c124 (pārdots)

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120]  [121-131] 

AVI 04. Feb 2010, 16:32

pionieris der

DockuH 04. Feb 2010, 16:29

lorinser

PIMPwagen

AV 04. Feb 2010, 16:25

simpatisks verkis
aizmugurejie rati nav par daudz izvirziti uz aru

edzulis 04. Feb 2010, 16:23

Nevajag nekādus R18! Nesabojā braukt prieku. R17 ideāli!

Red_shadow 04. Feb 2010, 16:20

Nav sportline, R18 būs labāk

SZ 04. Feb 2010, 10:07

Sarkanā Ēna, kas Tev par piekari ? Parastā, sporta jeb Sportline? Ja Sportline, liec tiem R 18 svētu mieru - nopietni, blombes kritīs ārā un pirms katram sliedēm stāsies.

Red_shadow 03. Feb 2010, 23:09

pagaidaam tika iekjerti taadi R17 AMG diski bet gan jau uzradiisies arii R18

SZ 03. Feb 2010, 12:25

Jabrauc gan, bet tādu AMG skaistuli kaut kā nenopietni būtu mērcēt ziemā pa sāļiem

Mr-Scorpion 02. Feb 2010, 11:38

auto patiešām ir
bet ar auto ir jābrau, nevis to jātur garažā tas tā - maza darvas pile medusmucā

Taspac 01. Feb 2010, 19:11

Es jau neesmu īpaši atvēries. Es vnk atbildēju Adolfam. Tev ir kaut kādas problēmas ar lasīšanu ? Turpmāk vari rakstīt PM, ja vēl neesi sapratis.

Wolfensteins 01. Feb 2010, 18:55

Taspac aizveries luudzu

SZ 01. Feb 2010, 15:01

CP17,

hadene principā tā pati, nu varbūt nedaudz kkur atškiras, jo QP ir par 13 mm īsāka.

Sportline piekare ir dārgāka dēļ plauktiem priekšā.

Taspac 01. Feb 2010, 13:44

Labi labi, pielabo savu leksiku pedinj

Auto ir arī jātaisa nevis tikai jānobrauc

CP17 01. Feb 2010, 13:34

Šitiem kupejniekiem hadenes neatšķiras no sedana w124?

Archuks 01. Feb 2010, 12:46

Pēdējo gadu C124 tiešām ir eleganti auto

SZ 01. Feb 2010, 12:24

Jep.

Uzpūstās arkas sākās ar W124 E 500 Modeļa ēru, pēcāk tas kļuva par sava veidu /must have/ daudziem, arī AMG modeļiem to jau varēja pasūtīt.

AMG tolaik bija izstrādājis savu Arku Uzpūšanas tehniku, un pat tagad var iegādāties visas komponentes Jebaijā, piemēram. Tikai diskus tad vajag pareizos, nedod` Dievs, ja ir uzpustās arkas un 196/65 r15 ziemā.....

CP17 01. Feb 2010, 12:14

SZ, vai tad tavā bildē ir tās pūstās arkas? izskatās tāpat kā mana čoma parastajam amg 3.6
reku ir pūstas, ne?

SZ 01. Feb 2010, 10:37

Sērijā niknāks bija E 36 AMG coupe, kapēc nebija 430.tie un 500.tie - pat nemāku teikt

SZ 01. Feb 2010, 10:35

bija bija arī "niknaki" eksemplāri, tiesa, ne sērijā...

300CE 6.0 „Hammer”, iekš standarta 300CE pamanījās ievietot no 5.5l uz 6.0l forsētu V8 dzinēju, ātrumkārbu, bremzes, kā arī citas komponentes no 560SEC.

Vizuāli no standarta AMG produktiem tas atšķīrās ar uzpūstām arkām priekšā un aizmugurē, lai atrastu vietu platākām riepām. Šis „zvērs” attīstīja 385zs/566Nm, līdz 100km/h ieskrējās 6.0sek, un maksāja tajā laikā tikpat iespaidīgi, cik tas skanēja – 335.550 DM, kas bija veselus 100.000DM dārgāk kā Ferrari Testarossa.

Taspac 01. Feb 2010, 10:24

SZ, par cik esi MB guru, izstāsti, kāpēc W 124 CE nav uražojis 430 un 500 V8 versiju, bet aprobežojies ar vidēji jaudīgo 3.2 L dzinēju ?

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120]  [121-131] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties