Online

Pašreiz BMWPower skatas 121 viesi un 38 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties




BMW 330D E46 - 362HP un 800Nm

[1-20]  21-32 

Artis_D 16. May 2020, 22:59

Es arī uzreiz padomāju par Cauni junioru, wtf e46

Kaross 16. May 2020, 21:29

Izklausās labi. Paturpini. Kas ar VNT noticis un kā to spēji izsecināt no jaudas stenda līknes?

Modrs 16. May 2020, 21:07

Kā tur ar turbīnas ģeometrijas regulēšanu? Izskatās, ka tur ir pilnīgākā VNT disfunkcija?
Tur tak nav iespējams smuks baudāms paātrinājums

protams 16. May 2020, 20:59

Caunem piuk no subār pārkāps

Kaross 16. May 2020, 20:50

@AF esmu salīdzinājis. Rolis un Dynosystems rada līdzīgi. ZDX jūtami mazāk. Bet tā, ka nepareizi mazāk.

DM-101 16. May 2020, 20:14

nu, griezes piikja maksimumaa soljaru lej uz nebeedu. Lambda tur ir ljoti mazs [man gan aizdomas, ka upgrade autors veertiibu nezina] - attieciigi, tajos RPM buus melni duumi pat, kad turba iegriezusies. Un pirmajaa sekundee riktiiga paarkompensacija, tur buus taads puff maakoniitis

shirminieks 16. May 2020, 20:04

Šis arī kā visi pārejie cipotie auto dumo pie katras pedala kustibas?

AF 16. May 2020, 18:50

Iesaku aizbraukt uz Dynosystems vai zdx, tur jaudu rada reālāk, rolī parasti rāda lielākus ciparus.

DM-101 16. May 2020, 18:13

manupraat, kaut tas pilniigi nebaudaams. Grieze ljoti strauji sasniedz piikji pie 2000RPM un nokriit 2X, pieaugot RPM 2 reizes. Es pat nevaru iedomaaties, kaadam meerkjim shaads ''reguleejums''.

crime 16. May 2020, 18:11

ozo, numuram vēl 3 cipari trūkst

stanley 16. May 2020, 17:39

Реклама не зашла

ozo 16. May 2020, 17:25

Numurs dārgāks par mašīnu

[1-20]  21-32 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties

www.Rezervesdalas24.lv

www.siguldaadventures.com

www.bungee.lv