Bye Bye CL600 6.0 AMG

[1-20]  21-40  [41-55] 

Mizx 04. Jul 2017, 16:57

Spike, beidz putroties un atsaukties uz vienu un to pašu auto ar kļūdainiem datiem. Tie piesauktie zs nāk jau no standarta motora, ja tam uzkabina ārējos AMG štruntus to vaļā neverot.

1) Tajos gados vairs jaunu auto neveda pārtaisīt, bet uzreiz salika kā AMG — pēdējais bija C36 AMG, ko veda uz pārbūvi nojaucot gatavu auto. Vienīgais, ko veda darīt, ja bija kāds īpašs nestandarta / rets pasūtījums, bet tas neattiecās uz motoriem. Vēl neaizmirsti par to, ka šajā gadījumā iesaistīta AMG Japānas filiāle.

2) Šos dzinējus nečipo. OK, vari attaisnoties, ka modificētā vadība ir čips, kaut reāli tāda nav, nevarēsi iebakstīt ar pirkstu un to parādīt.

3) Kādā sakarā piesauci automātisko kārbu nesapratu. Jā, 5-pakāpju bija ilgi, kamēr uztaisīja pietiekami izturīgu 7.

4) Pēc teh. pases VISI šie auto jau ir AMG, nevis kaut kāds bāzes modelis. Sākot ar apvienošanos un 1994. gadu teh. pasē OBLIGĀTI jābūt AMG, tikai pirms apvienošanās ar Mercedes-Benz nebija šīs norādes. Tagad Mercedes-AMG.

5) Jā, bijām AMG, zinu Michael Kübler, tikai ko gan lai viņš autoritatīvu pastāstītu par automašīnu, kam klāt stāvējis nav, tajos laikos AMG viņš nestrādāja, bet par konkrēto auto ir jājautā Hans-Werner Aufrecht. Mums jau W140 fans uzmācās par iespējām dabūt kādu attiecīgo motoru vai pārvīlēt nojauna — atšuva, ka neko daudz nezina un nedara. Detalizēti izstāstīt arī neprata (tāpēc nesaprotu, kāpēc uz viņu atsaucies...) Veco spečuku arī diemžēl vairs starp darbiniekiem nav.

6) Dodat šurp VIN, ir pieeja datubāzei, pateikšu, kas tur kā no rūpnīcas izripojis, kuri ir AMG uzraksti par tematu, kuri nav.

Spike 04. Jul 2017, 15:12

Tieši šobrīd Meiginu sabīdīt savam S600Long V12 ar ~ 400hp ( kas nav AMG ) šādu dzinēja uzlabojumu ( uz 441-500 )

Spike 04. Jul 2017, 15:08

Šobrīd tirdzniecība ir maz šādu 600 AMG


https://m.mobile.de/auto-inserat/mercede....html?ref=srp


Bet bija ari pilnība standarta 600 ar standarta izskatu un salonu , kuriem AMG nodaļa bija pacelta jauda lidz par ~ 500hp nejaucot ara dzinēju!


Ludzu nejaukt ar CL60 AMG V8 / CL70 / CL72

daticho 04. Jul 2017, 14:52

jau sāku pārskaitīt kupjūras bet jūs man te galvu sajaucāt

Spike 04. Jul 2017, 14:47

OK meiģinašu Tev atbildēt ar kolekcionāra un zinātāja vārdiem! Kas īsti ir CL600 6,0 V12 AMG ar 441-445zs

Standarta CL600 bāze ( jauns auto ) tika pārveidots un pilnveidots AMG nodaļa , uzstādīta AMG paka , interjera detaļas, salona elementi ( koks, āda, stūres rats, zamša
griesti un tt , R19 vai R18 AMG diski, AMG izplūdes sistema, tauta saukts dzinēja čips un spido

AMG 5 ātrumu automāts stav visiem 600 un lidz par CL600 w216 un G55 vins nemainījās

Un ka Tu minēji uz pelnīša un stikla autogrāfs!

Pēc teh pases visi šādi pārbūvēti auto ir CL600 ( arī CL70 un CL72 ) pēc teh pases ir CL600

CL6,0 V8 ( ir būvēts AMG nodaļa ka AMG modelis ) jo tur ir izdarīts augstāk minētais tikai stāv vilets V8 dzinējs kas ir parlasits AMG

Ka es To zinu!? Michael Kübler personigi pasniedza šādu info!
Šādi auto principa ir ražoti Japānas un USA tirgum, pāris eksemplāri bija Eiropa

Mizx 04. Jul 2017, 13:15

Spike, iemācies pats par M120 motoru: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M120_engine Jā, AMG to motoru mēdza aiztikt, bet šajā gadījumā stāsts ir par Japānas tirgu, kurā ir sava specifika. Tas ir standarta motors, ko pircējs ņēmis ar AMG aprīkojumu. Kungs, kura paraksts redzams uz pelnutrauka, bia atbildīgs par visu šo auto atbilstības pārbaudi (nav paraksta uz motora) un viņš vienkārši pārliecinājās par pilnu atbilstību pasūtītajam. Par AMG motora tūningu te nevar runāt. Nebūtu pašam tāds Japānas versijas AMG, neko neteiktu.

P.S. Tavā citātā ir atslēgas vārds "afterarket", bet auto es ceru ir OEM komplektācijas minētā paraksta dēļ. Vēl tādam pašam parakstam būtu jābūt uz pakaļējā loga, jo pelnutrauku arī var samainīt. Citādi jau ko kurš tur vēlāk vīlējis, to nevar nekā vērtēt. Jebkurā gadījumā pēc VIN koda var šim AMG visu pārbaudīt t.sk. vai motors vērts vaļā.

P.P.S. Tajos gados arī bija it kā AMG 4,3 l motors, kurš principā bija standarta tikai standartā netika piedāvāts attiecīgam modelim. W140 gadījumā šis stāsts ar 6.0 īsti neiet cauri.

Spike 04. Jul 2017, 12:40

AMG aftermarket power pack upgrade, increasing the power output to approximately 445 PS (327 kW) with 623 N·m (460 lb·ft) of torque thanks to slightly more aggressive camshafts, pistons and connecting rods and a computerised remap of the original ECU

Spike 04. Jul 2017, 12:37

Iemācies w140

https://m.youtube.com/watch?v=d0VMgo5-4vE

Mizx 04. Jul 2017, 12:30

Viss jau būtu labi, ja būtu tāda kombinācija kā 6,0 litri un AMG. Ir vai nu 6,0 V12 standarta, vai 6,0 V8 AMG. Ja AMG un V12, tad būtu jābūt kādam no 7+ litru versijām. Tā ka kaut kādas bļembas tur ne pa tematu salipinātas virsū un būtu jāsaprot, kas ir OEM un kas rumbula.

Ekimons 04. Jul 2017, 09:24

mega!

Dzega 02. Jul 2017, 19:31

Nosaukums tāds divdomīgs galerijai

Elviss 02. Jul 2017, 11:59

A kapēc šim nav parkingu antenas? Būtu tās, paņemtu

Luciferz 01. Jul 2017, 23:47

blin, shis labs!

SpOrcMeN 01. Jul 2017, 22:01

butu e30 kuzava panjemtu

Elviss 01. Jul 2017, 18:23

Man jau liekas, ka lēti. DE aizietu momentāli.

defekc 01. Jul 2017, 15:54

Sporca piemineetaas shljundra arii ar mani kosties gribeeja

CP17 01. Jul 2017, 15:50

#17
P.s.Kautkāds MB muzejs negrib sev kā eksponātu? Piedāvā.

Valcha 01. Jul 2017, 11:57

Labs

6500 01. Jul 2017, 09:04

Mute Jus visi nemeji varat panemt...

[1-20]  21-40  [41-55] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties