Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Kāpēc daudzi baidās no TDS?

AutorsZiņojums
12
30. Dec 2007, 10:10 #41

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Pašam ir jau trešais tds, ne ko sliktu nevaru teikt, tērē pietiekoši maz, tāka tikai braukšanas vaina.
Offline
gg
30. Dec 2007, 14:37 #42

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

kur sleepjās sūkņa taupīšanas fiška atstājot 10L bākā.!?

iesūc sūdus?
vieglāk uzpumpē? - kas ir pilnīgas muļķības
kas vēl?


Offline
rolis1987
30. Dec 2007, 16:04 #43

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Nez... mana pieredze ar 2.5Tds pashlaik ir ljoti pozitiiva... tpu tpu tpu...
Braukaaju jau ~6 meeneshus, nobraukums panelii tagad jau ~375’000 Nedaudz vairaak kaa gadu no Vaacijas. Viieniigais ko esmu noaminiijis ir ella, filtri un aizmuguree amiishiem kkaadas bukses.... Lej un brauc.[ This message was edited by: rolis1987 on 2007-12-30 16:05 ]
Offline
dzejnieks
30. Dec 2007, 16:23 #44

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


2007-12-30 14:37, gg rakstīja:
kur sleepjās sūkņa taupīšanas fiška atstājot 10L bākā.!?

iesūc sūdus?
vieglāk uzpumpē? - kas ir pilnīgas muļķības
kas vēl?



degvielas sūknis nedzesējas līkumos, ja mazāk kā 10l saļarkas... tā man vismaz apskaidroja...
Offline
Raiders
31. Dec 2007, 04:36 #45

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Tagad tā, es braucu nedēļu ar 525, kurš skaitās TDS ar Digi- Tec tuningu un tas viss tehniskajā pasē ar 120 Kw (tehniskajā modelis arī skaitās vienkārši 525, kur vienīgi degviela nodod, ka dīzelis). Pirms tam bija `90 E34 524 td, bet šis `94 E34 525 TDS ar saviem 170 zs un ASC+T(par to liek domāt KN gaisa filtrs, kurš ar brīdinājuma zīmi uzstādīts) un rūpnīcas M paketi (ritošais vienkārši pārspīlēti ciets priekš mūsu autobāņiem), kad šis aparāts iet vienādi ar manu bijušo `90 E34 525i 24V (kam bija beigta galvas blīve), bet vidējais patēriņš ar Statoil dīzeli~ 5.8 l/100 km (ta ko man te muldēt, ja ar kaut kādu sūda degvielu ar 10l nobraucu 88 km tādā pašā gaitā). Tāpēc vienkārša lieta, ja gribi labu TDS, tad rēķinies ar cenu, savādāk aizmirsti par to!
Offline
roliks
31. Dec 2007, 10:12 #46

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2770

Braucu ar: neizgrieztu dpf

Man tds touring ir gandrīz divus gadus, ar motoru/sūkni/farsunkām tfu tfu ftu ir paveicies, nobraucis esmu ~70k km, vienu reizi starteri laboju ~20Ls, kvēlsveces mainītas 30Ls, termomufta 20Ls, kā arī n-tās reizes eļļa /filtri
Offline
dzejnieks
31. Dec 2007, 10:24 #47

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)

M51 motoritim ir 143 z/s???
Offline
TDS_96
31. Dec 2007, 11:33 #48

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


2007-12-31 10:24, dzejnieks rakstīja:
M51 motoritim ir 143 z/s???
m51 ir td-116zs un tds-143zs, td ir bez kūlera
Offline
richus
31. Dec 2007, 12:34 #49

Kopš: 04. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 298

Braucu ar: e65 '07

Tiešai atbildei uz topika jautājumu - perfs jau pirmajā lapā visu pateica. Mūsdienu remonta izmaksas un servisa darba stundas visticamāk neatsvērs ietaupīto degvielu, ja vien tu bmw gribi lietot kā komercauto un braukt patiešām daudz...
Offline
GA3
31. Dec 2007, 15:14 #50

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Dazhas manas atzinjas.

Neperk noskrejienu, bet auto. Un ja auto labs, tad po kaads noskreejiens.
Ja nu tomer atgriezhamies pie noskreejiena teemas, tad vaacu auto (gan jau citiem arii) formula ir vienkarsha - mashinas gadi x 40t. km. Faaaterlandee 40k km gadaa ir veel visai mazs noskrejiens. Nu tad attieciigi parekinam, cik 10 gadus veca mashina varetu but rikshojusi.
Pieredze iz dziives:
Kaut kad pasen biju uz DE pec mashinas, tur bija 3 gadus vecs IV GOlfs dizelis ar 230k km noskrejienu. Choms to nopirka, ideaals auto.
Arii sen man pazistamam meistaram servisaa bija 525tds ar 750k km noskrejienu - un neko, ljoti labs auto, ne nodrazts, ne izdilis. Starp citu, tds suuknjus jaunus pirkt nav obligaati, tos restauree vai remontee par ~Ls50, atkaribaa kas noticis, citur vel dod gadu garantiju. Pazinja vienam e36 tds jau tresho gadu brauc ar saremontetu sukni.
Veel senaak pirms ntajiem gadiem man pasham bija 524td e28 ar 470k km noskrejienu. Dzineejs darbojaas kaa pulkstenis, nebija ziemaa tik zemas temperaturas, lai tas nepielektu, no remontiem es nomainiju tikai kvelsveces. Ja to var saukt vispar par remontu. Tapat mainiju regulari eljlju un filtrus. Gaaja ljoti labi (taas klases auto, tikai tagad nesalidziniet ar M5 ), paterinju vairaak par 8.5l pilseetaa es gribeedams nespeeju dabuut. Kopaa tris gadus nobraukaaju, remonteju hadeni, pirku riepas, taadas visparizplatitas lietas.

Veel vecaas bildes uzraku gremdejoties atminjaas...






Taa jau ir ar visu veidu automashiinaam, par vienu konkreetu modeli var dzirdeet kaa slavas dziesmas, taa shausmu stastus. Iesaku uzklausit abus, izdarit secinajumus, domat ar galvu un katru potencialo auto izvertet individuali. Viens attiecas uz visiem pabrauktiem auto - ne jau tapat vien vinjus pardod, gan ir kaut kas, ar ko vecais saimnieks vairs neveelas sadzivot. Un ja vinjsh saka, ka auto svetdienaas braukshanai uz baznicu vairs nav vajadzigs, jo lugsies tagad maajaas...

[ This message was edited by: GA3 on 2007-12-31 15:15 ]
Offline
SEMIGALL
31. Dec 2007, 15:23 #51

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2007-12-30 14:37, gg rakstīja:
kur sleepjās sūkņa taupīšanas fiška atstājot 10L bākā.!?

iesūc sūdus?
vieglāk uzpumpē? - kas ir pilnīgas muļķības
kas vēl?




kaut ,gan bākas konstrukcija ,sūkņa iesūkšanas novietojums praktiski izslēdz tādu iespēju ,bet atstājot 2-3 litri bākā palielinās % iespējamība ieraut gaisu

Offline
Raiders
02. Jan 2008, 17:16 #52

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Mani interesē 2.5 TDS iešanas gaita, jo no savu variantu (`94 E34 sedans ar manuālo)nevaru īsti saprast, jo normāla vilkme ir zem 1500 un laba jau pie 2000 apgriezieniem, bet īstais rāviens parādās pie 3500 un tad iet līdz 5300 apgriezieniem. Sajūta tāda, ka brauktu ar atmosfērisko motoru, jo 524 td sāka tik vilkt, kad slēdzās turbīna pie 2400 apgriezieniem, bet šis atkal man atgādina benzīnieku, kurš kārtīgi paņem pie 3500 apgriezieniem
Offline
dzejnieks
03. Jan 2008, 00:22 #53

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


2008-01-02 17:16, Raiders rakstīja:
Mani interesē 2.5 TDS iešanas gaita, jo no savu variantu (`94 E34 sedans ar manuālo)nevaru īsti saprast, jo normāla vilkme ir zem 1500 un laba jau pie 2000 apgriezieniem, bet īstais rāviens parādās pie 3500 un tad iet līdz 5300 apgriezieniem. Sajūta tāda, ka brauktu ar atmosfērisko motoru, jo 524 td sāka tik vilkt, kad slēdzās turbīna pie 2400 apgriezieniem, bet šis atkal man atgādina benzīnieku, kurš kārtīgi paņem pie 3500 apgriezieniem
Manējais sāk tā kārtīgi raut ap kādiem 2300 un uz augšu )
Offline
Edzja
03. Jan 2008, 00:25 #54

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2007-12-31 04:36, Raiders rakstīja:
Tagad tā, es braucu nedēļu ar 525, kurš skaitās TDS ar Digi- Tec tuningu un tas viss tehniskajā pasē ar 120 Kw (tehniskajā modelis arī skaitās vienkārši 525, kur vienīgi degviela nodod, ka dīzelis). Pirms tam bija `90 E34 524 td, bet šis `94 E34 525 TDS ar saviem 170 zs un ASC+T(par to liek domāt KN gaisa filtrs, kurš ar brīdinājuma zīmi uzstādīts) un rūpnīcas M paketi (ritošais vienkārši pārspīlēti ciets priekš mūsu autobāņiem), kad šis aparāts iet vienādi ar manu bijušo `90 E34 525i 24V (kam bija beigta galvas blīve), bet vidējais patēriņš ar Statoil dīzeli~ 5.8 l/100 km (ta ko man te muldēt, ja ar kaut kādu sūda degvielu ar 10l nobraucu 88 km tādā pašā gaitā). Tāpēc vienkārša lieta, ja gribi labu TDS, tad rēķinies ar cenu, savādāk aizmirsti par to!

sapnjotaajs

Offline
thomass
03. Jan 2008, 00:28 #55

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

traktoristu topiks bleee

-----------------
Offline
dzejnieks
03. Jan 2008, 00:36 #56

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


2008-01-03 00:28, thomass rakstīja:
traktoristu topiks bleee
beidz ņirgt, šodien ar čomu saderējām uz 10 tērvetes aliem, ka šo izbāzīšu līdz 160 km/h, viņam e36 2.0... Tātad sākām strauju rāvienu, protams šis izrāvās ar pirmajiem trijiem robiem, bet pie 120km/h, kad jau biju ticis līdz ceturtajam ātrumam, biju jau viņu panācis, un ap kādiem 140 km/h, lēnā garā eju šim garām, un visi aliņi manējie
Offline
thomass
03. Jan 2008, 00:57 #57

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

meemi dzer un brauc

-----------------
Offline
Tomikz
03. Jan 2008, 04:47 #58

Kopš: 13. Oct 2006

Ziņojumi: 227

Braucu ar:

Manuprāt dīzeli tikai mazlietotu vai jaunu , tēvs savā 1.8 tds ir ieguldijis jau 2/3 masinas vērtības un nobrauca pa latviju 60 k , masina ipasumaa apmeram gadu. Sūkņa maiņa pret atjaunmotu ir 938 ls , sajugs ar darbu gross auto ap 320 utt. (vēl tika daidz kas mainīts) Manuprat nav vērts uz to 6 L / 100 km. Dīzeli tikai darba vāģim un ja tāds ir tad pašam auto vairs tikai fun vajag - tatad benzinieku.
Offline
richus
03. Jan 2008, 08:25 #59

Kopš: 04. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 298

Braucu ar: e65 '07

Man iepriekš bija dīzelis, Cumparam arī, gan jau vēl kādam, a tagad braucam ar V8 benzīnu.
Kapēc? Tapēc, ka no Bmw gribās nedaudz baudas. Gan jau arī pēc laika sapratīsi
Offline
gintars
03. Jan 2008, 09:04 #60

Kopš: 02. Aug 2004

Ziņojumi: 355

Braucu ar: arklu

Traktors ir labs tikai jauns vai nedaudz mazlietots.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo