'Alpina B5 Bi-Turbo' uz jaunās 5.sērijas bāzes

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (18)
  • Drukāt
  • BMWPower.lv / DELFI Auto,
    09-07-2010

    Kompānijai „BMW” pietuvinātais tūninga ateljē „Alpina” prezentējis savu modifikāciju „Alpina B5 Bi-Turbo”, kas tapusi uz „BMW” 5.sērijas sedana bāzes (F10 – rūpnīcas indekss) „550i” versijā.

    Tradicionāli „Alpina” spēkratiem, arī jaunais „Alpina B5 Bi-Turbo” ieguvis konservatīvas izmaiņas dizainā (citāds virsbūves aerodinamiskais komplekts, četras izplūdes sistēmas izejas un jauni dekoratīvie elementi salonā), kā arī uz sportiskumu un reizē ikdienas braukšanu komfortu orientētu jaudas palielinājumu un balstiekārtas regulējumu.


    Jaunais „Alpina B5 Bi-Turbo” ieguvis jau pazīstamo dzinēju no „Alpina B7 Bi-Turbo” modifikācijas, kas izgatavota uz 7.sērijas sedana bāzes. Runa ir par 4,4-litru V8 biturbo benzīna motoru, kam „Alpina” jaudu palielinājis no standarta 407 zirgspēkiem līdz 507 ZS (pie 5500 apgr./min), bet maksimālo griezes momentu – līdz 700 Nm, kas pieejami diapazonā no 3000 līdz 4750 apgr./min.


    Rezultātā „Alpina” modifikācija uz 5.sērijas sedana bāzes no vietas līdz 100 km/h paātrinās 4,7 sekundēs un spēj sasniegt maksimālo braukšanas ātrumu 307 km/h. Jāatzīmē, ka motors sajūgts ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kurai „Alpina” pārprogrammējusi elektronisko vadību sadarbībā ar tās izstrādātāju „ZF”.


    „Alpina” apgalvo, ka tas būs viens no visekonomiskākajiem automobiļiem savā klasē. Vidēji šāds sportiski komfortablais sedans patērēs 10,8 litrus benzīna uz 100 km, bet pilsētas braukšanas ciklā – 15,8 litrus uz 100 km. CO2 izmešu daudzums dzinēja izplūdē – 252 g/km.


    „Alpina B5 Bi-Turbo” modifikācijai uzstādītas spēcīgākas bremzes ar nepilnu 15 collu bremžu diskiem, regulējama balstiekārta un 20 collu riteņu diski ar „Michelin Pilot Super Sport” riepām.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties