Online

Pašreiz BMWPower skatas 88 viesi un 54 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties




VW Passat B8 Highline PĀRDOTS!

 1-20  [21-38] 

daticho 03. Apr 2018, 16:47

15k Tev mans nr ir

Murphy 30. Mar 2018, 15:00

Jā, mans ex Mollerī tagad dzīvo

bet nu ručkā pilns B8 tāpat ir tuvu 40k, tukšu nav jēgas pirkt

jurrus 30. Mar 2018, 14:00

Da labi, nevar būt, ka par 10K dārgāks auto tomēr ir labāks passāts par savu naudu ir čotkākais auto.

ozo 30. Mar 2018, 08:36

Murhy, tavs baltais B8 tagad Moller stāv?

6500 30. Mar 2018, 00:51

Passats ir Passats...

Murphy 29. Mar 2018, 20:17

2 gadi ar B8, tagad F30
BMW tomēr ir BMW, visādi sīkumi un nianses izšķir daudz

Karlis_ 29. Mar 2018, 14:25

Piekrītu KF, arī nobraukti ap 0-20k km.
Patika multimedias ātrums un pārējie jaunieviesumi...

KF 29. Mar 2018, 11:36

- tukšgaitā B8 2.0 dīzelis vibrē mazāk nekā F10 2.0

- normāli aprīkotam passat ir elektro bagāžnieks un tur nekas negrab

- nezinu kā ir ar parastajiem benķiem, bet man ir alkantaras ergoComfort benķi ar masāžu un par komfortu sūdzēties nevaru

- start/stop ir nelaime visiem auto

- jā, pie DSG ir jāpierod

Ksneps 28. Mar 2018, 22:47

Tikko ~700 km nobraucu ar šādu Rīga-Viļna-Rīga:
+ ekonomisks 5,0 - 5,2 l/100km
+ likās pietiekami mīksts/kluss
+ ļoti viegli pedāļi, mīksta stūre (kā jau jaunam auto)

- dzinēja vibrācija un diezgan zemus apgriezienus uztur. Tas laikam dēļ 4 cilindru dzinēja? Nezinu, nav laika pētīt.
- bagāžnieks atverot/aizverot nograb kā miskaste. Tiešām numurzīmi nevar normāli kaut kā nostiprināt. wtf
- neērti krēsli. Neērta sēdpozīcija, tā arī pa īstam nevarēju iekārtoties. labās kājas celis burtiski duras tajā centrālajā konsolē. Kreiso kāju ne izstiept, ne normāli atspiest.
- tā arī pa īstam nesadraudzējos ar stop/go. Ja vēlies laicīgi iedarbināt dzinēju, tad auto jau sāk braukt uz priekšu. Reizēm viņš iemet neitrālajā
- pirms apdzīšanas DSG iemet zemākā, bet tad tik pat strauji spēj atkal ielikt augstākā. Līdz ar to neuztur augstus dzinēja apgriezienus [nezinu kā lai izstāsta to domu]

peeeac!

Karlis_ 27. Mar 2018, 08:59

Krāsa der...

jurrus 10. Feb 2018, 09:52

Ja tu nerubī,kas ir auto iedalījums klasēs un kas ir termins zīmols, labāk paklusē un neblamējies

HUBLOC 09. Feb 2018, 21:12

Mhm, īpaši A, B un C klase Nē nu kolhozniekam izmāpjot no burbuļa tā varētu būt ))

jurrus 09. Feb 2018, 17:53

Vispār jau MB ir premium jebkurā klasē

HUBLOC 09. Feb 2018, 09:40

Murphy uzskata, ka premium klase ir MB C klase

Locis 08. Feb 2018, 23:21

Saimniecībā ir 2013. gada Tuareg,kas ir jūtami skaļāks par 2011. F11.
Tajā pašā laikā,salīdzinot ar vienāda gada Passat ,tas Tuareg apdares un pačota ziņā iekšā liekas, jo nedomājot ,pēc izbraukšanas ar Tuareg , atmetās doma par FL E70.

Vārdsakot,ja kāds saka,kāds auto ir baigi ok,tad es vairs nevienam neticu.

ZulandersKebabish 08. Feb 2018, 12:49

Teiciens bij tads - viss lielakie lauki/degenerati dzivo n(R)iga

protams 08. Feb 2018, 12:16

Kā tur bija tas teiciens par cilvēku un laukiem

Murphy 07. Feb 2018, 21:09

c klases mersedess piemēram. vietām salonā tāda plastmasa un krakšķoši paneļi

jurrus 07. Feb 2018, 20:49

Materiālu kvalitāte un tehnoloģijas jau nu tiešām nebūtu tas, par ko raizēties mūsdienu vag'os. Nezinu kā passat, bet attiecībā uz touran skaņas izolāciju, pretenziju vispār nekādu. Protams, ka nevar salīdzināt ar premium zīmoliem (kuru piekare ir daudz sarežģītāka un dārgāka), bet visi japāņkorejieši, francūži un pārējie var nervozi papīpēt malā stāvot.

Dzega 07. Feb 2018, 17:33

@Murphy - kuram, piemēram?

 1-20  [21-38] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties

www.Rezervesdalas24.lv

www.siguldaadventures.com

www.bungee.lv