Pokazuha, jeb kā piečakarēt minstru prezidentu.

 1-20  [21-31] 

Huligaans 25. Sep 2010, 16:24

Protams, ka taadaa diena anekaada normaala straadaashana nesanaak un dazhiem cilveekiem vnk pateikts papozeet zhuraljugaam un VIPiem

Bosnija 20. Sep 2010, 10:05

Cik zināms, BMW un MB gumijas paklājiņus ražo iekš LV.

walder 20. Sep 2010, 09:54

Tā "ražotne" ir Latvijā, lai varētu uzlikt bļembu: Made in EU

Tigers 20. Sep 2010, 09:42

Valdis jau zin, ka tur neko netaisa. Čakarēja jau to sūda krievu, kas atbrauca...

Modrs 19. Sep 2010, 21:40

tak bmw arī ražo krievijā . Lai arī Jelgavā ceļu nav, tur vēl ir tāds kantoris kā Dinex, kas ražo izplūdes sistēmas daļas priekš Volvo komerctransporta

helkama 19. Sep 2010, 17:11

Ta kada ta ir marka ? ZIL ?

Ruuzs 19. Sep 2010, 15:19

Tikai tad to mazliet pārdēvēs

otomars 19. Sep 2010, 15:07

krievijaa saaks arii hyundaju razhot

xtreme21 19. Sep 2010, 14:20

Varbūt kādam ir kāds pazīstams kas strādā šajā uzņēmumā? PM, ja ir.

P.s. Sakiet ko gribat, bet šim uzņēmumam ir liels potenciāls un izaugsmes iespējas.

P.p.s. Tur arī komplektēs uzlabotus "Belarus" traktorus

Ivo__ 19. Sep 2010, 14:17

Pilnīga profāna samurgots bezjēdzīgs un bezsakarīgs "raksts"....

GS5000 19. Sep 2010, 13:39

Smuki Ikarusi

esir 19. Sep 2010, 13:29

Krievijā takš ar ir VW un Ford "rūpnīcas"

JZ 19. Sep 2010, 12:44

kārtējā, no pirksta izzīstā, sensācija

montāža tak ir normāla ražošanas procesa daļa, un dēl dažiem autobusiem tak nevar uztaisīt metālapstrādes cehu, ir "jāīrē" laiks citā rūpnīcā, kas izmaksā, ar visu transportu, lētāk kā uztaisīt visu te no nulles, tai skaitā tos pašus rāmjus, kuru speceni Tu droši vien ar neesi redzējis (es ar ne )

sharkzzz 19. Sep 2010, 12:38

tas gatavais autobus ir ka shpikeris... un jau pusgadu ir taja rupnicaa

Atvars 19. Sep 2010, 12:33

Viss jau būtu super, ja vismaz „Amo Plant” metinātu kopā autobusu karkasu. Kādas ir izmaksas vest uz LV šādu siltumnīcu no Holandes?!
Pērn TV3 raidījumā "Nekā personīga" rādija sižetu par Aizsardzības ministrijas konkursu, kurā vietējais ražotājs Meļņiks uzvar un ražos kuģus Latvijas flotei.
Patiesībā kuģus būvēs vācieši. Var jau žagoties, ka lauku bērnus vadās ar Mersedes busiem, bet mēs zinām, kas ir Mersedes, bet kas ir „Amo Plant”? Kā var vinnēt konkursā firma, kura nav izgatavojusi vēl ne vienu autobusu?
„Amo Plant” nelaime ir tajā apstāklī, ka nokavēja ar savas ražotnes atklāšanu par 3 gadiem. Cerams, ka vismaz Lužkovs pirks priekš Maskavas šos busus, jo citādi šai ražotnei nav lemts dzīvot.

badmoon 19. Sep 2010, 02:27

Tukuma novadā vismaz pirms kāda laika līmēja interjera paneļus Porsche automobiļiem :vācieši_griež_vēnas:
Protams, var teikt, ka šo visu nosaukt par "autobusu ražotni" ir pārāk skaļi un tas neatbilst patiesībai, bet kkas taču tur notiek un tas vien mūsu republikā jau ir labi

Driver 19. Sep 2010, 02:11

psc, kada jums starpiba vai pieskruve tikai ritenjus un sedekljus, vai pashi no aluminija atlej motoram galvas un izprese no loksnem virsbuves daljas
pirmais variants ir pat ekologiski netiraks.

Pietam tas pats volvo jau sen neko pats praktiski nerazo, bet gan daudzus mezglus pec pasutijuma vinjam razo citi un auto rupnica tikai samonte, tapat ka datoru datorbodee. Piemeram loti isu bridi s40/v40 pravodkas tika razotas lietuvaa, bet delj sliktas kvalitates no lt razotiem vadiem rupnica atteicas.

Labak, lai saskruve menesi dazus busus no atvestiem mezgliem, nekaa izgatavo no nulles auto, kuru apjoms un (pash)izmaksas bus kaa dargiem kolekcijas superauto

defekc 19. Sep 2010, 00:33

Amoplants, tur kur vinjsh tagad ir, piecus gadus tochna nedarbojas, max gadu kopsh tur pabeidza buuvnieciibas darbus.

tolx 19. Sep 2010, 00:19

busi šitie ir angļu izcelsmes,cik atceros,bet kompānijai diez ko negāja,tapēc laikam krievi būs nopirkuši licenzi.nekādi dižie autobusi nav,eiropas tirgū spēlētāju pietiek tāpat.vārdu sakot,neticu ka vairāk par dažiem desmitiem saražos.

 1-20  [21-31] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties