BMW e21 315 sex 5.daļa

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-91] 

Rifo 07. Apr 2014, 21:18

Motora attīrīšana ļoti iespaidīga. Rezultāts vnk wow!

PinkaDH 07. Apr 2014, 21:18

Izskatāš mega kruti! Prieks redzēt kārtīgu pieeju būvniecībia.

Montana 07. Apr 2014, 21:17

ahujet

Dravenieks 18. Mar 2014, 19:29

https://www.youtube.com/watch?v=G_BNDsDUJfk


Dubultnieks no 5:55min?

Puce 06. Mar 2014, 10:51

Man visi Doglegi ir 5nieces. Kuri tieši neatceros. Bet visiem tiem ir viena iezīme, ka piektais ātrums ir 1:1.

lesis 06. Mar 2014, 02:04

A bijušais doglegs ar m10 motoru bija pieciniece vai četriniece? Kāds kods tai kārbai(lai var atrast attiecības)?Skrūvējas zvana daļa nost no pārejās kārbas vai korpuss viengabalains?

ssdd 03. Mar 2014, 23:55

kronšteini NAV no ņeržas!...... vienk notiiriiti un satigot- konstrukcijtērauds!...

Puce 03. Mar 2014, 20:02

Izmaksu pierakstīšanu beidzu pirms gadiem 10, kad sapratu, ka skatoties tos exceļus var ar sirdi aiziet.

lesis 03. Mar 2014, 10:32

Būs interesanti redzēt šito pret Šiča 924to un Moro Mx5.Žēl,ka Ae86 nebraucošs.

Edzhus 03. Mar 2014, 07:11

Būtu ļoti interesanti, ja kādreiz kāds savam līdzīgam projektam sarakstītu vismaz detaļu cenas, skrūves, sūkņi un pilnīgi viss cits..

HaL 02. Mar 2014, 13:39

kāpēc krāsot - lai būtu smuki. ja taisa tā, tad jau labāk pa max

vecais izplūdes kolektors fiziski der, bet tehniski ir piemērots?

stucers 02. Mar 2014, 10:34

Parasti motorlaivām un kuteriem lieto nerūsējošo tēraudu, bet te no situācijas var iziet ar tādām pat skrūvēm no nerūsējošā tērauda

JZ 01. Mar 2014, 22:26

p.s. par cinkotajām skrūvēm kombinācijā ar nerūsošo tēraudu - http://corrosion.ksc.nasa.gov/galcorr.htm

JZ 01. Mar 2014, 22:04

drīzāk jau jājautā - kāda velna pēc taisīt tos kronšteinus no SS

GirtzB 01. Mar 2014, 19:49

imho tie kronšteini ir no "nerūsošā" tērauda, kāda velna pēc tādi būtu jākrāso?

HaL 01. Mar 2014, 17:51

kronšteinus pulverkrāsosi?

JZ 01. Mar 2014, 16:26

ar izskatu sakara nekāda, bet izsvarojums uzlosies gan
pie vienām sāpēm un tik radikālām pārbūvēm, varēji jau iespringt arī uz sauso karteri (ja vien nav pretrunā ar noteikumiem sacīkstēm, kur paredzēts piedalīties)

Ekimons 01. Mar 2014, 16:20

a kas vainas bija tiem 10cm starp galvu un sienu? tikai izskats, vai priekšā nepietiek vietas?

RM1 01. Mar 2014, 13:55

Ā nē, augšējais vienāds visiem, apakšējais S14 savs un S38, S50 vienāds

RM1 01. Mar 2014, 13:51

S14, S38 un S50 dzinējiem dārgais divdaļīgais mierinātājs vienāds, abi kopā tagad jau maksā ~460eur, pirms pāris gadiem vēl bija ~360eur

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-91] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties