Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E32 (1986-1994)

Tēma: 750i E32 91-94.gada

AutorsZiņojums
PERFS
09. Nov 2007, 17:28 #81

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13610

Braucu ar: 21/43


2007-11-08 17:45, Dullais rakstīja:

2007-11-08 17:33, Prfctyon rakstīja:

2007-11-08 17:22, Dullais rakstīja:
Jauda 300zs priekš 5 litriem īstenībā ir bigais resurss.


Mjaa... resurss shim motoram ir, vareetu teikt, NEIZSMELJAMS


Nesit sev pa galvu, izskaidro labāk kas tad ir ar to resursu, ja zini. Manā izprašanā viņš ir liels.


Jaa, esmu pamaniijis jau senas dienas, ka Tavaa izprashanaa daudzas lietaas stipri atshkjiraas no reaalaas esiibas, kas pats par sevi nebuutu nekas shausmiigs, ja Tu to savu "saprashanu" cilveekiem neizklaastiitu kaa sen zinaamu patiesiibu!

Visiem tak sen zinaams, ka M70 praktiski neremonteejaas un labi ja izvelk 300k km un resurss ir 3.5 daliits ar divi! (nu labi, tas taa saliidzinaajumam) Tu cilveekam staasti, ka liels resurss! Tas jau nav nekaads nenobraucams 5.0 chuguna small bock! Ja veel buus dabuujis shur tur Krievijaa un Lielbritaanijaa (par jauno pasauli nerunaajot) nopeerkamo degvielu ar seeru, tad resurss var izsmelts arii zem 100k km!



2007-11-09 13:05, Kaspich rakstīja:
par tds laabs texts


Kopsh redzeeju 724td, vairs neparko nebriinos... tas gan laikam bija uz ex 735i baazes, neatceros, ljoti sen.
Offline
Tune-L
09. Nov 2007, 17:29 #82

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20259

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nevajag dirst par E38, ja nezini Taa ir ljoti kvalitatiiva un klusa mashiina !

Ar 3-5 kEUR restaureejot E32 759iL nepietiks, buus daudz vairaak, jo tur viss ir atshkjiriigs no parastaa !
Priekshas ritoshaa it sevishkji un visas cenas reiz 3

Ja njem taadu celt, tad hjaareekjinaas ar pamatiigiem ieguldijumiem, bet finaalaa var uztaisiit konfekti !
Jaanjem Highline versija, lai ir par ko priecaaties remonteejot visu !

http://www.7-forum.com/hertter/index2.php

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Murphy
09. Nov 2007, 17:34 #83

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Tunel, tur tak labie urlu paklāji stāv iekšā
Offline
Tune-L
09. Nov 2007, 17:36 #84

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20259

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nu tas nekas, paklaajinjus var izmest, es vairaak par apriikojumu ........ bildees to nepamaniji ?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Murphy
09. Nov 2007, 17:37 #85

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Aprīkojums der bet tie paklāji visu laiku cērtās acīs
Offline
Spike
09. Nov 2007, 18:18 #86

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

tiko nomainiju blives m70 motoram 83Ls x 4 + 60 + 140Ls darbs!
Un taa ir tikai viena no problemam kas ir populara!

Par 740 e32 runajot, ja auto ir iepirkts laba kondicija, piemet klat vel 2~3Eur. lai butu konfekte!

Pareizi tauta saka par sho naudu jau var panemt sakarigu e38!

Protams e32 ir tanks.pedejais bmw Mohikanis

Nav 4.0 lenaks par 5.0, varbut 1~3 sekundes, un kurs perk e32 sacikstem!???

Es par V8!

-----------------

Рождённые в СССР


Offline
Bimmer
09. Nov 2007, 18:30 #87

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2007-11-09 16:35, Dullais rakstīja:
(..) Ir dzirdēts, ka pagairinātajai versijai 750iL ar daļām ir vēl bēdīgāk. (..)

Būsi dzirdējis aplamības Standarta riteņu bāzes no pagarinātās atšķiras niansēs (pa lielam), nevis tādos sīkumos, ka 750iAL būtu atšķirīgas detaļas un to piegādes avots

Vispār te daudz muļķību par 750iA(L) sarunāts

Ja neticat cilvēkiem, kas kaut teorētiski ir izzinājuši šo modeli, tad vismaz paklausieties Spaika pieredzi ar veco V12 dzinēju un kaut no tā izdariet secinājumus.

750iA(L) ir naudas kapsēta fanātiķim! Visādi citādi - tāda auto lietotājs būs tā nodzīts līdz izmisumam, ka afekta stāvoklī (plūcot matus servisā pēc tāmes saņemšanas) uzstādīs tam gāzes iekārtu (pieļaujot, ka viņš nav tik un neizdara to jau tūlīt pēc iegādes), lai kaut cik iep|$tu santīmu ekonomijai, brauks ar 6 cilindriem (jo otra V12 puse vnk nestrādā, kas ir izplatīta problēma vecajiem V12) un pusi nestrādājošu elektronisko sistēmu. Ka tik rādžiņš skan un 750 bļemba aizmugurē zaigo... Nu i nah!

Nopērciet 740iAL ar pakešu logiem, sportiskā profila beņķiem un turiet rajonu! Viss!
Offline
Vadik
09. Nov 2007, 18:55 #88

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

bezproblemnij eto E32 735i
740i dostatochno problemnaja mashina
tak ze kak i E38 s motorami M60, kak tolko na nix stali stavitj M62, to vse problemi uletuchilisj
M60B30 i M60B40 kraine neudachnie motori
Offline
Vadik
09. Nov 2007, 18:57 #89

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


2007-11-09 17:29, Tune-L rakstīja:
Nevajag dirst par E38, ja nezini Taa ir ljoti kvalitatiiva un klusa mashiina !

http://www.7-forum.com/hertter/index2.php


Kovriki Da Best
Offline
750i
09. Nov 2007, 19:20 #90

Kopš: 08. Nov 2007

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

pec visa izlasita par e32 750i i baiga skaidriba galva, esmu jau acis apdomat iespju iepirkt e38 740i vai 740iL pa kadam 5 shtukaam

king of the kingdom

[ This message was edited by: 750i on 2007-11-09 19:20 ]
Offline
PERFS
09. Nov 2007, 19:21 #91

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13610

Braucu ar: 21/43

Pa 5k tieshi vareetu buut E38 idealniks, vispaar bez galvassaapeem [ This message was edited by: Prfctyon on 2007-11-09 19:22 ]
Offline
Bimmer
09. Nov 2007, 19:24 #92

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2007-11-09 19:20, 750i rakstīja:
pec visa izlasita par e32 750i i baiga skaidriba galva, esmu jau acis apdomat iespju iepirkt e38 740i vai 740iL pa kadam 5 shtukaam

No viena grāvja otrā
Offline
wheels
09. Nov 2007, 19:27 #93

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8

750IL

pat zem 5keur var paliist
Offline
750i
09. Nov 2007, 19:32 #94

Kopš: 08. Nov 2007

Ziņojumi: 31

Braucu ar:


2007-11-09 19:23, Kaspich rakstīja:

2007-11-09 19:20, 750i rakstīja:
pec visa izlasita par e32 750i i baiga skaidriba galva, esmu jau acis apdomat iespju iepirkt e38 740i vai 740iL pa kadam 5 shtukaam

king of the kingdom



<font size=1>[ This message was edited by: 750i on 2007-11-09 19:20 ]</font>


ar pielekshanu gan Tev paleeni..



ej nah
Offline
barracuda
09. Nov 2007, 19:34 #95

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


2007-11-09 19:27, Wheelman rakstīja:
750IL

pat zem 5keur var paliist


Ņih*ja sebe ! ..
Offline
Spike
09. Nov 2007, 19:38 #96

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

aj piz... sito TOPIKU - un to chali ar Omegu........

-----------------

Рождённые в СССР


Offline
750i
09. Nov 2007, 19:39 #97

Kopš: 08. Nov 2007

Ziņojumi: 31

Braucu ar:


2007-11-09 19:38, Spaiks rakstīja:
aj piz... sito TOPIKU - un to chali ar Omegu........


tevi arī
Offline
Spike
09. Nov 2007, 20:16 #98

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

ludzu: just do it!

-----------------

Рождённые в СССР


Offline
Spike
09. Nov 2007, 20:19 #99

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

ludzu : just do it II

-----------------

Рождённые в СССР


Offline
Spike
09. Nov 2007, 20:20 #100

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

ludzu : just do it III

-----------------

Рождённые в СССР


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo