Online

Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E32 (1986-1994)

Tēma: 750i E32 91-94.gada

AutorsZiņojums
Spike
09. Nov 2007, 20:21 #101

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

parejais viss jau ir izrunats.......





PIEKTDIENA IR KLAT

-----------------

Рождённые в СССР


Offline
750i
11. Nov 2007, 20:09 #102

Kopš: 08. Nov 2007

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

740i [4.0] e38 94 gada ir mēsli ar tādām pašām problēmām kā e32 750i ??

king of the kingdom


[ This message was edited by: 750i on 2007-11-11 20:11 ]
Offline
Harcix
11. Nov 2007, 20:46 #103

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7799

Braucu ar: V10


2007-11-09 19:24, Bimmer rakstīja:

2007-11-09 19:20, 750i rakstīja:
pec visa izlasita par e32 750i i baiga skaidriba galva, esmu jau acis apdomat iespju iepirkt e38 740i vai 740iL pa kadam 5 shtukaam

No viena grāvja otrā

Nedirs OK? Viss atkariigs no apstaakliem. e38 no maskackas urlikiem nebus tas pats, kas e38 no powera.

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Driver
07. Feb 2009, 12:57 #104

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Feb 2009, 12:51:37 riddler rakstīja:
mazliet ziņkārīga interese, mosh kaads tirgo uz daljaam kaadu e32 750, interesee taads diezgan shrotains, max leets lai tik veel ripo, un lai kaarba sleedzas (automaats)

ir kaadi piedaavaajumi utt, pagaidaam zinjkaariiga interese, mosh arii nopeerku

visiem e32 laikam karbas bija vienadas.
4pakapju ZF4HP22 un 5pakapju ZF5HP22 (vai5HP24), kaa ari e38 pirmajiem modeljiem itkaa tad pati kaste nak virsu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
07. Feb 2009, 13:08 #105

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

par flanchiem nezinu, ganjau ka der. jo esmu savam acim redzejis rupicas izpildijuma e32 750i ar 6gag manuali
bet ZF4HP22 vispar baigaa karba, jo visiem BWM 4pakapju automatiem vinja stav virsuu.

vel ir tada nianse, ka biki atskiras parnesumskaitli ja vienam auto ir 2.50, tad citam varbut 2,48 (baigaa starpiba )

es savlaik sitam cauri izgaju un aizdzinu uz servi divus BWM ar tomatiem un teicu, ka karbas jasamina vietam. dzeki saka kautko mukrkjket ka nevar, utt atskirigi auto.
kad pateicu, ka jader, neko negribu dzirdet un aizgaju prom, tad pec pusdienas zvanija un teica viss ir OK

apjat mani nevareja, jo viens auto brauca, bet otrs nee, kaa ari veco karbu aizvedu bagaznieka nejau liku neejosho likt atpakal uz otra auto.

vel ir nianse, ka lidz kadam 89 gadam tas karbas bija ar hidraulisku vadibu, bet pectam ar elektronisku.

vienas saucas 4HP22 un otras 4HP22EH. atskiriba ir tikai hidrauliskaja vadibas blokaa.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
FlYiNG
07. Feb 2009, 13:15 #106

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

Nav ko nolieigt,pirmais V12,arī problemātiskais
Offline
Vova
07. Feb 2009, 13:50 #107

Kopš: 19. Oct 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 1306

Braucu ar: 540


07 Feb 2009, 13:12:54 riddler rakstīja:sexgangs bija e31, bet kaads tas flancis, hvz spriezhot peec bloka vizuaalaa liekas ka vareetu buut kaa M60


No m60 karba neder, bet it ka ar "kuvaldu un napilniku" var savienot

m60- m70 karbas


m70- m30 karbas


nepabeigts perehodniks prieksa m30karbaj
Offline
Vova
07. Feb 2009, 13:59 #108

Kopš: 19. Oct 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 1306

Braucu ar: 540

Ne, ir tikaj viens norm dzinejs un to vel nevaru salikt, visas blives maksa ka beigta e32

Kada .ru foruma bija rakstits ka var uzlikt to m60 karbu, bet vina reta un darga
Offline
Vova
07. Feb 2009, 14:30 #109

Kopš: 19. Oct 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 1306

Braucu ar: 540


07 Feb 2009, 14:01:00 riddler rakstīja:

mosh tam M73 der no M60 katraa zinjaa no e31 csi kautkur dabuut ir nereaali


Nedomaju, man liekas m70- 73 +- vienadi, a m60 cits nuu sitajs, cilindru "razval"
Ja panemt karbu no e31 ir visgudrak bet tas ir Mission Imposible
Offline
TomTom
07. Feb 2009, 14:32 #110

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: e34

Ridjik neiet aizmirsti

[ Šo ziņu laboja TomTom, 07 Feb 2009, 14:33:08 ]

Offline
Driver
07. Feb 2009, 14:47 #111

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tas V12 ieksh e23 no diviem m30 varetu buut labs
sliktaka gadijuma 5.0 bet labakaja 7.0

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Vova
07. Feb 2009, 15:04 #112

Kopš: 19. Oct 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 1306

Braucu ar: 540


07 Feb 2009, 14:47:24 Driver rakstīja:
tas V12 ieksh e23 no diviem m30 varetu buut labs
sliktaka gadijuma 5.0 bet labakaja 7.0


Aha
ja m30 3.5 iet daudz labak un krutak par m20 2.5 nevaru iedomaties ka ies 2xm30
Offline
Vova
07. Feb 2009, 15:13 #113

Kopš: 19. Oct 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 1306

Braucu ar: 540

Interesanti cik lielas gilzes var iebazt m70

Man kak ras ir viens bloks ar alusila defekti viena cilindra

Bet hvz kur var to izdarit un domaju maksas
Offline
shiirs4
11. Feb 2009, 17:07 #114

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)


11 Feb 2009, 16:59:59 Stiebins rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/750/ejfli.html

ko par shito sakat, kopts labaa staavoklii!...


es nepikrtu tadu auto. prieksh kam vecu grabazhu ar milsigu motoru, kursh neiet. vienigais ieguvums ir parmerigs benzina paterinsh, tas arii viss.
Offline
Bimmer
11. Feb 2009, 17:11 #115

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Patiešām ideālā kārtībā esošu 750i E32 neviens par 700 latiem netirgos Tik apmēram maksā viena apkope + sīki remontiņi tādam auto
Offline
Melvins
11. Feb 2009, 17:24 #116

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

cik Tavuprāt tādā būtu jāieliek?
lai tehniski būtu tip-top.
nu +/- ?

vizuāli ir samērā izskatīgs
Offline
Krishus
11. Feb 2009, 17:40 #117

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:


07 Feb 2009, 13:52:50 riddler rakstīja:
ir tev tai krajaa kaads leets 750? ar motoru kas vismaz ruuc un dziivu elju/benziinu nemet pa izpuuteeju aaraa


interesee 750 88 gada ? :P ar motoru itkaa viss ok, ruuc normaali. ja ko siikaak vajag PM

[ Šo ziņu laboja Krishus, 11 Feb 2009, 17:41:17 ]

Offline
edzulis
15. Jun 2012, 16:53 #118

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Iekopēšu no pirkt/pārdot:

Vajag no 1993 750il Self leveling (LAD) amīšus aizmugurējos vienalga kādā stāvoklī, lai tikai viens štoks vesels! Vajag štoku vienvārdsakot. PM.
Offline
Mikelis
17. Jun 2012, 02:42 #119

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2437

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


08 Nov 2007, 02:47:00 edzulis rakstīja:
Ilgtermiņā raugoties, E38 būs lētāks Es arī domāju, ka jauns 3er no salona būs lētāks, ka skatās izdevumus mēnesī

E32 750i ir viens no tiem BMW, kuru var ieteikt tikai ienaidniekam...

Edzulim domas mainās gadu gaitā

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
Rom4iks_328
17. Jun 2012, 11:27 #120

Kopš: 01. Dec 2008

Ziņojumi: 1587

Braucu ar: 316i

sorry bet es zinu vienu Juzeri kam stav e32 750i jau 2 gadu bmwpower daziem juzeriem labi zinams cilveks!

[ Šo ziņu laboja Rom4iks_328, 17 Jun 2012, 11:27:39 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo