3 gadu drifta projekts - Nissan Silvia S14

[1-20]  21-40  [41-53] 

DrumB 23. Sep 2013, 01:14

Pēdējā bilde ir vnk aaaaa

kars 22. Sep 2013, 23:32

Kā ir ar izturību tam sr20det pie tādām jaudām?
Sekoju līdz šim čalītim youtubā, ļoti līdzīgs auto pielietojums kā tevwww.youtube.com/user/valera12345/videos, tur viņam tas vis beidzās ar 2 sr20det naokaušanu pēc kā tika iswapots RB25

walder 22. Sep 2013, 23:30

Darba stajankā ievērtēts Daudz pikis "vējā" , bet katrs jūdzās pa savējam

8203 22. Sep 2013, 23:00

es biju ar pelēku ST185.

grimS 22. Sep 2013, 22:51

Paldies 8203 ar ko tu biji? Jaks, viss vērtīgais tur tika notirgots no tā vecā kuzava. Mikuzz - o jā, tagad tu saproti kāpēc manās acīs nāves skatiens parādījās

Edzuli, ar pēdējo 3 gadu laikā ieguldīto darbu, laiku un naudu tur nekas nav uz "ticību" un "veiksmi" balstīts To, ka tas ir iespējams es ZINU un jau pierādīju 2012. gada sezonā: kauss ProAm, street legal, 8 L patēriņš, ~370hp. Atšķirība, ka tagad mašīna ir pārāka visās jomās Citi tērē naudu treileriem un pārvadāšanai uz trasi, man būs gana liela rezerve bamperu krāsošanai

Mikuzz 22. Sep 2013, 22:31

Izšķirstot galeriju nemaz nebrīnos par reģistrācijas stresu

edzulis 22. Sep 2013, 22:16

grimS Šodien, 19:29
---
Da labi Tu pats tam tici? Vai nu svētdienu auto, vai drifta auto. Abi kopā vienkārši nav iespējami imo.

jaks 22. Sep 2013, 22:07

Nebija bildes ar to cik vecais kuzavs sūdīgs...
Un kāpēc tas bija jāsagriež?
Pa simbolisku cenu nebija iespējams pārdot?

Valcha 22. Sep 2013, 21:05

Labs

8203 22. Sep 2013, 21:01

Auto dzīvē ievērtēts. Tur viss ir labi.
Vienīgi žēl ka 31. augustā kāzās nesanāca pabazarēt. Tehniskajā ir 200sx vai Silvija?

jjjjuris 22. Sep 2013, 19:36

+ 18 .. prātīgi

grimS 22. Sep 2013, 19:29

Mašīnas mērķis ir pavisam skaidrs 450-500 hp, 8-10 L uz 100km, TA logā, perfekta vadāmība, dalība ProAM, kur iespējams konkurēt ar VISĀM mašīnām + ikdienas braukšanai vasarās Iemet 2 riepas bagāžniekā, aizbrauc uz trasi, izārdies un brauc mājās kamēr kāds krāmē savu 350 hp projektu uz treilera + nav jāuztraucas kur viņu bāzt vai nolocīt, kad apniks drifts

SpOrcMeN 22. Sep 2013, 18:50

izskatas ka milzum daudz un labi izdarits bet beztolkaa jo auto galaa izskatas nekads stils nav izturets

badmoon 22. Sep 2013, 18:34

Tad tas auto ir sabūvēts, lai nolocītu driftā, vai būs +/- ikdienas braucamais

grimS 22. Sep 2013, 18:26

Edzuli un DimanC, rūsas tiešām nebija NEMAZ Bet pa īstam pārliecināties par to var tikai visu esošo krāsojumu noņemot, tāpēc arī pie darāmajiem darbiem bija "esošās rūsas noņemšana", kas beidzās ar to, ka nokasīja visu un tad krāsoja atpakaļ pa jaunam Vismaz tagad mierīga sirds zinot, ka tur viss ir labi un ar labiem materiāliem viss sakrāsots

Ozo - gan jau, ka nebūs, jo izskats bija tikai 3. prioritāte pēc motora (jaudas) un piekares (vadāmības). Vot vienīgais līkumu no motormuzeja lejā šitam bez dugām neredzēt

GM 22. Sep 2013, 17:29

viss ir tik ļoti skaisti!

Harcix 22. Sep 2013, 16:05

vislabaakie projekti vienmeer ir aarpus powers patiik

edzulis 22. Sep 2013, 16:02

Baigi daudz visādu max, sport, racing, custom utt tjuning, bet kopumā izskatās baigi ok! Kā notikās apakšas cinkošana? Un no sākuma rakstīji, ka nav rūsas vispār, bet pēcāk jau par rūsas slīpēšanu no apakšas. Ja jau nebija rūsas, priekš kam vajadzēja aiztikt līdz metālam?

baltais 22. Sep 2013, 15:54

DimanC 22. Sep 2013, 15:49

kaut kas te neštimmē:

"1) Pilnīgi sterils S14 kuzavs no Japānas (Tokijas) ar ~90k noskrējienu un 94. gada izlaidumu Rūsas nav vispār!!!!"
vs.
"Lūk arī JFP darbi turpinās, jaunajai virsbūvei ir noņemta visa rūsa, nokasīts piķis un tā ir pārmetināta pa šuvēm"

[1-20]  21-40  [41-53] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties