Online
Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 ABS problēma
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Mar 2018, 11:01:47 @bmwaddict rakstīja:
kaspich nav tik traki, kljuudas kaarbaa bija saistiibaa ar muftas blokjeeshanu taapeec vinjsh tur tagad rok. neenu ir iespeejams ka tas elektromagneetiskais vaarsts ir sachakareets, tikai man nav ne jausmas kaa tas var izpausties.
es gan joprojaam palieku pie sava ka ja kaarba dabuun to excessive TC slipping kodu tad taa liidz koda dzeeshanai to muftu vairs nemeegjina blokjeet un kodu var izdzeest tikai manuaali pats tas nedzeeshaas.
bet iespejams EUR versijai ir atshkjiriibas..
nu, abet logjiski. taa ir tieshi taa pati teema, ko te par GMM iemetu.
tb., shajaa gadiijumaa - tikliidz konstatee izsliideeshanu [paarraides koefs neatbilst] - iemet kljuudu, to muftu nemeegjina vairs iesleegt [lai nenocepinaatu, ja ir ko cepinaat].
protams, ka kljuuda nost nedzisiis, jo peedeejas 20gades sisteemaas logjika veidota sekojoshi: mehaaniskas/elektroniskas iekaartas pashas nevar salaboties. attieciigi - jaasaremontee, jaanodzeesh kljuuda [tas jaadara cilveekam/manuaali].
peedeejos padsmit gados ir veel interesantaak - jaanodzeesh kljuuda + jaanodzeesh adaptacijas/jaapaaradaptee. arii tur ir fiska. un, kameer abas pirmaas lietas nav izveiktas - kaarba/dzineejs/cits modulis straadaa alternatiivaa rezhiimaa, bojaatos [bloka izpratnee] elementus neizmantojot.
aftar - uz sho nevajag oponeet ar dumibaam 3 A4 lpp. gaumaa. | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4046
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Man nav skaidrs,ka tika atrisinata problema,tik sapratu kkads violets vads ar omiem tika atvienots | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4046
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Naisss | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| es paredzu ka ne visai tālā nākotnē topika autors nahrenizēs motora elektronisko vadību kā tādu, aizdedzes momentu regulēs ar apsteidzēju no kāda žiguļa un gāzei uzliks kaut kādu lpg karbiņu, jo problēma tak ir elektronikā! | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| nu, taatad:
dzineejs ignoree vanos;
dzineejs neredz co katu stavokli; neredz apstiprinaajumu pamatzondu plausibilitaatei;
dzineejs neredz sameeriito gaisa masu;
dzineejam ir info par kaarbas avaarijas rezhiimu.
shii visa rezultaataa:
tiek ierobezhota pieprasitaa grieze;
ir samazinaats reakcijas aatrums uz akseleratora pedaali;
dzineejs straadaa avaarijas rezhiimaa, neizmanto kartes/adaptaacijas 'uz priekshu';
ir atrubiits kick-down rezhiims ar bagaatinaatu maisiijumu.
visa shii rezultaataa - dzineejs vairs nedarbojas rezhiimos, kuros leca aaraa misfires [bagaatinaats maisiijums, daudz degvielas pie videejiem rpm, utt].
fantastiski atrisinaata probleema! | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu re tagad pie visa atvienotā saraksta pievienojas arī hidromuftas sajūgs... a kas būs nākamais? varbūt pilots tiks atvienots no auto?
A pilsonim laikam nenāk prātā tas, ka kārba info saņem no DME? Pēc manas pieredzes daudzu kārbu " "problēmas" rodas no defekta dzinēja vadībā...
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| un vēl jau tāds sīkums, ka tā sajūga darbināšana nerada bremzēšanas efektu praktiski ne cik, līdz ar to es domaju ka problēma ir pavisam kur citur
otrs, ja es būtu konstruējis tās kārbas loģiku, būtu ierakstijis rindiņu kodā, kur pie sajūga ieslēgšanas salīdzinam primārās un izejošās vārpstad ātrumus, ja pie ieslēgšanas netiek novērots ~10% kritums, reģistrējam kļūdu, tā kā tā solenoida imitēšana ar pretestību ir tāds pat "risinājums", kā lambda zonžu emulātori, kas sastāv no dalītāja uz 2 pretestībām
tā kā - lol nau vērc un varam slēgt "diskusiju" | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
30 Mar 2018, 15:06:55 @maasters rakstīja:
nu pag JZ, a kapec doma ka tam defektam jabut uzreiz pasha muftas sajuga vai pat solenoida, nevar but tads variants ka kompis vinu censhas ieslegt nepamatoti agru un paraleli padod infu uz ECU lai atmet jaudu?
pat ja tā ir, tad patiešām domā ka solenoida "likvidēšana" ir piemērots risinājums? | Offline | | |
|
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 707
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| Lasu šo visu un atceros savu cīņu ar "problēmām". Kļūdas par zondēm, mistiskas vibrācijas brīvgaitā un paātrinot ies, jaudas zudumi un mūžīgie avārijas režīmi pārnesum kārbai un dzinējam. Tomāt kārba vispār juka prātā, mistiski sitieni un grūdieni, neslēdzas tad ceturtajā , tad atkal piektajā ātrumā, braucot kalniņā negribīgi slēdz ātrumus uz leju, gļuko kruīzs utt. tā var turpināt ļoti ilgi un visus brīnumus pat vairs neatceros. Līdzīgi aftaram meklētas vainas pa primitīvo metodi tb raujot nost štekerus vanusiem un GMM, mainītas vietām zondes utt. Beigu beigās visi ceļi noved pie viena loģiskā vaininieka Gāzes iekārtas, tb šķībi sazīmētas kartes ! ! !
Pēc kārtējās interneta rakšanas un karšu sazīmēšanas (kas protams jau ir cits stāsts un arī tur ir vesela zinātne) visas vainas pašas atbira. Sauciet kā gribiet bomžu taktika, narkomānija vai mazohisms ar visu šito cīnīties un fisties, bet beigās paliec ar pieredzi un iespējams paša safistu dzelzi
Nesaku , ka aftaram ir tieši šāds gadījums, tikai dalos pieredzē, ja tā to var nosaukt. Dzelzis M52B28TU | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Mar 2018, 14:52:08 @JZ rakstīja:
un vēl jau tāds sīkums, ka tā sajūga darbināšana nerada bremzēšanas efektu praktiski ne cik, līdz ar to es domaju ka problēma ir pavisam kur citur
otrs, ja es būtu konstruējis tās kārbas loģiku, būtu ierakstijis rindiņu kodā, kur pie sajūga ieslēgšanas salīdzinam primārās un izejošās vārpstad ātrumus, ja pie ieslēgšanas netiek novērots ~10% kritums, reģistrējam kļūdu, tā kā tā solenoida imitēšana ar pretestību ir tāds pat "risinājums", kā lambda zonžu emulātori, kas sastāv no dalītāja uz 2 pretestībām
tā kā - lol nau vērc un varam slēgt "diskusiju"
starp citu, taas 'obmankas' nedarbojas
jau saakot ar MS4X - neder ne RC varianti, ne mehaniskie risinaajumi [tunelji].
uz MSV/MSD neder pat 2.kaartas LPF+korekta Nernsta simuleeshana [par mehaaniskaam lietaam nerunaajot].
tb., MS/MSV/MSD seerijaam jaasimulee reaala skaabeklja dedzinaashana | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Mar 2018, 15:26:26 @maasters rakstīja:
neaizmirstam ka runa iet par 20 gadus vecu e46, un to ka pusei tada veida auto kas tirgojas ss.com ir izrauta check engine lampinja no panelja lai apmanitu stulbakos pircejus no liekas cenas kauleshanas.
nesaku ka tas ir pareizakais risinajums, bet parcik auto ekspluatacija nekada citada veida nav trauceta un viss darbojas pagaidam shads risinajums mani apmierina, nevienam neko nesmereju pats braucu lidz ar to kautkadi nepamatoti uzdirsieni seit ir nevieta.
ka jau teicu, kad bus siltaks un nebus ko darit panemsu un paraksos dziljak kapec tas ta notiek, bet uz doto bridi secinot no visa ko esu parbaudijis un redzejis es neuzskatu ka mtoram butu misfire un tas butu iemesls sai jezgai, jo pat ja butu misfire tad nebutu logiski domat ka motoram ar misfire pareizaas zaales ir saslegt hidromuftas sajugu un uzlikt vel lielaku slodzi neka lidz shim tac logiski vai ne?
velviens secinajums, ja butu bijusi misfire tad jautajums kapec atsledzot ar tiem nesaistitu mezglu tie pazuda? atkal nav logiski tacu.
treskart lidzigi simptomi un problema ir bijusi pietiekami daudziem citiem useriem visados forumos kur to esmu lasijis, diezvai viniem visiem bija motora misfire kas maske sevi ka muftas sajuga defekts.
jus jau varat ticet kam gribet bet prieksh manis vienigais jautajums kas vel palicis ir kapec tiesi ta mufta meginaja randoma saslegties, paris idejas ir bet nav jega te spekuleet kamer vinas nav parbauditas.
kas attiecas uz dzineju , neskaitot atvienoto MAF, un pec kata zondes, viss parejais strada apmierinosi.
cilveeks ar nopietnaam uztveres gruutiiibaam, bet pilns tupas ietiepiibas, lauka metozhu, kapeikpishanas un neatlaidiibas.
ideaals kadrs kaadaa lauku ciema kantorii kaa izpildmehaanisms. lieki probleemaa neiedzijinasies, ar izoleni un cirvi visu salabos, ja vajadzees - piestaastiis pilnas ausis ar suudu | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| bl*e, atkodi.
ok, tu tiec naakoshajaa kaartaa konkursaa ar iespeeju kljuut par manu iipasho draudzinju. bet, viegli tev neies, jo konkursa pirmo kaartu ir iztureejushi taadi kadri kaa sportists, shiirants, bimmers, un veel paariitis.
| Offline | | |
marcis74 | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
| Iestumšu savus piecus santīmus..
Visām manām lielajām problēmām galu galā ir bijusi kaut kur kārtīgi nepievilkta masa. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| maaster - es tev jau mēģiāju ieskaidrot, ka tu problēmu meklē no nepareizās puses - a tu spītīgi to nedzirdi - arī kaspčš tev to mēģina ieskaidrot - jo redzi dzīvē ir kaut kāda kārtība kas jāievēro... Protams, ka tu vēlies būt gudrāks par pārējiem, bet kā redzi dzīve visu noliek savās vietās: tu meklē kā izlāpīties pa lēto - a mēs te redziet remontējam auto tā arī ir starpība... un nekā personīga ne pret vienu... | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| nu, tie, kas ir maaciijushies fiziku 4.klases limenii, speej izveikt sekojoshu aprekjinu:
2500-2200RPM=300RPM jeb 15%
vienmeeriigi braucot uz 90km/h, vajadziigi ap 25..30kW. shajaa gadiijumaa papildus 15% jeb ap 4000..4500W aiziet karstumaa hidrotransformatoraa.
shajaa briidii top skaidrs - pi*da tai kaarbai buus ljoti driiz.
bet, vari saakt atkal filosofet | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4046
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| ZELTA FONDS,nav tur ko piebilst | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| @maasters sorry bet tu galiigi brauc auzaas. tas ka tavam E46 ir 20 gadu un 400k nav nekaada atmazka kaapeec viss nestraadaa. man ir taads pats 99 gada E46 ar M52TU kuram spidometraa jau 300k juudzes (nevis km bet juudzes) un viss straadaa, tikko izgaaju smog checku bez atziimeem, un tur ir origjinaalaas zondes, vanoss straadaa viss gan paarlasiits, vieniigais kas man ir mainiits ir mufte jo man arii saakaas TC excessive slip, zinu kaa tas notiek un zinu ka kaarba mufti nemeegjinaas blokjeet ja ir noraavusi to kljuudu.
ar muftas blokja solenoiida atrubiishanu nav iespeejams apchakareet kaarbuas vadiibu, vinja tak redz, ka mufta neblokjeejas un momentaa buus kods. kaatad gan kaarba zin ka mufta neblokjeejas? taapeec ka saliidzina ass grieshanaas aatrumus. @kaspich saliidzinaajums ar zondeem ir absoluuti korekts tiek saliidzinaatas atgaazes pirms un peec katalizatora, te ir tieshi tas pats. taatad tava pretestiibas metode principaa ir pilniigu useless, vieniigais ko tu ieguusti ir atvienots solenoiids. nu tu tagad brauksi ar muftu kas neblokjeejas un taa vienkaaarshi aatri noklaasies. ja mufte meblokjeejas taa visu laiku karst jo 5 robaa uz to ir liela slodze.
es tavaa vietaa vienkaarshi dabuutu K-DCAN adapteri (nemaksaa daargi) un kautkaadu nebuut laptopu uz kuru uzlikt INPA un biedzot piekjertos un savestu to mashiinu kaartiibaa nevis te filozofeetu ka taa ir paaraak veca un meegjinaatu visu atvienot. varbuut dziivee kautko vairaak par skruuveeshanu un atvienoshanu iemaaciisies.
man taa E46 kuuts ir reaali kaa konstruktors sen jau vareetu aizlaizt uz shrotu bet vienkaarshi interesee cik ilgi tas izturees un ljoti noder kaa saimnieciibas mashiina tipa citiem ir truck a man ir kuuts
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 30 Mar 2018, 20:20:19 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|