BMW kluba organizētajā dragreisā uzvar Toyota Supra

[1-20]  21-31 

Darkman, 26. Apr 2005, 09:51

Viesiem nebuus buut.

Duke, 26. Apr 2005, 09:13

Sandijam ir 2.3 20V motors nevis 2.8!!!!

DoubleD, 26. Apr 2005, 09:10

320iS droshi var rakstiit 200zirgus, varu izdruku paradiit

Damn, 26. Apr 2005, 09:07

Nu tad veel viens jautaajums. Kaads labums no dzineeja deforseeshanas?

AV, 26. Apr 2005, 08:43

Damn, correct.

Damn, 26. Apr 2005, 08:42

Paskaidrojiet lamerim, ko noziimee deforseets dzineejs? Samazinaata jauda?

Bamperis, 26. Apr 2005, 08:05

patiikamas paarmainjas....

Bosnija, 26. Apr 2005, 07:40

...nu viņš jau teh. negāja ar tādām riepām...reāli neviens nevarētu teh. iziet da jeb ar kādiem slikiem.
p.s. ja nu vienīgi Vadiks

Vadik, 26. Apr 2005, 03:17

BILDES

http://community.webshots.com/album/328854789TrpsXp?160

Vadik, 26. Apr 2005, 03:16

esli estj zelanie stavitj shire kolesa, to delajut widebody ili arki na krilja krepat.

Vadik, 26. Apr 2005, 03:14

Uzvaru šajā grupā izcīnīja 1988.gada „Toyota Supra 3.0T”, kas aprīkota ar Latvijā vienīgajiem „Mickey Thompson ET Street 30x13,50-15” slikiem, kas nodrošina ļoti labu saķeri ar asfaltu, kas it īpaši būtiski ir īsajā 200 m sacensību trasē, lai varētu kompensēt pilnpiedziņas auto priekšrocības. Auto ir veikti vairākkārtējie jaudas palielināšanas uzlabojumi – trīslitru tilpuma dzinēja pārbūve, pilnībā pārveidotas turbo, gaisa ieplūdes, izplūdes, degvielas padeves sistēmas, transmisija un NOS sistēma. Neskatoties uz to, automobilis atbilst standartauto tehniskajām prasībām un tiek izmantota ne tikai sacensībām, bet arī ikdienas braukšanai.


POLNIJ PIZDESH
S TAKIMI KOLESAMI PROITI TO PRAKTICHESKI NEVOZMOZNO, TAK ZE ETOT AVTOMOBIL NE SOOTVETSTVUET NIKAKIM TEXNICHESKIM TREBOVANIJAM, DLA UCHASTIJA V DRAGE, T.K. U KUZOVNIX AVTOMOBILEI KOLESA DOLZNI NAXODITSA VNUTRI KUZOVA.

[1-20]  21-31 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties