar 2020, 12:08:21 ]

Offline
Negantelis
26. Mar 2020, 12:21 #3704

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 950

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


26 Mar 2020, 12:07:41 @barons13 rakstīja:

26 Mar 2020, 11:40:53 @LA rakstīja:

26 Mar 2020, 11:22:00 @barons13 rakstīja:

26 Mar 2020, 09:36:00 @Nixx rakstīja:
Bērnu 125 ccm. Nu a1. Mocis, ar ātrumu pārslēgšanu

Kas tagad ir labākais bang for bucks ?




KTM EXC125 uz supermoto ratiem. Bang būs afigenna, bet buck varbūt arī nē, jo nav tie lētākie. Ar supermoto ratiem var pa ielu braukāt, ar enduro riteņiem tas mocis ir absolūti pietiekams karjeras uzsākšanai enduro. Bonusā iemācīsi sīkajam kaut ko skrūvēt, jo eļļa mainās pa motortundām.


EXC 125 ir divtaktu


Un? Tas ir street legal, puse no visiem pļerkšķošjiem skūteriem ir 2taktu. Plus 125cc 2takteris ir daudz niknāks kā 4t 125. Neredzu nekādu problēmu šeit.



Domāju ka norādīts tika uz to ka nebūs īsti kuru eļļu mainīt pēc tām motorstundām jo motors ir DIVTAKTU.
Offline
LA
26. Mar 2020, 12:25 #3705

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9363

Braucu ar: Subaru H6, KTM

Tas ir viens un otrs ir tas, ka tā vairs a1 kategorija ar 11kw. Tas zāģis neslikti griežās līdz 140km/h.

Pluss varētu būt tāds, ka ar divtakteri jaunietis ātri saprastu, kas ir virzulis, gredzeni, remontkomplekti utt.
Offline
barons13
26. Mar 2020, 13:24 #3706

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto


26 Mar 2020, 12:25:01 @LA rakstīja:
Tas ir viens un otrs ir tas, ka tā vairs a1 kategorija ar 11kw. Tas zāģis neslikti griežās līdz 140km/h.

Pluss varētu būt tāds, ka ar divtakteri jaunietis ātri saprastu, kas ir virzulis, gredzeni, remontkomplekti utt.


Nevajag pist kapeiku uz regulārām apkopēm, un nekas tur nesprāgs.
Runājiot par jaudu - KTM ir ļoti draudzīgi šajā ziņā. Man savulaik bija EXC530. Jauda tehniskajā pasē bija 10,6 kW. Tāka not mīzing, viss tur ir ok.

Edit - īstenībā nupat atcerējos, ka kāreiz pazīstu vieu jaunieti, kam uz A1 bija exc125. Ja pareizi atceros, 2 gadu laikā topendu pārjauca 1x. Brauca laimīgs.

[ Šo ziņu laboja barons13, 26 Mar 2020, 13:26:32 ]

Offline
Nixx
26. Mar 2020, 19:49 #3707

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1139

Braucu ar:


26 Mar 2020, 12:21:43 @Negantelis rakstīja:

26 Mar 2020, 12:07:41 @barons13 rakstīja:

26 Mar 2020, 11:40:53 @LA rakstīja:

26 Mar 2020, 11:22:00 @barons13 rakstīja:

26 Mar 2020, 09:36:00 @Nixx rakstīja:
Bērnu 125 ccm. Nu a1. Mocis, ar ātrumu pārslēgšanu

Kas tagad ir labākais bang for bucks ?




KTM EXC125 uz supermoto ratiem. Bang būs afigenna, bet buck varbūt arī nē, jo nav tie lētākie. Ar supermoto ratiem var pa ielu braukāt, ar enduro riteņiem tas mocis ir absolūti pietiekams karjeras uzsākšanai enduro. Bonusā iemācīsi sīkajam kaut ko skrūvēt, jo eļļa mainās pa motortundām.


EXC 125 ir divtaktu


Un? Tas ir street legal, puse no visiem pļerkšķošjiem skūteriem ir 2taktu. Plus 125cc 2takteris ir daudz niknāks kā 4t 125. Neredzu nekādu problēmu šeit.



Domāju ka norādīts tika uz to ka nebūs īsti kuru eļļu mainīt pēc tām motorstundām jo motors ir DIVTAKTU.




Pilots ir meitene
Zāģi nevajag
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips