M3 V8 S65 Rod Bearing Service

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-66] 

haizenberg 30. Dec 2015, 19:33

Kas ar s54 motoriem,tur kautkadiem gadiem pa garantiju mainija....bet profilaksei gan jau ta pat vajag samainit ja griez redline....

seeingman 28. Sep 2015, 23:35

taspac - bmw jau it kā ir paziņojis, ka motoram pie 100k ir jāmaina klaņu šāles.
problēma ir tie paši 8500rpm komplektā ar salīdzinoši smagu klaņa- virzuļa grupu. jāliek vieglāki, performance šāles un ļoooti laba eļļa ar slīdi uzlabojošām piedevām, un viss būs gerai

jaks 28. Sep 2015, 20:26

Oliju arī shiira liktenis gaida :makaroni:


Black_russian Vakar, 20:26
Olij, beidz muldet. Neko tadutev neteicu jo nemainiju tur sales.
Un driz par katru vardu naksies atbildet. to es tev apsolu. Vnk nebija laika nemties ar tavu muldesanu

Montana 28. Sep 2015, 13:14

pēc tā jeņķa video saprotams, ka reizē ar šāļu maiņu jāliek ir klopētie klaņi un miers

inviits 28. Sep 2015, 11:53

Audi Rs4 ir cita Problēma ar ko cīnīties ik gadu - patstāvīgi jāveic carbon cleaning ieplūdes kolektooram un vārstiem!

Taspac 28. Sep 2015, 00:29

Konkurentiem C63 un rs4 arii ir shaadas probleemas ?

Es saprotu ka laikam neviens te to nezin, bet nu es nesaprotu kur shaads feils var buut no bmw...ok elju jaamaina, bet kas ir 100pakas ? Taapat 4.4 biturbo....

Par m dznineejiem kaapeec vinji tik juutiigi man ir tikai viens mineejums, kursh vareetu buut attaisnojosh...tiem v10 un v8 motoriem ir 8.5 rpm...

rolis 28. Sep 2015, 00:10

Kas ietilpst tavā piedāvājumā par tiem 1100e? Kādas detaļas tieši tiek mainītas un cik ilgā laikā tas notiek? Spriežot pēc tā, ka uzcepi topiku, rezerves šāles tev jau stāv plautkā...

Black_russian 27. Sep 2015, 22:14

tas skaidrs ka nah. bet loti daudz cilveku perk detalas tur un bez atlaidem.

Katram savas atlaides, tapec rakstit ka piemeru vajag oficiala dillera cenu.

Tas jau skaidrs ka katrs pats mekleskur letak.

Bet tas cipars ko uzrakstiju par lielu remontu nav kalkulets ar 3000eur par kolkeni.

Klokene+- 2000eur + vel loti daudz detalu,blives , ella, filtri un t.t.

edzulis 27. Sep 2015, 21:40

pareizie motori ir porsche metzger

Black_russian 27. Sep 2015, 20:40

cirtejs, tu man liekas gribi atkal kaut ka pacelties ar tada veida kommentiem

Salu mainair ka liela apkope. un to var veikt 1 dienas laika.

Motora remonts ir daudz ilgak, tas var pat aiznemt vairak neka 3-4 dienas ja ir detalas, bet protams ja tas notiek neplanoti, detalu nebus un kamer tu tas pasutisi un dabusi tas varetu ilgst vairak neka menesis.

Tapec te nav gluzi jautajums nauda, vairak laika, un pie tam visam tas var notikt kaut kur talu no majam

Black_russian 27. Sep 2015, 20:36

rolis reku cena no bm auto tas ir 1.


2. ir viniem mainas detalas kods, ja jau tu domaji ka var dabut visu kompl. tad jau tu nezini ka bmw it ta ka mainas kodi un cenas ari it ipasi tam detalam kuras ir vairak pieprasitas!

Black_russian 27. Sep 2015, 20:26

Olij, beidz muldet. Neko tadutev neteicu jo nemainiju tur sales.
Un driz par katru vardu naksies atbildet. to es tev apsolu. Vnk nebija laika nemties ar tavu muldesanu

Black_russian 27. Sep 2015, 20:24

rolis to tu bm auto vari uzzvanit un pateikt!

smudo 27. Sep 2015, 17:22

Esmu lasījis viņa topiku pa eļļām (pieņemu, ka tas ir tas pats lietotājs), bet cik sapratu, tad tas Statoil atbalstītais pasākums kā sen jau beidzās. Man rudenī, kad beigsies sezona, varētu būt aktuāli notestēt eļļu, lai arī savam auto tāpat profilakses pēc laikam mainīšu visas šāles, restaurēšu galvu un veikšu vēl pāris uzlabojumus, lai drošāk pa trasi var vizināties.

Ekimons 27. Sep 2015, 17:15

smudo - sadzen roka sho chali http://www.motopower.lv/user.php?u=Niere

smudo 27. Sep 2015, 16:04

Izskatās, ka šim dzinējam ir problēmas ar eļļošanu pie lielām slodzēm. Šeit varētu palīdzēt piemērota eļļa, kā arī regulāra sekošana līdzi šāļu stāvoklim. OEM specifikācijas eļļa derēs vizinoties pa ielu, bet ja ik pa laikam izbrauc pa trasi, tad noteikti būtu jāpadomā par piemērotāku eļļu, jo ar OEM eļļu ražotāju ieliek "grožos" CO2 un citas ekoloģijas prasības (diemžēl arī M motoriem) + tai arī jāsaudzē katalizators. Dzinēja šāļu stāvoklim ļoti labi var sekot līdzi veicot eļļas analīzes pie katras maiņas. Žēl, ka LV to neviens neveic un ir jāsūta uz UK (ja tomēr veic, dodiet ziņu PM, labprāt izmantošu šo pakalpojumu savam hobijauto). Tās analīzes arī parādīs brīdi, kad jāgatavojas kārtējai šāļu maiņai, kā arī to, cik piemērota/nepiemērota attiecīgajam lietošanas režīmam ir attiecīgā eļļa. Apzināti attiecībā uz eļļu nelietoju vārdus laba/slikta, jo universālas eļļas nav - dažādiem dzinējiem un vai pat vienam un tam pašam dzinējam atkarībā no auto pielietošanas jāizvēlas atbilstošākā.

JDS 27. Sep 2015, 14:33

Es par to, ka tas m3 jau pirms taa brauciena bij mironis kursh negaaja.

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-66] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties