BMW 760Li – BMWPower.lv sertificēts!

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  81-100  [101-120]  [121-140]  [141-155] 

Luciferz 05. Sep 2012, 12:00

domaaju, ka jaa, noteikti tam bija ietekme.

Luciferz 05. Sep 2012, 11:52

Valcha: 134 730eur (ar pvn18%)

Luciferz 05. Sep 2012, 11:51

un veel. pirms nemt E65/66 es izbraucu ar visiem F01, Xiem, 5er, GT utt Tukumaa pie Shtroo un man vislabaak patika E. Varbuut taapeec, ka vairaak to veco mashiinu miilis esmu Diemzeel tur esoshais E65 bija papliks, savukaart es mekleeju max pilnu.

Luciferz 05. Sep 2012, 11:48

Schutzstaffel: es nevaru atljauties F01. E66 varu.

jaks 05. Sep 2012, 11:41

abi divi nesmuki
ps neskauž

Archuks 05. Sep 2012, 11:37

E66tais komentārs

edzulis 05. Sep 2012, 11:33

Blakus old vs new. Ja mēs atgrieztos 90tajos un mums noliktu šitos divus blakus un pajautātu, kurš no viņiem ir jaunākas paaudzes, tur vēl vajadzētu nedaudz padomāt. Uz F01 fona E65 facelift joprojām izskatās ļoti labi un moderni. Salonā tieši tas pats. Ja E38 > E65 bija liels lēciens, tad E65 > F01 tāds nav.

Schutzstaffel 05. Sep 2012, 11:13

Es savukārt nesaprotu, kapēc nepirkt F01 760Li, ja jau tas raidījuma vadītājs ir tāds magnāts, ka pilnīgi pohuj cik tērē degvielu un cik apkopes un viss pārējais, kas ar viņu agri vai vēlu notiks. Ja es pirktu 6.0 notiekti nemtu piemēram šitādu.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw...atures=EXPORT

p33sly 05. Sep 2012, 11:13

jaasaka, ka 6.0 ir uzdriksteesanaas, bet auto skaists. thank gaad ar melno iekshu. iists lukss. un paterins izbrina. likaas, ka 25l tadiem

edzulis 05. Sep 2012, 11:08

Ne 50 un ne 70. Vairāk Jauns maksāja noteikti kaut kur pie 120-130k. Tagad ~ 25k tādi. Rēķiniet paši Pie tam nav jau tā, ka tam auto 10 gadi. 4 gadi un ne visus lietots. 3k mēnesī vienvārdsakot, jeb 100 eur dienā līdz šodienai Šitādus nudien var pirkt tikai pēc pāris gadiem, ja vien neesi Abramovičs, VVF, Zatlers vai Ulmanis

karlsonss 05. Sep 2012, 11:07

mazuliite

Arlando 05. Sep 2012, 10:55

Par vērtības kritumu lai uztraucas pirmais pircējs - aptuveni mīnus kādi 50 -70 K EUR.

viesulis 05. Sep 2012, 10:53

Man tas patēriņš skauž, jo nesaprotu kā var 6l ēst tikpat daudz kā 2.5

walder 05. Sep 2012, 10:52

Kas vainas apkopei pa 600ls uz šāda auto?
Auto un apsveicu saimnieku ar pareizo izvēli. Ar šo auto tiešā ir jābūt pofig par patēriņu, jo gan jau pozitīvās emocijas visu nosedz

Arlando 05. Sep 2012, 10:48

Apsveikts ar pirkumu. Auto patīk.Visdrīzāk jau nebūs ikdienas auto ? Patēriņš jau laikam tiešām nebūs galvenais rādītājs,bet gan sajūtas ar viņu braucot !Gada nodoklis gan pabriesmīgs - laikam virs 400 LVL,ja nav citas domas par reģistrāciju ? Bet tiešām mītus par apkopēm vajadzētu gaisināt.Cik normālā servisā ir tā apkope ,kāds var pateikt?

JDS 05. Sep 2012, 10:47

radiaators 05. Sep 2012, 10:31

Edzuli - lielākā problēma cilvēkiem ir tā, ka viņiem nekad tāds auto nav bijis un savu viedokli viņi veido no tā ko ir saklausījuši pa ausu galam no citiem un veido sev briesmīgus domtēlus, kā nu tagad ir kad iebrauc servisā un piestāda rēkiņu 600Ls apmērā par sveču, eļļas maiņu un ritošās apkopi nerunājot par ko citu...
Cilvēks pat neaizdomājas, ka patiesībā viss nemaz arī tik traki nav !

Luciferz 05. Sep 2012, 10:27

apnika man te lasiit par pateerinju, elljas mainjaam, logu shkidruma bachoka ietilpiibu u.t.t.
Chali,- no man ir pilniigi vienalga cik vinjam ir pateerinsh. Es braucu tur, kur man vajag un tadaa reziimaa, kaa veelos un baudu klusumu, dinamiku un mega komfortu. Sapsihoshos , iznemshu ledusskapi un ielikshu 200l gaazes balonu riit

lasiit kometaarus, ka shis ai..ai..ai.. eed 25l/100 vai ka manai melnajai mazuliitei vajag citus diskus ir smiekliigi, jo diski rudenim/pavasarim paliks esoshie, pateerinsh buus reaalais un ellja tiks mainiita anyway

Valcha 05. Sep 2012, 10:26

Ck šitādam bija cena izripinot no salona?

Schutzstaffel 05. Sep 2012, 10:15

Man neskauž Es tiekai pieeju jautājumam pragmatiski.

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  81-100  [101-120]  [121-140]  [141-155] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties