530 XD APK. 3 daļa. Fināls.

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-78] 

CP17 22. Nov 2012, 09:50

Tur vesala zinātne esot un 'firmas' noslēpums, kā tās muftas pareizi sataisīt...

Locis 22. Nov 2012, 09:44

Nerunāju par konkrēto vietu,bet kas tur nahuj tik dārgi izmaksā? Ja nesūta kaut kādu original daļu,kas maksā 500 ls vismaz,kā tie remonti vienmēr līdz 1000ls? Nav jau tā,ka tikai Nasa remontē tos automātus...

walder 22. Nov 2012, 09:19

Vienkārši ieliec onlain webkameru boksā

protams 22. Nov 2012, 08:58

Sen jau ir 6 robi..

CP17 22. Nov 2012, 08:55

nu hvz

subaru 22. Nov 2012, 08:51

"CP17 Vakar, 21:59
Patīk diesel štepselēt ar manuāli? Pie cik redline, pie 4,5trpm? "
Pag ? Benzīnniekam 5 robi un dīzelim arī 5 robi. Max ātrums +/- vienāds. Kur tur sanāk vairāk štepselēšanās ?
Vnk 'braucamais' diapozons dīzelim sākas jau pie 1500 RPM, bet benzīnniekam tikai pie 3000 rpm
Man ir bijis 530d manuālis .. nu nez - nekāda atšķirība vai štepselē benzīnu vai dīzeli

Mikels 21. Nov 2012, 23:44

Kārbu remonts gan ir "interesants"
Bet ja nopietni nekad neesmu sapratis kādēļ automātiskajām kārbām ir tik milzīgas izmaksas pie remonta? Kāds apskaidros?

CP17 21. Nov 2012, 22:12

Jap mufta

CP17 21. Nov 2012, 22:11

Nu man bija noklājies dēļ lielās griezes, neturot to jaudu, hvz kā ir 530d, bet 535d tā esot diagnoze (c)recro spečuks/ķirurgs

LINIS 21. Nov 2012, 22:10

Hidrotransformators ir tas pats sajūgs- pilda analogu funkciju, respektīvi, dilstoša detaļa, pakļauta lielām slodzēm, pilnīgi normāli, ka nobrūk ar laiku.. Ja vēl ir jaudas čips un palielināta grieze, tad nav brīnums, ka netur viņi to slodzi..

protams 21. Nov 2012, 22:07

Nu un kapēc tas hidrotransformātors (mufta?) nobeidzas arī neviens nezin, ja? Vai tas ir LIELS Recro noslēpums, lai tik klienti nemazinās

LINIS 21. Nov 2012, 22:06

Arī manuālim divmasu spararats nav pa lēto + sajūgs, kurvis darbs tāpat lēti nav..

CP17 21. Nov 2012, 21:59

Patīk diesel štepselēt ar manuāli? Pie cik redline, pie 4,5trpm?

Papakarlo 21. Nov 2012, 21:55

manuāļiem nav tādu problēmu(tm)

LINIS 21. Nov 2012, 21:07

Man rs6 taisīja kārbu pa 2k eur : D Tapēc domājams 2 gadi vai 100k nobraukums..

CP17 21. Nov 2012, 20:51

Lini tev iedeva 2vu gadu garantiju? Kkas laikam mainījies

Heloween 21. Nov 2012, 20:46

Laba bembju automātu antireklāma Inženieri padomājuši par remontu

P.S. Pats jau esmu to izbaidījis uz savas ādas...

LINIS 21. Nov 2012, 20:45

Recro ir kantoris. Un ja tā padomā, nekas tik īpaši dārgs tur nav.. Pamēģiniet citur paprasīt divu gadu garantiju

JohnyB 21. Nov 2012, 20:30

par recro, tikai visu to labāko varu pateikt, divas kārbas tur taisītas, pa ceļam pat tiek klients paķerts uz cēsīm un atpakaļ. vienu gribēju lētāk, aiztinos uz artilērijas ielu, mēģināja pieslēgt pie kompja manā klātbūtnē nevarēja, kad gāju pie servisa načaļņika šis saka ka kļūda tāda un tāda un maksās 700 ls , uz manu protestu par to ka kāda kļūda, ka nevarēja nemaz pieslēgt, atdeva atslēgas un teica lai braucu labāk prom, tāda tur politika, recro pa 450 sataisīja. un Recro serviss kā slimnīcā viss tīrs, meistari halātiņos u.t.t.
neesmu ieinteresēta persona


CP17 21. Nov 2012, 20:18

Ko ko hidrotransformātoru laboja, recro dod 1nu gadu garantiju, maksā ar eļļas maiņu ap 500ls, ja neatved jau noņemtu. No rīta aizved auto, vakarā savāc. Ja atved noņemtu, tad bija par 100ls lētāk. Rīgā šito pašu piedāvāja pa 1k ls un trīs dienas auto servisā

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-78] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties