E21 323i projekts nav miris...PART II

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-142] 

kro 15. Apr 2009, 00:18

man tieshi pretēji patīk ka katru skrūvi un procesu atspoguļo, var vismaz kaut ko redzēt, kādas idejas pasmelties vai vienkāši apbrīnot uzņēmību!

Whazaaa 14. Apr 2009, 23:22

viņš vispār derēs ?

rudaiseriks 04. Apr 2009, 22:19

shon ieskatiiju slaveno fotokakji- taads papluukaats izskatiijaas, bet nu cepuri nost shii entuziasma priekshaa!!

Phasma 03. Apr 2009, 22:32

nu tādā ziņā metināšanu labāk uzticu savam metinātājam un CC dizains šķiet pievilcīgs un pārdomāts!

JZ 03. Apr 2009, 22:06

nu, es tik piebildīšu, ka, ja pie mums dod kādam taisīt karkasu, noziedo to nedēļu un stāvi tur visam blakām, lai izdara visu kā vajag, jo citādi tur būs pilnīgas auzas, no pieredzes... ir redzēti visādi slimu suņu murgi pa 1k ls, "metināti" ar MIGu kas pārkarst pēc 1cm šuves, krunkas locījumu vietās, vai vienkārši kaut kāds marazms konstrukcijā

Ekimons 03. Apr 2009, 20:18

Teikā zinu vienu vietu, kur metina, cik dzirdeets, sakariigos ciparos...

Phasma 03. Apr 2009, 20:16

Paldies, veči! Atkal jaunas idejas - ir ko apsvērt!

Phasma 03. Apr 2009, 20:14

kaut ko tik tizlu pateikt..., nu tad neskaties, alni!

BMW_Mracer 03. Apr 2009, 19:38

kaa man besii shi shrota galerija,cik var likt,pabeidz un tad ieliec nevis katru skruvi bilde un liec ieksha!

yanjux 03. Apr 2009, 18:53

ir pārliecība ka tas bleķis kas pieskrūvēts pie reduktora vāka turēs cirtienu?
T.i. šaubas nevis par bleķi, bet par pašu reduktora vāku!

JZ 03. Apr 2009, 15:55

te 2 ļoti svarīgas vietas bmw karkasos, nezinu vai to te kāds dara, bet vajag prasīt:
http://www.e30m3project.com/e30m3perform...os/CageW3.jpg
http://www.e30m3project.com/e30m3perform...os/CageW4.jpg

Phasma 03. Apr 2009, 14:39

BTW, variantus ar cenām par dugu ielikšanu!

Phasma 03. Apr 2009, 14:38

labs ieteikums, JZ! Vēl nav par vēlu tādus ierīkot! Plānots gan iemetināt dugas, kas savelk priekšas, aizmugures stakanus un pārējo bundžu vienā veselā gabalā! Starp citu, E21 arī standartā nāk atspere pār ami, nav nekas pārtaisīts!

JZ 03. Apr 2009, 12:41

tikai tur pilnīgi pietiktu ar 1-1,5mm biezu skārda trīsstūrīti ar nolocītām 5-10mm malām 90 grādos, lai nebūtu kaut kāds monstrozs dzelzs gabals, kā tur pie tā reduktora...

JZ 03. Apr 2009, 12:39

par cik Tev aizmugurējie riteņu atbalsts ir pārtaisīts caur amortizātoru/atsperi tikai uz veco amorta atbalstu, būtu ļoti ieteicams uzlikt dažus papildus lenķīšus kā reku bildītēs
http://img17.imageshack.us/img17/9794/supporti.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/7951/supporti1.jpg

Phasma 03. Apr 2009, 07:16

Visi tak bljaava, ka bundza bus par vieglu Ja godiigi, tad nav vel "viegliibas" caurumi safreezeeti!

Whazaaa 03. Apr 2009, 00:51

tas metāls nav par smagu ?

lai veicas

otomars 02. Apr 2009, 23:36

nav drusku paarspiileets ar materiaalu biezumu,smags....jaaurbj caurumi,stipriiba tur taapat "vishe krishi"

stuntman 02. Apr 2009, 22:54

Baigi labās mizas tiek izmantotas par paliktņiem!
Dažām vēl pat protektors redzams! nebūt ne pa krīzisko, restecpa!
Un restecpa par projektu un tā virzīšanu!

Phasma 28. Mar 2009, 21:16

Foršas stoikas, vecīt!
Te biku par Yellostuff: "Although a full race material and capable of high temperature use with very good wear life, this new formulation sets a new trend in race type brake pad compounds. [b] The “bite” from cold is superb which is uncommon with race materials (normally requiring warm-up) and makes this a pad which can be safely used on the highway as well as on the race track. [/b]This new formulation was used by numerous championship race and rally drivers in 2004 and is truly a milestone in brake pad material development."

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-142] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties