Iepazīstamies ar 'WESS Select' servisu

[1-20]  [21-40]  41-51 

Puuchuks, 16. Jun 2008, 20:35

radiaator, ja tu būtu biezais un _zinātu_, ko nozīmē vārds "snobisks", tad jau tev tieši snobiskas vietas būtu jāizvēlas

radiaators, 16. Jun 2008, 20:29

Nu ja buutu biezais un brauktu ar E65 tad droshvien tik tieshaam izveeleetos sho servisu nevis Rusbemu vai Permalatu kaut vai tikai deelj taas gaisotnes un attieksmes, kura gan Rusbemaa, gan Permalataa ir stipri snobiska ! Tas gan !

Delerium, 16. Jun 2008, 20:23

nav slikti... liimenis ir pareizs

stuntman, 16. Jun 2008, 19:50

Prieks skatīties uz kvalitatīvu servisu un labu mārketingu, tostarp "Klusuma likumu", kas tik tiešām darbojas praksē un ievērojami ietekmē ražīgumu.

depo, 16. Jun 2008, 19:40

"kāpēc darba izmaksas šeit caurmērā ir augstākas nekā citos autorizētos „BMW” servisos"

edzulis, 16. Jun 2008, 19:40

radiaator, tas ir stiepjams jēdziens. Ir labi, ka cilvēkam tiek dotas izvēles iespējas. Un BMW servisu ziņā viņas manuprāt ir ļoti lielas Latvijā, jo ir gan vienkāršāki servisi, kas izdarīs to, ko domājams šeit nesarunāsi, gan šādi augstas klases servisi jaunākiem auto+garantijas auto. Loģiski, ka savu pagaidu sarūsējušo E32 uz šādu servisu nevestu, bet E65 noteikti vestu. It īpaši tagad akcijas laikā.

Puuchuks, 16. Jun 2008, 19:25

radiaators, 16. Jun 2008, 19:19

Jaa iespaidiigi jau ir (labaa noziimee), bet manupraat iespaidiigi (sliktaa noziimee)ir taa servisa izcenojumi !

defekc, 16. Jun 2008, 19:16

labs laikam aizbraukshu savu naglukasti tur paarbaudiit

Maxis, 16. Jun 2008, 19:13

Godīgi sakot, esmu pārsteigts (labā nozīmē, protams )

kamikadzemk, 16. Jun 2008, 19:08

Pozitiivs iespaids

[1-20]  [21-40]  41-51 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties