330d must do

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-79 

CP17 16. Dec 2008, 17:27

bmw-7
troikām
1998-2003 330d - 2926 cc, 184 PS (135 kW)
2003-2004 330d - 2993 cc, 204 PS (150 kW)
e39
1998-2000 530d - 3.0 L M57D30 diesel I6 135 kW (184 PS/181 hp)
2000-2003 530d - 3.0 L M57D30 diesel I6 142 kW (193 PS/190 hp)

Modrs 16. Dec 2008, 17:25

ā, paskatījos rūpīgāk, ar vakuumu

Modrs 16. Dec 2008, 17:24

un kā tagad to vārstu neesamība atsaucas uz motora darbību - tobiš, piespiedu brīvgaita, noslāpēšana utt...? un ar ko viņi tika piedzīti - vakuums vai elektro...?

Citām dīzeļmašīnām ir viens droseļvārsts ieplūdes kolektorā - ideja, neitrālajā ātrumā ja strauji uzgāzē un atmet gāzi, tad motors strujāk nomet apgriezienus līdz tukšgaitai. Un arī esmu ievērojis, ka tie vārsti VW markas motoriem aizveras tikko noslāpējot dzinēju - tip, lai nepurinās inercē sūcot gaisu...

Bet tik tiešām - davai raskladu par izmaiņām!

Rihardse31 16. Dec 2008, 17:14

184ps motoriem nav.

Bosnija 16. Dec 2008, 17:13

man šķiet, ka e39 arī bija, jo pazīstamam tas štruntiņš bija iekritis un sap... dzinēju

janchikz 16. Dec 2008, 17:11

Kas ir jaunaa tipa diizelji? No kkaada gada tiek iedaliiti?

CP17 16. Dec 2008, 17:08

vecajiem nav?

Rifo 16. Dec 2008, 17:04

jaunaa tipa diizeljiem visiem jaabuut.

janchikz 16. Dec 2008, 17:02

tas visiem bmw? vai tikai 3-oikaam?

roblezz 16. Dec 2008, 17:01

530 dīzelim arī tādi ir?

Tune-L 16. Dec 2008, 16:57

Njaa, dzirdeeta lieta par tiem vaarstiem !
Parasti jau jaunam dzineejam tos izravee

Rifo 16. Dec 2008, 16:56

Pat wesaa vinjus ravee aaraa

Vinji itkaa atveroties pie 2,5k apgriezieniem. Droshvien domaati zaljaakiem dabai draudziigaakiem auto iedod_daba:

rosigais 16. Dec 2008, 16:54

bija apmaiņas programma ar krievu inženieriem

Whazaaa 16. Dec 2008, 16:49

Man patīk šādas galerijas nopietni.

p.s klau a viņi nav vajadzīgi ? BMW inženieru kļūda ?

Valcha 16. Dec 2008, 16:47

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-79 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties