Leģendārais Bardahl tagad ir Latvijā

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-108] 

Angelz, 01. Dec 2015, 11:06

Kādu laiku sprīdi atpakaļ biju ciemos pie BARDAHL. Aprunājos par viņu produkciju un tā. Neko sliktu par puišiem pateikt nevaru.

Nolēmu izmēģināt BARDAHL Turbo Protect. Drīzumā nomainīšu eļļu un pie jaunas izmēģināšu. Par jebkādām izmaiņām atrakstīšos te vai forumā.

daulex, 26. Nov 2015, 13:25

Sporcmen, nosūtīju pm.

SpOrcMeN, 26. Nov 2015, 10:58

panjemu testam komplektinju bet ja njemshu apjomu gribu normalu skidonu nevis to ko sekretars piedava - tas anv nopietni.

daulex, 21. Oct 2015, 11:38

Angelz, pārdēvējs ir darba dienās 10am līdz 19pm un sestdienās 10am līdz 16pm. Es pats kā gadās, dod ziņu, kad būsi, "aizkāvēšos"

Angelz, 21. Oct 2015, 08:36

@Daulex, būs jāmēģina kaut kad tuvākajā laikā tik pēc darba pie jums. Esat uz vietas līdz 19?

Angelz, 19. Oct 2015, 12:22

Manam zvēram nekas no DPF/EGR nav izņemts/atslēgts, strādā un reģenerējas labi. Ar abām turbīnām prbl nav novērotas.

Angelz, 19. Oct 2015, 12:20

Es Mobil1 ņemu no pārbaudītas vietas Inflekss, kur ir oriģināli somu ražojums nevis poļu krutkas.

Par eļļu kāda jēga maksāt vairāk ja rezultāts tāds pats? Tur tā sāls, tāpēc ja spēsiet motivēt paņemt ko labāku kāpēc gan ne.

daulex, 19. Oct 2015, 12:11

@Angelz exceed Jums vajag tikai gadījumā, ja jums ir taisna izplūde (ne katu, ne kvēlpju filtra) un Jūs gribat tīru izplūdi un gribat braukt 20k nemainot eļļu. Ja uz to pofig, es skatītos vai nu xtec+piedevu, vai nu xtc.

Mums ir viens klients, kuram ir e92 335d, taisna izplūde un kopš paņēma exceed eļļu, tīra izplūde. Tagad gan, eskperimenta pēc pamēģināja xtc (sarkano), pēc nedēļas gaidam viņu, skatīsimies trubu

daulex, 19. Oct 2015, 12:07

@Angelz, godīgs personīgs viedoklis: labas kvalitātes eļļas (Mobil ESP līnija, Motul factory line, dārgās Liqui Moly) ir ļoti līdzīgas, un ja Jums uz to mobilu ir laba cena, un Ja Jūs noteikti zinat, ka tā nav Lietuvas krutka, ņēmiet viņu. Galvenais zināt, ka eļļa ir oriģināla un no dārgākās eļļu līnijas (tajā kompānijā).

Piemēram daži brauc uz Cenu klubu un pērk tur Castrol Titanium (kurš sanāk dārgāks, par mūsu XTEC līniju), bet tiem, kas zin, kā Cenu klubs strāda, saprot, ka iespēja, ka tur trāpīs uz oriģinālu eļļu ir minimāla, lābākājā gadījumā būs Polijā ražotā prece (kas jau nav labākāis, ko var nopirkt no Castrol).

Galvenais dabūt oriģinālu preci, pa labu ciparu, ja ir kontakti, kas to dara, turpiniet tos lietot, ja mūsu cenas liekas pārāk augstas.

Kad piebrauksiet varam vairāk padiskutēt, par eļļam, šis temats man ir tuvu sirdij.

Bet visa sula ir piedevās (kuras jau ir iekšā metāla bunžās vai kuras var paņemt asevišķi). Viņas strādā ar jebkuru eļļu un ir piedevas piemērotas jebkuram dzinēja stāvoklim, viņas ir ar laiku pārbāudītas (B1 piemērām vēl no 2. pasaules kara laika nāk ar minimālām izmaiņām) un reāli strādā.

Angelz, 19. Oct 2015, 11:57

par 160e es skatījos uz http://bardahllatvia.lv/produkti/technos...0-5w30-exceed

Ar motoru prbl nenovēroju, auto ir E60LCi/535D divturbīnu spridzeklis.

Hyundai-Matrix, 19. Oct 2015, 11:54

Var jau būt ka ar dzinēju kkas nav kārtībā, tādu iespēju es arī neizslēdzu , jo actājot mašīnu (noslāpētu) lielākā slīpumā un ieliekot otrajā robā , viņa ripo , tas nozīmē ka motoram kkas nav ar to kompresiju
Būs kkad jāaizbrauc pie jums , gan jau varēsiet ko ieteikt

Angelz, 19. Oct 2015, 11:54

Motivējiet mani, ar ko jūsu piedāvātais XTEC 5w30 būs labāks nekā Mobil1 ESP Formula 5w30?

daulex, 19. Oct 2015, 11:50

@Angelz, ja dzinēja problēmu nav, pamēģiniet XTEC ar turbo protektu: 10l XTEC 5w30 būs 95.50 un turbo protekts ir 17.05 eiro. Kopā 112.55. 5w40 bišķiņ lētāks.

daulex, 19. Oct 2015, 11:48

@Hyundai-Matrix, pareizi, eļļām, kuras ir metāla bunžās neko maisīt klāt nevajag. Bet tik un tā, 5k pārāk maz, ļoti dīvaini, vai mašīna nedūmo (ar gaiši pelēko/baloža krāsu)? Es ieteiktu pamēģināt XTEC līniju ar kādu no ārstējošām piedevām (kā b2, no smoke, maxi compression vai full metal), jo noteikti kaut kas dzinējā nav tā, jo pirmo reizi tādu lietu dzirdu par šo eļļu (un godīgi pats uz doto brīdi tieši ar XTC 5w40 braucu).

Varat piebraukt pie mums? Sarunāsim ar servisu, lai Jums kompressiju pamēra, man sajūta ka tur problēma un ja man būs taisnība, noteikti kaut ko ārstējošo vajag.

Jebkurā gadījumā iedosim labu atlaidi uz nakamo pirkumu, jo mūsu vaina: parāk maz jautājumu uzdevam XTC pirkuma brīdī, neizpētījam dzinēja stāvokli pietiekami.

Angelz, 19. Oct 2015, 11:42

Es pieturos pie eļļas maiņu ~10k neskatoties pēc BMW LL04 specenes 30k Bet ne par to, vnk cipars sanāk overkill. Piemēram es gribu paņemt 9L lai būtu ar rezervi, tas iznāk tikai 160e par eļļu, tagadējo 68e vietā. Jābūt nopietnam argumentam un motivācijai lai to darītu. Ar ProLong piedevu sanāktu ~105e.

Hyundai-Matrix, 19. Oct 2015, 11:38

http://bardahllatvia.lv/produkti/xtc-c60-5w40/

te pasūtīju šito eļļu, piedevas nekādas neliku jo sapratu ka šitai eļļai jau viss tur ir un nekādas piedevas nevajag.(pārdevējs tā skaidroja)
braucu apmēram 50 uz 50, motors vislaik slodzē , sēņotājs neesmu
pie apdzīšanām uz štrāses vislaik štepselēju 3 robā.

daulex, 19. Oct 2015, 11:30

@Hyundai-Matrix Kura tieši eļļa (un kāda piedeva) tika ņemta? Kādā ciklā tiek braukts (% pilsēta un % trase)? Vienkārši 5k ir krietni pārāk maz, kaut gan pats mainu ik pēc 5k vienkārši drošības pēc, jo man 99% pilsēta un Imanta<->Iļģuciems 5 min braucieni, kas visātrāk eļļu nogalina.

@Angelz, daži no mūsu izplātītājiem pārdeva tos pirms mums, tikai viens turpina tālāk to pardod pēc mūsu produkcijas noklūšanas viņu veikalos. Prolong vispārēji nav slikts (un uz vecājiem jeep cherokee ļoti palīdz), bet bija arī dzinēju problēmas(vw touareg), kad ieteicama koncentrācija tika parsniegta, jaunākiem dzinējiem prolongu labāk ieliet bišķiņ mazāk, nekā ieteikts. Mēs par viņiem neuztraucamies, jo Prolongs nav "zaļais" produkts (not biodegradable) un Rietum–Eiropā viņu neviens nevar tirgot, gan jau pie mums arī atnāks tās regulācijas.

Angelz, 19. Oct 2015, 10:46

Jup, domāju vai pavilkties Bardahl, kas nav lēts prieks, vai ņemt to pašu pārbaudīto Mobil1 ESP Forumula 5w30 un iespējams eksperimenta kārtā pievienot ProLong AFMT piedevu eļļai. Doma vēl ir motoru maksimāli saudzīgi izskalot/iztīrīt pirms jaunās eļļas nomaiņas.

Hyundai-Matrix, 19. Oct 2015, 09:22

Sāk to eļļu ēst , viņa noteikti izstrādā savas visas piedevas, un paliek šķidrāka un tapēc sāk viņu ēst
negribas jau tā domāt moš motaram pizģjets
Kkad pamainīšu eļļu uz motul un tad pastīšos kas notiek , garšos vai negaršos bembim eļļa tāds ir jautājums ??

Angelz, 18. Oct 2015, 14:28

Sāk ēst jeb eļļa sāk degradēties pie 5k km tas gan ir baigi maz. Mobil1 dārgā gala, autentiska somu ražojuma nevis poļu, eļļa cik man ir bijušas degradējās ap 15k kas ir normāli sintētikai.

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-108] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties