Online

Pašreiz BMWPower skatas 200 viesi un 48 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties




 1-18 

AndrisK 24. Jul 2020, 20:44

Man b6 pasūdam visu laiku bija problēmas ar bremzēm...+ superīgā elektriskās rocenes sistēma vairākas reizes paliku uz vietas jo nobloķējās mehānisms...un tas maksā dārgāk kā tuaregam

shibernieks 18. Jul 2020, 01:19

porc i porc. Un porc i sūc

badmoon 18. Jul 2020, 00:40

Mondeo, ārēji izskatās ok, liels, ērts, ietilpīgs, ekonomisks, komfortabls, ekstras, alcantara, adaptīvais kruīzs (laba štelle), hill start assist, parkingi priekšā pakaļā, silda beņķus, stiklus, līkuma gaismas, lietus sensors, mūsdienu viedtālruņa izmēra, bet tomēr - touch screen Vēlākiem modeļiem jau ir hrenoni, keyless go, beņķu ventilācija utt.
Kapēc tik lētāks par passat...nu ir vairākas nianses, kur ietaupīts

DFS 16. Jul 2020, 18:49

Negribu vairs volvo

Montana 16. Jul 2020, 12:21

Ja vajag lielāku unīti un jau brau ar volvo, tad 2007 gada V70 d5 automātam nebūs ne vainas, vienreiz nomainīsi kompensatorus ar zobeni kopā un vienreiz kārbu atrestaurēsi, apgriezties ar to sūdu normāli nevar, bet visādi citādi, neizteiksmīgs, robusts auto.

Pufaix 03. Jul 2020, 15:56

Varu tikai apstiprināt, ka Tourans pūst +- tā pat kā b6- bija 2007. gada Tourans pāris gadus...
Tehniski lielākie ieguldījumi bija galvas blīve, DPF un divmasnieks. Braucu no kādiem 218k km līdz 370k km. Puveklis metās arī vados

nin2 02. Jul 2020, 12:50

tourans jau tāds pats rūseklis vien ir , vismaz tas kas līdz 2010.gadam, pēc tam varbūt ir drusku labàk.

snowy 01. Jul 2020, 11:55

2017. atvilku sev vienu B6 (2006.gada) no DE. 2.0 TDI BMP, DSG kārba utt. Līdz šodienai nobraukti gandrīz 90 t.km. 3 skates ar pirmo neko neremontējot. Piekare klusa, pa manam - izturīga.

Bet ir arī bet. Atvedot pēc neilga laika nācās nomainīt sadaleni ar kompensatoriem, pie reizes arī spararatu uzmainīju utt. Pirms gada turbīna sāka dziedāt, to uzrestaurēja. Pa vidam protams zobene ar seškanti, eļļas, filtri, visādi citi sīkumi. Tagad pa kādam pirmajam rūsas kurkulim parādās.

Lietots auto, vai tas ir BMW vai jebkas cits, ir loterija.

DFS 30. Jun 2020, 09:08

es jau sapratu, pārmetos uz vw touran

Montana 29. Jun 2020, 23:45

Tieši izmaksu ziņā B6 būs x3 ja ne x4, kur nu vēl automāts... tur vispār ir auzas. Es nezinu kā tie b6 ir uztaisīti, bet netur viņi LV, nu ne par ko. Skaties ko citu labāk.

DFS 29. Jun 2020, 00:20

fords ne fords, bet motors volvo hadene mega izturīga, uz priekšu kust ar, bet ir palicis par mazu vienkārši.

depo 28. Jun 2020, 17:48

Tas nav Volvo, bet Fords.

e34 28. Jun 2020, 10:04

Tam volvo no šī skatu punkta ir drausmīgs panelis

M3 27. Jun 2020, 01:34

Tapēc, ka tā lauku domāšana nekur nav pazudusi. Pasāts tak kārtīga latvieša braucamais! Tas nekas, ka nopērkot to sūdu tu esi ieberzies - tas tak zem sava goda to atzīt! Un tā cilvēki vinus arī pērk ... mentāla problēma

kars 26. Jun 2020, 23:33

Bet kāpēc tie b6 pasāti tik populāri? Pielnas ielas, pilns ss, pilni plači, man katram 5 darbakolēğim b6 pasāts.

shibernieks 26. Jun 2020, 00:29

Jaudīgs būtu, ja būtu vismaz 100 kw pulkāk. Tagad parasts pļurkšķis.
B6 varēja pirkt tik jaunu. Man tāds bi. Remonti priekš tās prastās kulbas bi anomāli dārgi. Esmu jau visu aizmirsis, bet tur bija tādi momenti, kad mēneša laikā 5+k LVL iegrūda. Piekare viņam kā otram golpam. Koni ar mūža garantiju izbeidzās pēc 30k km. Vispār tai miskastei tradicionāla problēma, ka amjiem pabeidzoties parādās žvankstīšanās uz sāniem kā vecai airu laivai.

DFS 25. Jun 2020, 21:30

Kāpēc Par rūsu un 16v motoriem zinu, kas vēl Vnk nepieciešams lielāks universālis

Montana 25. Jun 2020, 21:14

Neieteiktu mainīt uz B6 pasātu.

 1-18 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties


www.Rezervesdalas24.lv

www.siguldaadventures.com

www.bungee.lv