E21 323i, kuru izvilku no "miskastes"!

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-160]  [161-180]  [181-200]  [201-220]  [221-240]  [241-260]  [261-280]  [281-300]  [301-320]  [321-340]  [341-360]  [361-380]  [381-392] 

depo 18. Jun 2006, 00:02

fuck! tas ir kautkas unikaals.veciit - respekt! tas tieshaam ir mironi no zaarka uzcelt.

Bamperis 26. Jul 2005, 23:38

Nu tas ir lopiski,shitaadu apnjeemiibu nebiju veel redzeejis.....

Bamperis 05. May 2005, 23:45

Vot taa ir chista mashiinas izcelshana.....

FC 07. Apr 2005, 20:18

"MONSTRS", Cepuri nost, nervi apnemiba tev dzelzs! varu saderet ka sho darbu sakuma es jau butu iebakstijis lupatinju bākā un piešķīlis..

Zigulists 27. Jan 2005, 09:57

Nu pizdohen, vecīt!
Tu esi riktīgs monstrs!

Cepur` nost un kāj` pa virs!

Phasma 12. Jan 2005, 18:14

Tu kaut kur ellee rataa atrodies, nesanaak aizbraukt!

Puce 12. Jan 2005, 14:54

es taču tev sen - vēl pagājušo gadu teicu, ka paņem un atbrauc pie manis uz garāžu, es tev visu parādīšu un pastāstīšu.. :-)

Phasma 12. Jan 2005, 14:44

Oooohooo! Nu izsmeljoshi, es tieshaam noveerteeju tavu veeleeshanos paliidzeet! Man buus maiss ar jautaajumiem, kad saakshu to visu likt uz mashiinas!

Puce 12. Jan 2005, 09:59

Phasma:
1.Uzreiz varu teikt, ka esošā gāzes trosīte ir par īsu..
2.Kad tev piedāvās motora vadu saišķi, tad uzreiz to ņem kopā ar diagnostikas ligzdas turēkli. Lai gan izskatās, ka 300-tajiem diagnostikas ligzda stiprinās atsevišķi no motora kontaktligzdas..
3.Pareizi būtu vadus ņemt kopā ar šo vadu turēkli - metāla sili. Būtībā ir nelielas problēmas ar šo vadu izvietojumu, jo motors ļoti tuvu atrodas firewall.. iebāzt var, bet man domāt, ka motora vadi ir kaut kā savādāk jānoliek, lai tie nebūtu iespiesti starp motoru un firewall.
4.Kādā oriģinālo BMW daļu bodē nopērc plastmasiņu, kas siprinās pie motora priekšējā vāka (kas arī ir vajadzīgs no Motronic auto) un caur kuru tiek izvilkti eļļas spiediena vads un impulsa devēja vads. Maksāja kaut kādi 2.5Ls kopā ar ķepiņām. Savādāk pārrīvēsi tos vadus pret šķivokiem. Lietotu nav vērc ņemt, jo no karstuma tās plastmasiņas parasti paliek trauslas.
5. btw neredzu tavā sarakstā šo kloķenes apgriezienu skaitītāja impulsnieku..
6.Tiem trīs relejiem, būtu jābūt iespraustiem jau esošajā motora vadu saišķī.
7.Gumijas šļauciņas, kas tev ir atzīmētas ar numur 2 nopērc kaut kādā auto bodē. Tikai vajag paskatīties kādu izmēru. viena nāk no motora bloka, kaut kur pie sestā cilindra, tad iziet cauri droselenei (apsilda ieplūstošo gaisu) un tad aiziet uz termostata korpusu.
8.Pie cipara nr 3 bet pa labi ir redzams motora kontakta ligzda. Tai ir kaut kāds siprinājums, kurš droši vien tev arī interesētu. 500-tajiem digagnostikas un šī motra kontakt ligzda atrodas blakus, tāpēc augstāk ar minēju par kopīgu turētāju..
9.Neaizmirsti nopirkt gumijas sļauciņas ar ko pagarināt degvielas šļaukas.
10.No Motronic auto būs vēl nepieciešama dzesēšanas truba, kas nāk no termostata korpusa uz ūdenssūkni. oriģinālā neder dēļ tā, ka aizdedzes sadalītājs nāk.

Laikam pagaidām viss...

Priekā,
J.K.jr.bad.

k_cee 11. Jan 2005, 18:05

butu zel kadu dienu redzet sito aparatu nahnosrototu pec kada sitada drifta pilsetas ielas. keep up the good work

Phasma 11. Jan 2005, 00:43

Jaa, likaas stipri vairaak, bet drifts pilseetas centraa sanaaca zoliids!

kro 11. Jan 2005, 00:09

fig viju zin cik bija tafele bet nemot vera atalumu no krustojuma un rezimu pedal do metal vareja but kadi 60-70km/h

Phasma 10. Jan 2005, 23:34

Kro, tu man baigi paliidzeeji, tochna! Tavs aparaac griezhas lopaa! Tu neatceries cik bija taafelee, kad iegaajaam tajaa liikumaa?

JZ 10. Jan 2005, 20:32

kaut kaads m20 2,5-2,7l ar nestandarta sadaleni (preciizi nezin, jo taads tika iegaadaats shrotaa ), ap 200zs uz spararata, meeriita jauda nebij, bet 0-100 bij ap 6,2-6,5sec

Pauliic 10. Jan 2005, 15:36

tas zilais e30 man nemeeriti patiik, inchigs lampu risinajums, kas vinam ir pa motoru?

JZ 10. Jan 2005, 14:37

reku bish bildes no taa, ko es pirms 6-5 gad apakalj dariju briivajaa laikaa sadariju )
http://jz.artlibitum.net/gallery/kaukad-sen

kro 10. Jan 2005, 14:02

ceru ka manas ievestas detalas noderes projektam ka ari tika Phasma izvizinats ar e36 ekstrema rezima pa Jelgavas ekstremi bedrainajam ielam

Whazaaa 10. Jan 2005, 13:28

phasmmmobiilis

Phasma 30. Dec 2004, 21:11

Turpinaajums ir paredzeets veel jaudiigaaks, nekaa jau padariitais darbs! Esmu pabeidzis 19% darba!

Neons_1 30. Dec 2004, 15:42

Ar nepacietību gaidu turpinajumu.
Ļoti darbietilpīgs un garš process, bet vai nau jauks galaiznākums.......
Ko lai piebilst IDEĀLISMA uz ko jauki lukoties.
Tā tik turpināt.....

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-160]  [161-180]  [181-200]  [201-220]  [221-240]  [241-260]  [261-280]  [281-300]  [301-320]  [321-340]  [341-360]  [361-380]  [381-392] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties