Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Kāpēc daudzi baidās no TDS?

AutorsZiņojums
dzejnieks
29. Dec 2007, 15:34 #21

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


2007-12-29 15:31, Staris rakstīja:
kura gada dīzelis tev ir?
Kā nobraukumu maina tas cik gadus auto ir Latvijā?
Tjip Latvijā nobraukums reizinās ar kaut kādu koeficientu
92 gada e34, ne jau nobraukumu tas nemaina, bet vnk spriežu pēc grāmatiņas, ka nobraukums nav liels, pēc salona nolietojuma un komforta sajūta ir daudz labāka nekā 92 gada mašīnai

[ This message was edited by: dzejnieks on 2007-12-29 15:36 ]
Offline
human_being
29. Dec 2007, 15:38 #22

Kopš: 25. Nov 2007

Ziņojumi: 79

Braucu ar: opel

autor, tu kā tu spēj tam noticēt ka vecam dīzelim ir tād noskrējiems, kādus tagad griež 2000.g mašīnām?
Offline
TDS_96
29. Dec 2007, 15:39 #23

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


2007-12-29 15:26, dzejnieks rakstīja:

2007-12-29 15:24, gapp rakstīja:
man kaimiņam 2.5 TDS ... Es pa nakti guļot dzirdu, ka viņš atbrauc mājās It kā iet ta iet, bet tā skaņa... tā skaņa...
Bet salonā to skaņu nemaz nevar dzirdēt... Piemēram pēc darba es pielaižu savu dīzelīti un priekšnieks savu Tuareg dīzeli, es biju šokā, ka viņa motors ir tik skaļš, ka manu pat nevarēja dzirdēt, ka rūc
paklausies kā strādā MB dīzeli,riebīgāk kā 2golps, baidās tāpēc ka nesaprot gandrīz neko par konkrēto motoru, remonta izmaksām un kā nopirkt labu, tāpēc nav konkrētu pamatojumu,no visiem sskas e34 e36 tds labus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt
Offline
dzejnieks
29. Dec 2007, 15:40 #24

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


2007-12-29 15:38, human_being rakstīja:
autor, tu kā tu spēj tam noticēt ka vecam dīzelim ir tād noskrējiems, kādus tagad griež 2000.g mašīnām?

Es jau īpaši neticu, tikai saku kas tur raxtīts
Offline
dzejnieks
29. Dec 2007, 15:42 #25

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)

Tā jau ir bet pirms es pirku aizvedu uz dīzeļcentru pārbaudīt un šiem baigi patika motorīts

[ This message was edited by: dzejnieks on 2007-12-29 15:42 ]
Offline
human_being
29. Dec 2007, 15:43 #26

Kopš: 25. Nov 2007

Ziņojumi: 79

Braucu ar: opel

manam opelim 98.g ir 60k noskrējiems.
vot kur cilvēki bezkaunīgi palikuši jau
Offline
TDS_96
29. Dec 2007, 15:48 #27

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

poh uz dīzeļcentru, pietiek izbraukt un paskatīties zem kapota, dīzeļcentrs nevar pateikt cik izdilis sūknis basta
galvenās problēmas tādas kā jebkuram dīzelim[ This message was edited by: TDS_96 on 2007-12-29 15:51 ]
Offline
dzejnieks
29. Dec 2007, 16:37 #28

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)

Īsāk sakot sapratu, ka šim dīzelim ne ar ko neatšķiras problēmas, kā ar jeb kuru citu... Nu protams izņemot galvas ķibeles..
Offline
SEMIGALL
29. Dec 2007, 16:43 #29

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

ar galvu būs problēmas ,ja uzvārīsi dzinēju
ja ekspluatējot sekosi līdz tad nevajadzētu būt problēmām ar to
Offline
dzejnieks
29. Dec 2007, 16:48 #30

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


2007-12-29 16:43, SEMIGALL rakstīja:
ar galvu būs problēmas ,ja uzvārīsi dzinēju
ja ekspluatējot sekosi līdz tad nevajadzētu būt problēmām ar to
Tad es nesaprotu, ko tad neviens nemāk skatīties paneļa indikatoros, ka daudzi saka pārkarsējuši??
Offline
nrcha
29. Dec 2007, 17:47 #31

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

Diizeljiem nav ne vainas, tikai ir regulaari jaaapkopj auto, jamaina laikus eljas un jalej labas kvalitaates degviela. Latvijaa ar diizeljiem biezhi brauc, rupji sakot - "kapeikpiseeji", kas lej liepinja zupu, ellju nemaina, baakaa tur max. 10 litrus degvielas utt Lidz ar to ari mirst tie suuknji, sprauslas un turbiinas, kuras nomainiit ir dargs prieks. Peerkot diizeli ir ljoti jaaskataas kaads ir auto stavoklis un kads ir tas cilveks, kas to auto pardod. Kaut vai paskaties ar cik pilnu baaku cilveeks brauc.

My 0.02 $

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
dzejnieks
29. Dec 2007, 17:50 #32

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


2007-12-29 17:47, nrcha rakstīja:
Diizeljiem nav ne vainas, tikai ir regulaari jaaapkopj auto, jamaina laikus eljas un jalej labas kvalitaates degviela. Latvijaa ar diizeljiem biezhi brauc, rupji sakot - "kapeikpiseeji", kas lej liepinja zupu, ellju nemaina, baakaa tur max. 10 litrus degvielas utt Lidz ar to ari mirst tie suuknji, sprauslas un turbiinas, kuras nomainiit ir dargs prieks. Peerkot diizeli ir ljoti jaaskataas kaads ir auto stavoklis un kads ir tas cilveks, kas to auto pardod. Kaut vai paskaties ar cik pilnu baaku cilveeks brauc.

My 0.02 $
dabūju to bembīti ar pusi bākas un zemāk nelaižu, vecis jau dievojās, ka lējis visu laiku statoelā, un vecim bija ap 65 gadi
Offline
Edzja
29. Dec 2007, 18:04 #33

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

nemiiz, driiz radisiies probleemas, jo shitos reti kad paardod, ja ar motoru ir viss ok

Offline
rosigais
29. Dec 2007, 18:05 #34

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

2.4TD tadas pašas problemas
Offline
PEPSis
29. Dec 2007, 18:12 #35

Kopš: 06. Jul 2006

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

2.4TD ir vecaa tipa motrs un veel aizveesturiskaaks Lai gan vienam onkam taads ir, iet tiiri neko.tikai vinsh biezhi suudzas par pateerinju, kas vinja shmiizelim sanaak ap 12 litriem pilseetaa...
Offline
Siipols
29. Dec 2007, 18:23 #36

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


2007-12-29 15:38, human_being rakstīja:
autor, tu kā tu spēj tam noticēt ka vecam dīzelim ir tād noskrējiems, kādus tagad griež 2000.g mašīnām?


Vot Vot ! Es pr šitiem Mazajiem noskrējieniem vienmēr
Ja pērk vācijā,tad tur ir liels noskrējiens(dīzelim ap 300-400tk km)
Nez kapēc Latvijā,tiem pašiem auto jau ir skaistie 120-180 tk km
Pats Vācijā sev pirku 2000gada Volvo dīzeli ar 300tk noskrējienu,salons gandrīz nedilis,viss smuks,motors iet,un probzu nekādu!
Esmu redzējis Latvijā bembjus ap 700tk noskrējienu,pašam ir bijis tads 528 ,un iet,un iet...
Morāle,uz Noskrējien skatās tikai tie,kas neko citu nesaprot no auto...

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
us
29. Dec 2007, 18:29 #37

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Tā gan, ja dīzelim visu mana laikā un viņu kopj, tad poh cik tur tas noskrējiens. Pašam saimniecībā ir rAudi A6 2.5 TDI(R5) ar noskrējienu ~350k. Reāli gan jau, ka ir visi 500k, jo neticu, ka Vācijā noskrējis tikai 210k.[ This message was edited by: UldmanS on 2007-12-29 18:30 ]
Offline
Laurens
29. Dec 2007, 19:29 #38

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


2007-12-29 16:48, dzejnieks rakstīja:

2007-12-29 16:43, SEMIGALL rakstīja:
ar galvu būs problēmas ,ja uzvārīsi dzinēju
ja ekspluatējot sekosi līdz tad nevajadzētu būt problēmām ar to
Tad es nesaprotu, ko tad neviens nemāk skatīties paneļa indikatoros, ka daudzi saka pārkarsējuši??

Tā visi saka, kam nekarst, bet līdzko sākās karšanas problēmas, tā kā likums pārkarsē. Jo tas pasākums ir uzkonstruēts bišķi stulbi - tad, kad temperatūra reālā laikā jau ir virs normas, panelī neko aizdomīgu neredz, iespējams, ka klimata versijas pat mēģina ieslēgt elektrisko klimas ventilatoru (tāpēc varētu būt svarīgi, lai tur viss darbojas). Paneļa temp. rādītājs sāk savu gājienu uz sarkano stūrīti tad, kad jau ir riktīga žopa un dara to ļoti veikli. Līdz ar to, īpaši vasarā dīki propkās sēžot, viņu vajag vienmēr paturēt acīs. Pats esmu nokarsējis 2,5tds’u 2x, tpu, tpu pietika tikai ar viskomuftes nomaiņu. Minētās muftes pakāpeniskas izbeigšanās dēļ vecajiem bumerīšiem bieži uznāk karstumi, tāpēc nav jābrīnās, ka tautā klīst dažādas teikas par tēmu.

Pats vizinos ar 300 tkm no DE dīzeļtauringu un nesūdzos, vienīgā problēma ir diskus dabūt ar gaumīgu plauktu uz vasaru (netirgo neviens gaumīgus, paši laikam brauc ).
Offline
Edzja
29. Dec 2007, 19:31 #39

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2007-12-29 19:29, Laurens rakstīja:

2007-12-29 16:48, dzejnieks rakstīja:

2007-12-29 16:43, SEMIGALL rakstīja:
ar galvu būs problēmas ,ja uzvārīsi dzinēju
ja ekspluatējot sekosi līdz tad nevajadzētu būt problēmām ar to
Tad es nesaprotu, ko tad neviens nemāk skatīties paneļa indikatoros, ka daudzi saka pārkarsējuši??

Tā visi saka, kam nekarst, bet līdzko sākās karšanas problēmas, tā kā likums pārkarsē. Jo tas pasākums ir uzkonstruēts bišķi stulbi - tad, kad temperatūra reālā laikā jau ir virs normas, panelī neko aizdomīgu neredz, iespējams, ka klimata versijas pat mēģina ieslēgt elektrisko klimas ventilatoru (tāpēc varētu būt svarīgi, lai tur viss darbojas). Paneļa temp. rādītājs sāk savu gājienu uz sarkano stūrīti tad, kad jau ir riktīga žopa un dara to ļoti veikli. Līdz ar to, īpaši vasarā dīki propkās sēžot, viņu vajag vienmēr paturēt acīs. Pats esmu nokarsējis 2,5tds’u 2x, tpu, tpu pietika tikai ar viskomuftes nomaiņu. Minētās muftes pakāpeniskas izbeigšanās dēļ vecajiem bumerīšiem bieži uznāk karstumi, tāpēc nav jābrīnās, ka tautā klīst dažādas teikas par tēmu.

Pats vizinos ar 300 tkm no DE dīzeļtauringu un nesūdzos, vienīgā problēma ir diskus dabūt ar gaumīgu plauktu uz vasaru (netirgo neviens gaumīgus, paši laikam brauc ).

es saveejos tirgoju
pa 200ls
Offline
human_being
30. Dec 2007, 05:12 #40

Kopš: 25. Nov 2007

Ziņojumi: 79

Braucu ar: opel

zinu vienu, kas 2.4td nopirka pa 2000 eiro, ielika tajā 2000ls un braukā jau ilgi bez problēmām.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo